* 173 * B a r T o o M u c h * 173 *

19-01-2009 00:07 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Doeg!
Hooi!

Yetteketet, dat jij nog bezitter van je keelamandelen bent! In mijn tijd werden ze steevast verwijderd, moch je veel ijsjes eten.

Ach, ik kan nu dus nog steeds niet normaal praten, fluisteren, soortvanoerklanken uitstoten, alsof ik de baard in mun keel heb en dat zonder amandelen. Mss heb ik wel een poliep.....

Ben er weer weg van......wss....

Effe Teejoooooooowaaris jeDeeeeeoooooooo, soort van buurman vragen of ie nog potten voor me heeft, hij had zelfs een hele grote plant voor me! Nah ja, had ie gister in de aanbieding,

Kom ik hem vanmorgen tegen, dronken als een droppie, weet niks meer van die hele grote plant en grote potten maar ze zijn er gelukkig nog, pff...

Hij heeft altijd Heineken in huis, dilemma weer....

Normaliter, das een liter normaal ,ook niet veel eigenlijk, doe ik op Maandag niets, uit principe en luiheid tuuk. Ik vind de Maandag zo`n kutdag, een Bob Geldwolfdag.

Tssssss, in 6 dagen had de aarde ook wel geschapen kunnen zijn, kwestie van er beetje harder tegenan, denk dat we weinig verschil zouden merken

Terneuzelen wordt morgen, moest met Biebelebons een dealtje sluiten want Zeeland is stom en Anitaadje niet!

Denk, een brutaal mens heeft de halve wereld, bestel bij de Wehkamp een bed, bank en slaapbank voor Biebulletje.

Wordt vandeweek besteld, dacht dat ik geregistreerd stond en de afbetaling valt reuze mee..X-D
Je weet toch!
Ben met de muziek mee....

http://www.youtube.com/watch?v=o4dVxBnmQWQ
Je weet toch!
Laatste....

http://www.youtube.com/watch?v=bpmSukzBwTc
Je weet toch!
quote:muchacha schreef op 23 februari 2009 @ 14:06:

Laatste....

http://www.youtube.com/watch?v=bpmSukzBwTc Zo kan ik wel emoties!
Je weet toch!
In mijn tijd gingen amandelen er ook bij de eerste snottebel al uit hoor. Maar mijn moeder kon lezen en die vertelde de huisarts dat hij nooit meer met dergelijke onzinnige plannen aan moest komen. Geen ijs voor ons dus.
Ik heb mijn amandelen ook niet meer.

Tijd voor een pre-dinnerbiertje!

We eten een beetje laat vandaag
Hier ook geen amandelen meer. Nou ja, bij de kinderen wel, bij mij niet. Kan me nog goed herinneren dat ze eruit gingen (nou ja, het moment zelf herinner ik me niet meer, maar alles ervoor en erna wel). Reden genoeg om dat mijn kinderen niet aan te doen. Brrrrrrrrrrrrrrrrr.

Koffie dus.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Hoi

Bakkie doen?

ja lekker
Hoest, Joopperdepoop?

Mijn amandelen zijn op latere leeftijd, ahum, nog verwijderd. Toen waren ze als eieren zo groot, kon niet eens meer normaal slikken. Daarna nooooooit meer keelontsteking gehad.

Ook bij dochter 2 zijn ze na chronische angina toch weggehaald toen ze 5 was, evenals haar neusamandel. Sindsdien is ze nog zelden ziek. Dus gelukkig heeft het bij ons positief uitgepakt allemaal
Nou, ik wil niet zeuren maar heb toevallig al vanaf vrijdag onwijs keelpijn! En dat heb ik eigenlijk nooit...........

Soms is het bijna weg en ineens zet het weer op.

Zeg mij dat ik niet die amandelen hoef te laten verwijderen !!!
Nâh, ze halen ze echt niet zomaar weg bij een paar dagen keelpijn.

Eet je wel lekkâh veel raketjes? Dat is heeeeeel goed als je keelpijn hebt
Raketjes lust ik niet meer sinds ik die ergens anders voor moest eten

Ik kantel gewoon een exctra biertje
Asteblaft!

Kijk, dat is nou eens aardig
Ja joh, ik ben echt de rotste niet.......
Weet ik toch!!

Moeten we niet weer eens keerjte mieteren ?
Is al lang gelee, hè. Ik weet niet eens meer precies wanneer het was.
Ik mag hopen dat ze ze er niet zomaar uithalen Joopp. Dat zou wat zijn. Ben ik net lekker afgevallen van twee weken amper eten en veel overgeven, moet ik aan de Magnums vanwege geknipte amandelen
Je moet het ook met waterijs doen, Yet

Gadver, van magnums krijg je slijm.......
Heb je tenminste wel wat om op te hoesten

Ik duik m'n nest in. Truste
Slaap lekkâh
Goedemorgen Barrers

Kijken jullie ook zo uit naar de zon? Zaterdagmiddag dacht ik even de lente te ruiken..... maar helaas pindakaas, voorlopig lijkt het nog nergens op

Weet je wat erg is? Heb een crash gehad, ben AL mijn fotoos kwijt. Ik vind het zo erg Sukkel die ik was, had ik niets op een externe schijf gezet.

Koffie
Goeiesmorreges, Hela, kan het niet zijn, dat je foto's nog wel ergens op de schijf verborgen zitten?

Vaak vind je zoiets nog weer terug via het register van de p.c.

En nu eerst maar eens koffieieieieieieeeeeee..........

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven