Napraattopic Deel 94

23-12-2017 20:48 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Jaaaa! :cheer: :cheer: :cheer:
RB nog niet terug?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Meelezer meldt zich :whistle:
Dag vogels, dag bloemen, dag kinderen.
blijfgewoonbianca schreef:
23-12-2017 22:55
RB nog niet terug?
Nee pas over een week is ze weer terug :|
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
23-12-2017 23:20
Nee pas over een week is ze weer terug :|
Perma is teruggedraaid?
Pipo* schreef:
23-12-2017 23:12
Meelezer meldt zich :whistle:
Haai! :hello:
Life is short. Eat dessert first.
LV, doe eens niet!

O, wacht, Moi een ban, dus jij ook. :hihi:
Life is short. Eat dessert first.
Dit is toch treurnis en kansloos ten top om dit constant te moeten lezen:

moderatorviva wijzigde dit bericht op 24-12-2017 00:11
Reden: off-topic
83.00% gewijzigd
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
24-12-2017 00:14

83.00% gewijzigd
Bizar. En troosteloos en treurig en kinderachtig en kortzichtig en overbodig en rete irritant.
LV ook een 24 uurtje.
yasmijn schreef:
24-12-2017 00:14

83.00% gewijzigd
Als ze in de kerststemming en vrede op aarde stemming zijn kan je proberen eens te posten met
360 graden gedraaid en ongewijzigd door de moderator.
Reden: on-topic
100% gebleven

Maar nu moeten ze hun jaarlijkse onzinbantarget nog halen, dus nog even wachten.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ze hebben denk ik maar één target, en dat is en hele goede afscheidszin verzinnen voor dit forum, want dat hebben ze om zeep gebracht. Geen moment heb ik gezien dat iemand van het modteam dit heeft willen stoppen, de dood van dit forum. Ze weten dat het forum snel ophoudt te bestaan maar willen ons forummers nog online houden door middel van "bannetjes" en een junior die uit goedenwil een "bugtopic" in de lucht houdt.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alixane schreef:
24-12-2017 00:41
Ze hebben denk ik maar één target, en dat is en hele goede afscheidszin verzinnen voor dit forum, want dat hebben ze om zeep gebracht. Geen moment heb ik gezien dat iemand van het modteam dit heeft willen stoppen, de dood van dit forum. Ze weten dat het forum snel ophoudt te bestaan maar willen ons forummers nog online houden door middel van "bannetjes" en een junior die uit goedenwil een "bugtopic" in de lucht houdt.
Mwow, dat weet ik niet hoor.
Let maar eens op hoeveel je kunt zeggen over de cm zonder sancties.
De mods, die dat als 'baas' hebben, laten tussen de regels wel merken ook niet zo dol te zijn op de GA.
De groentjes moet je niet te serieus nemen, die vertrekken met de wetenschap dat ze geleerd hebben van een incompetente.

En ik hoop echt dat deze Juun het volhoudt.

Dit forum blijft wel. En als het echt ten onder gaat zal sayswho of iets soortgelijks het wel overnemen. Met een heel groot lettertype, omdat de gemiddelde leeftijd van de vaste forummers daarom zal vragen. Denk ik.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
This is the 90s and we’re conin’ on strong
Sayin’ things and doin’ things that you’re sayin’s wrong
Wisen up, ‘cause on Election day,
We’ll see who’s banned in the U.S.A.!

- 2 Live Crew
23-12-2017 23:25
Perma is teruggedraaid?

Soort van:
redbulletje heeft een weekban ivm terugkeren tijdens ban.
elninjoo heeft een perma ivm terugkeren tijdens ban.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
kinderen/blond-haar-is-lelijk/list_mess ... p=27934783#

Altijd leuk op zondagochtend.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 24-12-2017 09:19
Reden: trollen
97.90% gewijzigd
Ook goede morgen zeg :rofl:
.
anoniem_353805 wijzigde dit bericht op 24-12-2017 09:35
99.54% gewijzigd
TvP. :cheer:
Wie is die aardbei die overal die rijmelarij loopt te spammen ?
feow schreef:
24-12-2017 00:49
Mwow, dat weet ik niet hoor.
Let maar eens op hoeveel je kunt zeggen over de cm zonder sancties.
De mods, die dat als 'baas' hebben, laten tussen de regels wel merken ook niet zo dol te zijn op de GA.
De groentjes moet je niet te serieus nemen, die vertrekken met de wetenschap dat ze geleerd hebben van een incompetente.

En ik hoop echt dat deze Juun het volhoudt.

Dit forum blijft wel. En als het echt ten onder gaat zal sayswho of iets soortgelijks het wel overnemen. Met een heel groot lettertype, omdat de gemiddelde leeftijd van de vaste forummers daarom zal vragen. Denk ik.

Het is voor de mods toch ook irritant. Zij krijgen alle shit over zich heen van de forummers, en het lijkt me heel sterk dat zij wel sneller bericht krijgen van de CM.

Ten tijde van Sanne of zo wisten we nog wie de CM was. Er was toch ooit ergens een interview met haar waarin ze iets zei over de harde kern en de rellen en zo? Daaruit las ik dat zij wel begreep dat feelings hebben met je gebruikers belangrijk is. De huidige CM heeft volgens mij de opdracht tot geld binnen halen met adverteerders om zo het blad een beetje overeind te houden veel belangrijker gevonden dan het forum voor de gebruikers nog een beetje leuk te houden.
Ik snap ook niet waarom de TD voor de zoveelste keer zelf een forum uitvindt, en dat dan zo brak opzet. Je kunt zoveel forumtemplates kopen, en daarin zijn allerlei functies gewoon automatisch goed. Kan me niet voorstellen dat dit zelf ontwikkelen zoveel goedkoper is?
Simitçi schreef:
24-12-2017 09:06
Wie is die aardbei die overal die rijmelarij loopt te spammen ?
Bloedirritant.
24-12-2017 09:33
Bloedirritant.
Behoorlijk.
24-12-2017 09:33
Bloedirritant.

Dat is het antwoord op 'wat is..'. Niet op 'wie is' :proud:
Marana-- schreef:
24-12-2017 09:31
Ik snap ook niet waarom de TD voor de zoveelste keer zelf een forum uitvindt, en dat dan zo brak opzet. Je kunt zoveel forumtemplates kopen, en daarin zijn allerlei functies gewoon automatisch goed. Kan me niet voorstellen dat dit zelf ontwikkelen zoveel goedkoper is?
Dat hébben ze gedaan. Dit forum is in de basis een phpBB forum, zo ongeveer het meestgebruikte forumplatform ter wereld en die werkt uitstekend. Ze hebben het echter dmv maatwerk helemaal verbouwd, en dat is zo slecht uitgevoerd dat bijna niets meer werkt. Het is enorm frustrerend want alle bugs die we hier hebben zitten van oorsprong niet in phpBB en alle wensen die we nog hebben zijn ook allemaal mogelijk; die zitten standaard al in phpBB of kunnen heel eenvoudig worden toegevoegd dmv een uitbreiding. Het enige wat ze hadden hoeven doen is de vormgeving aanpassen, maar blijf in godsnaam van een werkend stuk software af!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven