Napraattopic Deel 94

23-12-2017 20:48 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Teruglezend blijft het jammer dat ik zo vroeg naar bed moet. 's Nachts gebeuren er vreemde leuke dingen.

Anyway, fijne dagen.

Afbeelding
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Afbeelding
Ik moest Serhio Rossi googlen. Blijkt een schoenontwerper te zijn :yawnee:
blackbird123 schreef:
25-12-2017 02:24
Zo zou je het kunnen zien, ja.
Maar dat neemt niet weg dat bepaalde forummers naar meer dan één naam luisteren.
Van bepaalde figuren weet ik het gewoon zeker.
Tegelijk een ban?
Dat is een bewijsstuk.
Daar kwam ik toevallig achter.
Denk je niet als die nicks van dezelfde persoon waren, ze er wel voor zou zorgen dat dat niet zou opvallen? :sarcastic:
Life is short. Eat dessert first.
Fijne kerstdagen iedereen.
Goedemorgen, merry x-mas en dit forum krijgt steeds vreemdere vago’s op napraat.

Een ding scheelt, de negeerknop werkt weer bij mij. (Hopelijk dit keer voor een langere periode)
Geen bijzonderheden
Goedemorgen en prettige feestdagen.
Fijne kerst allemaal :rose: :cheers:
O ja, Fijne Kerst!
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
25-12-2017 10:02
Denk je niet als die nicks van dezelfde persoon waren, ze er wel voor zou zorgen dat dat niet zou opvallen? :sarcastic:
Maar dat is nou precies het punt: wij zien het met z'n allen niet. Gelukkig is daar dan blackbird die het ons allemaal haarfijn even niet uit de doeken doet.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
'Elize ergert zich aan het facebookgedrag van haar vriendin. Dit zijn jullie adviezen.'
Als ik dat wil lezen open ik toch gewoon het topic zelf? Hoe kan iemand bedenken dat dat interessant zou zijn als clickbait? Valt nog niet mee zeker, om iedere dag 3 nieuwe artikelen te schrijven...
Star² schreef:
25-12-2017 08:45
Afbeelding
;-D

Gedurende het bijlezen, kwam deze gedachte ook in mij op.
Afbeelding
Wat een ontzettend dom geneuzel hier zeg 's nachts.
Afbeelding
Afbeelding
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Ik weet nog steeds niet hoe ik plaatjes moet plakken, maar ik wens jullie allen ook hele fijne feestdagen! De glitters en elfjes in glitterluiers moet je er zelf even bij bedenken.
Don't waste your time or time will waste you.
Glitterluiers?
Ik probeer me er iets bij voor te stellen, maar kom niet verder dan een baby die van te voren een potje glitternagellak heeft gegeten.
Marana-- schreef:
25-12-2017 10:39
'Elize ergert zich aan het facebookgedrag van haar vriendin. Dit zijn jullie adviezen.'
Als ik dat wil lezen open ik toch gewoon het topic zelf? Hoe kan iemand bedenken dat dat interessant zou zijn als clickbait? Valt nog niet mee zeker, om iedere dag 3 nieuwe artikelen te schrijven...
Nadat ik meerdere malen vroeg om uitleg waar ik de donderdaagse besproken topics kon vinden en geen antwoord te krijgen hebben ze het nu in ieder geval wel netjes aangepast door er een duidelijke roze ballon op te plakken.
Wat ik wel jammer vind is dat ze nu geen klein overizcht maken met wat reacties uit het topic, maar dat er nu een link staat naar ingezonden reacties.
Kan het topic zelf wel gaan lezen, maar is toch minder aantrekkelijk voor mij.
ThunderassMan schreef:
25-12-2017 11:20
Glitterluiers?
Ik probeer me er iets bij voor te stellen, maar kom niet verder dan een baby die van te voren een potje glitternagellak heeft gegeten.
Misschien ligt het wel aan mij. Ik heb zo'n kerstig tafereel voor me met vliegende elfjes en vallende sneeuwvlokjes. En die elfjes hebben dan als een soort van cupido een laken achtig iets aan wat lijkt op een luier. Omdat het kerst is zou die dan glitteren. Maar anders laten we het gewoon bij prettige feestdagen. :P
Don't waste your time or time will waste you.
_Inkie_ schreef:
25-12-2017 11:03
Wat een ontzettend dom geneuzel hier zeg 's nachts.
Zeg dat. Stuk voor stuk allemaal :facepalm:
Geen bijzonderheden
Afbeelding
Goodness, wisten jullie dat je geen berichten van de mods mag delen? Daar staat tegenwoordig een ban op. Dus hierheen kopieren wie er een ban heeft mag niet meer. :bonk:
Hommeltjes schreef:
25-12-2017 11:27
Goodness, wisten jullie dat je geen berichten van de mods mag delen? Daar staat tegenwoordig een ban op. Dus hierheen kopieren wie er een ban heeft mag niet meer. :bonk:
Dat was prive mail he. Dat mag je niet delen.
8102 schreef:
25-12-2017 11:28
Dat was prive mail he. Dat mag je niet delen.
Oh, ok, dat had ik even gemist. My bad! :facepalm:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven