Napraattopic Deel 94

23-12-2017 20:48 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alsof een newborn iets aan bestek of een houten kinderstoeltje heeft...
Am Yisrael Chai!
Lucifermiauww schreef:
29-12-2017 22:57
Zou je denken in een topic over kraamkadootjes?
Nou ik koop zelf juist altijd grotere maten hoor als kraamcadeau. En ik kreeg ook genoeg in grotere maten... dus zo gek is dat niet gedacht.
redbulletje schreef:
29-12-2017 23:00
I'm back!!! :yes:

Thanks voor alle lieve verjaardagswensen en natuurlijk jullie actie in het modtopic, al heeft het niets uitgehaald. Te triest voor woorden waar je tegenwoordig voor geband kunt worden.
Hoi! :hello:
There is always something happening, and it's usually right now
redbulletje schreef:

Thanks voor alle lieve verjaardagswensen en natuurlijk jullie actie in het modtopic, al heeft het niets uitgehaald. Te triest voor woorden waar je tegenwoordig voor geband kunt worden.
Welkom terug. Verveelde je je tijdens je ban?
redbulletje schreef:

Yeah!
Geen bijzonderheden
Solomio schreef:
Schoenen kregen ze hier pas toen ze buiten gingen lopen. Binnen sokken of sloffen. Nog steeds lopen ze binnen op sloffen of sokken. Of blote voeten.
Babyschoentjes zijn toch sloffen? Er bestaan toch helemaal geen ander soort babyschoentjes, of ben ik nu gek?
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
29-12-2017 23:01
Alsof een newborn iets aan bestek of een houten kinderstoeltje heeft...
Ja 😂
Geen bijzonderheden
fashionvictim schreef:
29-12-2017 23:05
Babyschoentjes zijn toch sloffen? Er bestaan toch helemaal geen ander soort babyschoentjes, of ben ik nu gek?
Je bent niet gek. In mijn tijd was dat ook. Slofjes totdat ze gingen lopen.
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
29-12-2017 23:07
Je bent niet gek. In mijn tijd was dat ook. Slofjes totdat ze gingen lopen.
ik heb het idee dat er een soort Babylonische spraakverwarring gaande is ofzo. Maar goed, misschien kan Solomio uitsluitsel geven.
Am Yisrael Chai!
HasseSimonsdochter schreef:
29-12-2017 23:04
Welkom terug. Verveelde je je tijdens je ban?
Heb ondertussen een Amerikaans forum ontdekt waar ik me heb kunnen vermaken in de tussentijd, maar het wringt wel enorm om hier niet te kunnen posten. Ik ben verslaafd en overgeleverd aan 'n willekeurig modteam.
redbulletje schreef:
29-12-2017 23:09
Heb ondertussen een Amerikaans forum ontdekt waar ik me heb kunnen vermaken in de tussentijd, maar het wringt wel enorm om hier niet te kunnen posten. Ik ben verslaafd en overgeleverd aan 'n willekeurig modteam.
Wat had je vermeendelijk geflikt dan? Of is dat niet toegestaan?
fashionvictim schreef:
29-12-2017 23:09
ik heb het idee dat er een soort Babylonische spraakverwarring gaande is ofzo. Maar goed, misschien kan Solomio uitsluitsel geven.
Los van dit concrete verhaal en wat hier wel of niet bedoeld werd, zie ik echt vaak genoeg kinderen van bijv 9 maanden in nat guur weer in sokken buiten op de arm of in een buggy ofzo. En dat vind ik best raar.
29-12-2017 23:10
Wat had je vermeendelijk geflikt dan? Of is dat niet toegestaan?
Ik had 'n onschuldig grapje gemaakt en dat werd als provocatie gestaft met 'n ban als reprimande.
redbulletje schreef:
29-12-2017 23:15
Ik had 'n onschuldig grapje gemaakt en dat werd als provocatie gestaft met 'n ban als reprimande.
Af en toe lijkt het echt op een kleuterschool
Ik bedoel zulke schoentjes.

Afbeelding
29-12-2017 23:14
Los van dit concrete verhaal en wat hier wel of niet bedoeld werd, zie ik echt vaak genoeg kinderen van bijv 9 maanden in nat guur weer in sokken buiten op de arm of in een buggy ofzo. En dat vind ik best raar.
Ik ken het in mijn omgeving niet, maar hier op het forum lees ik het inderdaad aan de lopende band dat kinderen van zeg 6-18 maanden geen schoenen dragen. En als ik dan naar het weer van vandaag kijk, en me bedenk dat je in dat weer een baby met alleen een paar sokken aan mee naar buiten neemt vind ik dat echt zielig. Mijn dochtertje klaagde vanochtend binnen en thuis al dat ze koude voetjes had, zo koud was het. Dus die kreeg binnen al sokken met daarover heen pantoffels aan, laat staan naar buiten.
Am Yisrael Chai!
29-12-2017 23:16
Af en toe lijkt het echt op een kleuterschool
Alleen hoef je op de kleuterschool niet zolang in de hoek te staan.
Mijn ban was ditmaal volkomen onterecht, maar als ik wel 'n keer 'n ban verdien, dan vind ik 24 uur lang zat. Ben tenslotte geen spammer.
fashionvictim schreef:
29-12-2017 23:19
Ik ken het in mijn omgeving niet, maar hier op het forum lees ik het inderdaad aan de lopende band dat kinderen van zeg 6-18 maanden geen schoenen dragen. En als ik dan naar het weer van vandaag kijk, en me bedenk dat je in dat weer een baby met alleen een paar sokken aan mee naar buiten neemt vind ik dat echt zielig. Mijn dochtertje klaagde vanochtend binnen en thuis al dat ze koude voetjes had, zo koud was het. Dus die kreeg binnen al sokken met daarover heen pantoffels aan, laat staan naar buiten.
Ja precies bij bekenden zie of hoor ik dat nooit, maar bij “vreemden” in het wild zag ik het wel. Raar is dat, regio bepaald ofzo
Moiren’ schreef:
29-12-2017 23:17
Ik bedoel zulke schoentjes.

Afbeelding
ja, zulk soort schoentjes bedoel ik ook. ik heb het idee dat ik schoentjes zeg tegen wat anderen sloffen noemen, iets anders kan ik niet bedenken. Of het zou moeten liggen aan het feit dat ik specifieke merken heb genoemd, en dat je wel schoentjes aan mag als baby, maar alleen van Viva-approved merken en dat Timberland te tokkie is ofzo.

Ik bedoelde in ieder geval deze:

Afbeelding
Am Yisrael Chai!
29-12-2017 23:14
Mijn zoon draagt klompsokjes. Hij is nu 14 maanden. Echte schoenen heeft hij niet, want buiten loopt hij niet. Dan zit hij in de auto of in de kinderwagen. Binnen loopt hij op de klompsokjes. In het voorjaar, als hij loopt en het weer zich leent om erop uit te gaan, dan krijgt hij voor het eerst schoenen. Dan is hij bijna anderhalf jaar.
Watskeburt
anoniem_336977 wijzigde dit bericht op 29-12-2017 23:23
95.60% gewijzigd
Maar je had toch eerst een kortere ban die langer werd doordat je terugkwam tijdens je ban ofzo?
Niet dat ik een oordeel heb over je ban, want ik heb niet gelezen wat er was.
En heb geen hoge pet op van de mods wat terecht bannen betreft.
Doreia schreef:
29-12-2017 23:22
Mijn zoon draagt klompsokjes. Hij is nu 14 maanden. Echte schoenen heeft hij niet, want buiten loopt hij niet. Dan zit hij in de auto of in de kinderwagen. Binnen loopt hij op de klompsokjes. In het voorjaar, als hij loopt en het weer zich leent om erop uit te gaan, dan krijgt hij voor het eerst schoenen. Dan is hij bijna anderhalf jaar.
Zijn klompsokjes voor klompvoetjes?
Kwartel123 schreef:
29-12-2017 23:22
Maar je had toch eerst een kortere ban die langer werd doordat je terugkwam tijdens je ban ofzo?
Niet dat ik een oordeel heb over je ban, want ik heb niet gelezen wat er was.
En heb geen hoge pet op van de mods wat terecht bannen betreft.
Kwam omdat ik mijn oude nick elninjoo van stal haalde om hier in napraat die achterlijke ban uit te leggen. En toen heeft blijkbaar iemand gestaft wegens terugkeren tijdens 'n ban.
redbulletje schreef:
29-12-2017 23:24
Kwam omdat ik mijn oude nick elninjoo van stal haalde om hier in napraat die achterlijke ban uit te leggen. En toen heeft blijkbaar iemand gestaft wegens terugkeren tijdens 'n ban.
NsberT

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven