De leukste dobbelcadeautjes
donderdag 28 december 2017 om 10:41
Wij dobbelen altijd met het gezin in december. De regels zijn 3 cadeautjes voor samen 15 euro. Maar ik heb het idee, dat we eigenlijk alles al wel een keer gehad hebben. We dobbelen enkel met de volwassenen in de leeftijd van 25 tot 60. Hebben jullie nog leuke of originele ideeën?
Wat zijn de leukste dobbelcadeautjes die jullie hebben gekocht of gekregen?
Wat zijn de leukste dobbelcadeautjes die jullie hebben gekocht of gekregen?
donderdag 28 december 2017 om 11:05
Dit jaar was de foute kersttrui favoriet bij de mannen. Ik heb wel eens geluk gehad en bij de Blokker een verkeerd geprijsde wijnglazenset (6 rode, 6 witte en 6 champagne, eigenlijk €30) gekocht voor €5, dat was toen ook populair.
Bij ons is de regel dat iedereen uiteindelijk ook weer met 3 cadeautjes (van ongeveer €5 per stuk) naar huis gaat. Het gaat om de lol dus ach, die kaarsjes/zeep/lippenstift/sokken in de herhaling vinden wij geen probleem. Dit jaar achteraf nog veel plezier gehad van de duimworstelset
en dat voor €2.
Bij ons is de regel dat iedereen uiteindelijk ook weer met 3 cadeautjes (van ongeveer €5 per stuk) naar huis gaat. Het gaat om de lol dus ach, die kaarsjes/zeep/lippenstift/sokken in de herhaling vinden wij geen probleem. Dit jaar achteraf nog veel plezier gehad van de duimworstelset
donderdag 28 december 2017 om 11:48
Leuk spel, wij hebben ooit met een man of 10 "gevochten" om een flesje mousserende wijn en een andere keer om een aardappelschilmesje met een giga glimmend lemmet...
Ik zou een spaarpotje leuk vinden, die heb je in alle soorten en maten, je koopt voor weinig een pasjeshouder, een hele praktische bij de action of een mega opvallende.
Veel plezier.
Ik zou een spaarpotje leuk vinden, die heb je in alle soorten en maten, je koopt voor weinig een pasjeshouder, een hele praktische bij de action of een mega opvallende.
Veel plezier.
die ik wilde bestaat al...