Kerstpakket 2017
dinsdag 19 december 2017 om 23:07
Pakket opgehaald en blij mee. Duurzame producten (zelf brood bakken, soep, croutons, pasta, saus en nog wat dingen)
Zit een mooie saladeschaal + couvert bij. Duur merk maar onhandig groot.
Er staan er een heleboel op Marktplaats sinds een paar dagen
Lekker dankbaar allemaal.
Zit een mooie saladeschaal + couvert bij. Duur merk maar onhandig groot.
Er staan er een heleboel op Marktplaats sinds een paar dagen
Lekker dankbaar allemaal.
anoniem_94360 wijzigde dit bericht op 19-12-2017 23:08
3.09% gewijzigd
dinsdag 19 december 2017 om 23:07
Wij hadden vandaag een buffet en kregen daar, net als vorig jaar, 50 euro aan bonnen te besteden bij het plaatselijke winkelcentrum. Erg leuk! Val dit jaar alleen onder een ander team. Vorig jaar kreeg ik een persoonlijke kaart van mijn teamleider, dit jaar een algemene boodschap namens het management. Toch heb ik een hele gezellige avond gehad met mijn collega's en ga ik binnenkort eens wat leuks kopen van mijn bonnen!
dinsdag 19 december 2017 om 23:11
Hier zo'n uitzoekwebsite. Ben nooit zo kapot van het aanbod. Heb al een broodrooster, handdoeken in overvloed, en voor de zoveelste keer een Ritualspakket waar ik de helft toch niet van gebruik gaat ook vervelen. Dus heb er maar tegoed bij bol van gekocht. En nu weet ik weer niet wat ik daarvan moet kopen
. Het bedrag is nou ook weer niet zo hoog dat je ervan achterover valt. Ach ja, firstworldproblems. Wel blij ben ik met de dertiende maand.
woensdag 20 december 2017 om 06:57
Is t bij jullie overigens gebruikelijk dat uitzendkrachten ook krijgen? Hier werden de bijenkorfbonnen uitgedeeld aan 200 man en de 2 uitzendkrachten kregen niets. Werken al 6 maanden bij ons. Ja is beleid en ze krijgen vast wel iets van uitzendbureau. Nu zal dat best maar na een kerstfeest in een 5 sterren hotel en 200x bonnen is het een beetje kniezerig om die twee niets te geven. Collega en ik hebben onze bon aan de dames gegeven als bedankje. Werd niet echt gewaardeerd door de office manager maar jammer dan.
woensdag 20 december 2017 om 07:59
Verschilt per bedrijf.Hvg2017 schreef: ↑20-12-2017 06:57Is t bij jullie overigens gebruikelijk dat uitzendkrachten ook krijgen? Hier werden de bijenkorfbonnen uitgedeeld aan 200 man en de 2 uitzendkrachten kregen niets. Werken al 6 maanden bij ons. Ja is beleid en ze krijgen vast wel iets van uitzendbureau. Nu zal dat best maar na een kerstfeest in een 5 sterren hotel en 200x bonnen is het een beetje kniezerig om die twee niets te geven. Collega en ik hebben onze bon aan de dames gegeven als bedankje. Werd niet echt gewaardeerd door de office manager maar jammer dan.
Op mijn huidige werkplek krijgen studenten en uitzendkrachten niks. (Op onze afdeling was dat de helft) We krijgen van de afdeling wel allemaal iets.
Op mijn vorige werkplek kreeg iedereen die een aanstelling langer dan 3 maanden had/heeft iets. Dus ook studenten en uitzendkrachten.
Wat lief dat jullie je bon hebben afgegeven, ik snap niet zo goed waarom je dat als officemanager niet zou waarderen.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
woensdag 20 december 2017 om 09:04
Hij zal het wel als persoonlijke kritiek op de gang van zaken opvatten. Een soort stil protest in zijn richting? Misschien was hij degene die besloten had dat uitzendkrachten niets krijgen.
Overigens, mij zou het als uitzendkracht niet uitmaken dat ik niks kreeg, maar ik geef daar sowieso niets om. Ik had zeker niet iemands bon aangenomen.
woensdag 20 december 2017 om 10:30
Bij ons krijgen ze wel wat, maar niet hetzelfde als wij zelf. Het is vaak een pakket wat net wat kleiner is dan die van ons.Hvg2017 schreef: ↑20-12-2017 06:57Is t bij jullie overigens gebruikelijk dat uitzendkrachten ook krijgen? Hier werden de bijenkorfbonnen uitgedeeld aan 200 man en de 2 uitzendkrachten kregen niets. Werken al 6 maanden bij ons. Ja is beleid en ze krijgen vast wel iets van uitzendbureau. Nu zal dat best maar na een kerstfeest in een 5 sterren hotel en 200x bonnen is het een beetje kniezerig om die twee niets te geven. Collega en ik hebben onze bon aan de dames gegeven als bedankje. Werd niet echt gewaardeerd door de office manager maar jammer dan.
woensdag 20 december 2017 om 11:24
Leuk!
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
woensdag 20 december 2017 om 11:56
wat leuk om te lezen allemaal.
Ik werk sinds een half jaar als uzk bij een groot bedrijf. Nog niets gehad, dus even afwachten of er iets staat als ik vrijdag ga werken.
Ik heb zelf een eenmanszaak en heb dit jaar voor mijn ouders een kerstpakket besteld. Ze kregen al jaren 3 pakketten door diverse werkzaamheden van mijn vader. Dit jaar voor het eerst eigenlijk geen enkele.
Ze brengen regelmatig pakketjes voor mij naar de post en passen soms extra op als het druk is met bestellingen. Ik heb zo'n ouderwets pakket met veel eten besteld
vinden ze het leukst denk ik. Ben benieuwd als ze hem zondagavond onder de kerstboom zien staan
Ik werk sinds een half jaar als uzk bij een groot bedrijf. Nog niets gehad, dus even afwachten of er iets staat als ik vrijdag ga werken.
Ik heb zelf een eenmanszaak en heb dit jaar voor mijn ouders een kerstpakket besteld. Ze kregen al jaren 3 pakketten door diverse werkzaamheden van mijn vader. Dit jaar voor het eerst eigenlijk geen enkele.
Ze brengen regelmatig pakketjes voor mij naar de post en passen soms extra op als het druk is met bestellingen. Ik heb zo'n ouderwets pakket met veel eten besteld
woensdag 20 december 2017 om 12:39
woensdag 20 december 2017 om 13:38
Een tapas pakket, lekkere hapjes een lekkere rode wijn. Schaaltjes een een grote houten plank om de hapjes op te serveren. Erg leuk ben er heel blij mee de hapjes en de wijn zijn voor kerst en de plank en de schaaltjes worden wekelijks gebruikt ( ben gek op kaasjes en smeersels op zaterdagavond oid )
Vrijdag de kerstborrel met onze eigen locatie en in de 2e week januari een groot nieuwjaarsfeest met onze buitenlandse locatie. Dat wordt jaarlijks groots en gezamenlijk gevierd.
Ik ben er blij mee sowieso is het altijd leuk een kerstpakket te krijgen.
Vrijdag de kerstborrel met onze eigen locatie en in de 2e week januari een groot nieuwjaarsfeest met onze buitenlandse locatie. Dat wordt jaarlijks groots en gezamenlijk gevierd.
Ik ben er blij mee sowieso is het altijd leuk een kerstpakket te krijgen.
woensdag 20 december 2017 om 15:32
Dit jaar een doos met lekkers en een paar waxinelichtjeshouders. Het lekkers is verpakt in opbeurende teksten, zoals "je bent geweldig!". De kwaliteit van het pakket is gelukkig beter dan vorig jaar. Toen was het een hele grote doos, maar wat erin zat, was alsof ik de verkeerde boodschappentas had meegenomen uit de supermarkt, van iemand die veel minder te besteden heeft dan ik. Een "hoe hou ik een feestje zo goedkoop mogelijk met veel eters"-doos.
Ik heb liever een kleinere luxere doos. Gewone boodschappen haal ik zelf wel.
woensdag 20 december 2017 om 17:01
Volgens mij is dit een populair kerstpakket dit jaar.LadyLola schreef: ↑20-12-2017 13:38Een tapas pakket, lekkere hapjes een lekkere rode wijn. Schaaltjes een een grote houten plank om de hapjes op te serveren. Erg leuk ben er heel blij mee de hapjes en de wijn zijn voor kerst en de plank en de schaaltjes worden wekelijks gebruikt ( ben gek op kaasjes en smeersels op zaterdagavond oid )
Heb hem al meerdere keren voorbij zien komen, hier.
Klinkt erg mooi in ieder geval.
woensdag 20 december 2017 om 17:12
Hier wel. De vrijwilligers die 3 uur per week aanwezig zijn kregen precies hetzelfde als de vaste medewerkers die 40+ uur per week de benen onder zich vandaan rennen. Had ik nog niet eerder meegemaakt tot zo ver.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
woensdag 20 december 2017 om 17:32
Ik heb precies dezelfde alleen geen idee of het toeval is want elke collega had een andere kleur. Iedereen kreeg trouwens wat, ook de schoonmaak die 2 uurtjes per week (en zelfs daar loopt ze de kantjes af) komt.
Hier ook het kerstpakket van moeders mogen hebben, waar de hond erg blij mee was. Bol.com bon van 35 euro (vorig jaar 100, dus ook goed bezuinigd). Daar krijgen uitzendkrachten, stagaires en vaste medewerkers ook hetzelfde.
woensdag 20 december 2017 om 19:03
Haha! Hier moest ik om lachen. Ik heb ook wel eens eigen merk knabbelsticks in een pakket gekregen en een pak witte servetjes, van die standaard dunne etc. Niks mis mee, maar nou niet echt feestelijk.aviv_13 schreef: ↑20-12-2017 15:32Dit jaar een doos met lekkers en een paar waxinelichtjeshouders. Het lekkers is verpakt in opbeurende teksten, zoals "je bent geweldig!". De kwaliteit van het pakket is gelukkig beter dan vorig jaar. Toen was het een hele grote doos, maar wat erin zat, was alsof ik de verkeerde boodschappentas had meegenomen uit de supermarkt, van iemand die veel minder te besteden heeft dan ik. Een "hoe hou ik een feestje zo goedkoop mogelijk met veel eters"-doos.