Napraattopic Deel 94
zaterdag 23 december 2017 om 20:48
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 30 december 2017 om 17:00
O, dan leer ik die kant graag kennen
zaterdag 30 december 2017 om 17:00
Ze vond het iig niet leuk dat het aangehaald werd.blijfgewoonbianca schreef: ↑30-12-2017 16:58Zou Yggdrasil dat , door haar zelf geopende, topic nou gewoon vergeten zijn ? Of hoopte ze dat wij het vergeten waren ?
zaterdag 30 december 2017 om 17:01
blijfgewoonbianca schreef: ↑30-12-2017 16:58Zou Yggdrasil dat , door haar zelf geopende, topic nou gewoon vergeten zijn ? Of hoopte ze dat wij het vergeten waren ?
Vergeten, denk ik.
zaterdag 30 december 2017 om 17:08
Jeetje, wat een goede grap.Lucifermiauww schreef: ↑30-12-2017 17:07Ik denk wel dat dat heel moeilijk word voor mensen zonder 'hart'.![]()
Dan word het leren herkennen van de zachtere en goede kant van mensen gewoon erg moeilijk.
Grapje he?![]()
zaterdag 30 december 2017 om 17:14
Die doet vaker aan "selectief"vergeten.blijfgewoonbianca schreef: ↑30-12-2017 16:58Zou Yggdrasil dat , door haar zelf geopende, topic nou gewoon vergeten zijn ? Of hoopte ze dat wij het vergeten waren ?
Helaas komen eigen topics niet naar voren in de favoriete lijst.
zaterdag 30 december 2017 om 17:37
Ja dit inderdaad.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 30 december 2017 om 17:50
Jezus nou, dat was helemaal niet de bedoeling.
zaterdag 30 december 2017 om 18:01
Ik vind het laag dat ze blijft impliceren dat ik dat doe.HasseSimonsdochter schreef: ↑30-12-2017 18:00Dat had ik ook niet verwacht. Ik vind dat wel echt laag om iemand Prive op te snorren etc. Get a life en zo.
zaterdag 30 december 2017 om 18:06
Ja maar daar zijn diegenen waarschijnlijk gewoon op uit, dus ze heeft gelijk dat ze het niet doet.