Napraattopic Deel 94
zaterdag 23 december 2017 om 20:48
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 30 december 2017 om 18:07
zaterdag 30 december 2017 om 18:08
De privé dingen zijn al gedeeld en worden er bij elke nieuwe nick terug bijgesleept.Knuffelheks schreef: ↑30-12-2017 18:07Ze ging er met gestrekt been in, daar wordt op gereageerd, en vervolgens wordt de slachtofferrol van stal gehaald.
Als ze echt door forummers gestalkt wordt is dat uiteraard niet ok, maar ga dan op anoniem en deel geen privedingen meer.
Of ben ik nu weer naïef?
Life is short. Eat dessert first.
zaterdag 30 december 2017 om 18:09
Waarom zeg je dat?
zaterdag 30 december 2017 om 18:09
Iets minder herkenbaar terugkomen dan?doornroosje9 schreef: ↑30-12-2017 18:08De privé dingen zijn al gedeeld en worden er bij elke nieuwe nick terug bijgesleept.
zaterdag 30 december 2017 om 18:10
Serieus?
Knuffelheks schreef: ↑30-12-2017 18:07Ze ging er met gestrekt been in, daar wordt op gereageerd, en vervolgens wordt de slachtofferrol van stal gehaald.
Als ze echt door forummers gestalkt wordt is dat uiteraard niet ok, maar ga dan op anoniem en deel geen privedingen meer.
Of ben ik nu weer naïef?
Heb ik haar aangeraden om te doen.
Maar dat wil ze niet, zegt ze, omdat ze ook met een andere naam weer gevonden zal worden.
Tsja, ze schrijft wel heel herkenbaar natuurlijk
Ze reageert met een post van mij in de quote met een bericht dat ze lastig gevallen wordt. Ze impliceert wel en dat weet ze dondersgoed. Dat is haar brandstof.HasseSimonsdochter schreef: ↑30-12-2017 18:08Ik vind niet dat ze impliceert dat jij dat doet. Ik haal dat iig nergens uit.
zaterdag 30 december 2017 om 18:11
Ik vrees dat er een paar forummers of ex-forummers zijn die er een sport van maken om te achterhalen welke nick ze heeft. Zo komt het bij mij iig over.
Weten wij veel.
Misschien gebruikt ze het wel om de slachtofferrol nog meer uit te vergroten.
Knuffelheks schreef: ↑30-12-2017 18:07Ze ging er met gestrekt been in, daar wordt op gereageerd, en vervolgens wordt de slachtofferrol van stal gehaald.
Of ben ik nu weer naïef?
Heb dit al vaak voorbij zien komen.
Daarom vroeg ik ook wat het voor haar nog zo leuk maakt hier. Geen antwoord op (nog).
There is always something happening, and it's usually right now
zaterdag 30 december 2017 om 18:12
Of mensen moeten even beetje relaxed doen en niet met zn allen als bloedhonden prive Info erbij slepen. Ik vind het eerlijk gezegd een beetje kinderachtig.
zaterdag 30 december 2017 om 18:14
doornroosje9 schreef: ↑30-12-2017 18:11Ik vrees dat er een paar forummers of ex-forummers zijn die er een sport van maken om te achterhalen welke nick ze heeft. Zo komt het bij mij iig over.
Ik geloof daar niks van.
Zo interessant is het niet wat ze schrijft.
Veel van hetzelfde.
zaterdag 30 december 2017 om 18:14
doornroosje9 schreef: ↑30-12-2017 18:11Ik vrees dat er een paar forummers of ex-forummers zijn die er een sport van maken om te achterhalen welke nick ze heeft. Zo komt het bij mij iig over.
Ik denk dat iedereen binnen 1 post al weet wie ze vroeger was. Daar hoef je geen sport van te maken. Of welke moeite dan ook voor doen.
Ze is boos om die link ( en dat begrijp ik op zich wel.. maar ja als je het een tikt en later wat anders beweert krijg je dat ) en nu moet iedereen het ontgelden, zoals altijd. Maar ervan leren ho maar.
En ja er zijn gekkies. Maar dat zijn volgens mij niet de mensen die nu op haar hebben gereageerd. En dat impliceert ze wel.
anoniem_194147 wijzigde dit bericht op 30-12-2017 18:16
11.32% gewijzigd
zaterdag 30 december 2017 om 18:15
De vraag is of dit nu zo fideel is.doornroosje9 schreef: ↑30-12-2017 18:08De privé dingen zijn al gedeeld en worden er bij elke nieuwe nick terug bijgesleept.
HasseSimonsdochter schreef: ↑30-12-2017 18:12Of mensen moeten even beetje relaxed doen en niet met zn allen als bloedhonden prive Info erbij slepen. Ik vind het eerlijk gezegd een beetje kinderachtig.
Het was geen prive info.
Ze heeft zelf een topic geopend vorig jaar over het coma zuipen van haar dochter.
Grobbekuiken_ schreef: ↑30-12-2017 18:11Heb dit al vaak voorbij zien komen.
Daarom vroeg ik ook wat het voor haar nog zo leuk maakt hier. Geen antwoord op (nog).
Heb ik ook al eens gevraagd. Ook geen antwoord trouwens.
Maar ik ken haar alleen onder deze nick, geen idéé wie de andere waren (en ik lees al heel wat jaren mee), maar ik vond onder deze nick alleen al dat ze onvoorzichtig post.
Inmiddels weet toch iedereen wel dat alles op internet in meer of mindere mate openbaar is?
zaterdag 30 december 2017 om 18:16
Waar baseer je dat op, op je eigen (non) interesses? Niet iedereen is zoals jij.karin12345 schreef: ↑30-12-2017 18:14Ik geloof daar niks van.
Zo interessant is het niet wat ze schrijft.
Veel van hetzelfde.
Lucifermiauww schreef: ↑30-12-2017 18:14Ik denk dat iedereen binnen 1 post al weet wie ze vroeger was. Daar hoef je geen sport van te maken. Of welke moeite dan ook voor doen.
Ze is boos om die link ( en dat begrijp ik op zich wel.. maar ja als je het een tikt en later wat anders beweert krijg je dat ) en nu moet iedereen het ontgelden, zoals altijd. Maar ervan leren ho maar.
En ja er zijn gekkies. Maar dat zijn volgens mij niet de mensen die nu op haar hebben gereageerd. En dat impliceert ze wel.
Tsja, echt leerbaar is ze niet nee.
Wie doet dat dan?HasseSimonsdochter schreef: ↑30-12-2017 18:12Of mensen moeten even beetje relaxed doen en niet met zn allen als bloedhonden prive Info erbij slepen. Ik vind het eerlijk gezegd een beetje kinderachtig.
En wat dan?