Het is over

19-12-2017 13:42 150 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het komt er op neer dat ik de persoon kwijt ben waar van ik DACHT dat het mijn zielsverwant was. Hij terug is naar zijn ex. Ik het contact verbroken heb omdat hij me hoop bleef geven, en ik me hier echt ontzettend rot onder voel..
anoniem_360915 wijzigde dit bericht op 19-12-2017 14:20
Reden: Wegens herkenbaarheid
92.65% gewijzigd
Mocht die flapdrol je weer een berichtje sturen, reageer niet, maar vraag een vriendin om je op dat moment te steunen. Of wat Tiswa zegt, kom hier je verhaal doen of je eigen topic teruglezen.
oke ik ga dat doen. Verwacht overigens komende weken niets. Misschien ergens in het nieuwe jaar een keer. Bedankt voor jullie hulp:) wordt enorm gewaardeerd want ik heb het er echt wel moeilijk mee, al ben ik momenteel nog vooral kwaad.
Fijne OP. Kunnen we niets mee.
Gebruik die kwaadheid dan om voor jezelf te zorgen, hem niet over je grenzen te laten gaan en niet met je gevoelens te laten spelen.
Wat jij wil, vindt hij niet zo belangrijk. Vandaar dat aantrekken en afstoten, bij zowel jou als zijn vriendin. Hij is alleen maar met zichzelf bezig.

Laat hem in z'n sop gaar koken. Je bent geen speelbal.
vandaag een zware dag. Hij is nog met haar maar is niet gelukkig. Waarom is hij nog met haar.
Ik weet dat ik er niet mee bezig moet zijn, het is zijn keus en niet mijn probleem. Ik moet alleen ver weg blijven van de hoop.. Maar ik heb wel hoop en Ik hou wel van hem.
anoniem_360915 wijzigde dit bericht op 04-01-2018 21:10
54.07% gewijzigd
hoezo hou je van hem, volgens mij is dat kul
je hebt een boel hoop geprojecteerd op hem en je wil dat hij voor jou kiest

want wat er staat is een wiebelige ruggegraatloze jankbal die twee vrouwen niet eens op waarde weet te schatten
Lorem Ipsum
Ik weet niet meer of het zo is wat je zegt turquasi - dat ik alles gewoon op hem heb geprojecteerd.
Ikzie ook dat hij momenteel geen enkele keuze kan maken. Maar toch heeft hij die gemaakt, al gaat hij er 0% voor.
Op een gegeven moment moet je toch spijkers met koppen slaan en als je dan kiest voor iemand mag ik aannemen dat dat is omdat je een toekomst met die persoon ziet...
anoniem_360915 wijzigde dit bericht op 21-12-2017 14:54
30.07% gewijzigd
als hij anders denkt over de liefde dan jij, hoezo is hij dan je zielsverwant?

overigens, gratis tip, het is echt niet handig om dat soort labels te hangen aan de mannen waar je mee date... een beetje in de categorie sprookjesprinsen
dat is echt de manier om iemand niet te zien voor wie hij is maar gekleurd te kijken door de bril die je op dat moment wil dragen
Lorem Ipsum
Ja. je hebt gelijk. Ik denk dat dat echt een valkuil van mezelf is. ben zo enorm romantische en geef echt n hoop onder het mom van liefde - inclusief mijn eigenwaarde en grenzen merk ik nu.
Tsja het voelde zo, maar zie nu ook wel in dat dat niet echt het gene is wat hij waarmaakt. Maar wanneer dat gevoel verdwijnt of in ieder geval het zelfde ziet als mijn hoofd,, geen idee.
Hij wilt jou niet het liefste, hoe hard dit ook klinkt moet je hier dus over heen zitten. Hij is jou energie, tijd en liefde niet waard.
Het is lastig deze dagen. Ik heb het ongelofelijk moeilijk gehad met kerst. Dacht alleen maar aan hun twee.. Toch weer enige vorm van contact gehad - ik kan wel enigsinds afstandelijk zijn maar niet genoeg. Baal ik van.
Het is net als stoppen met roken, vijfmiljard pogingen en nog faal ik. Ik baal inmiddels ook echt van mezelf - zet zo een zwak beeld neer. 2 weken geleden was ik nog zo kwaad en trek ik de stekker uit het contact, en nu heb ik het weer even gehad.
Ik probeer door te gaan, goed te eten, te sporten, te werken etc. Het valt niet mee. Het is alsof hij nooit uit mijn gedachten gaat, word er zo moe van.
Als je zelf niet doorzet blijft dit nog wel even doorgaan.
Zelfde shit hier, het getrek heeft nog ruim 2 maanden voortgeduurd. Inclusief de bekentenis dat hij zelf ook wel ziet dat ik de afstand groter maak dat hij dan in paniek raakt en weer gaat trekken. Blijf achter je eigen beslissing staan, hoe lastig het ook is. Er komt een moment dat het over is. Dat kan echt alleen maar als je niet meer reageert!
En app vriendinnen, zet hier je shit neer, maar NIET naar hem!
T26 schreef:
20-12-2017 09:00
vandaag een zware dag. Hij is nog met haar maar is niet gelukkig. Hij haat wat zij leuk vind. Slapen apart. Geen kinderdromen nog Wat is dit toch.. Waarom is hij nog met haar.
Ik weet dat ik er niet mee bezig moet zijn, het is zijn keus en niet mijn probleem. Ik moet alleen ver weg blijven van de hoop.. Maar ik heb wel hoop en Ik hou wel van hem.
Echt lieverd laat los, wat een slappe hap is deze man. Hij houdt jou aan het lijntje.
T26 schreef:
28-12-2017 10:40
Ik probeer door te gaan, goed te eten, te sporten, te werken etc. Het valt niet mee. Het is alsof hij nooit uit mijn gedachten gaat, word er zo moe van.
Geef jezelf een compliment dat je lekker sport, werkt en goed eet. Spijtig dat jullie toch weer contact hebben gehad. Het zijn denk ik ook wel lastige dagen, zo eind december.
Maar hij is niet de ware voor jou, en jij ook niet voor hem. Je goede voornemen is die flapdrol vergeten, het leuk hebben met jezelf en later een nieuwe liefde. Iemand die 100% voor jou gaat.
Hee Zara, dankjewel voor je lieve berichtje:) Het zijn zeker lastige dagen, ik maakte mezelf helemaal gek met kerst.. Nu oud en nieuw nog terwijl hij lekker t nieuwe jaar met haar inluid, wat een ellende zeg.
Mijn goede voornemen is dat inderdaad, ik ga doorgaan met sterk zijn en me vol in te zetten op het geen contact. Het valt me echt zwaar. Met name omdat ik continue alles invul en stiekem nog zo enorm veel met hem bezig ben:(
T26 schreef:
20-12-2017 09:00
vandaag een zware dag. Hij is nog met haar maar is niet gelukkig. Hij haat wat zij leuk vind. Slapen apart. Geen kinderdromen nog Wat is dit toch.. Waarom is hij nog met haar.
Houd je écht van hem? Of wil je graag dat hij van jou houdt en voor jou kiest? En hoeveel houd je vanzelf? Want je zou dit toch iemand waarvan je houdt nooit aandoen? Jij zou de man waarvan je houdt toch geen verdriet willen doen en hem aan het lijntje willen houden? Waarom zou je dat jezelf wél aandoen? Als je goed inziet waar je verdriet vandaan komt, is het gemakkelijker om te verwerken! Sterkte!
RosainVietnam schreef:
30-12-2017 13:08
Houd je écht van hem? Of wil je graag dat hij van jou houdt en voor jou kiest? En hoeveel houd je vanzelf? Want je zou dit toch iemand waarvan je houdt nooit aandoen? Jij zou de man waarvan je houdt toch geen verdriet willen doen en hem aan het lijntje willen houden? Waarom zou je dat jezelf wél aandoen? Als je goed inziet waar je verdriet vandaan komt, is het gemakkelijker om te verwerken! Sterkte!
:heart:
TO, waarom denk je zoveel aan hen? je weet toch niet echt hoe het daar aan toe gaat?
En, wat al eerder gezegd is: stop met het contact. Op dit moment doet hij geen goed voor jou, hij is puur vergif. Wil je dat? Nee? dan gewoon stoppen. Just do it!
Ga je eigen leven leiden en steek je energie in positieve dingen en mensen.
Hij is er geen van. En trap er ook niet in als hij je terug wil, jij weet inmiddels wel beter.

Been there, done it. Hou van jezelf en hou je voor: ik verdien beter. :there: :daisy:
YinYang69 schreef:
30-12-2017 13:24
TO, waarom denk je zoveel aan hen? je weet toch niet echt hoe het daar aan toe gaat?
En, wat al eerder gezegd is: stop met het contact. Op dit moment doet hij geen goed voor jou, hij is puur vergif. Wil je dat? Nee? dan gewoon stoppen. Just do it!
Ga je eigen leven leiden en steek je energie in positieve dingen en mensen.
Hij is er geen van. En trap er ook niet in als hij je terug wil, jij weet inmiddels wel beter.

Been there, done it. Hou van jezelf en hou je voor: ik verdien beter. :there: :daisy:
T26, stel je voor dat hij wel weer voor jou kiest, hoe gaat de relatie dan worden? Vertrouw je hem dan nog wel, kan je hem vergeven voor deze rottijd waar je doorheen gaat? Wil je zo oproepbaar zijn voor hem?

Ik vind dat je zoveel beter verdiend. Je kwelt jezelf zo erg....
Lieve allemaal, dankjewel voor jullie reacties. Ik heb dat momenteel nog vaak nodig - die spiegel.
Op de vraag of ik echt van hem hou, ja ik hou echt van hem en wil niet alleen dat hij voor me kiest. Het is niet puur een ego ding, ja dat speelt mee maar wat ik voel is wel echt. Wat we hadden leek echt.
Op de vraag waarom ik zoveel aan hen denk.. Dat ik niet zo goed te stoppen. Nee ik weet niet echt hoe het er aan toe gaat. ZIjn woorden zijn niet langer betrouwbaar, ik weet de antwoorden niet. Ik weet alleen dat elke dag die voorbij gaat een keuze voor haar was. Klinkt lekker dramatisch maar het is wel zo. Ik kan alleen mijn hoofd er niet vanaf zetten. Elke ochtend als ik op sta is het eerste waar ik aan denk hij. Elke film die ik kijk, elke boodschap die ik doe, hij. Echt bizar.

Nee ik zou iemand waar ik zo veel van hield niet zoveel verdriet willen doen. Aan een lijntje houden ja dat doet hji wel, omdat hij niet zeker is van zijn keuze.
Ja het is vergif omdat ik elke keer hoop blijf houden en geconfronteerd wordt met de pijn. Maar hier confronteer ik mezelf ook goed mee. Weet je wat het gekke is, ik doe alles wat iedereen zegt. Focus me op mezelf, ga leuke dingen doen met vriendinnen, ik heb si aantal dagen eetlust terug, ik sport, ik werk hard etc etc. Maar het werkt niet. Ik krijg hem niet uit mijn hoofd, het is NIETS minder. Ben ik dan te ongeduldig? Heb ik het geen contact niet lang genoeg de tijd gegeven? Is het iets anders?

Sorry voor mijn duizend vragen en elke keer dezelfde gedachtespinsels. Ik waardeer jullie reacties wel echt.
T26, geloof mij mijn ex zit ook elke dag in mijn hoofd, sta er mee op en zeker vandaag denk ik terug aan de herinneringen van onze relatie. Maar het feit dat je weer functioneert zegt genoeg, dat jij je eetlust weer terug hebt.

Ik denk dat jij de keuze moet maken en niet aan hem moet overlaten. Zeggen tegen hem dat je hoopt dat hij gelukkig wordt met haar maar dat jij doorgaat met je leven en niet langer op hem wacht. Dit is en klinkt zoveel aantrekkelijker dan lijdend afwachten totdat hij genoeg heeft van zijn vriendin en dan weer met jou wil spelen tot dat hij weer genoeg heeft van jou.

Ik vind het voor zijn vriendin ook best erg want hij kiest ook niet volledig voor haar of hij liegt keihard tegen jou om zijn achterdeurtje open te houden voor als hij gedumpt wordt.

Ik weet dat het moeilijk is maar echt neem de controle terug over je eigen leven, ik weet dat het echt moeilijk is maar je moet door dit liefdesverdriet heen, het is wel je ego die gekwetst is, want jouw gezonde verstand weet dat deze situatie onhoudbaar en vernederend is voor jou.

Echt laat hem achter in 2017!!! Geef jezelf een kans om iemand te ontmoeten die wel 100 procent voor jou gaat!!!
Ok, je denkt dus constant aan hem,.
Accepteer dit feit en ga door waar je al mee bezig bent (heel knap trouwens!), met jezelf goed in acht nemen.
Ja, hij zit behoorlijk in je hoofd, dat is op dit punt prima.
Accepteer dit en bedenk ook dat je er niets mee hoeft te doen.
Misschien is het een idee om het bewust te benoemen, als in:
"Dag ex, je bent er weer. Ik denk nu even aan je, ik geef je even wat tijd en daarna ga ik over op de orde van de dag. Ik spreek je later". Zoiets? Klinkt misschien gek maar dan erken je de gedachten aan hem, je staat er even bij stil en dan laat je het weer los.
Het werkt idd averechts als men (incluis mijzelf) zegt om niet meer aan hem te denken. Integreer jouw gedachten aan hem en laat het er zijn, alleen weet dat je een keuze hebt om er niets mee te doen, zoiets. Erken het en je zult zien dat de gedachten tzt steeds minder worden en op een dag wordt jet wakker en aan het einde van die dag denk je ineens : "verrek, ik heb niet meer aan hem gedacht".
YinYang69 schreef:
31-12-2017 12:03
Ok, je denkt dus constant aan hem,.
Accepteer dit feit en ga door waar je al mee bezig bent (heel knap trouwens!), met jezelf goed in acht nemen.
Ja, hij zit behoorlijk in je hoofd, dat is op dit punt prima.
Accepteer dit en bedenk ook dat je er niets mee hoeft te doen.
Misschien is het een idee om het bewust te benoemen, als in:
"Dag ex, je bent er weer. Ik denk nu even aan je, ik geef je even wat tijd en daarna ga ik over op de orde van de dag. Ik spreek je later". Zoiets? Klinkt misschien gek maar dan erken je de gedachten aan hem, je staat er even bij stil en dan laat je het weer los.
Het werkt idd averechts als men (incluis mijzelf) zegt om niet meer aan hem te denken. Integreer jouw gedachten aan hem en laat het er zijn, alleen weet dat je een keuze hebt om er niets mee te doen, zoiets. Erken het en je zult zien dat de gedachten tzt steeds minder worden en op een dag wordt jet wakker en aan het einde van die dag denk je ineens : "verrek, ik heb niet meer aan hem gedacht".
Goed advies, ik heb inderdaad ook geaccepteerd dat hij in mijn hoofd zit maar is niet zo gek want dat heeft hij de afgelopen 3 jaar gedaan. Sinds ik het accepteer wordt het vanzelf minder of minder heftig, het is meer op de achtergrond.
Ja, zodra je jezelf oplegt om iets niet te doen, ga je het juist doen, toch?
Het duurde even voordat ik dat weer herinnerde van mijn ex, dat het zo werkt.
Het is zoals het is, en tussendoor gewoon doorgaan met ademhalen en dan is er weer een dag voorbij, weer een dag dichterbij het helen en herstel.
YinYang69 schreef:
31-12-2017 12:23
Ja, zodra je jezelf oplegt om iets niet te doen, ga je het juist doen, toch?
Het duurde even voordat ik dat weer herinnerde van mijn ex, dat het zo werkt.
Het is zoals het is, en tussendoor gewoon doorgaan met ademhalen en dan is er weer een dag voorbij, weer een dag dichterbij het helen en herstel.
Precies dat, ik dacht twee maanden geleden dat ik mij nooit meer beter zou voelen en dat ik voor altijd naar hem terug zou verlangen en dat hij nooit meer uit mijn hoofd zou gaan, maar elke dag gaat het een stukje beter. Voel mij goed. De huilbuien zijn over. Af en toe word ik nog kwaad maar dat ebt ook gelijk weer weg.

Ik heb dan ook echt geaccepteerd dat het over is en niet meer goedkomt en dat scheelt ook heel veel in het verwerkingsproces.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven