Wij roepen wederom een eind weg!

woensdag 20 december 2017 om 18:36
Hoi allemaal. Lang weggeweest omdat mijn energie werd opgeslokt door verdrietige familiezaken.
Cateautje, mosterd na de maaltijd, maar toch nog Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!
Wij zijn eerste kerstdag thuis, wat ik dan ga eten weet ik nog niet. Misschien wel een pan snert.
Tweede kerst gaan we naar onze dochter in Rotterdam.
Ik weet niet of ik veel langs zal komen, dus ik wens jullie maar alvast allemaal een hele fijne, warme, gezellige Kerst!
Cateautje, mosterd na de maaltijd, maar toch nog Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!

Wij zijn eerste kerstdag thuis, wat ik dan ga eten weet ik nog niet. Misschien wel een pan snert.
Ik weet niet of ik veel langs zal komen, dus ik wens jullie maar alvast allemaal een hele fijne, warme, gezellige Kerst!

woensdag 20 december 2017 om 18:43
Dankjewel Herfst.herfstappeltaart schreef: ↑20-12-2017 18:36Hoi allemaal. Lang weggeweest omdat mijn energie werd opgeslokt door verdrietige familiezaken.
Cateautje, mosterd na de maaltijd, maar toch nog Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet niet of ik veel langs zal komen, dus ik wens jullie maar alvast allemaal een hele fijne, warme, gezellige Kerst!![]()

Ik hoop dat het allemaal wat beter gaat met jou en je geliefden.
Als we je niet meer zien hier, dan wens ik je alvast de allerfijnste feestdagen.
donderdag 21 december 2017 om 00:33

donderdag 21 december 2017 om 09:55
Oei Drackie, is het intussen allemaal uitgedroogd?
Van een laptop kan je vaak jet toetsen afhalen, uitspoelen, drogen en weer terug plaatsen, misschien eens navragen bij de verkoper of dit ook met jouw lappie kan.
Dametjes allemaal een fijne voormiddag gewenst, hier niet veel te roepen.
nu gewoon aan het werk en vanaf morgen de laatste week van het jaar helemaal alleen op kantoor want collega neemt verlof.
Liefs aan jullie allen
PS: ik was hier al eens eerder (iets met snoozie enzo) hopelijk mag ik weer meeschrijven?
Van een laptop kan je vaak jet toetsen afhalen, uitspoelen, drogen en weer terug plaatsen, misschien eens navragen bij de verkoper of dit ook met jouw lappie kan.
Dametjes allemaal een fijne voormiddag gewenst, hier niet veel te roepen.

Liefs aan jullie allen

PS: ik was hier al eens eerder (iets met snoozie enzo) hopelijk mag ik weer meeschrijven?

donderdag 21 december 2017 om 12:50
Zeg Viva, iedereen mag hier meeschrijven hoor, gezellig. Zelfs als je hier niet eerder was geweest. Welkom..
@Herfst, sterkte en heel fijne feestdagen en alle goeds voor het nieuwe jaar.
@Drackie, wat balen zeg, hopelijk droogt het goed op zonder schade.
Zo lief, ik kokkerel op zondag altijd graag maar nog steeds voor een weeshuis. Meestal geef ik wat over is mee aan mijn hulp/vriendin. Stond er vanochtend toen ik thuiskwam mijn ovenschaal op de aanrecht met een cadeaukaart van het Kruidvat erin.
Ik krijg trouwens te weinig vet op mijn heupen. Die doen zeer als ik geslapen heb.
@Herfst, sterkte en heel fijne feestdagen en alle goeds voor het nieuwe jaar.
@Drackie, wat balen zeg, hopelijk droogt het goed op zonder schade.
Zo lief, ik kokkerel op zondag altijd graag maar nog steeds voor een weeshuis. Meestal geef ik wat over is mee aan mijn hulp/vriendin. Stond er vanochtend toen ik thuiskwam mijn ovenschaal op de aanrecht met een cadeaukaart van het Kruidvat erin.

Ik krijg trouwens te weinig vet op mijn heupen. Die doen zeer als ik geslapen heb.

donderdag 21 december 2017 om 14:02
Ach lieverd toch, het was maar een uitdrukking. Ik zit op 85 kilo bij 161m dus nog genoeg vet hoor. Alleen toon ik vol en niet dik en lijk ik door mijn houding en hakken wel minimaal 170. Mensen verbazen zich vaak als ik zeg dat ik maar een kleintje ben.Viva-Account schreef: ↑21-12-2017 13:00Au Prada![]()
Te weinig vet, ik wou dat ik daar ooit ook eens last van kreeg![]()
Het is je van harte gegund (ook al doet het een beetje pijn) want je wilde dit graag!
donderdag 21 december 2017 om 15:18
Welkom (terug) Viva, natuurlijk ben je van harte welkom om mee te schrijven!
Ik weet niet of ik dat durf hoor, de toetsen losmaken enzo. Het is een MacBook en volgens mij is het dan toch vaak wat lastiger. Het is niet zonder risico, vertelde internet mij. Ik ben wel allang blij dat het daarbij gebleven is, en dat de laptop het verder nog gewoon doet.
Ik ben net bij de tandarts geweest. Die zou een wortelkanaalbehandeling doen, maar wilde toch nog proberen of iets anders helpt. Hij heeft een gaatje gevuld en de kies ingesmeerd met een goedje, zodat ik hopelijk minder pijn heb bij koud en warm.
Nu weer thuis en vanavond lekker tv-avondje met pizza erbij. Man is niet thuis. Ideaal, kan ik op mijn gemak de finale van Masterchef kijken.
En daarna Over Mijn Lijk.
Ik weet niet of ik dat durf hoor, de toetsen losmaken enzo. Het is een MacBook en volgens mij is het dan toch vaak wat lastiger. Het is niet zonder risico, vertelde internet mij. Ik ben wel allang blij dat het daarbij gebleven is, en dat de laptop het verder nog gewoon doet.
Ik ben net bij de tandarts geweest. Die zou een wortelkanaalbehandeling doen, maar wilde toch nog proberen of iets anders helpt. Hij heeft een gaatje gevuld en de kies ingesmeerd met een goedje, zodat ik hopelijk minder pijn heb bij koud en warm.
Nu weer thuis en vanavond lekker tv-avondje met pizza erbij. Man is niet thuis. Ideaal, kan ik op mijn gemak de finale van Masterchef kijken.

donderdag 21 december 2017 om 16:04
Limonade is echt troep op toetsenbord, heb eens sinaasappelsap erover gegooid, kostte me een nieuw toetsenbord. Dat spul plakt als een gek.
heb me vandaag een airfryer cadeau gedaan, dus dat wordt experimenteren. vanavond vrijwilligersavondje, eigenlijk niet zo'n zin in maar heb me opgegeven, dus kan dan niet wegblijven.
Zit intussen my kitchem rules terug te kijken, en master chef wordt dus morgen
heb me vandaag een airfryer cadeau gedaan, dus dat wordt experimenteren. vanavond vrijwilligersavondje, eigenlijk niet zo'n zin in maar heb me opgegeven, dus kan dan niet wegblijven.
Zit intussen my kitchem rules terug te kijken, en master chef wordt dus morgen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

donderdag 21 december 2017 om 16:19
@Prada, wat gaaf dat je door die hakken groter lijkt
Je bent overigens een 'straffe madam' (op z'n Vlaams) met wat je hebt bereikt hoor!
Dank je voor het welcome back
@Drackie: nope die toetsen van een Macbook laat je beter staan is mijn ervaring...
Ow mogelijk een wortelkanaalbehandeling, jeetje
Hopelijk voel je je nu beter door wat de tandarts voor je gedaan heeft. Knuff om je beter te doen voelen.
@nlies een airfryer yeah!!! Veel plezier ermee!!!

Je bent overigens een 'straffe madam' (op z'n Vlaams) met wat je hebt bereikt hoor!

@Drackie: nope die toetsen van een Macbook laat je beter staan is mijn ervaring...
Ow mogelijk een wortelkanaalbehandeling, jeetje

@nlies een airfryer yeah!!! Veel plezier ermee!!!

donderdag 21 december 2017 om 17:55
Kiespijn is zo irritant, je kan je voor pijn in je hoofd zo moeilijk afsluiten, dus sterkte Drackie!
Mijn zoon trok net verheugd een nieuwe kersttrui aan, vers uit Amerika. Hij zei, dat vind ik nou zo vreemd, je bestelt aan de andere kant van de wereld een trui die je nog nooit in het echt hebt gezien, betaalt met geld dat je óók nog nooit eerder hebt gezien, het zijn gewoon cijfers die de bank je meedeelt. Vervolgens wacht je een week of twee en dan komt-ie toch echt aan!
De trui staat 'm heel leuk.
Mijn zoon trok net verheugd een nieuwe kersttrui aan, vers uit Amerika. Hij zei, dat vind ik nou zo vreemd, je bestelt aan de andere kant van de wereld een trui die je nog nooit in het echt hebt gezien, betaalt met geld dat je óók nog nooit eerder hebt gezien, het zijn gewoon cijfers die de bank je meedeelt. Vervolgens wacht je een week of twee en dan komt-ie toch echt aan!
De trui staat 'm heel leuk.

donderdag 21 december 2017 om 20:04

donderdag 21 december 2017 om 22:00
Prada, de gemiddelde westerse maat is mij te klein. Ik heb besloten om het te houden op rechthoekige sjaaltjes die ik zelf kan binden. Ik ben toch te eigenwijs om iets te dragen dat al kant en klaar is.prada schreef: ↑21-12-2017 20:04Cateau, ik heb die haarband en dat kapje van Ali binnen. Die tijgerprint is gaaf en goed van stof en maat (normale Westerse maat). Best ruim dus. Dat kapje is ook gaaf maar ik denk dat je daar kort haar voor moet hebben. Tenminste, dat vind ik dan. Maar de maten zijn prima daar.
Wel bedankt voor de tip.

donderdag 21 december 2017 om 22:32