Minder van Tinder - deel 9

22-06-2017 22:06 3141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer! :cheer2: Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270
Wauw Boebe enz., wat leuk dat je een leuke man hebt ontmoet!
Goede opsteker wat je zegt, voor mij althans.

Geniet er maar lekker van :cheer2:
Ja hoor dat heb ik weer...
Gaat het wandelende Tinderdrama weer compleet zonder bijbedoelingen op Tinder, heeft ze een leuk gesprek met iemand waar het mee klikt, (relaxde gast) geeft ie aan dat ie het leuk vindt om me een keer te zien. Zo'n vermoeden had ik al, duidelijke hints dus ik verwachte het al.
Anyway, heeeeeelp 😁😁😁, zo snel had ik het niet verwacht en ik ben een wandelende date ramp...
Ik wil op zich wel, ik ben wel nieuwsgierig naar hem..
Goh. een Tindermatch die je ook in het echt wil ontmoeten. Dat gebeurd mij nu nooit ;-)

You go Alice.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alice; Bedenk je met welk doel jij die date wilt en geef dit ook duidelijk aan.

Vanmiddag had ik een gesprek op Tinder, verliep op zich prima. Maar hij zei de hele tijd 'me Dit, me dat, me me me. Hij gaf als excuus dat hij dyslect was. Dat kan..maar dan weet je wel het verschil tussen me en mijn. Het boeide hem overigens ook niet, en zijn taal gebruik werd steeds vervelender.
Het gesprek maar afgekapt, wat ik knapte echt totaal af....

Niet dat ik perfect ben, maar kom op zeg..
jaw schreef:
21-12-2017 17:28
Goh. een Tindermatch die je ook in het echt wil ontmoeten. Dat gebeurd mij nu nooit ;-)

You go Alice.
:proud: goed he..
Echt ik heb er niks bijzonders voor gedaan of zo...

Hij komt relaxed over, geen toeters en bellen, niet erom heen lullen of zo.
Dat is wel chill eigenlijk.

Depster: hij geeft aan dat hij me een keer wil meeten, en ik geloof dat ik dat eigenlijk ook wel wil.. koffie drinken.
Enige is dat ik daar dan wel een eindje voor moet reizen, hij woont niet in de buurt.
Ik weet niet of ik dat wil. (Ong 45 minuten met de trein. Is geen wereldreis.. ;-D )

Ik laat het even bezinken, maar dat is ook wel een excuus... ik begin mn eigen gezeik een vermoeiend te vinden geloof ik ;-D
Drama maken om niks..
Je kan ook in het midden afspreken toch?
Binnen hoeveel tijd kregen jullie je eerste matches toen jullie voor het eerst met Tinder begonnen?

Ik wacht na 4 jaar nog op de eerste ondanks dat ik alles naar rechts swipe.
Alice, waarom match je met een man als je al ziet aan de afstand dat hij een eindje uit de buurt woont? Meet dan inderdaad in t midden. Je maakt een probleem om niks.

Inmessionante, ik had mijn 1e matches binnen een paar seconden. En nog steeds geen problemen met t krijgen van leuke matches.Heb je je foto's en profieltekst wel eens laten checken door iemand?

En verder even een :hello:
Hier al een tijd niks geplaatst maar ik date nog steeds lekker door via Tinder en soortgelijke apps :D
Hoe is het mogelijk Inmessionante???
Ik swipe misschien 1% naar rechts en daar heb ik bijna 100% match-score mee....
Wat voor foto's heb je en wat voor profieltekst??

Dat moet echt beter kunnen hoor...laat ons je hier helpen aan een fatsoenlijk profiel.. Gegarandeerd een match binnen 2 dagen...

Oh ik heb hier al een tijd niets geplaatst... ben vrolijk aan het swipen en aan het daten...
noppes
CherokeeRose1977 schreef:
21-12-2017 21:34
Alice, waarom match je met een man als je al ziet aan de afstand dat hij een eindje uit de buurt woont? Meet dan inderdaad in t midden. Je maakt een probleem om niks.

Inmessionante, ik had mijn 1e matches binnen een paar seconden. En nog steeds geen problemen met t krijgen van leuke matches.Heb je je foto's en profieltekst wel eens laten checken door iemand?

En verder even een :hello:
Hier al een tijd niks geplaatst maar ik date nog steeds lekker door via Tinder en soortgelijke apps :D

Niet echt aan de andere kant hoor... Valt erg mee.
Het wordt idd ergens in het midden zijn we al uit. (En dat is een halfuurtje voor mij..dat moet wel kunnen)
Wel fijn dat hij niet moeilijk doet.
Grappig, hij woont in de omgeving waar ik in mn jeugd woonde.

Heb nog een match, ook wel ok, maar minder als deze. Nmr 2 woont wel in de buurt maar dat weet ik nog niet...

Wat betreft nmr 1, voelt goed, ook om hem een x te ontmoeten voor koffie of zo.. (en dat is vrij zeldzaam, dateramp)
:frusty: :bonk: wil iemand me ff schoppen, ik word moe van mezelf.
Is iemand es positief en enthousiast (maar niet pusherig), snapt tante Alice dat niet en wuift ze dat weg. Zucht... ;-D , breath in breath out..
Hoezo 'wuift ze dat weg'?
Bedenk ook dat jullie enkel wat heen en weer appen, dat betekent letterlijk niets. Wanneer jullie elkaar zien kan dat heel erg tegenvallen, kan het enthousiasme meteen verdwijnen,...
Loop niet zo hard van stapel enkel en alleen over een leuk gesprek op Tinder. Dat is maar doodnormaal. Heb tientallen, honderden leuke gesprekken gehad en was toch jaren single.
Kalmeer, ben blij dat je zegt moe te worden van jezelf, je bent zo hyper, stuitert in het rond. Lijkt alsof je een hele dag koffie, cola, energiedrank en tonnen suiker naar binnen speelt.
Als dat een beetje cru overkomt wil ik me meteen excuseren, het is niet de bedoeling om je te kwetsen maar dat is gewoon het gevoel dat ik krijg wanneer ik je berichten lees.
Alice: Ik vraag mij heel erg af wat er in het verleden is gebeurd wat maakt dat je van 'rechts' naar 'links' gaat. Een leuke match is gezellig, een koffiedate is ook gezellig. Daar zit nog geen trouwbelofte aan vast he? Ik dat je letterlijk wel een datecoach kan gebruiken haha!

Ik heb sinds vandaag een ONTZETTEND leuke match. Ben erg benieuwd waar dit op uit loopt. De behoefte om met andere te praten is momenteel gewoon helemaal weg in ieder geval.
depster schreef:
22-12-2017 16:31
Alice: Ik vraag mij heel erg af wat er in het verleden is gebeurd wat maakt dat je van 'rechts' naar 'links' gaat. Een leuke match is gezellig, een koffiedate is ook gezellig. Daar zit nog geen trouwbelofte aan vast he? Ik dat je letterlijk wel een datecoach kan gebruiken haha!

Ik heb sinds vandaag een ONTZETTEND leuke match. Ben erg benieuwd waar dit op uit loopt. De behoefte om met andere te praten is momenteel gewoon helemaal weg in ieder geval.
Het is niet alleen dingen uit het verleden maar ook een persoonlijk iets.
Dat is prive, wil ik best PBen maar dat ga ik hier niet op het forum zetten.
Het lijkt trouwens of je door hebt dat er wat achter zit, grappig.
En ik doe me, ook hier op het forum, niet anders voor.
Misschien niet praktisch, je op een forum kwetsbaar opstellen, van de andere kant, het is natuurlijk anoniem en ik ben wie ik ben.
(En als mensen dat niet begrijpen dan is dat niet mijn probleem. Ik heb geen puf om me de hele tijd te moeten verdedigen. Ik bedoel niet jou Depster, nogmaals je hebt me goed door)
Thnx :$

Veel plezier met je match, ben benieuwd :proud: !
De date is gepland!
Je mag mij wel een PB sturen, alleen werkt die functie niet helemaal lekker hier
Alice, wat Depster schreef ;-)

Bucephela, dank je voor het compliment, het gaat vanzelf zonder er moeite voor te doen!
En het klopt dat ik ook wel de instabiele types tegen kom, deels omdat ik dan behulpzaam kan zijn... niet altijd goed maar ik moet in eerste instantie mezelf helpen en dan pas een ander.

Boebe, jazeker ken ik je nog.
Wat leuk om jouw succes verhaal te lezen, ik herinner me jou als een heel rustig en innemend persoon, je had ook altijd goede adviezen en toevoegingen.
Het is je gegunt en geniet er van!

Hey Cherokee! Hoe is het met jou dan?

Alice! adem in..... aaaaaaaademmmmm uittttt.... gewoon gaan, relaxed praatje voor ogen houden en het op je af laten komen.
Dat lukt jou best, paniek vogelin :-D
Probeer er ook van te genieten want je staat immers niet voor niets op een dating app/site.

Fijne date Depster.
depster schreef:
22-12-2017 18:45
De date is gepland!
Je mag mij wel een PB sturen, alleen werkt die functie niet helemaal lekker hier
Ik pb je mn emailadres ok? Only if you want to...
Meldt maar ff of je het ontvangt, anders verzin ik wat anders.
Thnx!
Mats, je hebt gelijk.

Zo, mn match is echt relaxed, ik stel me vrij kwetsbaar op, ik ga me niet meer anders voordoen. What you see is what you get.
Menig tinderman had me er al uitgesmeten, maar hij blijft volhouden dat hij me wil meeten/koffie drinken.
Niet pucherig, juist geduldig.
Hij scoort er wel punten mee... :$

Heb net ook ff een half kruisverhoor gehouden waarom hii op Tinder zit.
Reageert ie ook goed en geduldig op.
Mmm...
Haha Alice xD... Ik heb best medelijden met je tindermatch... maar ik snap het wel. Ik heb je trouwens gemaild
depster schreef:
23-12-2017 06:22
Haha Alice xD... Ik heb best medelijden met je tindermatch... maar ik snap het wel. Ik heb je trouwens gemaild
Ik ook :proud:
Maar ik voel me rustig en wel goed erbij dus ik ga het gewoon doen.
We gaan koffie drinken, niet Amsterdam opblazen.. :biggrin:

En daarna zien we wel weer.
Idd adem in adem uit...
depster schreef:
23-12-2017 06:22
You've got mail back...
Goed, tindercoach Depster zal je straks terug mailen! Haha

Mats, ben jij nu eigenlijk weer actief met daten of wil je eerst je vorige meer dan date een plekje geven?
depster schreef:
23-12-2017 13:06
Goed, tindercoach Depster zal je straks terug mailen! Haha
:proud:

Groot nieuws, het voelt goed, hij scoort punten met zn reacties en zn geduld en ik heb ingestemt met een koffie meet.
Komende week wel allebei druk dus weet nog niet wanneer, maar het gaat komen.
Ik hoop snel want ik heb er zin in..
(En ja het kan tegenvallen in RL, dat weet ik.. ;-) )
Pffffff. Dit topic ook al veranderd in de Alice ego show. :)
Waterman26, dan open je toch een topic voor de waterman ego show? Je hoeft er niet op te reageren en je hoeft het niet eens te lezen.
Ze vindt daten moeilijk en volgens mij gaat dit topic over het wel en wee van tinderdaten.. dus dan zit ze goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven