Slaande ruzie
woensdag 27 december 2017 om 14:56
Hoi,
Ben helemaal het noorden kwijt.
Mijn vriend is er net op uit gekomen dat ik zijn beste vriendin ook in vertrouwen neem en haar soms dingen vertel over onze relatie na een ruzie of als hij mij heeft vast gehad bij mijn keel of slaat...
En nu is hij helemaal door t lint gegaan! Ben helemaal bont en blauw geslagen in t bijzijn van onze gezamelijke vriendin, overstampt enz en hij vindt dat hij t recht daartoe heeft. Ik weet dat ik in de fout ben geweest maar nu voel ik mij zo verdomd slecht dat ik mezelf echt iets zou kunnen aandoen! Uit schaamte, angst, wanhoip, geen uitweg zien...
Hij vindt dat hij dit recht heeft omdat ik een mes in zijn rug heb gestoken... ik kan nu niet meer stappen van pijn en zie overal blauw
Wat nu??
Ben helemaal het noorden kwijt.
Mijn vriend is er net op uit gekomen dat ik zijn beste vriendin ook in vertrouwen neem en haar soms dingen vertel over onze relatie na een ruzie of als hij mij heeft vast gehad bij mijn keel of slaat...
En nu is hij helemaal door t lint gegaan! Ben helemaal bont en blauw geslagen in t bijzijn van onze gezamelijke vriendin, overstampt enz en hij vindt dat hij t recht daartoe heeft. Ik weet dat ik in de fout ben geweest maar nu voel ik mij zo verdomd slecht dat ik mezelf echt iets zou kunnen aandoen! Uit schaamte, angst, wanhoip, geen uitweg zien...
Hij vindt dat hij dit recht heeft omdat ik een mes in zijn rug heb gestoken... ik kan nu niet meer stappen van pijn en zie overal blauw
Wat nu??

woensdag 27 december 2017 om 14:58
Je spullen pakken en wegwezen daar. Hij heeft absoluut niet het recht om je te slaan of bij de keel te grijpen. Jij bent niet fout geweest. Is die vriendin er nog? Pak de noodzakelijkste dingen (incl paspoort!), vertrek uit dit huis, ga met haar naar het politiebureau om aangifte te doen. En ga nooit weer terug.

woensdag 27 december 2017 om 15:01
Sowieso zou ik direct bij hem weggaan. Neem iemand in vertrouwen en zorg ervoor dat er iemand naar je toe komt om je te helpen om weg te gaan. Bel ook de politie om aangifte te doen van mishandeling en eventueel voor begeleiding voor jou om weg te gaan. Tenzij het huis van jou is en op jouw naam staat. Dan moet hij natuurlijk weg!
Alsjeblieft zoek hulp! Zorg ervoor dat je niet alleen bent met hem.
Alsjeblieft zoek hulp! Zorg ervoor dat je niet alleen bent met hem.
woensdag 27 december 2017 om 15:02
Vanaf de moment dat ik zijn voor gekauwde zinnen achterna zeg en hem gelijk geef dat ik dit verdien Wordt hij ineens terug een pak rustiger. Terwijl ik zo gefrustreerd en verdrietig raak omdat ik lieg tegen mezelf en hem. Ik moet dan zeggen dat hij t recht heeft om mij bijeen te stampen na zo n lage smerige streek van mij

woensdag 27 december 2017 om 15:04

woensdag 27 december 2017 om 15:05
Niemand heeft ooit het recht een ander in elkaar te slaan.kleinbangvogeltje schreef: ↑27-12-2017 15:02Vanaf de moment dat ik zijn voor gekauwde zinnen achterna zeg en hem gelijk geef dat ik dit verdien Wordt hij ineens terug een pak rustiger. Terwijl ik zo gefrustreerd en verdrietig raak omdat ik lieg tegen mezelf en hem. Ik moet dan zeggen dat hij t recht heeft om mij bijeen te stampen na zo n lage smerige streek van mij

woensdag 27 december 2017 om 15:06
112 bellen, of als je in Belgie woont het nummer dat daar in gebruik is!kleinbangvogeltje schreef: ↑27-12-2017 15:04Ik zit hier nu vast in vriendin haar huis , die is terwijl met hem nu wiet gaan kopen want dan pas zal hij wa kalmeren zegt hij. Heb niks bij, geen geld, geen auto , geen sleutel en kan bijna ni meer stappen door de stampen op mijn benen

woensdag 27 december 2017 om 15:06
Bel de politiekleinbangvogeltje schreef: ↑27-12-2017 15:04Ik zit hier nu vast in vriendin haar huis , die is terwijl met hem nu wiet gaan kopen want dan pas zal hij wa kalmeren zegt hij. Heb niks bij, geen geld, geen auto , geen sleutel en kan bijna ni meer stappen door de stampen op mijn benen

woensdag 27 december 2017 om 15:07
112 is voor heel de EU.francieneke schreef: ↑27-12-2017 15:06112 bellen, of als je in Belgie woont het nummer dat daar in gebruik is!
woensdag 27 december 2017 om 15:08
En mijn mama is terminaal van kanker, heeft geen auto, mijn zuq ligt half jaar plat van zware operatie en verder is er niemand waar ik nu op kan rekenen. Straks mss wel na de werkuren...
Voel mij echt enorm klein en bang... wou ff een luisterend oor van iemand , om mij ook ff te vertellen dat dit niet ok is, want ik hoor elke keer het tegendeel en op den duur geloof je dit ook
Voel mij echt enorm klein en bang... wou ff een luisterend oor van iemand , om mij ook ff te vertellen dat dit niet ok is, want ik hoor elke keer het tegendeel en op den duur geloof je dit ook

woensdag 27 december 2017 om 15:08