Werk & Studie alle pijlers

Kerstpakket 2017

17-12-2017 20:01 370 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik mis het jaarlijkse kerstpakket topic.

(Mocht ik er overheen gelezen hebben, dan hoor ik het wel :whip: )

Krijg je iets? Of niks?
Krijg je vreetpakket? Of wordt er namens jouw iets aan het goede doel gestort?
Pakket opgehaald en blij mee. Duurzame producten (zelf brood bakken, soep, croutons, pasta, saus en nog wat dingen)
Zit een mooie saladeschaal + couvert bij. Duur merk maar onhandig groot.

Er staan er een heleboel op Marktplaats sinds een paar dagen :rofl:
Lekker dankbaar allemaal.
anoniem_94360 wijzigde dit bericht op 19-12-2017 23:08
3.09% gewijzigd
Wij hadden vandaag een buffet en kregen daar, net als vorig jaar, 50 euro aan bonnen te besteden bij het plaatselijke winkelcentrum. Erg leuk! Val dit jaar alleen onder een ander team. Vorig jaar kreeg ik een persoonlijke kaart van mijn teamleider, dit jaar een algemene boodschap namens het management. Toch heb ik een hele gezellige avond gehad met mijn collega's en ga ik binnenkort eens wat leuks kopen van mijn bonnen!
Hier zo'n uitzoekwebsite. Ben nooit zo kapot van het aanbod. Heb al een broodrooster, handdoeken in overvloed, en voor de zoveelste keer een Ritualspakket waar ik de helft toch niet van gebruik gaat ook vervelen. Dus heb er maar tegoed bij bol van gekocht. En nu weet ik weer niet wat ik daarvan moet kopen :proud:. Het bedrag is nou ook weer niet zo hoog dat je ervan achterover valt. Ach ja, firstworldproblems. Wel blij ben ik met de dertiende maand.
Is t bij jullie overigens gebruikelijk dat uitzendkrachten ook krijgen? Hier werden de bijenkorfbonnen uitgedeeld aan 200 man en de 2 uitzendkrachten kregen niets. Werken al 6 maanden bij ons. Ja is beleid en ze krijgen vast wel iets van uitzendbureau. Nu zal dat best maar na een kerstfeest in een 5 sterren hotel en 200x bonnen is het een beetje kniezerig om die twee niets te geven. Collega en ik hebben onze bon aan de dames gegeven als bedankje. Werd niet echt gewaardeerd door de office manager maar jammer dan.
Hvg2017 schreef:
20-12-2017 06:57
Is t bij jullie overigens gebruikelijk dat uitzendkrachten ook krijgen? Hier werden de bijenkorfbonnen uitgedeeld aan 200 man en de 2 uitzendkrachten kregen niets. Werken al 6 maanden bij ons. Ja is beleid en ze krijgen vast wel iets van uitzendbureau. Nu zal dat best maar na een kerstfeest in een 5 sterren hotel en 200x bonnen is het een beetje kniezerig om die twee niets te geven. Collega en ik hebben onze bon aan de dames gegeven als bedankje. Werd niet echt gewaardeerd door de office manager maar jammer dan.
Verschilt per bedrijf.
Op mijn huidige werkplek krijgen studenten en uitzendkrachten niks. (Op onze afdeling was dat de helft) We krijgen van de afdeling wel allemaal iets.
Op mijn vorige werkplek kreeg iedereen die een aanstelling langer dan 3 maanden had/heeft iets. Dus ook studenten en uitzendkrachten.

Wat lief dat jullie je bon hebben afgegeven, ik snap niet zo goed waarom je dat als officemanager niet zou waarderen.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
neweve schreef:
20-12-2017 07:59
Wat lief dat jullie je bon hebben afgegeven, ik snap niet zo goed waarom je dat als officemanager niet zou waarderen.
Hij zal het wel als persoonlijke kritiek op de gang van zaken opvatten. Een soort stil protest in zijn richting? Misschien was hij degene die besloten had dat uitzendkrachten niets krijgen.

Overigens, mij zou het als uitzendkracht niet uitmaken dat ik niks kreeg, maar ik geef daar sowieso niets om. Ik had zeker niet iemands bon aangenomen.
Hvg2017 schreef:
20-12-2017 06:57
Bij ons krijgen ze wel wat, maar niet hetzelfde als wij zelf. Het is vaak een pakket wat net wat kleiner is dan die van ons.
Hier een kadobon gekregen twv 75 euro. Toch netjes, kan ik het helemaal naar mijn wens uitgeven :yum:
Dit is mijn motto
nina1966 schreef:
19-12-2017 22:56
Vanmorgen stond er een meneer voor de deur met een tasje met chocomel, bekers en lekkers. Kleine attentie van de woningbouw omdat het zo'n ellende en overlast heeft veroorzaakt. Heb wel al wat huur terug gehad maar toch leuk, ze hoeven het niet te doen.
Leuk!
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
wat leuk om te lezen allemaal.
Ik werk sinds een half jaar als uzk bij een groot bedrijf. Nog niets gehad, dus even afwachten of er iets staat als ik vrijdag ga werken.

Ik heb zelf een eenmanszaak en heb dit jaar voor mijn ouders een kerstpakket besteld. Ze kregen al jaren 3 pakketten door diverse werkzaamheden van mijn vader. Dit jaar voor het eerst eigenlijk geen enkele.
Ze brengen regelmatig pakketjes voor mij naar de post en passen soms extra op als het druk is met bestellingen. Ik heb zo'n ouderwets pakket met veel eten besteld :-) vinden ze het leukst denk ik. Ben benieuwd als ze hem zondagavond onder de kerstboom zien staan
Bij mijn man op het werk zijn de kerstpakketten vandaag gesignaleerd :cheer:
Hier weer een rituals pakketje. De vvvbon die er vorig jaar nog bij zat is wegbezuinigd. Tsja geen winst gemaakt dit jaar...
RP7 schreef:
20-12-2017 12:23
Hier weer een rituals pakketje.
Kregen wij ook 2 jaar op rij, wel 2 verschillende varianten. Gelukkig kregen we dit jaar wat anders (bon voor bol.com en leuke kerstsokken).
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Ik heb een tintelingenbon, en daar maar een verrassingspakket besteld, want anders was de keuze veel te dure boeken, spullen die ik niet nodig heb, of een donatie aan een fonds dat ik niet zo interessant vind. Het wordt morgen bezorgd, ik ben benieuwd :)
Een tapas pakket, lekkere hapjes een lekkere rode wijn. Schaaltjes een een grote houten plank om de hapjes op te serveren. Erg leuk ben er heel blij mee de hapjes en de wijn zijn voor kerst en de plank en de schaaltjes worden wekelijks gebruikt ( ben gek op kaasjes en smeersels op zaterdagavond oid )

Vrijdag de kerstborrel met onze eigen locatie en in de 2e week januari een groot nieuwjaarsfeest met onze buitenlandse locatie. Dat wordt jaarlijks groots en gezamenlijk gevierd.

Ik ben er blij mee sowieso is het altijd leuk een kerstpakket te krijgen.
Bij ons krijgt iedereen eenzelfde pakket van de directie tot aan de uitzendkrachten.
Bij ons krijgen uitzendkrachten alleen een pakket als ze op pijldatum 1 december minstens 6 maanden in dienst zijn, toevallig laatst ergens gelezen.
Ik heb een anti-diefstal rugzak gekregen met daarin een bus met smarties, een bus met een kaars erin en een hervulbare waterfles. En een kalender.

En vriendlief een cadeaubon van de blauwe bolle meneer
Dit jaar een doos met lekkers en een paar waxinelichtjeshouders. Het lekkers is verpakt in opbeurende teksten, zoals "je bent geweldig!". De kwaliteit van het pakket is gelukkig beter dan vorig jaar. Toen was het een hele grote doos, maar wat erin zat, was alsof ik de verkeerde boodschappentas had meegenomen uit de supermarkt, van iemand die veel minder te besteden heeft dan ik. Een "hoe hou ik een feestje zo goedkoop mogelijk met veel eters"-doos.
Ik heb liever een kleinere luxere doos. Gewone boodschappen haal ik zelf wel.
LadyLola schreef:
20-12-2017 13:38
Een tapas pakket, lekkere hapjes een lekkere rode wijn. Schaaltjes een een grote houten plank om de hapjes op te serveren. Erg leuk ben er heel blij mee de hapjes en de wijn zijn voor kerst en de plank en de schaaltjes worden wekelijks gebruikt ( ben gek op kaasjes en smeersels op zaterdagavond oid )
Volgens mij is dit een populair kerstpakket dit jaar.
Heb hem al meerdere keren voorbij zien komen, hier.
Klinkt erg mooi in ieder geval.
leoni schreef:
20-12-2017 10:30
Bij ons krijgen ze wel wat, maar niet hetzelfde als wij zelf. Het is vaak een pakket wat net wat kleiner is dan die van ons.
Hier wel. De vrijwilligers die 3 uur per week aanwezig zijn kregen precies hetzelfde als de vaste medewerkers die 40+ uur per week de benen onder zich vandaan rennen. Had ik nog niet eerder meegemaakt tot zo ver.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
tonkje schreef:
20-12-2017 12:39
Kregen wij ook 2 jaar op rij, wel 2 verschillende varianten. Gelukkig kregen we dit jaar wat anders (bon voor bol.com en leuke kerstsokken).
Ik heb precies dezelfde alleen geen idee of het toeval is want elke collega had een andere kleur. Iedereen kreeg trouwens wat, ook de schoonmaak die 2 uurtjes per week (en zelfs daar loopt ze de kantjes af) komt.

Hier ook het kerstpakket van moeders mogen hebben, waar de hond erg blij mee was. Bol.com bon van 35 euro (vorig jaar 100, dus ook goed bezuinigd). Daar krijgen uitzendkrachten, stagaires en vaste medewerkers ook hetzelfde.
Verrassing! Een goede klant heeft een chocolade kerstboompje gestuurd. Had het niet verwacht, dus erg blij mee!
aviv_13 schreef:
20-12-2017 15:32
Dit jaar een doos met lekkers en een paar waxinelichtjeshouders. Het lekkers is verpakt in opbeurende teksten, zoals "je bent geweldig!". De kwaliteit van het pakket is gelukkig beter dan vorig jaar. Toen was het een hele grote doos, maar wat erin zat, was alsof ik de verkeerde boodschappentas had meegenomen uit de supermarkt, van iemand die veel minder te besteden heeft dan ik. Een "hoe hou ik een feestje zo goedkoop mogelijk met veel eters"-doos.
Ik heb liever een kleinere luxere doos. Gewone boodschappen haal ik zelf wel.
Haha! Hier moest ik om lachen. Ik heb ook wel eens eigen merk knabbelsticks in een pakket gekregen en een pak witte servetjes, van die standaard dunne etc. Niks mis mee, maar nou niet echt feestelijk.
Op verzoek van mijn zoon is het pakket toen gegaan naar iemand die zo weinig te besteden die eigenlijk geen kerstinkopen kon doen.
Hij blij, wij er met eer vanaf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven