Moeilijke periode.

20-12-2017 13:11 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik ben 26 jaar. En had een 3 jarige relatie. Mijn partner ging naar het buitenland voor werk. Ook voor een toekomst voor ons. Binnen 3 maanden zou hij terug zijn. Ik vond het allemaal best eng. Maar ik wilde hem steunen. Het ging erg goed. Natuurlijk voelde ik me soms alleen. Eind december zou hij terug komen. Begin December gaf hij aan dat het toch wat langer zou duren en waarschijnlijk toch tot begin feb daar moest blijven. Ik vond t moeilijk omdat ik de dagen al aan het aftellen was tot hij weer hier zou zijn. Hierna kwam hij met het verhaal dat hij misschien nog langer moest blijven en me niet aan het lijntje wilt houden en me daarom loslaat. Ik ging hier natuurlijk tegen in. Want dit is niet wat ik wilde. Uiteindelijk heeft hij me geblokt en verwijderd vd whatsap. Hierna kregen we mail contacten. Ik probeerde hem van gedachte te laten veranderen. Maar ik was tegelijkertijd ook heel boos en verdrietig. In elke mail komt naar voren dat hij van me houd en dit daarom doet. Hij wilt niet dat ik ongelukkig ben. En hij hoopt ergens dat wanneer hij terug zal zijn ik toch wel stiekem op hem wacht. Het voelt echt als een mes in mijn rug. We hadden toekomst plannen over trouwen samenwonen en kinderen. Hij houd zich bij zn standpunt. Wilt ook niet bellen want dan gaat hij er kapot aan. Ik weet nu niet of ik moet wachten.. straks gaat hij ook verder met zijn leven daar? Hij gaf aan dat zodra hij weer in nl is hij me op zal zoeken. Of ik nou wel of geen vriend heb hij wilt me nog 1x zien.
Die heeft al een ander vermoed ik zo.
Je hebt drie jaar een relatie en hij gaat drie maanden weg voor werk. Daar komt een maandje extra bij en dat wil hij jou niet aandoen? Die ene maand extra? Hij blokkeert je zelfs? Hate to break it to you, maar die heeft daar een ander gevonden.
Nee, niet wachten. Hij heeft allang een ander. Vandaar het blocken. Ontzettend horkerig, wat een ontzettend nare manier van uitmaken. Als hij ooit terugkomt, mag hij je best wat uitleg geven, maar ga niet op hem zitten wachten.
Flink uithuilen, accepteren en verder gaan met je leven. Heel naar dat je er zo moest achter komen dat hij niet de persoon is die je dacht.
En hij hoopt ergens dat wanneer hij terug zal zijn ik toch wel stiekem op hem wacht.

Seriously?
Sjongejongejongejonge........
Kasboom schreef:
20-12-2017 13:13
Die heeft al een ander vermoed ik zo.
Hmm ik weet het niet. Natuurlijk zou het heel goed kunnen. Maar hij was er de laatste avond echt kapot van. We hebben beide echt flink gehuild.
Bloemkoolroosje schreef:
20-12-2017 13:16
Je hebt drie jaar een relatie en hij gaat drie maanden weg voor werk. Daar komt een maandje extra bij en dat wil hij jou niet aandoen? Die ene maand extra? Hij blokkeert je zelfs? Hate to break it to you, maar die heeft daar een ander gevonden.
Nee. Hij zou daar 3 maanden blijven werd 4 en nu weet hij niet wanneer hij wel terug zal komen financieel gezien. En daarom wilt hij niet dat ik op hem wacht. Dat vind hij oneerlijk.
nessemeisje schreef:
20-12-2017 13:17
Nee, niet wachten. Hij heeft allang een ander. Vandaar het blocken. Ontzettend horkerig, wat een ontzettend nare manier van uitmaken. Als hij ooit terugkomt, mag hij je best wat uitleg geven, maar ga niet op hem zitten wachten.
Flink uithuilen, accepteren en verder gaan met je leven. Heel naar dat je er zo moest achter komen dat hij niet de persoon is die je dacht.
Ik ben het zeker met je eens. Ik verdien dit niet. Maar kon mijn hart dit ook maar accepteren. Het is me nooit overkomen dit. Maar ik denk maar zo. Van alles word je sterker. Ik denk dat ik hem de kans ook niet meer zal geven voor uitleg. Tegen de tijd dat hij terug is ben ik hier hopelijk overheen. En wil ik dit allemaal niet meer omhoog halen.
Hoe naar het ook is, maar je bent niet de enige schat ik zo maar in !
ClassyLadeee schreef:
20-12-2017 13:17
En hij hoopt ergens dat wanneer hij terug zal zijn ik toch wel stiekem op hem wacht.

Seriously?
Het is een man met vele praatjes. Had hier nooit voor moeten vallen. Elke x hoopte ik en gaf ik hem kansen. Ik heb mijn leventje eigenlijk al op orde. Dat had hij totaal niet. En toch dacht ik ik help je om samen omhoog te komen. Maar helaas
Meis, die heeft een ander.
Er is geen enkele reden waarom hij niet van je zou kunnen verwachten dat je een maandje langer op hem wacht. Dat hij het daarom uitmaakt is dus geen geldige reden. Wellicht zegt hij die dingen nu omdat hij zich toch wel schuldig voelt.
Laat hem. Wat er ook gebeurd is daar, je verdient het niet om zo behandeld te worden! Sterkte.
Sugarbunny schreef:
20-12-2017 13:21
Nee. Hij zou daar 3 maanden blijven werd 4 en nu weet hij niet wanneer hij wel terug zal komen financieel gezien. En daarom wilt hij niet dat ik op hem wacht. Dat vind hij oneerlijk.
hoe bedoel je?
Willyweetraad schreef:
20-12-2017 13:24
Hoe naar het ook is, maar je bent niet de enige schat ik zo maar in !
Ik zo maar in? Dat snap ik even niet.
hij heeft het uitgemaakt, alleen jij wil het niet weten
en hij schudt nu de hele zak aan smoezen "het ligt niet aan jouuuuuu" leeg
Maar bottom line: tis uit, get over it!
Hij heeft een ander. Als hij verder met je had gewild dan had hij niet anders verwacht dan dat je hem had gesteund en op hem had gewacht. Dan hadden jullie misschien plannen gemaakt dat jij vakantie opnam en was langs gekomen. Hij is daar toch naar toe gegaan ook voor jullie toekomst samen? Als jij uit jezelf had gezegd dat je geen zin meer had om te wachten had hij anders gereageerd en gezegd: "Ik doe dit toch voor ons? We zijn drie jaar samen en nu kun je geen paar maandjes geduld opbrengen?"

Hij geeft jou niet eens de keus. Hij wíl niet meer en brengt het alsof hij, met pijn in zijn hart, het beste met jou voor heeft en deze "opoffering" niet van jou kan verwachten. Alsof jij niet zelf kan bepalen of je wel of niet die paar maandjes op hem wil wachten. Heel misselijk van hem. Hij heeft een ander. Echt.
Als je echt van iemand houd doe je zo niet. Hij heeft daar al een ander, en wil jou achter de hand houden. Kansloos.
Honingbij_ schreef:
20-12-2017 13:25
Meis, die heeft een ander.
Er is geen enkele reden waarom hij niet van je zou kunnen verwachten dat je een maandje langer op hem wacht. Dat hij het daarom uitmaakt is dus geen geldige reden. Wellicht zegt hij die dingen nu omdat hij zich toch wel schuldig voelt.
Laat hem. Wat er ook gebeurd is daar, je verdient het niet om zo behandeld te worden! Sterkte.
Het ging niet om een maandje. Er eerst wel. Maar daarna ging het over ik weet niet wanneer ik terug zal zijn. Dat kan over 5 maanden zijn maar ook een half jaar. Nee zeker niet. Voelt echt rot.
Sugarbunny schreef:
20-12-2017 13:26
Ik zo maar in? Dat snap ik even niet.

Inschatten. Schat ik zo maar in.
ouwewijsneus schreef:
20-12-2017 13:26
hoe bedoel je?
Even kort samengevat hij is naar het buitenland gegaan om te werken maar veel tegenslagen gehad. Hier schulden opgebouwd in nl. Zonder geld wilt hij niet terug komen want dan beland hij zo gezegd in het zelfde shit. Hij zegt dat hij heeft gefaald. Ik vind het overigens onzin. Zoek een baan.. in nl dit wat hij nu doet is zijn problemen meer uitstellen.
Oh, het is een gelukszoeker.....
snel wegwezen (sorry)
Sugarbunny schreef:
20-12-2017 13:11
(...) In elke mail komt naar voren dat hij van me houd en dit daarom doet. Hij wilt niet dat ik ongelukkig ben. (...)
Dus uitmaken, niks meer van je laten horen, nummer blokkeren etc is een teken van liefde?
Nee, echt niet. Hij is echt aan het bullshitten en heeft een ander. Die zal ook aan de kant worden geschoven zodra hij teruggaat en dan gaat ie het weer met jou proberen. Hopelijk trap je er niet in.
En die tranen die hij al heeft gehuild en nog zal huilen als hij weer bij je op de stoep staat: krokodillentranen. Mensen kunnen dat. Ook jouw ex.
Hij neukt daar met een ander. Hij is bang dat het uitkomt dus maakt hij het uit met jou. Zogenaamd omdat het voor jou zo erg is om lang te wachten (hallo, mag je dat even zelf bepalen?)
Als hij terug komt, staat hij jankend bij jou op de stoep. Ik heb me vergist! Ik mis je zo erg! Huilie, huilie. In de overtuiging dat jij hem weer je armen sluit.
Vaag verhaal. Dat werk was voor jullie toekomst, maar hij heeft er daar nog niks van gebakken? En nu wil hij pas terug als hij het heeft gemaakt?
ouwewijsneus schreef:
20-12-2017 13:34
Oh, het is een gelukszoeker.....
snel wegwezen (sorry)
Mee eens. Ik had het al veel eerder moeten doen. Vaker getwijfeld. Maar omdat ik een goed hart had altijd gedacht dat hij het meende.
Blokkeren op app ook... Checkt zijn nieuwe vriendin daar zijn telefoon? Vreemd dat er ineens alleen nog maar contact via mail kan. Echt hoor, laat je niets meer wijs maken, zet hem definitief uit je leven en zoek een leukerd die je wel goed behandelt. Dit verdien je niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven