Minder van Tinder - deel 9
donderdag 22 juni 2017 om 22:06
Deel 9 alweer!
Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!
Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270

zaterdag 23 december 2017 om 17:36
Depster, nee en misschien.
Vorige week 'meer dan date' nog gesproken zoals ik eerder al schreef en ik voel er weinig voor om het hele riedeltje van daten weer opnieuw te moeten starten.
Ik voelde mij meer dan kut zelfs.
Diezelfde dag heb ik een account op Paiq aangemaakt want ik wilde mijn gedachten verzetten maar had er verder geen verwachtingen van. ik wil ook niet alleen blijven en zeker niet nu ik ervaren heb hoe fijn het kan zijn.
Vreemd genoeg heb ik inmiddels al 2 hele leuke gesprekjes waarvan 1 zelfs erg leuk en wellicht ga ik ze allebei volgende week ontmoeten.
Zeker niet verwacht.
Neemt het mijn gevoelens weg voor 'meer dan date'? nee, dat moet slijten.
Is het iets wat mijn gemoedstoestand goed doet en rust geeft? ja, dat zeker!
Vorige week 'meer dan date' nog gesproken zoals ik eerder al schreef en ik voel er weinig voor om het hele riedeltje van daten weer opnieuw te moeten starten.
Ik voelde mij meer dan kut zelfs.
Diezelfde dag heb ik een account op Paiq aangemaakt want ik wilde mijn gedachten verzetten maar had er verder geen verwachtingen van. ik wil ook niet alleen blijven en zeker niet nu ik ervaren heb hoe fijn het kan zijn.
Vreemd genoeg heb ik inmiddels al 2 hele leuke gesprekjes waarvan 1 zelfs erg leuk en wellicht ga ik ze allebei volgende week ontmoeten.
Zeker niet verwacht.
Neemt het mijn gevoelens weg voor 'meer dan date'? nee, dat moet slijten.
Is het iets wat mijn gemoedstoestand goed doet en rust geeft? ja, dat zeker!

zondag 24 december 2017 om 01:48
Gelijk de reden dat ik niet meeschrijf met dit topic atm.Waterman26 schreef: ↑23-12-2017 16:30Nou. Is niet de eerste keer hoor dat we de emotionele achtbanen waarlangs Alice zich door haar liefdesleven beweegt, moeten lezen. En dat alles geschreven in een quasi ‘kijk mij eens een leuk gek mens zijn’ stijl.
Tenenkrommend. Ik ben al weg
Lieve Alice, dit klinkt misschien heel hypocriet aangezien ik een jaar geleden ook nog ontzettend hyper kon zijn en het minder van tinder forum kon spammen met mijn onzekerheid maar ik lees zoveel onrust bij jou. Het lijkt wel alsof je geleefd wordt door die drang om leuk gevonden te worden zonder daarbij naar jezelf te luisteren.
Ik hoop dat je snel je rust vindt en de therapie hierbij helpt.
Verder lees ik de verhalen van de oude garde nog wel. Hey guys.

anoniem_214419 wijzigde dit bericht op 24-12-2017 01:59
0.23% gewijzigd
zondag 24 december 2017 om 01:50
zondag 24 december 2017 om 11:41
Ik heb Tinder een tijdje geleden uit frustratie verwijderd en twijfel nu om toch weer een account aan te maken (de zoveelste keer). Ben niet iemand die vaak op date gaat en niet snel geinteresseerd in een man. Dit klinkt snobistisch, maar zo is het nu eenmaal. Ik ben al heel wat jaren single en de mannen waar ik mee heb gedate in het verleden triggeren allemaal iets wat met afwijzing te maken heeft. Altijd drama en ellende. Kortom, het houdt nooit stand. Ik ben niet wanhopig op zoek, maar mis wel sinds de laatste tijd iemand waarmee ik een intieme band op kan bouwen. Ik had altijd steekwoorden in mijn profiel staan, maar begin me af te vragen of ik er beter in kan zetten wat ik wil (naast wie ik ben). Hoe doen jullie dit?

zondag 24 december 2017 om 11:50
frisiandutchie schreef: ↑24-12-2017 01:48
Verder lees ik de verhalen van de oude garde nog wel. Hey guys.![]()

@mats, goed dat je verder gaat met je leven. Hopelijk wordt het iets met je nieuwe dates!

zondag 24 december 2017 om 16:06
Even gemeld. Of zal ik ook jouw echte naam en telefoon nummer hier zetten?
anoniem_301963 wijzigde dit bericht op 24-12-2017 16:15
3.76% gewijzigd

zondag 24 december 2017 om 16:41
zondag 24 december 2017 om 17:28
Waterman die Alice persoonlijk aanvalt, op verschillende topics zelfs, m.b.t. de postingstyle en uitingen van Alice wanneer die haar ervaringen deelt. Alice die haar geduld verliest na de zoveelste snipe comment en privé informatie dumpt.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.

zondag 24 december 2017 om 17:44
Ik kan mij de reactie van waterman voorstellen. Hoewel het onderwerp tinder/daten is, kan ik mij voorstellen dat met zo’n houding van Alice het nooit wat gaat worden. Als advies zou ik haar mee willen geven, stop met daten, stop met zoveel aandacht vragen en zorg dat je lekker in je vel komt te zitten zodat je dan ook een leuke date bent.

zondag 24 december 2017 om 17:45
Ze noemde een naam die nogal veel voorkomt in Nederland. Wat nou schending van privacy? Eerder een gevalletje eigen schuld dikke bult als je het mij vraagt.

zondag 24 december 2017 om 18:02
Nou nou nou wat zijn we weer gezellig. Ik moest zeggen namens Alice dat ze hier niet meer zou posten. Jammer dat iemand zich niet meer welkom kan voelen...
Natuurlijk praat ik niet haar acties goed, ik kan mij voorstellen dat mensen zich eraan ergeren.. maar kom op zeg om zo aan te vallen?
Anyhow, hier kan men verder lief en leed over tinderen weer met een gerust hart kwijt. Zijn er nog leuke en positieve verhalen om met kerstavond te delen?
Natuurlijk praat ik niet haar acties goed, ik kan mij voorstellen dat mensen zich eraan ergeren.. maar kom op zeg om zo aan te vallen?
Anyhow, hier kan men verder lief en leed over tinderen weer met een gerust hart kwijt. Zijn er nog leuke en positieve verhalen om met kerstavond te delen?