Napraattopic Deel 94

23-12-2017 20:48 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
lemoos2 schreef:
30-12-2017 01:03
:thumbsup: Als ik de jackpot win koop ik jou dat tasje, erewoord :-D

Over matching tassen gesproken: op Etsy zit een verkoopster die bijpassende spijkerjacks/leren bikerjasjes beschilderd (bijpassend bij limited editions van All Star en Dr. Martens)
Ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssst!!!
Life is short. Eat dessert first.
fashionvictim schreef:
29-12-2017 22:26
Pfff, wat is dat toch weer voor rare Viva-tic dat baby's en dreumesen geen schoenen aan mogen? Is nu alweer de zoveelste keer dat ik iets over schoentjes van mijn kinderen schrijf en dat alle Viva-moeders weer uit alle hoeken en gaten kruipen om te vertellen dat hun kinderen geen schoenen dragen. WTF is up with that?
Ik las net even snel dat slofjestopic door, maar zie daar helemaal niemand echt verbaasd reageren. Daarbij noem je de schoentjes zelf ook nog babyslofjes met zachte zolen.
Desalniettemin was het hier toch nog een leuk gesprek geworden, maar moest er even op terugkomen.
HasseSimonsdochter schreef:
29-12-2017 22:41
Ok dan heb ik wat gemist. Mijn zoon had toen hij echt heel klein was ook geen schoenen maar slofjes.

Ja hier ook, van die leren gevallen. Schoenen kon ik dan weer bijna nooit vinden want ze hadden van die kaboutervoetjes (6)
fashionvictim schreef:
29-12-2017 22:47
Ja, dat bedoel ik dus! Met 9 maanden liepen mijn beide kinderen al langs tafels en banken en stoelen, en trokken ze zich de hele tijd op om te staan, dan trek je je kind toch schoenen aan?
Ik zie op de crèche trouwens ook alleen maar kindjes met schoenen aan de voetjes, behalve inderdaad twee vrije-school-hippie-ongekamde-haren-bakfiets kindjes.

Maar die hebben ook geen sokken, die hebben blote voeten ;-)
Star² schreef:
30-12-2017 09:03
Maar die hebben ook geen sokken, die hebben blote voeten ;-)
En daar is toch ook niks mis mee

Ik vind schoenen bij hele kleintjes niet echt aan te raden (als ze binnen spelen/lopen), liever blote voeten dat lijkt mij beter voor de ontwikkeling van de voeten
Arrrrghhh!!! is die babyschoenendiscussie nu nóg niet afgelopen??? :hamer:
Ik snap de discussie ook niet zo: met mijn schoenmaat, 43, heb je minstens twee baby's nodig om slofjes van te maken. En als het dan geen tweeling is, heb je 2 verschillende babysloffen. Dat staat niet echt.
ThunderassMan schreef:
30-12-2017 11:08
Ik snap de discussie ook niet zo: met mijn schoenmaat, 43, heb je minstens twee baby's nodig om slofjes van te maken. En als het dan geen tweeling is, heb je 2 verschillende babysloffen. Dat staat niet echt.
:HA: ;-))
Ik ben een beelddenker hahaha.
redbulletje schreef:
30-12-2017 11:01
Arrrrghhh!!! is die babyschoenendiscussie nu nóg niet afgelopen??? :hamer:

Nee ik dacht speciaal voor jou opnieuw te beginnen.
Wat strontvervelend die Tomcat met steeds datzelfde topic.
Wat een gezeik over vuurwerk zeg. Je zou haast zeggen dat sommige mensen wel een rotje zouden kunnen gebruiken om de boel wat losser te maken. Pffff.

Ik ben ook geen groot liefhebber, maar die onverdraagzaamheid, bleeeeurgh.
Star² schreef:
30-12-2017 15:48
Wat een gezeik over vuurwerk zeg. Je zou haast zeggen dat sommige mensen wel een rotje zouden kunnen gebruiken om de boel wat losser te maken. Pffff.

Het grappige is dat iedereen in dat topic gewoon zichzelf is, heel voorspelbaar, los van het onderwerp :)
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
30-12-2017 15:50
Het grappige is dat iedereen in dat topic gewoon zichzelf is, heel voorspelbaar, los van het onderwerp :)

Ja daar heb je gelijk in. Al had het over sansevieria's gegaan.
Star² schreef:
30-12-2017 15:48

Dit ja. En maar doorblèren.
Geef mij de meningen van o.a. Strikje, BGB, Moiren en meer maar, zo denk ik er ook over.

Wel geleerd dat ik kennelijk de echtgenote en moeder van een stel Tokkies ben. Tja....
There is always something happening, and it's usually right now
Grobbekuiken_ schreef:
30-12-2017 15:59
Geef mij de meningen van o.a. Strikje, BGB, Moiren en meer maar, zo denk ik er ook over.

Wel geleerd dat ik kennelijk de echtgenote en moeder van een stel Tokkies ben. Tja....

Ik zou 'm als geuzennaam gaan gebruiken :proud:
Star² schreef:
30-12-2017 16:00
Ik zou 'm als geuzennaam gaan gebruiken :proud:
Goed idee!
Ik drink ook bier, rook nog steeds én heb tattoos. Bovendien slechts MBO opgeleid.

:yes: I :heart: tokkie!
JollyRider schreef:
30-12-2017 15:50
Ja.

Geduld wint altijd.
Valt nu zelfs mij op, doet Ygg het erom of zo in dat topic? En dan wel zelf gaan staffen?
Grobbekuiken_ schreef:
30-12-2017 15:59

:there: Grobbie :there:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Het is inderdaad grappig om weer 2 kampen te zien en waarbij alle nuance volledig verdwijnt. Zoals altijd.
Lucifermiauww schreef:
30-12-2017 16:38
Het is inderdaad grappig om weer 2 kampen te zien en waarbij alle nuance volledig verdwijnt. Zoals altijd.
Nuance is sowieso jouw ding niet toch :proud:
charlottew88 schreef:
30-12-2017 16:38
:there: Grobbie :there:
Vind het best hoor.
Moiren’ schreef:
30-12-2017 16:39
Nuance is sowieso jouw ding niet toch :proud:
Wel hoor. Zeker in dat topic.
Zou Yggdrasil dat , door haar zelf geopende, topic nou gewoon vergeten zijn ? Of hoopte ze dat wij het vergeten waren ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven