Stamcafe XXXI
dinsdag 19 december 2017 om 16:24
Hallooo!
Ik ben snot en snotverkouden en ik denk ook een bijholteontsteking.
Vanmiddag een snippermiddag opgenomen daarom. Overuren genoeg dit jaar.
Nu lig ik op de bank.
Moesten vanavond naar de thuiskapster maar ik heb afgebeld. Verf ze volgende week zelf wel een keer als ik zin heb.
Hoop leuke dingen te doen deze en volgende week dus ik hoop dat ik snel opknap...
En kerstkaarten liggen hier klaar maar heb dus ook nog geen zin.
Ik ben snot en snotverkouden en ik denk ook een bijholteontsteking.
Vanmiddag een snippermiddag opgenomen daarom. Overuren genoeg dit jaar.
Nu lig ik op de bank.
Moesten vanavond naar de thuiskapster maar ik heb afgebeld. Verf ze volgende week zelf wel een keer als ik zin heb.
Hoop leuke dingen te doen deze en volgende week dus ik hoop dat ik snel opknap...
En kerstkaarten liggen hier klaar maar heb dus ook nog geen zin.
dinsdag 19 december 2017 om 16:40
Ah dank watervrouw! Dacht al een paar dagen 'waar is het stamcafé toch' maar was te lui om te gaan zoeken
Hier zijn de kerstkaarten op de post en moet ik (na vandaag) nog twee dagen werken. En dan 9 dagen vrij, heerlijk! Nog wel even boodschappen doen vrijdag of zaterdag, dat is dan weer minder....
Intussen gaat het met mijn moeder helaas heel slecht, dus of het een goed begin van het nieuwe jaar wordt is nogal onzeker
Beterschap Dolfje, snipverkouden zijn is stom!
Hier zijn de kerstkaarten op de post en moet ik (na vandaag) nog twee dagen werken. En dan 9 dagen vrij, heerlijk! Nog wel even boodschappen doen vrijdag of zaterdag, dat is dan weer minder....
Intussen gaat het met mijn moeder helaas heel slecht, dus of het een goed begin van het nieuwe jaar wordt is nogal onzeker
Beterschap Dolfje, snipverkouden zijn is stom!
The owls are not what they seem
donderdag 21 december 2017 om 15:02
Och Lady, wat verdrietig.... misschien krabbelt ze weer op!
Ik heb net 3 dagen met griep in bed gelegen. Nu een dagje werken en dan twee weken 'gewoon' vrij. Vanavond heeft dochter kersteten op school, morgenochtend heeft zoon kerstontbijten op school, zaterdag is dochter jarig en vieren we haar partijtje, zondag komen er vrinden eten en dan schuiven we in één keer door naar 1e Kerstdag. Ik heb besloten het allemaal gewoon relaxed aan te pakken. Het spul voor het partijtje is soort-van binnen: alle meiden (11 in totaal) krijgen een eigen mini-kerstboompje om te versieren. Frutsels al in huis, ook lichtjes voor alle boompjes.
Daarna leg ik een matras voor de bank en gaan we, met alle kerstboompjes om ons heen, lekker onder een dekentje een kerstfilm kijken. Mini-pizzaatjes erbij... klaar!
Nu maar hopen dat het hondje zich een beetje gedraagt.
Zondag zou schoonmoe misschien komen, maar die is weer es te depressief (sorry, ik vind het echt rot voor haar, maar soms ben ik er zó klaar mee), dus nu komen er spontaan vrienden en iedereen neemt wat mee.
Wat zijn jullie plannen?
Ik heb net 3 dagen met griep in bed gelegen. Nu een dagje werken en dan twee weken 'gewoon' vrij. Vanavond heeft dochter kersteten op school, morgenochtend heeft zoon kerstontbijten op school, zaterdag is dochter jarig en vieren we haar partijtje, zondag komen er vrinden eten en dan schuiven we in één keer door naar 1e Kerstdag. Ik heb besloten het allemaal gewoon relaxed aan te pakken. Het spul voor het partijtje is soort-van binnen: alle meiden (11 in totaal) krijgen een eigen mini-kerstboompje om te versieren. Frutsels al in huis, ook lichtjes voor alle boompjes.
Daarna leg ik een matras voor de bank en gaan we, met alle kerstboompjes om ons heen, lekker onder een dekentje een kerstfilm kijken. Mini-pizzaatjes erbij... klaar!
Nu maar hopen dat het hondje zich een beetje gedraagt.
Zondag zou schoonmoe misschien komen, maar die is weer es te depressief (sorry, ik vind het echt rot voor haar, maar soms ben ik er zó klaar mee), dus nu komen er spontaan vrienden en iedereen neemt wat mee.
Wat zijn jullie plannen?
donderdag 21 december 2017 om 15:08
Gefeliciteerd met dochter Hunnie. Gezellig met vrienden!
Ik heb drukke dagen. En dat terwijl ik ook herstellende ben van een flinke verkoudheid. Vanavond een receptie. Morgenmiddag paar uur werken. Zaterdag naar de Efteling. Daarna naar het theater. Zondag moet ik een cheesecake maken voor maandag. En in de avond gaan we borrelen met vrienden. Maandagmiddag dus met mijn familie eten, s’avonds thuis. Dinsdagavond komen mijn schoonouders en daarna misschien even naar het café. Woensdag uitbuiken
Ik heb drukke dagen. En dat terwijl ik ook herstellende ben van een flinke verkoudheid. Vanavond een receptie. Morgenmiddag paar uur werken. Zaterdag naar de Efteling. Daarna naar het theater. Zondag moet ik een cheesecake maken voor maandag. En in de avond gaan we borrelen met vrienden. Maandagmiddag dus met mijn familie eten, s’avonds thuis. Dinsdagavond komen mijn schoonouders en daarna misschien even naar het café. Woensdag uitbuiken
donderdag 21 december 2017 om 15:15
Zaterdag kerstgebak halen, zondag ofzo het hele land door treinen en dag of 2 beetje rondrommelen bij ouders (we vermaken onszelf altijd wel met boekjes/tijdschriften/laptop), kerstdag huis vol familie. Dan weer dagje niks en dan waarschijnlijk uitstapje met paar tantezeggers. Daarna trein ik het land weer door en zet ik op den duur de Top2000 aan.
donderdag 21 december 2017 om 15:20
Maandag gaan we na het ontbijt richting mijn vader. Mijn andere zussen + aanhang zijn er dan al. Altijd gezellig. Wel mooi en uitgebreid eten, maar dat is omdat we het willen, niet omdat het moet.
Tweede kerstdag beslissen we pas of we nog een dagje/nachtje in het Zuiden blijven hangen (er is altijd eten zat over), of dat we terugkachelen. En ik ben rest van die week + eerste week januari vrij, heerijk!
Ga nog wel een keer langs bij de KvK voor mijn paardencoaching-toko-plannen.
En man heeft nu 4 sollicitaties lopen. Er moet toch ergens íets uitkomen?!
Dolfje en Watervrouw: klinkt druk, maar ook heel leuk allemaal!
Tweede kerstdag beslissen we pas of we nog een dagje/nachtje in het Zuiden blijven hangen (er is altijd eten zat over), of dat we terugkachelen. En ik ben rest van die week + eerste week januari vrij, heerijk!
Ga nog wel een keer langs bij de KvK voor mijn paardencoaching-toko-plannen.
En man heeft nu 4 sollicitaties lopen. Er moet toch ergens íets uitkomen?!
Dolfje en Watervrouw: klinkt druk, maar ook heel leuk allemaal!
donderdag 21 december 2017 om 21:00
Dag lieffies! Gefeliciteerd nog Konijntje en ik duim mee voor man!
Lady:
Hier ook zware 'ouder-tijden'. Sterkte lieverdje
Ik ben voor dit jaar klaar met werken. Pittige tijd geweest op alle fronten. Ik ben moe en een beetje moedeloos. Ik hoop dat ik toch een beetje op kan laden in mijn 'vakantie'. Al 'moet' ik erg veel de komende dagen. Maar ach, na Kerst kan ik hopelijk een paar dagen alleen maar met de katjes spelen en slapen!
Fijne dagen voor iedereen en niet teveel 'goede voornemens' maken. Dat is alleen nuttig als je er lol in hebt!
Lady:
Fijne dagen voor iedereen en niet teveel 'goede voornemens' maken. Dat is alleen nuttig als je er lol in hebt!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 27 december 2017 om 20:06
Gisteren heb ik de hele dag de top 2000 aangehad, vandaag kijken we series.
Op tijd naar bed straks. Morgen moet ik invallen maar mag als het goed is om 16.00 weer naar huis.
Vrijdag is wel weer een gewone dag voor mij en dan tot en met 2 januari vrij. Wij krijgen bezoek met oudjaar en moet in de middag eerst nog naar een verjaardag dus zaterdag alle boodschappen doen.
Op tijd naar bed straks. Morgen moet ik invallen maar mag als het goed is om 16.00 weer naar huis.
Vrijdag is wel weer een gewone dag voor mij en dan tot en met 2 januari vrij. Wij krijgen bezoek met oudjaar en moet in de middag eerst nog naar een verjaardag dus zaterdag alle boodschappen doen.
woensdag 27 december 2017 om 20:55
zondag 31 december 2017 om 10:35
Haai! Even een update voor Linmjh. We hebben de verjaardag van mijn vriendin gevierd. Mede dankzij jouw tips was het een groot succes. We hebben alles geheim kunnen houden en ze viel van de ene verrassing in de andere. Voelde zich helemaal 'jarig'! We hebben haar opgehaald in haar droomauto, prive gedineerd, een fantstische taart aangesneden, met de fietstaxi richting Lightfestival (viel erg tegen omdat we 'binnen' zaten en de schipper buiten wat uitleg gaf die we niet verstonden. Maar met 8 dames natuurlijk genoeg te kwebbelen) en met een drankje en cadeautjes de avond afgesloten. Topavond!
Ik ben even 'uitgefeest'. Kerst bij schoonvader was loeizwaar en ik heb me een slag in de rondte gewerkt om het feestje van vriendin rond te krijgen. Dus hou ik het vandaag en vanavond bij bankzitten met de katjes. Er is al veel geknal geweest en gelukkig raken de katjes niet in de stress. Hoop dat dat vanacht ook goed gaat!
Fijne jaarwisseling stammers!
Ik ben even 'uitgefeest'. Kerst bij schoonvader was loeizwaar en ik heb me een slag in de rondte gewerkt om het feestje van vriendin rond te krijgen. Dus hou ik het vandaag en vanavond bij bankzitten met de katjes. Er is al veel geknal geweest en gelukkig raken de katjes niet in de stress. Hoop dat dat vanacht ook goed gaat!
Fijne jaarwisseling stammers!
zondag 31 december 2017 om 12:06
Maman 'sukkelt' verder. Ze zegt dat ze nog een paar dingen wil doen en dat het daarna wel klaar is voor haar. Verdrietig maar we kunnen er goed over praten en ik begrijp haar helemaal. Ze is wel rustiger sinds alle documenten mbt euthanasie rond zijn en we regelematig samen met een coach praten. Lief dat je het vraagt!