Wij roepen wederom een eind weg!

04-12-2017 16:33 2194 berichten
Zo goed Drackie?
Hawelry schreef:
17-12-2017 10:32
Gefeliciteerd Cateautje!!!! :cheer: :daisy: :gift: :rose: :lips: :bigkiss: :bunny:
Dankjewel! :heart:

:proud:
Alle reacties Link kopieren
gefeliciteerrd Cateautje :cheer2: :rose: :gift:
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
nlies schreef:
17-12-2017 11:23
gefeliciteerrd Cateautje :cheer2: :rose: :gift:
Dankjewel!! :-D
Gefeliciteerd Cateau! :cheer2:
Lieve Cateau :shout: een hele dikke PROFICIAT. :cheer2: :gift: :cheer2: :gift: :cheer2:
Hal, klinkt goed je menu voor tweede kerstdag.
Jammer dat de receptie zo tegensloeg Drackie. Had je je voor niets opgedoft en voorpret gehad. Lekker rustig aan doen vandaag.
Lieve Cateautje,

Het allermooiste kadootje; veel mensen houden van je. Fijne verjaardag vandaag; hier schijnt de zon!
Everything you see I owe to spaghetti!
Allerliefste meiden, dank voor de felicitaties. Voel me er extra jarig door. :proud:
Gefeliciteerd! !
twilight84 schreef:
17-12-2017 13:27
Gefeliciteerd! !
Dankjewel!!! :proud:
:photo: Er is er een jarig hoera hoera!!!! Dat kun je wel zijn dat is Cateau-tje! Verjaardagsfoto voor jou met hartelijke felicitaties en een blommetje :rose:
Stom dat je haarbanden te klein waren. Ik heb een 'hoedenhoofd' en draag ook vaak hoedjes en ik heb het omgekeerde: hoed zakt over mijn oren omwille van smal koppie.
Wij eten friet met biefstuk en champignons. Man is frietenbakker van dienst :cheer:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
17-12-2017 17:59
:photo: Er is er een jarig hoera hoera!!!! Dat kun je wel zijn dat is Cateau-tje! Verjaardagsfoto voor jou met hartelijke felicitaties en een blommetje :rose:
Stom dat je haarbanden te klein waren. Ik heb een 'hoedenhoofd' en draag ook vaak hoedjes en ik heb het omgekeerde: hoed zakt over mijn oren omwille van smal koppie.
Wij eten friet met biefstuk en champignons. Man is frietenbakker van dienst :cheer:
Dankjewel. Ik heb gelachen voor de foto, kijk maar: ;-))

Misschien moet jij dan maar haarbanden gaan dragen en ik hoedjes, dan hebben we geen van beiden nog een toestand. :)

Ik heb wel een heel lief cadeautje gekregen, een grote reep chocolade gezoet met erytrhitol, dus daar mag ik zoveel van eten als ik wil. Blij mee!

Eet smakelijk voor straks.
Lekker Cateau, toch nog verwend. Goed dat ze aan je diabetes hebben gedacht. Ik heb net macaroni gegeten maar ik heb (zoals gewoonlijk) voor een weeshuis over en de diepvries zit vol. Maar een berichtje naar hulp/vriendin gestuurd of ze interesse heeft om morgen een schaal op te halen.

Morgen mag ik weer naar de longarts, eerst even door de ct scan. Ben benieuwd.
Dat mis ik echt Prada, pasta, dat vind ik zooo lekker en het hapt zo heerlijk weg. Misschien moet ik maar eens volkorenpasta maken als bijgerecht, dan is het niet zoveel en is het dan toch nog te doen, maar ik doe een moord voor een groot bord spaghetti Bolognese, lekker zelfgemaakt.

De longarts is vast dik tevreden, je bent goed bezig. :)
Nog welgefeliciteerd Cateautje! Ik kon niet eerder gelukwensen, want ontzettend drukke dag gehad met veel kerstzang oefeningen.
Dankjewel Aviv. :)

Leuk, zingen. Ik vind dat dat altijd voor moet gaan.
Vandaag even met aan de beterende hand kleinkind geknuffeld. Wat is het toch een heerlijk meiske. Blij dat ik haar even weer thuis heb mogen zien, lekker met haar eigen speeltjes.
Annapicobella schreef:
17-12-2017 19:53
Vandaag even met aan de beterende hand kleinkind geknuffeld. Wat is het toch een heerlijk meiske. Blij dat ik haar even weer thuis heb mogen zien, lekker met haar eigen speeltjes.
Fijn dat het weer beter met haar gaat Anna. :)
Goedemorgen lieffies. Koffie achter de rug, op naar het ziekenhuis. Fijne dag Roepers :lips:
Alle administratieve taken gedaan voor vandaag, huis gekuisd en nu hoef ik, behalve later in de middag naar mijn psycholoog, niets meer.

He...de zon schijnt!!!
Wat was de longarts trots zeg! En ik ook! Als herboren, zowel van binnen als van buiten, zo zei hij tegen mij. Terwijl hij naar de scan staarde alsof er een wereldwonder was gebeurd. Over 6 maanden pas terug en dan gaan we kijken of ik 1 van de puffers kan minderen. :worship: :worship:
Wat goed Prada!!
O Prada wat fijn!
Jaaaa, Praadje, geweldig!!! Zo'n donkerbruin vermoeden had ik al. Gefeliciteerd meid. :proud:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven