bijna 10 maanden en zittens slapen
zondag 22 februari 2009 om 14:18
zondag 22 februari 2009 om 14:28
zondag 22 februari 2009 om 14:42
zondag 22 februari 2009 om 15:47
Mijn kinderen hebben allebei een tijd op hun knieen geslapen. Mij lijkt het niets maar ik zie niet in waarom het kwaad zou kunnen.
Is je dochter verkouden ofzo? Kinderen kunnen het soms benauwd krijgen als ze helemaal horizontaal liggen. (groot hoofd, kleine luchtdoorgangen etc.) Je kunt dan iets aan een kant onder het matras leggen zodat het hoofd wat hoger ligt. Het schijnt te helpen, ze deden het bij mijn zoon in het ziekenhuis ook.
Is je dochter verkouden ofzo? Kinderen kunnen het soms benauwd krijgen als ze helemaal horizontaal liggen. (groot hoofd, kleine luchtdoorgangen etc.) Je kunt dan iets aan een kant onder het matras leggen zodat het hoofd wat hoger ligt. Het schijnt te helpen, ze deden het bij mijn zoon in het ziekenhuis ook.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....

zondag 22 februari 2009 om 21:17
mijn zoon wil ook weleens zo in slaap vallen, of zo wakker worden zeg maar. Of hij valt wel liggend in slaap maar word dan blijkbaar wakker, gaat zitten maar was stiekem nog moe, dus valt dan zittend ook weer in slaap.
Mij lijkt het ook niks maar ja, ik laat em maar. Als hij heel diep slaapt, leg ik em wel eens neer maar als je dochter steeds wakker word daarvan, zal ik het zo laten, als het niet lekker "zit"dan word ze wakker hoor.
Mij lijkt het ook niks maar ja, ik laat em maar. Als hij heel diep slaapt, leg ik em wel eens neer maar als je dochter steeds wakker word daarvan, zal ik het zo laten, als het niet lekker "zit"dan word ze wakker hoor.
zondag 22 februari 2009 om 22:52
quote:pinto schreef op 22 februari 2009 @ 14:45:
als ze opschoot in slaapt valt dan kan ik haar niet in het bedje leggen dan wordt ze wakker.
Als ze dan eindelijk slaapt en ik wil de terug leggen op haar rug wordt ze wakker.
ik weet het niet meerLaat je ze dan altijd eerst op schoot in slaap vallen ? Of begrijp ik dit verkeerd en leg je ze wel gewoon wakker in bed en gaat ze zelf zitten en valt dan in slaap?
als ze opschoot in slaapt valt dan kan ik haar niet in het bedje leggen dan wordt ze wakker.
Als ze dan eindelijk slaapt en ik wil de terug leggen op haar rug wordt ze wakker.
ik weet het niet meerLaat je ze dan altijd eerst op schoot in slaap vallen ? Of begrijp ik dit verkeerd en leg je ze wel gewoon wakker in bed en gaat ze zelf zitten en valt dan in slaap?
maandag 23 februari 2009 om 09:31
Toen mijn dochter net kon staan in bed wist ze nog niet hoe ze weer moest gaan liggen. Ik heb het een keer gehad dat ik haar in bed had gelegd en naar beneden was gegaan. Madame was gaan staan en huilen, dat huilen had ik wel gehoord, maar dacht aan een inslaaphuiltje. Toen ze na een tijdje stil was ging ik even kijken of ze nog goed onder dekens lag. Toen stond ze dus te slapen, ze rustte met haar kin op de rand van het ledikant. Ik vond het stiekum erg grappig en heb haar rustig neergeld en toegestopt. Ze sliep ook verder.
Mijn tip: als je kind zittend in slaap is gevallen, leg het dan al slapend neer. Als het kind echt in slaap is slaapt het echt wel verder. tenminste dat is mijn ervaring.
Mijn tip: als je kind zittend in slaap is gevallen, leg het dan al slapend neer. Als het kind echt in slaap is slaapt het echt wel verder. tenminste dat is mijn ervaring.
maandag 23 februari 2009 om 09:44
quote:pinto schreef op 22 februari 2009 @ 14:45:
ik weet het niet meerAls ze zittend in slaap is gevallen, kun je haar misschien voorover neerleggen of zo draaien dat ze op haar zij terecht komt, als je haar achterover beweegt, dan schieten ze wakker omdat het lijkt of ze vallen, tenminste, dat was met mijn kinderen zo...
ik weet het niet meerAls ze zittend in slaap is gevallen, kun je haar misschien voorover neerleggen of zo draaien dat ze op haar zij terecht komt, als je haar achterover beweegt, dan schieten ze wakker omdat het lijkt of ze vallen, tenminste, dat was met mijn kinderen zo...