Afspraak afzeggen!
woensdag 27 december 2017 om 07:49
Dilemma. Vorige maand otslag gekregen op werk. Nu hebben we morgenavond een eindejaarsborrel met baas/bazin en collega’s. Heb gezegd dat ik kom, is het niet voor baas/bazin maar voor collega’s om afscheid te nemen. Nu heb ik spijt dat ik ja heb gezegd. Heb ook iets anders waar ik liever heen ga. Hoe zeg ik op een nette manier de afspraak met oud werk af. En is dit dan wel netjes.
woensdag 27 december 2017 om 08:07
woensdag 27 december 2017 om 08:13
Ik heb met mijn naaste collega’s afgesproken om in januari/februari ergens een hapje te gaan eten. Het zou dus alleen afscheid nemen van parttime collega’s, scholieren die bij ons werken. Ik denk dat ik straks de bazin maar app en eerlijk zeg dat ik niet kom. En dan moet ze er maar van denken wat ze denkt. Ze heb mij ook ontslag geven.
woensdag 27 december 2017 om 08:42
wat zullen ze wel denken als je wel gaat? Heeft ze ontslag genomen, we zijn niet goed genoeg, en dan wel nog even goede sier komen maken en op onze kosten komen eten en drinken?
oftewel, het maakt geen ruk uit wat een ander denkt. bel wel tijdig af, en niet 5 minuten van te voren.
kom op, je bent volwassen, en je moet gewoon achter je keuzes blijven staan. een beetje meer zelfvertrouwen en rechte rug kweken.
oftewel, het maakt geen ruk uit wat een ander denkt. bel wel tijdig af, en niet 5 minuten van te voren.
kom op, je bent volwassen, en je moet gewoon achter je keuzes blijven staan. een beetje meer zelfvertrouwen en rechte rug kweken.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
woensdag 27 december 2017 om 08:49