Polygamy
woensdag 27 december 2017 om 18:21
.... zou jij deel kunnen uitmaken van een MODERN gezin met twee vrouwen en 1 man ?
Het gaat helemaal niet om de seks, hoewel dit ook deel van een relatie is. Het gaat om sister/wife relatie in een 100% hetero relatie. Dit om de focus op bi-ervaringen even terzijde te laten en het dus over "samen leven" te hebben met alles wat een relatie meebrengt.
Wat denk je ?
Het gaat helemaal niet om de seks, hoewel dit ook deel van een relatie is. Het gaat om sister/wife relatie in een 100% hetero relatie. Dit om de focus op bi-ervaringen even terzijde te laten en het dus over "samen leven" te hebben met alles wat een relatie meebrengt.
Wat denk je ?
woensdag 27 december 2017 om 19:50
Moiren, je bent echt vermoeiend. Ik "zeg" tenminste iets, kan ik van jou niet echt zeggen. Als jij dan toch cijfers wil : vraag eens scheidingsstatistieken op van 1 on 1 koppels ... en kijk misschien eens diep vanbinnen in je eigen hart ...
We leven in een individualistische maatschappij (spijtig genoeg vaak gelijk aan egocentrisch) Lukt te niet ? ach, dan gaan we toch gewoon elders ....
We leven in een individualistische maatschappij (spijtig genoeg vaak gelijk aan egocentrisch) Lukt te niet ? ach, dan gaan we toch gewoon elders ....
woensdag 27 december 2017 om 19:52
Soms kan je beter niets zeggen. Wat een dom gezever. Alles.streetboy123 schreef: ↑27-12-2017 19:50Moiren, je bent echt vermoeiend. Ik "zeg" tenminste iets, kan ik van jou niet echt zeggen. Als jij dan toch cijfers wil : vraag eens scheidingsstatistieken op van 1 on 1 koppels ... en kijk misschien eens diep vanbinnen in je eigen hart ...
woensdag 27 december 2017 om 19:53
Nog geen antwoord. Lastig hè, valide argumenten geven. Dat hoort bij een grote mensendiscussie.streetboy123 schreef: ↑27-12-2017 19:50Moiren, je bent echt vermoeiend. Ik "zeg" tenminste iets, kan ik van jou niet echt zeggen. Als jij dan toch cijfers wil : vraag eens scheidingsstatistieken op van 1 on 1 koppels ... en kijk misschien eens diep vanbinnen in je eigen hart ...
woensdag 27 december 2017 om 19:57
woensdag 27 december 2017 om 19:59
Ik denk dat streetboy daadwerkelijk nog een jochie is met weinig relatieervaring. En dat die hoogdravendheid voortkomt uit frustraties en teveel films kijken.April2018april schreef: ↑27-12-2017 19:48Huh? Dit is jouw beeld van een relatie? Geen wonder dat je er zo tegen aan kijkt!
Mijn relatie is niet zo hoor en denk vele met mij ook niet. Mijn relatie is lachen samen, seks hebben samen, trots zijn op ons kindje, koken afwisselend voor elkaar, blij zijn dat ik weer een nacht naast hem slaap en ga zo maar door.... dan heb je niemand anders nodig.
Voor meisjes was er altijd het Tina-forum. Bestaat er eigenlijk zoiets voor jongens zoals TO?
woensdag 27 december 2017 om 19:59
woensdag 27 december 2017 om 20:00
Whouhahaha ....
Bovenstaande lijkt me de beste toevoeging voor deze TO. Want ik denk dat hij dan dat hij wel begrijpt wat er staat zonder dat hij de noodzaak voelt om 'tussen de regels' door te moeten lezen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 27 december 2017 om 20:02
grote mensendiscussies worden niet bepaald aan de hand van jou lengte Moiren.
Weet je, de mensen die mij gelezen hebben en niet gereageerd : dat zijn grote mensen !!!!
Ben er van overtuigd dat hier heel wat lieve mensen tussen zitten en heb ook enkele reacties gelezen die ik apprecieer zoals bijv april2018april
En nog een laatste opmerking naar jou toe Moiren : wanneer ik jou in andere topics lees, begrijp ik je reacties hier een stuk beter ....
Mijn vraag was hypothetisch en bij deze ongeschikt bevonden voor een publiek zoals jullie.
En als je nu denkt dat ik arrogant ben kan ik hier alleen maar tegenoverstellen dat ik twijfel aan jullie niveau
Het ga je goed
Weet je, de mensen die mij gelezen hebben en niet gereageerd : dat zijn grote mensen !!!!
Ben er van overtuigd dat hier heel wat lieve mensen tussen zitten en heb ook enkele reacties gelezen die ik apprecieer zoals bijv april2018april
En nog een laatste opmerking naar jou toe Moiren : wanneer ik jou in andere topics lees, begrijp ik je reacties hier een stuk beter ....
Mijn vraag was hypothetisch en bij deze ongeschikt bevonden voor een publiek zoals jullie.
En als je nu denkt dat ik arrogant ben kan ik hier alleen maar tegenoverstellen dat ik twijfel aan jullie niveau
Het ga je goed
woensdag 27 december 2017 om 20:04
Het idee lijkt me opzich best leuk. Kan natuurlijk heel gezellig zijn met z'n drieën. Ik heb er echter geen behoefte aan. Altijd genoeg gehad aan één iemand. Ik denk ook dat met drie mensen al snel iemand zich derde wiel aan de wagen voelt. Ik voel me persoonlijk snel buitengesloten. Dus ik kan me goed voorstellen hoe rot ik me dan zou kunnen voelen.
woensdag 27 december 2017 om 20:07
Je vraag was niet meer hypothetisch toen jij allerlei aannames als waarheid begon te verkondigen. Je mag je eigen aannames hebben hoor, maar doe dan niet of dat de waarheid is en dat die voor iedereen moet gelden.streetboy123 schreef: ↑27-12-2017 20:02grote mensendiscussies worden niet bepaald aan de hand van jou lengte Moiren.
Het ga je goed
Nog steeds heb ik geen enkele onderbouwing gelezen. Ook nergens wat eigen ervaring of invulling of, zoals hier geschreven, gebaseerd wordt op series en films.
Ik schreef ook nergens dat je arrogant was. Wel hoogdravend.
woensdag 27 december 2017 om 20:08
Bij grote mensendiscussies moet je als je een discussie start zelf ook niet zo snel op je teentjes zijn getrapt als mensen een andere mening er op na houden.streetboy123 schreef: ↑27-12-2017 20:02grote mensendiscussies worden niet bepaald aan de hand van jou lengte Moiren.
Het ga je goed
woensdag 27 december 2017 om 20:09
Polygamie heeft religieuze associaties, waarbij een man meerdere vrouwen heeft.
Ik kies zelf liever de moderne term polyamorie, voor mensen die met meerdere mensen tegelijkertijd liefdesrelaties kunnen hebben.
Ik ben iemand die van meerdere mensen kan houden en heb ook geen voorkeur voor een monogame relatie. Wel heb ik de behoefte om iemands nummer één te zijn. Eventueel een secundaire relatie er naast, zou ik echter niet meteen afwijzen, maar als ik een relatie heb waarin die mogelijkheid er is is dat niet iets dat is voorbehouden aan de man. Ook ik zou een secundair er naast kunnen hebben.
Maakt mij dat poly? Geen idee.
Ik kies zelf liever de moderne term polyamorie, voor mensen die met meerdere mensen tegelijkertijd liefdesrelaties kunnen hebben.
Ik ben iemand die van meerdere mensen kan houden en heb ook geen voorkeur voor een monogame relatie. Wel heb ik de behoefte om iemands nummer één te zijn. Eventueel een secundaire relatie er naast, zou ik echter niet meteen afwijzen, maar als ik een relatie heb waarin die mogelijkheid er is is dat niet iets dat is voorbehouden aan de man. Ook ik zou een secundair er naast kunnen hebben.
Maakt mij dat poly? Geen idee.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
woensdag 27 december 2017 om 20:26
Als jij het zegt, straatjongenstreetboy123 schreef: ↑27-12-2017 20:02
Het ga je goed
donderdag 28 december 2017 om 10:00
Veel plezier, succes en sterkte voor jullie. Het zal mij een zorg zijn wat voor relatievorm anderen kiezen, zolang ze daar maar gelukkig mee zijn.
Ik ben zelf monogaam en gelukkig in een monogame LAT relatie. Ik zou het niet anders willen. Zelf verantwoordelijk voor mijn eigen huishouden en hij voor het zijne. Qua seks, ja mijn libido is hoger dan zijn libido, maar ik wil alleen seks met iemand waar ik van hou dus ik gebruik een vibrator en hou verder mijn kut in mijn broek. Ik zie dat niet als een reden om er iemand bij te zoeken.
Ik ben zelf monogaam en gelukkig in een monogame LAT relatie. Ik zou het niet anders willen. Zelf verantwoordelijk voor mijn eigen huishouden en hij voor het zijne. Qua seks, ja mijn libido is hoger dan zijn libido, maar ik wil alleen seks met iemand waar ik van hou dus ik gebruik een vibrator en hou verder mijn kut in mijn broek. Ik zie dat niet als een reden om er iemand bij te zoeken.
donderdag 28 december 2017 om 10:09
als mijn man zoveel onzin zou verkondigen zou ik er heel graag een zwijgzame, knappe, hitsige, brother naast hebbenstreetboy123 schreef: ↑27-12-2017 19:36tja,
iedereen reflecteert het op zijn/haar situatie zie ik.
Ik wou enkel het punt verdedigen dat wij zo tekeer gaan over onze man/vrouw maar dat dit vaker een farce dan de waarheid is.
Heel veel mensen houden het geen maand uit om elke dag met hun vaste partner door te brengen ... maar voor hen die dat als het ultieme leven zien, is het zo eenvoudig en zo zalig om al je tijd door te brengen met je geliefden.
Practisch gezien maakt het niet veel verschil want je bent ook met een persoon meer om alles gedaan te krijgen.
En natuurlijk : zoiets kan enkel wanneer je alledrie erin gelooft. Wanneer je het elkaar gunt.
Btw : hoe vaak lees je of hoor je niet dat mannen altijd zin hebben en vrouwen de spreekwoordelijke hoofdpijn ?
Of is dit het forum van "de enige hoog libido" -groep in Nederland ?
Inderdaad polygamy heeft steeds bestaan in verschillende culturen (al dan niet om de verkeerde redenen) Ooit al eens afgevraagd om welke redenen wij eigenlijk monogaam zijn beginnen leven ? Omdat dat eerlijker is ? whouhahahaha(= laat me niet lachen)