Napraattopic Deel 94
zaterdag 23 december 2017 om 20:48
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 31 december 2017 om 15:40
Ik had het er niet bij laten liggen.blijfgewoonbianca schreef: ↑31-12-2017 15:37Maar is natuurlijk wel weer gek dat iets wat mag, dan op een bepaald moment ineens weer niet mag. Hoe onduidelijk wil je het hebben allemaal ?
En vermelden dat provoceren de intentie heeft om op te ruien en de mods, zonder wederhoor, helemaal niet kunnen weten wat jouw intentie was (ophelderen).
Dat ze bezig zijn met waarheidsbeleving ipv waarheidsbevinding.
Ze moeten weten wat dat laatste is, want dat heb ik al best vaak uitgelegd.
zondag 31 december 2017 om 15:41
Dat was iets van de late middeleeuwen toch?
Niet iets van de échte oertijd.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 31 december 2017 om 15:43
Ze snappen het concept 'privé-vete' gewoon niet zo. Ik heb er eens een ban voor gekregen, terwijl het toen ging om bedreigingen geuit naar aanleiding van een viva-topic, door een forummer die zowel het forum als haar en mijn viva-nick expliciet noemde in haar boeiende epistel. Wat nou privévete.blijfgewoonbianca schreef: ↑31-12-2017 15:37Maar is natuurlijk wel weer gek dat iets wat mag, dan op een bepaald moment ineens weer niet mag. Hoe onduidelijk wil je het hebben allemaal ?
zondag 31 december 2017 om 15:48
Dat ja. Ze begrijpen het niet. Het gebeurt op het forum dus dan is het een forumaangelegenheid.Lady*Voldemort schreef: ↑31-12-2017 15:43Ze snappen het concept 'privé-vete' gewoon niet zo. Ik heb er eens een ban voor gekregen, terwijl het toen ging om bedreigingen geuit naar aanleiding van een viva-topic, door een forummer die zowel het forum als haar en mijn viva-nick expliciet noemde in haar boeiende epistel. Wat nou privévete.
Ik ken die mensen privé helemaal niet.
zondag 31 december 2017 om 15:53
Fijne jaarwisseling, Fash, en al het goede voor jou en de jouwen. Xxfashionvictim schreef: ↑31-12-2017 15:40Maar ik ga ook lamphangen, het zal allemaal wel.
Fijne jaarwisseling allen en alle goeds voor het nieuwe jaar. Dag!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 31 december 2017 om 15:54
Nou, dan moet je wel heel ver terug in de tijd volgens mij, naar circa 2003.
Er is al jarenlang gedoe hier met/over de moderatie http://www.jeroenmirck.nl/2011/11/moder ... s-de-baas/
(lees vooral ook de reacties
zondag 31 december 2017 om 15:55
Ik had prachtige pb gstuurd. Maar de vraag of ze mijn pb hebben gehad was natuurlijk weer off topic en is gewist.Moiren’ schreef: ↑31-12-2017 15:40Ik had het er niet bij laten liggen.
En vermelden dat provoceren de intentie heeft om op te ruien en de mods, zonder wederhoor, helemaal niet kunnen weten wat jouw intentie was (ophelderen).
Dat ze bezig zijn met waarheidsbeleving ipv waarheidsbevinding.
Ze moeten weten wat dat laatste is, want dat heb ik al best vaak uitgelegd.
zondag 31 december 2017 om 15:56
Aan het plafond.ThunderassMan schreef: ↑31-12-2017 15:38Maar,..... als het dak eraf is, waar hangen de lampen dan aan?![]()
zondag 31 december 2017 om 15:56
Dat vind ik een geweldig beleid! Lijkt me super als ze dat hier ook invoeren.redbulletje schreef: ↑31-12-2017 15:21Vroeger toen alles nog beter was, zat ik op een forum waar je een pijler (subforum heette dat daar) die speciaal was voor vetes en conflicten. Topics waar ruzie in uit brak werden daar naartoe verplaatst of mensen startten daar een fitty.
Ook was er een bannelingeneiland waar de gebanden dan wel konden posten, maar niet daarbuiten gedurende hun ban. Het stond de rest van de forummers wel toe daar met de banneling te gaan forummen.
Ik mis hier echt een beleid als dit.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
zondag 31 december 2017 om 15:58
Nog een keer sturen met CV naar de cm.blijfgewoonbianca schreef: ↑31-12-2017 15:55Ik had prachtige pb gstuurd. Maar de vraag of ze mijn pb hebben gehad was natuurlijk weer off topic en is gewist.
zondag 31 december 2017 om 16:00
Tussen 2003 en 2011 zit nogal wat tijd.PowerCube schreef: ↑31-12-2017 15:54Nou, dan moet je wel heel ver terug in de tijd volgens mij, naar circa 2003.
Er is al jarenlang gedoe hier met/over de moderatie http://www.jeroenmirck.nl/2011/11/moder ... s-de-baas/
(lees vooral ook de reacties).
Dit was al na het nieuwe beleid volgens mij.
zondag 31 december 2017 om 16:01
Ja. Even leuk om mijn eigen schitterende to the point comments te lezen.PowerCube schreef: ↑31-12-2017 15:54Nou, dan moet je wel heel ver terug in de tijd volgens mij, naar circa 2003.
(lees vooral ook de reacties).
zondag 31 december 2017 om 16:03
Insgelijks!fashionvictim schreef: ↑31-12-2017 15:40Maar ik ga ook lamphangen, het zal allemaal wel.
Fijne jaarwisseling allen en alle goeds voor het nieuwe jaar. Dag!
zondag 31 december 2017 om 16:03
In 2003 was er geen enkel gedoe met beleid of mods en kon je gewoon je forumfitties uitvechten en was een ban science fiction.
En dat uitvechten ging prima en we hebben altijd gelachen tijdens het uitvechten.
zondag 31 december 2017 om 16:14
Buiten dat : die rellen trokken ook gewoon een berg traffic op het forum. Ik denk dat er heel veel mensen zijn blijven hangen. Waarom zou je tegenwoordig, als nieuwe, nog blijven hangen : omdat je zo fijn bent geholpen toen je vroeg wat je kon maken met aardappelen?
zondag 31 december 2017 om 16:17
Sanoma beseft dat kennelijk nog niet.blijfgewoonbianca schreef: ↑31-12-2017 16:14Buiten dat : die rellen trokken ook gewoon een berg traffic op het forum. Ik denk dat er heel veel mensen zijn blijven hangen. Waarom zou je tegenwoordig, als nieuwe, nog blijven hangen : omdat je zo fijn bent geholpen toen je vroeg wat je kon maken met aardappelen?
Ik heb ook ooit op een forum gemodereerd en reken maar dat de bezoekersaantallen en pageviews door het dak gingen als er eens een rel was.
zondag 31 december 2017 om 16:18
Een kers?
zondag 31 december 2017 om 16:19
Oh absoluut. En die ene forummer die dan begon te janken omdat ik de mensen lekker liet rellen nam ik dan graag voor lief.
zondag 31 december 2017 om 16:22
Prachtig beleid.redbulletje schreef: ↑31-12-2017 15:21Vroeger toen alles nog beter was, zat ik op een forum waar je een pijler (subforum heette dat daar) die speciaal was voor vetes en conflicten. Topics waar ruzie in uit brak werden daar naartoe verplaatst of mensen startten daar een fitty.
Ook was er een bannelingeneiland waar de gebanden dan wel konden posten, maar niet daarbuiten gedurende hun ban. Het stond de rest van de forummers wel toe daar met de banneling te gaan forummen.
Ik mis hier echt een beleid als dit.
Stel je voor dat al de trollen van de laatste tijd daar vrij spel hebben en lekker hun gang gaan... Dan ontstaan er de meest bizarre fitties tussen bijvoorbeeld Jean en Nicole..