Napraattopic Deel 93

05-11-2017 19:08 3029 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Hebben jullie nu ook een waarschuwing voor off topic in het CM gekregen?
Of gaat dat ook maar at random?
borningroningen schreef:
23-12-2017 18:00
Ik heb zoveel last van bugs, ik word er gek van. Heel veel knoppen werken bij mij niet meer en ik zie ook geen ava's.

Zou iemand mij de link kunnen geven naar een topic starten in de Sekspijler? die knop doet het dus ook niet meer (6)

Reacties plaatsen kan ik alleen via de quote knop.
Je kunt naar de sekspijler gaan en daar vind je een mooie roze knop 'start een nieuw topic'. Daarmee lukt het wel.

Veel plezier verder met je topic, en fijne dagen.
ik had laatst een geheime ban. ik mocht het forum niet op maar had geen mail en stond ook niet in het bantopic.
Lady*Voldemort schreef:
23-12-2017 18:07
Je kunt naar de sekspijler gaan en daar vind je een mooie roze knop 'start een nieuw topic'. Daarmee lukt het wel.

Veel plezier verder met je topic, en fijne dagen.
Dat werkt bij mij dus niet. Net als reageren zonder eerst te quoten.. Daarom vraag ik om de link.

Jij ook fijne dagen
borningroningen schreef:
23-12-2017 18:10
Dat werkt bij mij dus niet. Net als reageren zonder eerst te quoten.. Daarom vraag ik om de link.

Jij ook fijne dagen
Ja dan weet ik het ook niet. Misschien is er een leuk goed werkend seksforum waar je je prangende verlangens kwijt kunt.
Star² schreef:
23-12-2017 18:02
Nee. Op Napraat doen we niet aan seks. Jakkie.
Rustig maar.
Mensen uit Groningen ook niet.
Wij gaan enkel naakt liggen en wachten tot de grond gaat schudden.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Lady*Voldemort schreef:
23-12-2017 18:12
Ja dan weet ik het ook niet. Misschien is er een leuk goed werkend seksforum waar je je prangende verlangens kwijt kunt.
Ik wilde alleen maar een vraag stellen hoor, waar is die pijler anders voor dan? Ben al een hele tijd lid en zeker geen trol, waar ik nu vast van verdacht word omdat het forum bestormd wordt door trollen. Maar als je niet wilt helpen dan help je niet.
S-Meds schreef:
23-12-2017 18:08
ik had laatst een geheime ban. ik mocht het forum niet op maar had geen mail en stond ook niet in het bantopic.
Waarschijnlijk is dat, in jouw geval, een Duits dieet.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
borningroningen schreef:
23-12-2017 18:23
Ik wilde alleen maar een vraag stellen hoor, waar is die pijler anders voor dan? Ben al een hele tijd lid en zeker geen trol, waar ik nu vast van verdacht word omdat het forum bestormd wordt door trollen. Maar als je niet wilt helpen dan help je niet.
:there:

Sekspijler is voor 18+ dat zal de reden zijn dat je er niet op kan komen
borningroningen schreef:
23-12-2017 18:23
Hallo, ik heb toch een tip gegeven? Dat die bij jou niet werkte kan ik niks aan doen hoor. Tjongejonge zeg.

Stel je vraag anders op psyche.
Je bent gegumd, Feow. Maar:

feow
zaterdag 23 december 2017 17:42
Hoi Mods,

Jullie mogen me wissen hoor,aar ik heb nog wat agendapuntjes voor jullie volgende vergadering.

De cm is slecht en doet haar werk niet of belabberd.
Het nieuwe forum is nog steeds kut en vol bugs.
Jullie modderen vaag en onaangenaam en slaan daarmee het forum dood.
De leuke dingen van het forum, zoals scherp kunnen reageren en prachtig saamhorigheid kunnen glitters hebben jullie effectief om zeep geholpen.
En nee, ik ga niet mailen.

Fijne kerst en hopelijk een veel beter 2017.
KyloRen schreef:
23-12-2017 18:33
Er valt geen link te plaatsen.
En dat. Hoe kan ik nou linken naar jouw toekomstige topic. Huilie.

(ik had het niet tegen jou hoor Kilo :proud: )
anoniem_648c663507eb3 wijzigde dit bericht op 23-12-2017 18:39
12.31% gewijzigd
Waarom doen jullie zo raar?

Natuurlijk kan ik het ook niet op psyche plaatsen LV want die knoppen doen het allemaal niet voor mij, dat ligt niet aan de sekspijler. Maar ik snap de hint wel hoor, het is natuurlijk allemaal erg leuk om iemand naar psyche te verwijzen als je aan het trolhunten bent.
Lady*Voldemort schreef:
23-12-2017 18:38
En dat. Hoe kan ik nou linken naar jouw toekomstige topic. Huilie.
Een link geven naar het venster van het aanmaken van een nieuw topic natuurlijk
borningroningen schreef:

Natuurlijk kan ik het ook niet op psyche plaatsen LV want die knoppen doen het allemaal niet voor mij, dat ligt niet aan de sekspijler. Maar ik snap de hint wel hoor, het is natuurlijk allemaal erg leuk om iemand naar psyche te verwijzen als je aan het trolhunten bent.
Zeur toch niet zo.
Ze probeerde je toch te helpen. Wat een gezemel.
borningroningen schreef:

Kan je je vraag niet beter aan de mods stellen?
Computer uit en weer aan zetten doet soms ook wonderen

2 tips, hopelijk heb je er wat aan
borningroningen schreef:

Hou nou eens op met je gemekker. Ik heb je een tip gegeven die voor anderen wel werkte en voor jou dus niet. Jammer dan. Dat trolhunten verzin je er allemaal zelf bij. Maar inmiddels begin ik inderdaad te geloven dat je op zijn minst zeikt om het zeiken.
borningroningen schreef:

Staat hier bugtopic boven? Nee? Nee.
En hoe kom je er nou bij dat we aan het trollhunten zijn? Maak jezelf niet zo belangrijk :rofl:
Godzamme, had ik mijn bek maar gehouden. Ik zal nog eens iemand helpen zeg. Zometeen heb ik nog een ban vanwege trolhunten ook. Mafkees.
anoniem_648c663507eb3 wijzigde dit bericht op 23-12-2017 18:44
28.91% gewijzigd
Ik heb anderen hier talloze keren om linkjes etc zien vragen als er iets stuk was en dan werd er gewoon normaal op gereageerd maar blijkbaar ben ik een zeikerd.. Vreemd..

Uiteraard bedank ik iedereen voor alle super waardevolle tips. Excusez-moi dat ik hier jullie topic ben komen vervuilen met mijn zeikgedrag... Want alleen jullie mogen hier natuurlijk over dingen zeiken ;)
Ik snap dat je de sekspijler zoekt, kolere.
borningroningen schreef:
23-12-2017 18:43
Ik heb anderen hier talloze keren om linkjes etc zien vragen als er iets stuk was en dan werd er gewoon normaal op gereageerd maar blijkbaar ben ik een zeikerd.. Vreemd..

Uiteraard bedank ik iedereen voor alle super waardevolle tips. Excusez-moi dat ik hier jullie topic ben komen vervuilen met mijn zeikgedrag... Want alleen jullie mogen hier natuurlijk over dingen zeiken ;)
Huilie :bye:
Lady*Voldemort schreef:
Godzamme, had ik mijn bek maar gehouden. Ik zal nog eens iemand helpen zeg. Zometeen heb ik nog een ban vanwege trolhunten ook. Mafkees.
Rustig LV en ignore 😆
borningroningen schreef:
Ik heb anderen hier talloze keren om linkjes etc zien vragen als er iets stuk was

Beter lezen dan de volgende keer. Die linkjes worden hier niet gevraagd omdat er iets stuk is, maar omdat men graag wil weten waar een bepaald topic te vinden is waar over wordt nagepraat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven