Polygamy
woensdag 27 december 2017 om 18:21
.... zou jij deel kunnen uitmaken van een MODERN gezin met twee vrouwen en 1 man ?
Het gaat helemaal niet om de seks, hoewel dit ook deel van een relatie is. Het gaat om sister/wife relatie in een 100% hetero relatie. Dit om de focus op bi-ervaringen even terzijde te laten en het dus over "samen leven" te hebben met alles wat een relatie meebrengt.
Wat denk je ?
Het gaat helemaal niet om de seks, hoewel dit ook deel van een relatie is. Het gaat om sister/wife relatie in een 100% hetero relatie. Dit om de focus op bi-ervaringen even terzijde te laten en het dus over "samen leven" te hebben met alles wat een relatie meebrengt.
Wat denk je ?
woensdag 27 december 2017 om 19:19
ik denk dat je niet goed kunt rekenen. Als je nu al geen tijd hebt voor je partner, heb je dat dan ook niet. Of had je een beetje in je hoofd dat één van die dames al dat werk zou doen en jij met de ander een gezellig spelletje zou doen?streetboy123 schreef: ↑27-12-2017 19:14
De meeste koppels leven in hetzelfde huis. s'ochtends hoteldebotel de auto in naar het werk, kindjes ff droppen en weg ....
Tijdens de middagpauze met collega's iets gaan eten of drinken.
s'avonds snel alle taken die moeten gebeuren uitvoeren (kids, boodschappen, ...) en opniew weg om appart hobbies te doen. Doodmoe in bed, een al dan niet verplicht nummertje en dan snel licht uit want morgen .... zelfde spurt !
Ooit al eens bij nagedacht hoeveel uur je "echt" doorbrengt met je partner ? Hoeveel dingen je samen doet ? Hoelang je het zou uithouden om vaak samen te zijn ?
Geef mij dan maar mijn twee dames (of omgekeerd twee heren) om samen veel tijd door te brengen met kokerellen, boardgames, tuinieren, discussieren, gewoon lekker samen zijn ...
woensdag 27 december 2017 om 19:20
woensdag 27 december 2017 om 19:22
Cijfers asjeblieft.streetboy123 schreef: ↑27-12-2017 19:14samen naar een parenclub gaan is ok vermoed ik
transsexueel is ok
scheve schaats rijden is ok
je partner bedriegen is ok
Ik hoor direct al reacties als : als niet over seks gaat !
De meeste koppels leven in hetzelfde huis. s'ochtends hoteldebotel de auto in naar het werk, kindjes ff droppen en weg ....
s'avonds snel alle taken die moeten gebeuren uitvoeren (kids, boodschappen, ...) en opniew weg om appart hobbies te doen. Doodmoe in bed, een al dan niet verplicht nummertje en dan snel licht uit want morgen .... zelfde spurt !
Ooit al eens bij nagedacht hoeveel uur je "echt" doorbrengt met je partner ? Hoeveel dingen je samen doet ? Hoelang je het zou uithouden om vaak samen te zijn ?
Geef mij dan maar mijn twee dames (of omgekeerd twee heren) om samen veel tijd door te brengen met kokerellen, boardgames, tuinieren, discussieren, gewoon lekker samen zijn ...
woensdag 27 december 2017 om 19:25
Het is alleen maar meer werk. Twee relaties onderhouden ipv één kost twee keer zoveel tijd. Qua kinderen is het ook meer werk. Je hebt dan immers meerdere kinderen bij meerdere vrouwen, dus dat is een stuk complexer.
Ik vind het prima als andere mensen een andere samenlevingsvorm kiezen, maar voor mij zou het te ingewikkeld zijn.
En als ik dan toch moest kiezen zou ik voor een heteroman en een lesbische vrouw gaan trouwens, waarmee ik dan beide een relatie had (ben zelf bi). Wat heb ik eraan om één van de twee vrouwen van een man te zijn, behalve dat hij dan minder tijd/aandacht/liefde/geld voor mij en onze kinderen zou hebben?
Ik vind het prima als andere mensen een andere samenlevingsvorm kiezen, maar voor mij zou het te ingewikkeld zijn.
En als ik dan toch moest kiezen zou ik voor een heteroman en een lesbische vrouw gaan trouwens, waarmee ik dan beide een relatie had (ben zelf bi). Wat heb ik eraan om één van de twee vrouwen van een man te zijn, behalve dat hij dan minder tijd/aandacht/liefde/geld voor mij en onze kinderen zou hebben?
woensdag 27 december 2017 om 19:26
Dit, maar dan zonder die extra vrouw.OpenHaardVuur schreef: ↑27-12-2017 18:31Ik zou eerder gaan voor een man-man-vrouw-relatie... en daarbij moeten de mannen ook bi zijn. En als toetje mag er soms een extra vrouw meespelen
woensdag 27 december 2017 om 19:30
Dus dan heb je nog ergens een derde m/v die de boel financiert bij wijze van geldslaaf of hoe moet ik dit voor mij zien?streetboy123 schreef: ↑27-12-2017 19:14samen naar een parenclub gaan is ok vermoed ik
transsexueel is ok
scheve schaats rijden is ok
je partner bedriegen is ok
Ik hoor direct al reacties als : als niet over seks gaat !
woensdag 27 december 2017 om 19:31
Ik geloof overigens dat 3 nooit een gelukkig aantal is..ik zou dan 4 nemen, 2 man en 2 vrouw lijkt mij het meest praktisch...en gezellig
Maar echte polygamie, houden van meerdere mensen..nee, ik geloof daar ook niet in, dan is er 1 waar je van houdt en de rest daar voel je wel iets voor maar dat is toch als extraatje en niet de grote liefde die nummer 1 is.
Maar echte polygamie, houden van meerdere mensen..nee, ik geloof daar ook niet in, dan is er 1 waar je van houdt en de rest daar voel je wel iets voor maar dat is toch als extraatje en niet de grote liefde die nummer 1 is.
woensdag 27 december 2017 om 19:35
Praktisch?tomcat schreef: ↑27-12-2017 19:31Ik geloof overigens dat 3 nooit een gelukkig aantal is..ik zou dan 4 nemen, 2 man en 2 vrouw lijkt mij het meest praktisch...en gezellig
Dat zijn zijn 4 relaties in 1 huishouden.
woensdag 27 december 2017 om 19:36
tja,
iedereen reflecteert het op zijn/haar situatie zie ik.
Ik wou enkel het punt verdedigen dat wij zo tekeer gaan over onze man/vrouw maar dat dit vaker een farce dan de waarheid is.
Heel veel mensen houden het geen maand uit om elke dag met hun vaste partner door te brengen ... maar voor hen die dat als het ultieme leven zien, is het zo eenvoudig en zo zalig om al je tijd door te brengen met je geliefden.
Practisch gezien maakt het niet veel verschil want je bent ook met een persoon meer om alles gedaan te krijgen.
En natuurlijk : zoiets kan enkel wanneer je alledrie erin gelooft. Wanneer je het elkaar gunt.
Btw : hoe vaak lees je of hoor je niet dat mannen altijd zin hebben en vrouwen de spreekwoordelijke hoofdpijn ?
Of is dit het forum van "de enige hoog libido" -groep in Nederland ?
Inderdaad polygamy heeft steeds bestaan in verschillende culturen (al dan niet om de verkeerde redenen) Ooit al eens afgevraagd om welke redenen wij eigenlijk monogaam zijn beginnen leven ? Omdat dat eerlijker is ? whouhahahaha(= laat me niet lachen)
Ik wou enkel het punt verdedigen dat wij zo tekeer gaan over onze man/vrouw maar dat dit vaker een farce dan de waarheid is.
Heel veel mensen houden het geen maand uit om elke dag met hun vaste partner door te brengen ... maar voor hen die dat als het ultieme leven zien, is het zo eenvoudig en zo zalig om al je tijd door te brengen met je geliefden.
Practisch gezien maakt het niet veel verschil want je bent ook met een persoon meer om alles gedaan te krijgen.
En natuurlijk : zoiets kan enkel wanneer je alledrie erin gelooft. Wanneer je het elkaar gunt.
Btw : hoe vaak lees je of hoor je niet dat mannen altijd zin hebben en vrouwen de spreekwoordelijke hoofdpijn ?
Inderdaad polygamy heeft steeds bestaan in verschillende culturen (al dan niet om de verkeerde redenen) Ooit al eens afgevraagd om welke redenen wij eigenlijk monogaam zijn beginnen leven ? Omdat dat eerlijker is ? whouhahahaha(= laat me niet lachen)
woensdag 27 december 2017 om 19:38
Ooit gehoord van Anton Heyboer?streetboy123 schreef: ↑27-12-2017 18:55ClassyLadeee .... ook goed natuurlijk
Toch gek dat de meeste reacties onmiddelijk de sexuele kant van de zaak onderzoeken.
Als het voor de sex zou zijn kan je evengoed in een zatte/hete bui ergens een steegje bezoeken.
Het gaat om de relatie op zich.
Op aanvallende berichten reageer ik zelfs niet.
Modern omdat tegenwoordig alles kan en mag en omdat polygamy steeds geassocieerd wordt/werd met sectes of moslims.
Grappig, velen doen het liever in het geheim met de buurvrouw/man (of beiden haha) Dan vraag ik me af wie het eerlijkst is .....
woensdag 27 december 2017 om 19:40
streetboy123 schreef: ↑27-12-2017 19:36tja,
Nogmaals, geef eens cijfers die dit allemaal onderbouwen.
En die laatste vraag meen je echt? Jezus, wat een domme vraag voor iemand die zo hoog van de toren blaast.
woensdag 27 december 2017 om 19:41
Ik vind toch knap dat je allemaal dingen leest die er niet staan. Hoor je stemmen in je hoofd misschien die hele gesprekken voeren waaruit je nu dingen verzint?streetboy123 schreef: ↑27-12-2017 19:36tja,
Gaat wel goed met je?
anoniem_194147 wijzigde dit bericht op 27-12-2017 19:42
3.82% gewijzigd
woensdag 27 december 2017 om 19:43
Je blaat wat, zonder onderbouwing.streetboy123 schreef: ↑27-12-2017 19:41nope Theamuts, ken ik niet, zou dat moeten ?
Voor mensen die denken dat ik op zoek ben of zo ... ik verkondig enkel mijn mening en blijft verbaasd staan van wat je tussen de lijnen door leest en leert over mensen.
Je denkt van alles te lezen, maar leest helemaal niet wat er staat.
Het is een hoop dommig gewauwel.
woensdag 27 december 2017 om 19:45
Hmmm binnen 1 huishouden liever niet. Ieder een lat-relatie ernaast vind ik nog wel oke. Hoewel ik wel ervaren heb dat ik aandacht verdelen lastig vond. Nou was dat dan weer geen echte relatie maar meer een scharrel.
Manlief houdt zich hier weer niet met scharrels bezig laat staan een relatie ernaast.
Manlief houdt zich hier weer niet met scharrels bezig laat staan een relatie ernaast.
woensdag 27 december 2017 om 19:47
Nou inderdaad, er was volgens mij 1 reactie die een beetje seksgerelateerd was. TO, jij bent juist degene die het continu over seks heeft, het komt in al jouw berichten op de eerste pagina voor, niet in de berichten van de reageerdersNummer*Zoveel schreef: ↑27-12-2017 19:02Ik vind het wel gek dat jij dat in de meeste reacties leest.
woensdag 27 december 2017 om 19:48
Huh? Dit is jouw beeld van een relatie? Geen wonder dat je er zo tegen aan kijkt!streetboy123 schreef: ↑27-12-2017 19:14
Ooit al eens bij nagedacht hoeveel uur je "echt" doorbrengt met je partner ? Hoeveel dingen je samen doet ? Hoelang je het zou uithouden om vaak samen te zibn.
Mijn relatie is niet zo hoor en denk vele met mij ook niet. Mijn relatie is lachen samen, seks hebben samen, trots zijn op ons kindje, koken afwisselend voor elkaar, blij zijn dat ik weer een nacht naast hem slaap en ga zo maar door.... dan heb je niemand anders nodig.
woensdag 27 december 2017 om 19:50
.streetboy123 schreef: ↑27-12-2017 19:36Heel veel mensen houden het geen maand uit om elke dag met hun vaste partner door te brengen ... maar voor hen die dat als het ultieme leven zien, is het zo eenvoudig en zo zalig om al je tijd door te brengen met je geliefden.
Hoe veel mensen?
En je vragen onderaan met je 'whouhaha'. Klinkt ook weer heel persoonlijk. Volgens mij zit iets je dwars. Waarom projecteer je dat op de hele maatschappij?
anoniem_342341 wijzigde dit bericht op 27-12-2017 19:50
0.46% gewijzigd