zwanger vanaf 2017 deel 2

12-09-2016 11:36 2994 berichten
Wij proberen vanaf eind 2016/begin 2017 zwanger te worden! We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt :high5:
(Gebruikersnaam: accountaanpassen, wachtwoord: zwanger2017)
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje NOD Bijzonderheden
lalameme
(23/25)
Eerste 19-12 Ronde 12
ZWANGER!! :yes:
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Uitgerekend Bijzonderheden
Suus88
(29/31)
Tweede 22 oktober 2017 :heart:
Koekiemonster
(23/26)
Eerste 13 december 2017 :heart:
Worteltaart
(36/36)
Tweede 21 maart 2018 :heart: Jongen!
Bevallen!! :flirting:
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Bijzonderheden
Ri88
(29/32)
Tweede :heart: Bevallen op 8 september 2017 van een dochter!
Kashri
(27/33)
Eerste :heart: Bevallen op 31 oktober 2017 van een zoon!
Dookster
(28/31)
Eerste :heart: Bevallen op 8 november 2017 van een dochter!
Kaartje
(25/26)
Eerste :heart: Bevallen op 1 december 2017 van een dochter!
anoniem_308265 wijzigde dit bericht op 06-12-2017 15:28
69.79% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@dookster en rii bedankt voor het delen van jullie ervaringen!

@lala succes.
Ja hij krijgt nu max 1 keer per dag een fles. Soms helemaal niet. Heerlijk!

Hier wel die roze wolk gehad maar wel pas na de kraamweek. Denk wel dat als R niet opgenomen was geweest ik die roze wolk direct had gehad. Maar ik hoor heel vaak dat het ook een beetje een donderwolk is dus ik denk dat dat er ook een beetje bij hoort.
Hier kwam de roze wolk bij ons eerste kindje ook pas na de kraamweek hoor. Dat komt ook omdat we toen de eerste week in het ziekenhuis hebben doorgebracht, dat was vrij hectisch, weinig momenten om in alle rust van ons mannetje te genieten. Ik hoop dus heel erg dat we de volgende keer sneller weer thuis zijn.

Ons zoontje is nu 20 maanden. Met hem erbij heb ik minder tijd om bij de zwangerschap van nr 2 stil te staan en voor mijn gevoel vliegt het nu ook voorbij. Anderzijds hadden we de vorige keer dat ik zwanger was net een huis gekocht en zijn we toen bij 32 weken zwangerschap verhuisd, dus toen had ik ook veel aan mijn hoofd en dat is nu rustiger. Het geeft wel rust dat ik gewoon alles al in huis heb.

Ik ben vooral heel benieuwd hoe het straks voelt en of je op de tweede net zo gek bent als op de eerste.
Ik lees net in een ander topic dat de dochter van thistime die hier begin dit jaar meeschreef overleden is :(
Wat een vreselijk naar bericht. Ik heb het topic ook gezien en gelezen..
Vanacht er zelfs over gedroomd..
Pfff ergste nachtmerrie van elke ouder! Ben er zelf ook zo bang voor geweest omdat ons meisje de eerste maanden soms van die korte ademhalingsstilstandjes had. Was zo bang dat ze dat in haar slaap zou krijgen. Vreselijk naar bericht. Je kleine baby ineens weg.. krijg het er zo koud van.
Wat een verdriet. Vreselijk! Mijn allerergste nachtmerrie.
Ze krijgen vandaag van mij allebei een extra dikke knuffel en kus. Je moet er toch niet aan denken dat je kind er ineens niet meer is. Verschrikkelijk.
Wat een vreselijk bericht.. In welk topic staat dat?
Als ik er alleen al aan denk, springen me de tranen al in de ogen.
Werd vannacht wakker en zoon lag heel stil te slapen en zijn gezichtje was koud (koud in de slaapkamer) ik schrok me rot. Zo'n topic doet toch veel met me merk ik ook omdat haar dochter maar een week ouder was.

Thistime mocht je dit nog lezen ik denk aan je :redrose:
Sinds ik het topic heb gelezen vanmiddag denk ik constant aan haar. Heb letterlijk zitten huilen. Vind het echt zo erg. Onvoorstelbaar hoe ze zich nu moet voelen.
Moeder zijn is prachtig maar het maakt je zo kwetsbaar. Je wil er gewoon niet over nadenken dat er iets met je kindje gebeurt. Laat staan dat ze overlijdt. Vreselijk.
ThisTime, ook hier nog een keer een hele dikke knuffel van mij. Ik heb zo met je te doen.
Ik kan het topic niet vinden.
Thistime, een hele dikke knuffel. Sterkte met dit enorme verlies :rose:
thistime, wat verschrikkelijk. Iets ergers dan dit bestaat er niet. Ook hier word sinds ik het las heel veel aan je gedacht. Een hele dikke knuffel voor jou, en heel veel sterkte en kracht gewenst met dit enorme verlies.. :redrose: :hug:
Worteltaart schreef:
22-12-2017 22:50
Ik kan het topic niet vinden.
Thistime, een hele dikke knuffel. Sterkte met dit enorme verlies :rose:
psyche/dochtertje-overleden/list_messag ... #p27924807
O mijn God... wat vreselijk... de tranen lopen over m’n wangen... Wat een verdriet moet dat wezen...
In the end we only regret the chances we didn't take.
Hebben jullie een leuke jaarwisseling gehad? Hier lekker thuis. Dochter sliep overal doorheen.

@lala hoe was de afspraak bij de huisarts eigenlijk?
Lief dat je er aan denkt kaartje, huisarts was heel fijn en begripvol. Ik gooide het er echt uit, vreemd om zo lang iets "geheim" te houden en het opeens met een volstrekt vreemde te delen. Maar iniedergeval wel een fijne huisarts. Vanwege mijn problemen worden we meteen doorgestuurd naar de gyneacoloog, wel moet vriend eerst een zaadonderzoek laten doen, dit is gewoon de procedure daar kunnen we niet omheen. Helaas is hij hier nu nog niet klaar voor, tenminste dat zou hij in het nieuwe jaar (nu dus) wel zijn. Hij heeft het er niet over, dit laat ik even gaan en anders bel ik volgende week of ik toch mag komen, buiten dat ik niet zwanger word heb ik nu eigenlijk altijd in mijn cyclus wel klachten, pijn of bloedverlies, dat is gewoon sowieso niet oké. nog even afwachten dus. Wel eindelijk een vakantie geboek, wel pad over een half jaar. Maar wat kijk ik daarnaar uit. In februari willen we ook weg, we twijfelen nog of dat Amerika word, of een stedentripje.

Hoe gaat het verder met jullie dames?

Voor jullie allemaal nog een fantastisch en gezond 2018!
@lala fijn dat Huisarts begripvol is. Ook fijn dat je meteen doorverwijzing naar gyn hebt gekregen. Ik hoop dat je vriend op termijn het zaadonderzoek wel wilt laten doen. Goed dat je wel belt. Kunnen ze sowieso kijken waar de pijn e.d. vandaan komt.
Ik hoop dat jullie ergens dit jaar toch een kindje mogen verwachten.
Leuk vooruitzicht die vakantie! Waar gaat de reis naar toe over een half jaar?
Voorpret is ook leuk! En in februari nog een stedentrip of Amerika. Super leuk. Fijn om je ook ergens anders op te kunnen richten.

@hier gaat als goed. Het went allemaal steeds meer en ik kan ook steeds meer. Dochter morgen alweer 5 weken oud.
Gisteren naar het CB geweest dochter is nu 54cm en 4200gram. (Bij geboorte 3400gram en 51cm) Groeit goed.
Kaartje je dochter groeit zeker goed! Fijn dat het goed gaat. We gaan zien wat dit jaar gaat brengen. Ik heb besloten dat ik tot het zo ver is gewoon extra ga genieten.

Hoe gaat het met iedereen? Het is stil hier ik hoop dat jullie heerlijk aan het genieten zijn!
@lala inderdaad stil hier. Misschien stilte voor de storm? Wat een weer buiten. Gelukkig hoeven wij er niet uit. .

Hier gaat alles goed. Dochter morgen alweer 7 weken oud. Tijd vliegt. We hebben een mooi tevreden meisje.

@kashri en dookster wanneer moet jullie weer werken? Ik de laatste week van februari alweer. Veel te snel als je het mij vraagt. Maar waarschijnlijk vind ik het dan wel weer leuk.
Hey meiden, hier alles goed. Heel goed zelfs, ben op dit moment ruim 5 weken zwanger! Heel pril nog maar we hopen dat alles goed gaat en we in september ons tweede kindje mogen ontmoeten! Spannend dus..
Gefeliciteerd Vlammetje!! Ik hoop dat alles goed mag gaan.
Nogmaals gefeliciteerd vlammetje! Ik hoop ook dat jullie jullie kindje in september gezond en wel mogen otmoeten! Wanneer heb jij je eerste echo?

Hier gaat ronde 14 beginnen, alleen zet het weer niet goed door. Niets spannends te melden dus!

Ik ben blij dat alles goed gaat kaartje! Hoe gaat het met jouw oma ? heeft ze de kleine al mogen ontmoeten ?
Vlammetje, gefeliciteerd!! Je was net als de vorige keer dus wel weer snel zwanger! Voel je je goed?

Hier nu 31 weken zwanger, een beetje aan het aftellen tot mijn verlof, nog 4 weken werken.
@lala, mijn eerste echo is 22 feb. Dan ben ik bijna 11 weken zwanger als alles goed gaat.

@worteltaart, ja het was weer snel raak! Bij dochter was ik direct zwanger en deze keer was het ronde 2. Wat een geluk hebben we daarmee, dat besef ik me maar al te goed. Spannend, 31 weken alweer! Voel jij je goed?

Ik voel me prima! Riep tot gisteren dat ik echt nergens last van had maar merkte gisteravond en vanmorgen ineens wel wat vlaagjes van misselijkheid. Mag nog geen naam hebben hoor! Maar vanaf deze week stijgt je hcg ineens flink dus dat zou best logisch zijn. Bij mijn eerste zwangerschap had ik nauwelijks last. We gaan zien hoe het dit keer gaat. Eerst maar eens een goede echo zien.
@lala ronde 14 alweer. En elke ronde hoop ik weet net zo hard dat het raak is. Ik blijf voor jullie duimen hoor.

@oma wat leuk dat je het vraagt. Toevallig gaan we morgen voor het eerst heen. Het is 2,5uur rijden dus een hele reis. Maar ik heb er super veel zin in. Met oma gaat het redelijk goed. Tijd voor de 4 generatie foto.

@vlammetje spannende tijd zo'n prille zwangerschap. Vind je het niet jammer dat je niet eerder een echo krijgt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven