Napraattopic Deel 93

05-11-2017 19:08 3029 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik heb ook niemand onder de negeer, die hele functie werkt bij mij averechts. Voor meer uitleg zie mijn motto.
Lady*Voldemort schreef:
17-12-2017 16:18
Ik heb ook niemand onder de negeer, die hele functie werkt bij mij averechts. Voor meer uitleg zie mijn motto.
:proud:
There is always something happening, and it's usually right now
Het-groepje schreef:
17-12-2017 09:41
Lees net een heel goed stuk over alt right in de volkskrant, een op een toepasbaar op de pogingen de actueelpijler over te nemen:

' Onder druk van deze progressieve krachten is volgens Nagle een wanordelijke verzameling rechts-extremisten en puberale toetsenbordtijgers samengesmeed tot een geheel dat zich de nieuwe tegencultuur is gaan wanen. Hun middel om de heersende linkse moraal uit te dagen: een eigen beeld- en taalcultuur die met een wrang soort humor probeert te ontregelen en een boodschap van anti-egalitarisme verspreidt'.

Het is alleen zo sneu dat het al tijden steeds dezelfde 6 mensen zijn.
zes is ook een groepje he? lekker samen
Lady*Voldemort schreef:
17-12-2017 16:18
:rofl:
relaties/relatie-beindigen-samenwonen/l ... ges/397670

Tien jaar huiselijk geweld, oudste kind is 7. Ik ga even een Redbulletje doen.
O je hebt 'm zelf al gedaan :rofl:
Hahahaha! :rofl:
Star² schreef:
17-12-2017 16:29
relaties/relatie-beindigen-samenwonen/l ... ges/397670

Tien jaar huiselijk geweld, oudste kind is 7. Ik ga even een Redbulletje doen.
Ik krijg het idee dat dit soort topics juist bedacht worden als een soort waarschuwing.
Zo dat andere weer kunnen reageren met "zie je wel"..
Star² schreef:
17-12-2017 16:29
O je hebt 'm zelf al gedaan :rofl:
redbulletje schreef:
17-12-2017 16:30
Hahahaha! :rofl:
:proud:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
missie_m schreef:
17-12-2017 15:34
Confrontatie? Ik ben diegene die hier niet meer wou komen. Je zegt dat er niet zoveel over word gezegd?
Ik heb maar een paar berichten gequote.

:

:-?

:sigh:

:bonk:
O_o
: :moon:
:swear:
:mrgreen:
O_O
:calimero:
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
:biggrin:
There is always something happening, and it's usually right now
missie_m schreef:
17-12-2017 15:12
Dit is toch hét napraat waar men over 'forumzaken' napraat. Dit is toch hét napraat waar al maanden of zelfs jaren word geklaagd over een hele actueelpijler. Ik neem aan dat iedereen hier over datzelfde onderwerp mag napraten.
Napraten. Napraten is geen discussie hier starten die thuishoort op een andere pijler of in een ander topic. Ik wil actueel niet lezen. Dat is slecht voor mijn hart en voor mijn mensbeeld. Als er hier nagepraat wordt over een topic op actueel, dan weet ik niet waar het over gaat en laat het gaan. Maar als hier een discussie gestart wordt, kan ik daar niet omheen lezen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
blijfgewoonbianca schreef:
17-12-2017 17:21
:bonk:
O_o
: :moon:
:swear:
:mrgreen:
O_O
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
17-12-2017 17:21

:lol:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Simitçi schreef:
17-12-2017 15:39
Nee het is een beetje tam vandaag .
Huh?! Wattizer?
Heel flauw, maar ik vind het zo grappig om Suzy te quoten.
blijfgewoonbianca wijzigde dit bericht op 17-12-2017 17:46
1.72% gewijzigd
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
17-12-2017 17:45
Heel faluw, maar ik vind het zo grappig om Suzy te quoten.
Leest zo lekker ;-)
missie_m schreef:
17-12-2017 15:34
Confrontatie? Ik ben diegene die hier niet meer wou komen. Je zegt dat er niet zoveel over word gezegd?
Ik heb maar een paar berichten gequote.

:sigh:

Ja, napraten over Actueelposters en dan gaan janken als 1 ervan zich hier meldt....

Dat moet je de Actueelposters ( 6 ?) nageven.... die mekkeren hier zelden na.

:-D
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Ik weet niet hoor, maar volgens mij werd er nagepraat over de Actueelpijler, niet over specifieke posters. Dat bepaalde Actueel-adepten nu ineens uit hun holen komen gekropen omdat ze zich blijkbaar aangesproken voelen is wel grappig natuurlijk, dat wel.
17-12-2017 17:45
Heel flauw, maar ik vind het zo grappig om Suzy te quoten.

:rofl: Nou ik zag laatst een post van haar, dat was echt het toppunt hoor. Ik vraag me af hoe de letters op haar toetsenbord eruit zien.
Nou ik ben voor vandaag de weg kwijt met forummen, schiet mij maar af.
Star² schreef:
17-12-2017 18:00
:rofl: Nou ik zag laatst een post van haar, dat was echt het toppunt hoor. Ik vraag me af hoe de letters op haar toetsenbord eruit zien.
Ja. Ze leek even tot inkeer gekomen, maar ze gaat weer helemaal los. Het is een gave hoor. Ik had op de uni altijd het probleem dat ik het vereiste aantal woorden niet haalde, omdat ik mijn zegje halverwege eigenlijk wel gezegd had. Dat probleem zal zij niet hebben gehad. Of juist wel natuurlijk, en dat ze is gaan overcompenseren.
Wat zal ik eten?
Doen jullie nog aan koken?
Star² schreef:
17-12-2017 18:00
Ik vraag me altijd af of zij zelf halverwege nog weet waar het over gaat.
Lady*Voldemort schreef:
17-12-2017 17:54
Ik weet niet hoor, maar volgens mij werd er nagepraat over de Actueelpijler, niet over specifieke posters. Dat bepaalde Actueel-adepten nu ineens uit hun holen komen gekropen omdat ze zich blijkbaar aangesproken voelen is wel grappig natuurlijk, dat wel.
De zes van Actueel.
;-)
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven