Slaande ruzie

27-12-2017 14:56 299 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,
Ben helemaal het noorden kwijt.
Mijn vriend is er net op uit gekomen dat ik zijn beste vriendin ook in vertrouwen neem en haar soms dingen vertel over onze relatie na een ruzie of als hij mij heeft vast gehad bij mijn keel of slaat...
En nu is hij helemaal door t lint gegaan! Ben helemaal bont en blauw geslagen in t bijzijn van onze gezamelijke vriendin, overstampt enz en hij vindt dat hij t recht daartoe heeft. Ik weet dat ik in de fout ben geweest maar nu voel ik mij zo verdomd slecht dat ik mezelf echt iets zou kunnen aandoen! Uit schaamte, angst, wanhoip, geen uitweg zien...
Hij vindt dat hij dit recht heeft omdat ik een mes in zijn rug heb gestoken... ik kan nu niet meer stappen van pijn en zie overal blauw

Wat nu??
Euh.....politie bellen???
Frankly my dear, I don"t give a damn
Politie bellen, aangifte doen, en zorgen dat iemand je naar het ziekenhuis kan brengen.
https://vooreenveiligthuis.nl/
pak de telefoon nu
Je spullen pakken en wegwezen daar. Hij heeft absoluut niet het recht om je te slaan of bij de keel te grijpen. Jij bent niet fout geweest. Is die vriendin er nog? Pak de noodzakelijkste dingen (incl paspoort!), vertrek uit dit huis, ga met haar naar het politiebureau om aangifte te doen. En ga nooit weer terug.
Wat denk je zelf? En die vriendin stond erbij en keek ernaar? Die heeft niet direct 112 gebeld?
Heb ik al meerdere malen gedaan maar er komt nooit meer van dan enkel pv opstellen en dat is t! Zelfs geen cursus agressie controle of wat dan ook
Politie bellen en foto's maken, en zo snel mogelijk bij je vriend weg gaan. Zoek een veilig onderkomen waar je vriend jou niet kan vinden
Wat doe je dan nog bij die lamzak? Omdat 'ie ook zo lief kan zijn?? Doe even normaal! Pak je spullen en vertrek.
En wat zegt je vriendin ervan?
Dit is toch niet echt hoop ik ?
Anders had je vriendin toch meteen 112 gebeld ?
Sowieso zou ik direct bij hem weggaan. Neem iemand in vertrouwen en zorg ervoor dat er iemand naar je toe komt om je te helpen om weg te gaan. Bel ook de politie om aangifte te doen van mishandeling en eventueel voor begeleiding voor jou om weg te gaan. Tenzij het huis van jou is en op jouw naam staat. Dan moet hij natuurlijk weg!
Alsjeblieft zoek hulp! Zorg ervoor dat je niet alleen bent met hem.
Vanaf de moment dat ik zijn voor gekauwde zinnen achterna zeg en hem gelijk geef dat ik dit verdien Wordt hij ineens terug een pak rustiger. Terwijl ik zo gefrustreerd en verdrietig raak omdat ik lieg tegen mezelf en hem. Ik moet dan zeggen dat hij t recht heeft om mij bijeen te stampen na zo n lage smerige streek van mij
Bel familie of een vriendin en weg wezen daar !
En meteen aangifte doen.
Dit kan niet echt zijn
Wat een griezel! Wegwezen en nooit meer terugkomen!
Ik zit hier nu vast in vriendin haar huis , die is terwijl met hem nu wiet gaan kopen want dan pas zal hij wa kalmeren zegt hij. Heb niks bij, geen geld, geen auto , geen sleutel en kan bijna ni meer stappen door de stampen op mijn benen
kleinbangvogeltje schreef:
27-12-2017 15:02
Vanaf de moment dat ik zijn voor gekauwde zinnen achterna zeg en hem gelijk geef dat ik dit verdien Wordt hij ineens terug een pak rustiger. Terwijl ik zo gefrustreerd en verdrietig raak omdat ik lieg tegen mezelf en hem. Ik moet dan zeggen dat hij t recht heeft om mij bijeen te stampen na zo n lage smerige streek van mij
Niemand heeft ooit het recht een ander in elkaar te slaan.
27-12-2017 15:04
Ik zit hier nu vast in vriendin haar huis , die is terwijl met hem nu wiet gaan kopen want dan pas zal hij wa kalmeren zegt hij. Heb niks bij, geen geld, geen auto , geen sleutel en kan bijna ni meer stappen door de stampen op mijn benen
112 bellen, of als je in Belgie woont het nummer dat daar in gebruik is!
27-12-2017 15:04
Bel de politie
Uhm. Wegwezen, dus.
Dus.... Je vriendin kijkt toe hoe jij in elkaar geslagen wordt en gaat dan wiet kopen met je vriend. Goh......
.
Lijkt me duidelijk wat je moet doen hoor...!
.
Mag toch hopen dat dit niet echt is
francieneke schreef:
27-12-2017 15:06
112 bellen, of als je in Belgie woont het nummer dat daar in gebruik is!
112 is voor heel de EU.
En mijn mama is terminaal van kanker, heeft geen auto, mijn zuq ligt half jaar plat van zware operatie en verder is er niemand waar ik nu op kan rekenen. Straks mss wel na de werkuren...
Voel mij echt enorm klein en bang... wou ff een luisterend oor van iemand , om mij ook ff te vertellen dat dit niet ok is, want ik hoor elke keer het tegendeel en op den duur geloof je dit ook
Inderdaad, bel de politie, laat de gezamenlijke vriendin getuigen en laat je onderzoeken in het ziekenhuis op inwendig letsel, breuken, scheurtjes in botten etc.

Heb je iemand die je kan bellen om jouw spullen te pakken? Gelijk wegwezen daar en je spullen meenemen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven