zwanger vanaf 2017 deel 2

12-09-2016 11:36 2994 berichten
Wij proberen vanaf eind 2016/begin 2017 zwanger te worden! We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt :high5:
(Gebruikersnaam: accountaanpassen, wachtwoord: zwanger2017)
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje NOD Bijzonderheden
lalameme
(23/25)
Eerste 19-12 Ronde 12
ZWANGER!! :yes:
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Uitgerekend Bijzonderheden
Suus88
(29/31)
Tweede 22 oktober 2017 :heart:
Koekiemonster
(23/26)
Eerste 13 december 2017 :heart:
Worteltaart
(36/36)
Tweede 21 maart 2018 :heart: Jongen!
Bevallen!! :flirting:
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Bijzonderheden
Ri88
(29/32)
Tweede :heart: Bevallen op 8 september 2017 van een dochter!
Kashri
(27/33)
Eerste :heart: Bevallen op 31 oktober 2017 van een zoon!
Dookster
(28/31)
Eerste :heart: Bevallen op 8 november 2017 van een dochter!
Kaartje
(25/26)
Eerste :heart: Bevallen op 1 december 2017 van een dochter!
anoniem_308265 wijzigde dit bericht op 06-12-2017 15:28
69.79% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Spannend vlammetje, mijn duimen draaien voor je hoor! houd je ons op de hoogte? Hoe snel wat het bij jouw dochter ookalweer raak?

zet het allemaal al een beetje door kaartje? heb je snel nog een controle?
@lala rommelt lekker door. Maar voor de rest gebeurd er niks. Ik moet echt even geduld hebben denk ik.
Hoe is het op je werk?
Yes ik zal hier wel melden of het gelukt is of niet. Bij onze dochter was ik direct zwanger, eerste poging. Zoveel geluk kan ik bijna niet hebben de tweede keer. We gaan het zien, nog een dikke week wachten. Duurt lang..

@kaartje, voor jou ook lang wachten! Ben benieuwd!
Hier vanmiddag iets heel doms gehad. Ik sneed mij met een mesje in mijn vinger. Diepe snee dus op naar de dokter. Vriend gebeld ik ben niet aan het bevallen maar wil je wel mee naar de dokter. Alles zit weer netjes aan elkaar. Ik ben erg geschrokken. Ik zocht wat afleiding alleen niet deze afleiding. haha
Ik denk dat ik dit later wel een leuk verhaal vind. Hoog zwanger en nog even in vinger snijden.
Oja en mijn eerst gedachte ook. Help straks kan ik mijn eigen baby niet aankleden,verschonen enz.
Vlammetje, oh spannend!

Kaartje, dat is niet echt slim. Gelukkig is alles nu weer goed. Logisch dat je dat soort gedachten krijgt!

Hier, menstruatie is weer voorbij, jeej! 2e dag was echt wel heftig (heftiger dan normaal). Goed, op naar de volgende ronde!
Onze dochter is geboren. Alles goed. Later meer. Dochter huilt
Dankjulliewel allemaal voor jullie medeleven. Ik voelde me goed genoeg om naar mijn opa’s begrafenis te gaan, daar ben ik blij om.

N88 ik hoop dat je het van je af kan zetten en dat het gauw raak is. De duimen draaien.

Lala voor jou draaien de duimen ook nog steeds! Wat lijkt me jouw situatie moeilijk :hug:

Kaartje hoe gaat het? Morgen is D-Day :) ik snap dat je niet wilt denken aan het feit dat het nog twee weken kan duren maar ook die gaan voorbij, je hebt er al 40 overleefd! Ik hoop dat je vinger snel geen pijn meer doet en je lekker jullie meisje aan kunt kleden!

Vlammetje, ook voor jou draaien de duimen!

Hier gaat verder alles goed. We hebben ritme en ik loop weer m’n gebruikelijke wandelingen met ons hondje en..... de kinderwagen ;-D
In the end we only regret the chances we didn't take.
Kaartje, Jeej gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Geniet er samen van!

Dookster, fijn dat je naar de begrafenis kon gaan. Ook fijn dat jullie een ritme hebben gevonden.

Hier, het van me af zetten gaat wel goed komen. We gaan er gewoon een gezellige maand van maken! Er is nog hoop voor 2017, so I won't give up.

Lala, hoe gaat het bij jou? Denkt je vriend er nog steeds hetzelfde over? Voor jou is er ook nog hoop in 2017! Maak er wat moois van ;-)
Kaartje gefeliciteerd!

Dookster fijn dat je naar de uitvaart kon. Hoe gaat t verder?
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter, wat fijn dat ze er is! Goed om te horen dat het goed met jullie gaat. Geniet van en met elkaar kaartje!

Dookster, fijn dat je je goed genoeg voelde om naar de uitvaart te gaan. En fijn dat jullie een ritme te pakken hebben. lekker om alles zo weer te kunnen doen.

Kashri hoe gaat het met jou?

N88, wij gaan er in 2018 gewoon voor. dit was onze opwarm ronde, dat is wel duidelijk! Prima, als het maar lukt uiteindelijk! :) we houden hoop en wie weet, zoals je zeg; december kan ook nog!

Hier inderdaad nog geen nieuws, 2 weken bloedverlies achter de rug. Waarvan een week heel flink. Sinds maandag was t klaar. Woensdag weer krampen en lichte bloeding. hopen dat het nu echt klaar is, al begrijp ik niet waar het allemaal vandaan is gekomen..
Gefeliciteerd met jullie dochter Kaartje! Hoop dat alles goed gegaan is!
Oh kaartje! Gefeliciteerd! Zie nu dat ik 5 minuten na jouw post vroeg hoe het ging maar heb daarna niet meer de kans gehad om te kijken. Maken jullie het beide goed?

lala en N88 heel veel succes deze maand! Fingers crossed.

Kashri, het gaat goed hier. Dochter zoekt al echt m’n ogen op als ze naar me kijkt, dat is zo enorm leuk. Hoe is het bij jou?
Hier eigenlijk niet zo veel te melden. Mijn tepels doen pijn (maar hij drinkt live aan de borst :cheer: ) en ik ben MOE maar ik ben ook smoorverliefd :heart:
Jaaaa kaartje gefeliciteerd!!! Wat fijn! :heart: Hopelijk is alles goed met jou en de kleine en ben je aan het genieten van een mooie kraamweek!

Verdere reacties komen later even! X
Zo nog even een berichtje van mij. Gisterenochtend is dochter om 09:04 geboren. Vliezen waren om 03:00u gebroken en 6 uurtjes later was ze er al. Wel al een kleine 24,u voorweeën gehad. Of zoals ik het zelf zeg weeën maar volgens verloskundige voorweeën. Dochter is wel in zh geboren omdat laatste stukje ontsluiting niet kwam. Maar eenmaal daar door autoritje toch nog goed gekomen.
Dat is dan volgens mij nog vlot gegaan! Hoe voel jij je? en heb je nog veel last gehad van je vinger, heb jij weer hoor! Zijn jullie ondertussen al fijn thuis met elkaar?

Kashri wat goed om te horen dat zoon nu lekker bij je kan drinken! Helemaal te begrijpen dat je moe bent! Heerlijk dat je zo geniet en zo verliefd bent op jouw kleine man! Alweer een maand oud! Het gaat nu al hard!

Vlammetje kom je de tijd een beetje door op het wachtbankje? Wanneer is je nod?

Wat leuk dookster, mooi om zo al contact te kunnen maken! :)
@kaartje, klinkt wel als een fijne bevalling! Ben blij dat alles goed is gegaan en dat ze er is!

@lala, tijd kruipt voorbij en ik heb de griep en een blaasontsteking (voor het eerst in mijn leven). NOD is 7-12 dus as donderdag. Ga die ochtend ook testen, als ik tenminste niet ongesteld ben geworden. Wil echt proberen niet eerder te testen.

Bij mijn eerste zwangerschap had ik heel erg het gevoel dat het raak was, nu heb ik dat (nog) helemaal niet. Ik bereid me dus wel een beetje voor op een negatieve test. Ik vind het ook helemaal niet zo erg als het nog niet raak is maar ik merk nu al dat het wachten steeds slopend is. Dat maand na maand moeten doen lijkt me echt heel lastig.
Nog even vlammetje! Hoop de tijs deze week wat sneller gaat voor je ! Beterschap, hoop dat je snel opknapt. De wacht weken wennen wel, dat gaat mij steeds makkelijker af. Maarja ik heb misschien makkelijk praten met mn korte lf, haha. mijn nachtwerk duurt maar een dag of 6, dan krijg ik het eerste seintje. Op dat 11 ben ik echt wel ongesteld. Ik duim voor je vlammetje! :)
Dat is lief lala, bedankt! Het wordt vast steeds makkelijker. Waar zit jij nu in je cyclus?
Kashri fijn dat de borstvoeding lekker op gang is gekomen. Ik heb de eerste paar dagen tepelcreme van kruitvat eigen merk gebruikt, dat werkte echt top bij mij. Hoef je er ook niet af te wassen. Nu zijn m’n tepels gewoon gewend aan het geweld ;-D

Kaartje vervelend dat je toch nog naar het ziekenhuis moest, maar achteraf wel een goeie manier voor die laatste centimeters haha. Zijn jullie alweer lekker thuis?
Zo eindelijk tijd voor een berichtje. We mochten 4 uur na bevalling naar huis. Uiteindelijk heel blij dat ik er was. Er was klein stukje vlies/placenta blijven zitten. Gynaecoloog heeft dit op de verloskamer kunnen verwijderen. Was wel pijnlijk maar zo blij dat ik niet naar ok hoefde. Ik kijk positief terug op de bevalling.

We genieten enorm van ons meisje. Borstvoeding kwam moeilijk op gang dat betekende 8x per dag 1 uur voeden en 30min na kolven. Nu lijkt het goed te gaan en hoef ik niet meer te kolven. We hebben nu een tevreden dame!!

Bedankt voor jullie felicitaties.
Kaartje heerlijk dat de bv nu goed loopt!

Dookster tnx voor je tip voor de tepelcreme. Heel fijn!
@dookster ook ik vind de tip van de tepelcrème goed. Helaas 1 tepel allemaal kloofjes. Ik heb er nu purelan voor. En voor de rest druk oefenen met goed aanhappen.
@kashri hoe gaat het met jou met de borstvoeding?
Ja gaat steeds beter. Verbaas me er echt over dat dat na 3 weken fles gebeurd is. Ik kolf in principe niet meer. Heb wel een handkolf gekocht voor het geval dat. Hij drinkt nu 2 van de 3 voedingen ongeveer uit de borst en 1 kunstvoeding. Maar het gaat steeds beter dus ik verwacht dat er nog flessen gaan afvallen. Ben er echt heel blij over!

Hoe gaat je kraamweek? Leuke kraamzorg? En hoe gaat je herstel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven