Napraattopic Deel 93

05-11-2017 19:08 3029 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
8102 schreef:
22-12-2017 21:21
O, de stafdiscussie weer.

Heel simpel, er zit een staffunctie op, die mag IK gebruiken wanneer ik dat wil, daar heb ik geen toestemming voor nodig,
Einde uitleg staffunctie.
Ik weet wel wat de staffunctie inhoud maar heb totaal de behoefte niet iemand te staffen
Bjort schreef:
22-12-2017 21:22
Ik weet wel wat de staffunctie inhoud maar heb totaal de behoefte niet iemand te staffen
Onee maar dat vragen naar bekende weg begin ik ook zat te worden.
Redbulletje is gestaft om 'n grapje en geband voor 48 uur! Welke klojo heeft dat op z'n geweten?
elninjoo schreef:
22-12-2017 21:24
Redbulletje is gestaft om 'n grapje en geband voor 48 uur! Welke klojo heeft dat op z'n geweten?
Welk topic ?
elninjoo schreef:
Waar?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Was 'n topic over iemand van 26 die uit voorzorg met de pil ging stoppen omdat ze over 'n paar jaar graag zwanger zou willen worden. Ik zei dus dat ze beter aan de pil kon blijven omdat dat hier op viva grote kans op zwangerschap geeft. Maar blijkbaar kon men daar niet mee lachen.
elninjoo schreef:
>:-( Ik denk niet dat wij daar ooit achter komen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Je bent de enige die gereageerd heeft dus gok dat to het gedaan heeft ?
elninjoo schreef:
22-12-2017 21:28
Was 'n topic over iemand van 26 die uit voorzorg met de pil ging stoppen omdat ze over 'n paar jaar graag zwanger zou willen worden. Ik zei dus dat ze beter aan de pil kon blijven omdat dat hier op viva grote kans op zwangerschap geeft. Maar blijkbaar kon men daar niet mee lachen.
Nou ja zeg wat een kulstafje. De Mods bannen vreselijke posts niet want vrijheid van meningsuiting. Maar dit is wel een ban waard :facepalm:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Het was echt gewoon 'n grap nav al die topics over oeps door de pil heen zwanger. Niets provocatiefs aan.
elninjoo schreef:
:rofl:

Dit is toch niet banwaardig?
Wat een flauwekul ban .
Moiren’ schreef:
22-12-2017 21:36

Dit.
Life is short. Eat dessert first.
elninjoo schreef:
Laatst in een topic heeft iemand een reactie van P. op mijn post ook gestaft. Zo verschrikkelijk kinderachtig vind ik dit. Er werd echt niets door P. gezegd waar iemand hier op het forum niet over heen zou gaan komen en dan toch staffen. Dus de mod haalt het weg want blijkbaar is een woord zoals 'poepjurk' een reden voor een mod om een post weg te halen. Maar het was wel een reactie op mij en hoe makkelijk is het beeld dan geschapen dat ik zo vreselijk kinderachtig zou zijn? Ik was er echt pissig om.

Hou es op met dat kinderachtige gestaf, laat gewoon staan en als ik mij dan ernstig stoor dan handel ik het echt zélf wel af.
enn wijzigde dit bericht op 22-12-2017 21:41
1.73% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Moiren’ schreef:

nee precies, soms zit ik wel 'ns met samengeknepen billen als ik ergens op 'n grens zit, maar deze had ik niet zien aankomen :confused:
Moiren’ schreef:

Eens
Ik handel niks meer zelf af. Ik krijg voor zo’n beetje alles een ban.
Enn schreef:
22-12-2017 21:40
Laatst in een topic heeft iemand een reactie van P. op mijn post ook gestaft. Zo verschrikkelijk kinderachtig vind ik dit. Er werd echt niets door P. gezegd waar iemand hier op het forum niet over heen zou gaan komen en dan toch staffen. Dus de mod haalt het weg want blijkbaar ik 'poepjurk' reden voor een mod om een post weg te halen. Maar het was wel een reactie op mij en hoe makkelijk is het beeld dan geschapen dat ik zo kinderachtig zou zijn? Ik was er echt pissig om.

Hou es op met dat kinderachtige gestaf, laat gewoon staan en als ik mij dan ernstig stoor dan handel ik het echt zélf wel af.
Je precies, dat gestaf is zo kinderachtig, en ik vind dat de mods ook wel erg kritisch reageren en het verchil niet zien tussen humor en echt iemand pesten
Moiren’ schreef:
22-12-2017 21:42
Negeren en overslaan is ook een wijze.
Heb overigens niemand op 'negeer' staan, doe ik ook niet aan.
enn wijzigde dit bericht op 22-12-2017 21:44
14.29% gewijzigd
Bjort schreef:
Je precies, dat gestaf is zo kinderachtig, en ik vind dat de mods ook wel erg kritisch reageren en het verchil niet zien tussen humor en echt iemand pesten
Spijker op zijn kop :thumbsup:
Moiren’ schreef:
Ja, jij hebt makkelijk praten met je 16 alter ego's. Maar ik ben niet Voldy, dus ik moet het allemaal helemaal alleen doen.
Enn schreef:
22-12-2017 21:44
Negeren en overslaan is ook een wijze.
Heb overigens niemand op 'negeer' staan, doe ik ook niet aan.
Op heel veel reageer ik niet. Ik heb alleen geen zin om altijd maar alles te laten gaan.
Grapjes maak ik ook zo min mogelijk, want ook die begrijpen de mods niet.

Echt leuk is het niet meer, daar zijn ze iig in geslaagd.
Na mijn laatste ban heb ik mijn abonnement op Viva opgezegd. Dan krijg je een vriendelijke vrouw van Sanoma aan de lijn en die vragen waarom je op zegt. Ik de reden uit gelegd en toen kreeg ik te horen van U ook al? Ze zei van daar moeten we echt iets aan gaan doen want we krijgen om deze reden al zo veel afzeggingen. Nou ik heb nog niks geen veranderingen in het beleid gezien van de bannen.
Wist niet dat de diehard forummers uberhaupt de papieren Viva lazen! Maar goeie actie dat opzeggen! Alleen jammer dat dat blijkbaar niets aan 't slechte beleid doet...
Blondie456 schreef:
22-12-2017 21:59
Na mijn laatste ban heb ik mijn abonnement op Viva opgezegd. Dan krijg je een vriendelijke vrouw van Sanoma aan de lijn en die vragen waarom je op zegt. Ik de reden uit gelegd en toen kreeg ik te horen van U ook al? Ze zei van daar moeten we echt iets aan gaan doen want we krijgen om deze reden al zo veel afzeggingen. Nou ik heb nog niks geen veranderingen in het beleid gezien van de bannen.
Het forum draait zijn eigen inkomsten, die hebben dat suffe blad niet nodig hoor. Eerder andersom.
En het zullen er geen 1000den zijn die opzeggen. Het gros leest dat blad niet eens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven