Werk & Studie alle pijlers

Kerstpakket 2017

17-12-2017 20:01 370 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik mis het jaarlijkse kerstpakket topic.

(Mocht ik er overheen gelezen hebben, dan hoor ik het wel :whip: )

Krijg je iets? Of niks?
Krijg je vreetpakket? Of wordt er namens jouw iets aan het goede doel gestort?
To begint...

Ik heb nog geen kerstpakket gekregen.
Maar ze staan al op kantoor van de baas.
Volgens mij zijn het flinke dozen.
:yes:
Phoebe-Buffay schreef:
17-12-2017 20:03
To begint...

Ik heb nog geen kerstpakket gekregen.
Maar ze staan al op kantoor van de baas.
Volgens mij zijn het flinke dozen.
:yes:
Flinke dozen zijn fijn! :high5:

Wij kregen dit jaar een paar kerstsokken. Tijdens de kerstborrel stond er een grot kerstboom met allemaal sokken erin. Bovenin voor de mannen, onderste helft damesmaat.
En via de mail een cadeaubon te besteden bij bol van 25 euro.

Ik miste het topic ook al!
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Een bon, heb de bestelling al in huis, viel behoorlijk tegen maar schoonmoeder was blij met de vaas die ik besteld heb dus dat is oké.
Ik zou ook wel weer een doos willen. Wij krijgen punten om op een website cadeaus te bestellen, een bon voor het een en ander, of doneren aan een goed doel. Ik heb voor de mijne een VVV-bon van 40 euro besteld.
Hier 60 euro aan cadeaubonnen.

Ventlief 4 vreetpakketten.
1 van de baas, en 3 van opdrachtgevers.
Wij kregen een code om wat uit te zoeken op een of andere kado site. Prima, was niet enorm blij maar ook niet teleurgesteld.
Ik mag naar het Dolfinarium om aldaar een kerstpakket uit te zoeken. Er is daar een kerstmarktje opgezet, waar van alles te koop is. Ik denk dat ik ga voor een ritualspakket of verse vis.
Hier helemaal geen kerstpakket. Is wegbezuinigd helaas..

Ik vind dat idee van de kerstsokken erg leuk, maar wat ik me dan toch afvraag als vrouw met schoenmaat 42, mag je dan als vrouw ook een paar mannensokken pakken?
Martje2801 schreef:
17-12-2017 20:14
Hier 60 euro aan cadeaubonnen.

Ventlief 4 vreetpakketten.
1 van de baas, en 3 van opdrachtgevers.

O_O

Jullie zijn goed verwend met de pakketten!
Phoebe-Buffay schreef:
17-12-2017 20:16
O_O

Jullie zijn goed verwend met de pakketten!
Je hoort mij ook niet klagen hoor :)
Ik weet niet of ik iets ga krijgen voor kerst. Dit jaar nieuwe baan, dus verrassing.

Man krijgt al jaren niks van werkgever en relatiegeschenken aanpakken is aan zoveel regels gebonden dat dat ook zo goed als is afgeschaft.

Zoon heeft al iets gekregen en cadeaubon bij een bedrijf met een beperkt assortiment. Vorig jaar heeft hij een broodrooster genomen en die hebben wij van hem overgenomen. Hadden er echt een nodig dus prima.

Dochter krijgt altijd iets leuks, maar pas echt de dag voor kerst dus ik ben benieuwd.

Jongste heeft sinds twee weken een baantje bij een heel nieuw bedrijf dus nog geen idee wat dat zou kunnen worden.

Spannend dus nog hier.
GinnyJones schreef:
:-(
Balen....
GinnyJones schreef:

Ik vind dat idee van de kerstsokken erg leuk, maar wat ik me dan toch afvraag als vrouw met schoenmaat 42, mag je dan als vrouw ook een paar mannensokken pakken?
Het zag er inderdaad heel erg leuk uit, zo'n boom vol sokken. En je mocht als vrouw best een mannenpaar pakken.
De mannen met echt grote voeten, die namen juist een vrouwenpaar mee voor hun vrouw/vriendin.
Zo was iedereen toch nog blij.

Ik heb een paar met pinguins erop. :heart:

En het kerstpakket wegbezuinigen! Hoe durven ze! Dat is toch heilig?!
tonkje wijzigde dit bericht op 17-12-2017 20:22
5.75% gewijzigd
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Hier ook geen kerstpakket, zelfs de jaarlijkse VVV-bon van een tientje heb ik niet gezien. Maar die dertiende maand maakt heel veel goed :proud:
Alhoewel je kon kiezen uit goede boeken en verantwoorde cd's, heb ik voor het verrassingspakket gekozen. Natuurlijk zitten daar allemaal veel te dure onzinproducten in en kan ik zelf, als queen of skeer, veel zuiniger een veel groter pakket shoppen, maar dat kan me nu even niet schelen.
Leuk Jagersma, wat zat er allemaal in?
Ik kreeg zo'n tinteling. Kan je wat uitzoeken via internet. Vorig jaar horloge uitgezocht die binnen twee weken kapot was.. Dit jaar Bol.com bon twv 35. Uitgegeven aan speaker voor onder de douche en een kerstcadeautje. :)
Blokker heeft kerstsokken: rood, witrood gestreept of groenrood gestreept met decoratie aan het boordje; een rendierhoofd. Voor 1,5 euro geloof ik.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Een doosje chocola.
Ik krijg altijd een cadeaubon om uit te geven aan de eigen organisatie :proud: Slim bedacht van ze haha.
Als ik dit lees word ik wel verwend op m'n werk. Ik heb een code gekregen om op internet in zo'n cadeaushop iets uit te zoeken van ongeveer 50 euro. Sommige cadeaus zijn echt geen 50 waard maar er zitten ook zat cadeaubonnen / biosbonnen bij die wel echt die waarde hebben! Lekker
KyloRen schreef:
17-12-2017 20:28
Ik mocht iets uitzoeken via internet. Ik heb maar gekozen voor een voedselpakket :proud: Alleen jammer dat ik de helft miste toen ik het pakket ontving...
Nou ja!
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik heb mijn kerstpakket nog niet gekregen, maar collega’s op een andere locatie wel. Via hen weet ik dat we een cadeaubon van 35 euro krijgen. Daarnaast wordt er een feest georganiseerd waar we de hele avond van hapjes en drankjes worden voorzien. Gezellig!
Geen kerstpakket, wel 13de maand.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven