Napraattopic Deel 94
zaterdag 23 december 2017 om 20:48
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

vrijdag 29 december 2017 om 16:34
Maar waar wel alle studenten op gewezen worden als ze hier een onderzoekje komen posten. Aha.
En verder kan je toch wel verzinnen dat iets wat op een openbaar forum geschreven wordt te allen tijde gejat/gekopieerd kan worden?
anoniem_353209 wijzigde dit bericht op 29-12-2017 16:38
21.78% gewijzigd

vrijdag 29 december 2017 om 17:03
Op je laptop zeker.ThunderassMan schreef: ↑29-12-2017 17:02Bij mij heet dat 'lees ook', maar ik heb alleen de kolom, geen artikelen waarop ik zou kunnen klikken. Kortom; ik heb een halve lege pagina.
Op de telefoon is het weer irritant aanwezig

Geen bijzonderheden

vrijdag 29 december 2017 om 17:10
Dat klopt.ThunderassMan schreef: ↑29-12-2017 17:07Yep, op de laptop. Op een ander ding vind ik het forum niet te doen.

Geen bijzonderheden

vrijdag 29 december 2017 om 17:29
Totdat je van pagina wisselt.ThunderassMan schreef: ↑29-12-2017 17:09Maar toegegeven: ik heb zojuist op de 'inklapknop' gedrukt en de kolom blijft nu wel weg als ik naar andere pagina's ga. Dus eigenlijk is het een soort vooruitgang. Mijn forum is weer schermbreed.
vrijdag 29 december 2017 om 18:19
Lief als ik ben heb ik niet een "happy new off-topic' gepost als tvp in het nieuwe modtopic.
Ik deed het zo klein als ik kon, erewoord.
Ik postte een puntje. Één puntje: .
Nu heeft de brave mod mijn pot gewijzigd naar DRIE puntjes, wegens off-topic.
De volgende keer post ik een slagroomtaart.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

vrijdag 29 december 2017 om 18:21
Ik heb daar echt zo om gelachen.feow schreef: ↑29-12-2017 18:19Lief als ik ben heb ik niet een "happy new off-topic' gepost als tvp in het nieuwe modtopic.
Ze maakt wel een punt

vrijdag 29 december 2017 om 20:07
feow schreef: ↑29-12-2017 18:19Lief als ik ben heb ik niet een "happy new off-topic' gepost als tvp in het nieuwe modtopic.

vrijdag 29 december 2017 om 22:26
Pfff, wat is dat toch weer voor rare Viva-tic dat baby's en dreumesen geen schoenen aan mogen? Is nu alweer de zoveelste keer dat ik iets over schoentjes van mijn kinderen schrijf en dat alle Viva-moeders weer uit alle hoeken en gaten kruipen om te vertellen dat hun kinderen geen schoenen dragen. WTF is up with that?
Am Yisrael Chai!

vrijdag 29 december 2017 om 22:27
Geen idee. Ik vind die voetjes met alleen sokken altijd zo sneu koud.fashionvictim schreef: ↑29-12-2017 22:26Pfff, wat is dat toch weer voor rare Viva-tic dat baby's en dreumesen geen schoenen aan mogen? Is nu alweer de zoveelste keer dat ik iets over schoentjes van mijn kinderen schrijf en dat alle Viva-moeders weer uit alle hoeken en gaten kruipen om te vertellen dat hun kinderen geen schoenen dragen. WTF is up with that?
vrijdag 29 december 2017 om 22:29
fashionvictim schreef: ↑29-12-2017 22:26Pfff, wat is dat toch weer voor rare Viva-tic dat baby's en dreumesen geen schoenen aan mogen? Is nu alweer de zoveelste keer dat ik iets over schoentjes van mijn kinderen schrijf en dat alle Viva-moeders weer uit alle hoeken en gaten kruipen om te vertellen dat hun kinderen geen schoenen dragen. WTF is up with that?

Jij hebt klasse, schrikken plebs van
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)

vrijdag 29 december 2017 om 22:32
fashionvictim schreef: ↑29-12-2017 22:26Pfff, wat is dat toch weer voor rare Viva-tic dat baby's en dreumesen geen schoenen aan mogen? Is nu alweer de zoveelste keer dat ik iets over schoentjes van mijn kinderen schrijf en dat alle Viva-moeders weer uit alle hoeken en gaten kruipen om te vertellen dat hun kinderen geen schoenen dragen. WTF is up with that?
Dat is niet nieuwe hoor, de mijne droegen 15 tot 20 jaar geleden ook geen schoenen. Kinderen van de buurvrouw wel, prima!
Als iemand vroeg waarom niet, wilde ik dat best even uitleggen. Mijn overtuiging, mijn keus, andere overtuiging? Ook best.