Napraattopic Deel 93

05-11-2017 19:08 3029 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Interesseert het ze dan helemaal niets? Ik dacht dat de mods iets meer gevoel en humor hadden gekregen, maar het is weer azijnpisserij ten top! Je bent hier overgeleverd aan de grillen van een incompetent modteam, erg jammer dat ze weer voor het willekeurige "hoe mijn rokje waait....." beleid kiezen.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
redbulletje heeft een weekban ivm terugkeren tijdens ban.
elninjoo heeft een perma ivm terugkeren tijdens ban.
Zal ik die mod staffen wegens nickhinten?
Lady*Voldemort schreef:
23-12-2017 13:38
Haha :rofl:
Oh en RB, ook vanuit het Verre Oosten van harte gefeliciteerd!

Ik heb vast wat te eten voor je klaargezet.

Afbeelding
Alixane schreef:
23-12-2017 13:20
Interesseert het ze dan helemaal niets? Ik dacht dat de mods iets meer gevoel en humor hadden gekregen, maar het is weer azijnpisserij ten top! Je bent hier overgeleverd aan de grillen van een incompetent modteam, erg jammer dat ze weer voor het willekeurige "hoe mijn rokje waait....." beleid kiezen.
Nou vooral een jankbeleid. Huilen, klikken en aanstellerij wordt beloond.
ThunderassMan schreef:
23-12-2017 11:58
Wijn?

Het zag er een beetje uit als frambozen-champagne van de Lidl.
Man. Het is pink champagne.
Lady*Voldemort schreef:
23-12-2017 13:40
Oh en RB, ook vanuit het Verre Oosten van harte gefeliciteerd!

Ik heb vast wat te eten voor je klaargezet.

Afbeelding
Stokbrood en smeersels. Inmiddels een ingeburgerde uitdrukking in mijn kringen 😂
wat een rare dag
1. het is RB blijkbaar gelukt om twee keer iets te posten met twee verschillende nicks.
2. er is een mod geweest

ik vind het knap
Van harte RB! :hello:
Nou, de kerststemming zit er wel in bij de mods. Wat een chagrijnen zeg, ze krijgen zeker geen feestdagentoeslag.
Lady*Voldemort schreef:
23-12-2017 15:31
Nou, de kerststemming zit er wel in bij de mods. Wat een chagrijnen zeg, ze krijgen zeker geen feestdagentoeslag.
Vast een kwartaalabonnement op de Santé gekregen.
Maar je kan dus gewoon nergens reageren op de berichten van de cm.
Moiren’ schreef:
23-12-2017 15:34
Ze willen dat je dat via e-mail doet. Staat ook in de OP:

"Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord."
Topic van Meds?
Moiren’ schreef:
23-12-2017 15:34
Ze moeten het gewoon op slot gooien. Zoals het nu is is het niks dan een visvijver voor ongestelde mods die aan hun banquotum moeten komen.
RikM schreef:
23-12-2017 15:39
Ze willen dat je dat via e-mail doet. Staat ook in de OP:

"Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord."
Ik krijg zelden reactie op wen mail. En altijd een nietszeggend antwoord zonder argumentatie.
Mijn mail van afgelopen week is ook weer niet beantwoord.

Wat een nare, kinderachtige, oncollegiale en onbeschofte bende moet het op dat Sanoma kantoor zijn.
Lady*Voldemort schreef:
23-12-2017 13:38
zou ik zeker doen
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Moiren’ schreef:
23-12-2017 15:42
Ik krijg zelden reactie op wen mail. En altijd een nietszeggend antwoord zonder argumentatie.

Wat een nare, kinderachtige, oncollegiale en onbeschofte bende moet het op dat Sanoma kantoor zijn.
Ik heb weleens wat gehoord over werken bij Sanoma.....
Moiren’ schreef:
23-12-2017 15:42

Ik heb er nu wéér wat van gezegd.
Het zijn echt Korea praktijken en nog onbeschoft ook nog.
yasmijn schreef:
23-12-2017 16:05
Ik heb weleens wat gehoord over werken bij Sanoma.....
Do tell please!
Ik vind permabannen echt te bespottelijk voor woorden. Week- en maandbannen ook trouwens.
Ja; als je iemands NAW gegevens op het forum pleurt, of als je spamt en dat soort dingen. Maar vaste forummers, die toch het forum maken wat het is, om die te bannen? Dan heb je het echt niet begrepen en dan snap je ook niet waarom sommige forummers passanten of blijverds zijn en dan is er zeker geen beleid om de blijverds te behouden.
Er zijn nog genoeg vaste forummers die te graag staffen. Het ligt echt niet alleen bij de mods, zij krijgen a.h.w. opdracht van leden.
Bruise schreef:
23-12-2017 16:17
Er zijn nog genoeg vaste forummers die te graag staffen. Het ligt echt niet alleen bij de mods, zij krijgen a.h.w. opdracht van leden.

Dan nog is het aan de mods om daar normaal op te acteren.
Haha.
Bruise schreef:
23-12-2017 16:17
Het ligt wel aan de mods; die hebben toch die regels gemaakt en continue aangescherpt ?
@blijfgewoonbianca
Maar hoe moet je volgens jou dan omgaan met gebruikers die de huisregels herhaaldelijk overtreden? Je moet toch iets kunnen doen om in te grijpen. Zo'n bansysteem is heel gebruikelijk voor internetforums, vooral omdat het werkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven