Minder van Tinder - deel 9

22-06-2017 22:06 3141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer! :cheer2: Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270
[...]
Om nog maar te zwijgen van haar respons als je niet reageert hoe zij wil...
Er bestaat ook een negeerknop :)
Depster, nee en misschien.

Vorige week 'meer dan date' nog gesproken zoals ik eerder al schreef en ik voel er weinig voor om het hele riedeltje van daten weer opnieuw te moeten starten.
Ik voelde mij meer dan kut zelfs.
Diezelfde dag heb ik een account op Paiq aangemaakt want ik wilde mijn gedachten verzetten maar had er verder geen verwachtingen van. ik wil ook niet alleen blijven en zeker niet nu ik ervaren heb hoe fijn het kan zijn.

Vreemd genoeg heb ik inmiddels al 2 hele leuke gesprekjes waarvan 1 zelfs erg leuk en wellicht ga ik ze allebei volgende week ontmoeten.
Zeker niet verwacht.
Neemt het mijn gevoelens weg voor 'meer dan date'? nee, dat moet slijten.
Is het iets wat mijn gemoedstoestand goed doet en rust geeft? ja, dat zeker!
Mats, wat fijn dat je toch die stappen onderneem :) Hopelijk groeit daar iets moois uit met de tijd!
depster schreef:
23-12-2017 17:02
Er bestaat ook een negeerknop :)
Tja, als die zou werken..
.
anoniem_325209 wijzigde dit bericht op 09-09-2018 10:36
99.32% gewijzigd
Waterman26 schreef:
23-12-2017 16:30
Nou. Is niet de eerste keer hoor dat we de emotionele achtbanen waarlangs Alice zich door haar liefdesleven beweegt, moeten lezen. En dat alles geschreven in een quasi ‘kijk mij eens een leuk gek mens zijn’ stijl.
Tenenkrommend. Ik ben al weg
Gelijk de reden dat ik niet meeschrijf met dit topic atm.

Lieve Alice, dit klinkt misschien heel hypocriet aangezien ik een jaar geleden ook nog ontzettend hyper kon zijn en het minder van tinder forum kon spammen met mijn onzekerheid maar ik lees zoveel onrust bij jou. Het lijkt wel alsof je geleefd wordt door die drang om leuk gevonden te worden zonder daarbij naar jezelf te luisteren.
Ik hoop dat je snel je rust vindt en de therapie hierbij helpt.

Verder lees ik de verhalen van de oude garde nog wel. Hey guys. :bye:
anoniem_214419 wijzigde dit bericht op 24-12-2017 01:59
0.23% gewijzigd
Het was geen ware liefde
Maar ik dacht, niet getreurd
Ik ging weer even kijken op die site
Bekeek weer wat profielen en stuurde weer wat leuks
Die eten een beschuitje hier met mij
En na een half uurtje was het prijs
Ik kreeg een mailtje van een leuke meid

- Michael Humble
Ik heb Tinder een tijdje geleden uit frustratie verwijderd en twijfel nu om toch weer een account aan te maken (de zoveelste keer). Ben niet iemand die vaak op date gaat en niet snel geinteresseerd in een man. Dit klinkt snobistisch, maar zo is het nu eenmaal. Ik ben al heel wat jaren single en de mannen waar ik mee heb gedate in het verleden triggeren allemaal iets wat met afwijzing te maken heeft. Altijd drama en ellende. Kortom, het houdt nooit stand. Ik ben niet wanhopig op zoek, maar mis wel sinds de laatste tijd iemand waarmee ik een intieme band op kan bouwen. Ik had altijd steekwoorden in mijn profiel staan, maar begin me af te vragen of ik er beter in kan zetten wat ik wil (naast wie ik ben). Hoe doen jullie dit?
frisiandutchie schreef:
24-12-2017 01:48

Verder lees ik de verhalen van de oude garde nog wel. Hey guys. :bye:
:hello:

@mats, goed dat je verder gaat met je leven. Hopelijk wordt het iets met je nieuwe dates!
.
anoniem_325209 wijzigde dit bericht op 09-09-2018 10:34
99.57% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 24-12-2017 16:41
Reden: privacy
92.59% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 24-12-2017 16:41
Reden: privacy
97.84% gewijzigd
Alicemorgan3 schreef:
24-12-2017 15:51
Gefeliciteerd xxxxxxxx, you did it!
Good girl! :applause:
Even gemeld. Of zal ik ook jouw echte naam en telefoon nummer hier zetten?
anoniem_301963 wijzigde dit bericht op 24-12-2017 16:15
3.76% gewijzigd
Paarlen voor de zwijnen....
.
anoniem_325209 wijzigde dit bericht op 09-09-2018 10:34
98.60% gewijzigd
Waarschuwing. Pas even op dat je deze patiënt niet je naam, telefoonnummer of e mail adres geeft. Dat deed ik dus ook ooit met mijn naïeve hart.
Baal daar nu dus van. Ik zag van de week dat weer een forummer erin trapte.
Knap vervelend dat de post van Alice niet weggehaald wordt...
Ok. Nu dus wel
Wat is hier ineens aan de hand?
eva333 schreef:
24-12-2017 17:15
Wat is hier ineens aan de hand?
Waterman die Alice persoonlijk aanvalt, op verschillende topics zelfs, m.b.t. de postingstyle en uitingen van Alice wanneer die haar ervaringen deelt. Alice die haar geduld verliest na de zoveelste snipe comment en privé informatie dumpt.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Iemand een patiënt noemen mag wel?
Ik kan mij de reactie van waterman voorstellen. Hoewel het onderwerp tinder/daten is, kan ik mij voorstellen dat met zo’n houding van Alice het nooit wat gaat worden. Als advies zou ik haar mee willen geven, stop met daten, stop met zoveel aandacht vragen en zorg dat je lekker in je vel komt te zitten zodat je dan ook een leuke date bent.
jaw schreef:
24-12-2017 17:28
Waterman die Alice persoonlijk aanvalt, op verschillende topics zelfs, m.b.t. de postingstyle en uitingen van Alice wanneer die haar ervaringen deelt. Alice die haar geduld verliest na de zoveelste snipe comment en privé informatie dumpt.
Ze noemde een naam die nogal veel voorkomt in Nederland. Wat nou schending van privacy? Eerder een gevalletje eigen schuld dikke bult als je het mij vraagt.
Nou nou nou wat zijn we weer gezellig. Ik moest zeggen namens Alice dat ze hier niet meer zou posten. Jammer dat iemand zich niet meer welkom kan voelen...
Natuurlijk praat ik niet haar acties goed, ik kan mij voorstellen dat mensen zich eraan ergeren.. maar kom op zeg om zo aan te vallen?

Anyhow, hier kan men verder lief en leed over tinderen weer met een gerust hart kwijt. Zijn er nog leuke en positieve verhalen om met kerstavond te delen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven