Het is over

19-12-2017 13:42 150 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het komt er op neer dat ik de persoon kwijt ben waar van ik DACHT dat het mijn zielsverwant was. Hij terug is naar zijn ex. Ik het contact verbroken heb omdat hij me hoop bleef geven, en ik me hier echt ontzettend rot onder voel..
anoniem_360915 wijzigde dit bericht op 19-12-2017 14:20
Reden: Wegens herkenbaarheid
92.65% gewijzigd
Goed bezig, Sjaantje :hug:
Hallo YinYang en Sjaantje, dankjewel voor jullie support:)
Ja inderdaad het werkt totaal niet als mensen zeggen ga gewoon door, sluit het af en denk er niet aan. Je dat kan ik zelf ook bedenken dat ik dat moet doen en heb de gekste dingen al geprobeerd om dat voor elkaar te krijgen.
Ik heb het ook soort van geaccepteerd dat ik er nu vaak aan denk. Vind het wel een mooi uitgangspunt dat ik wel ZELF de keuze heb er iets mee te doen. Dat kan ik wel.
Dat ademhalen en dag per dag is echt het enige wat werkt. De kerstdagen heb ik zo ook overleefd en zo gaat vandaag ook voorbij.

Ik ben wel blij voor jou Sjaantje dat je het hebt geaccepteerd dat het over is en niet meer goed komt. Ik heb wel geaccepteerd dat het over is, niet dat het niet meer goed komt. En ja - ik weet het - ik zou dit niet moeten willen.
Hoe gaat het? Oudjaarsavond een beetje doorgekomen?
Het was echt rot. Maar heb t overleefd. Kreeg n berichtje van hem, hele tekst over dat hij hoop dat t goed komt(geen idee wat) dat hij hoopt dat k m kan vergeven en allemaal dingen die hij hoopt voor zichzelf qua keuzes en toekomst. Heb er n kort gelukkig nieuwjaar op terug gereageerd.
Oh nee T26, hoe was het voor jou om dit te krijgen?
Ik ben boos eigenlijk. Met kerst krijg je gene bal want denkt hij dat k boos ben. Nou kan het ineens wel en staat t bomvol met alles wat hij voor zichzelf wenst. Nou top.
Sterk dat je boosheid kan voelen.
Hij blijft zo met jou spelen, het voelt zo respectloos.
Als hij echt twijfelde dan had hij van zowel jou als ex even afstand moeten nemen en aan zichzelf gaan werken, niet jou (en haar waarschijnlijk ook) zo behandelen.
Wat ga je doen?
ik ga helemaal niets doen. Ik heb het er enorm moeilijk mee om gewoon niets te doen. Maar hey, ik MOET. Het liefst wil ik weten wat hij gister heeft gedaan. Wat die enorm cryptische dingen allemaal betekenen met keuzes voor mijn toekomst blabla. Maar ik schiet er niets mee op. En precies wat je zegt als hij zo twijfelde had hij aan zichzelf moeten werken ALLEEN. Maar blijkbaar had hij teveel paniek om haar kwijt te raken.
Knuffel, je bent echt heel sterk hierin van wat ik zo lees
T26, hij is heel egocentrisch bezig en hij speelt met jullie beiden zijn vriendin en jou. Het gaat alleen maar om hem en stampt keihard over jouw gevoelens heen.

Ik vind dat jij beter verdiend dan dit....
dankjewel voor je lieve woorden allebei. Ik voel me helemaal niet sterk. Ik doe het niet, zoek geen contact maar kijk wat het me kost. Vul nog vanalles in. Functioneer als een halve..
Dat het jou lukt om geen contact op te nemen is al heel sterk. Mij lukt het nog niet. Elke wakkere minuut is het moeilijk om niets te sturen. Vanochtend 9 uur was mijn break down, hoop dat dit het was

Kan je hem blokken? Zou jij dat emotioneel trekken?
Jouw situatie is heel anders, je hebt in zekere zin geen closure en je kan je vinger er niet goed op leggen wat hij mist. Punt is, je krijgt die closure niet. Het enige wat je met contact bereikt is je lijden verlengen omdat je nooit krijgt wat je wil.. Hou dat in je hoofd elke minuut dat je iets wil sturen.
anoniem_360915 wijzigde dit bericht op 11-01-2018 09:46
53.78% gewijzigd
Je doet het heel goed, blijf je eigen koers varen.
En, mocht hij er ooit klaar voor zijn, ben jij al voorbij het punt hem terug te willen. Doorgaan met ademhalen en het dag voor dag nemen.

Je doet het goed.
Ja dat denk ik dus ook. Hoe cru is het leven. Het punt dat hij er klaar voor is het van mij niet meer hoeft. Maargoed dan was het ZEKER geen echte liefde.

Ik vind het wel jammer dat ik zoveel uren op een dag verspil met slapen en films kijken. Dit lijkt me meer iets voor de eerste weken, maar ik hang nu al 3 maanden op deze manier in mijn verdriet. Oke ik heb nu wel vakantie, maar dan nog..
Joh, zodra je weer gaat werken zit je in je ritme en dan herpak je jezelf.
Niet te spastisch over doen. Blijkbaar heb je dit nodig, dus...
Liefdesverdriet laat zich niet meten in tijd.
Luister naar je lijf. :hug:
T26 schreef:
19-12-2017 14:36
Ja ben het wel met je eens. Ik hoef zeker nu ook niet te gaan zitten hopen dat hij als we maanden geen contact hebben ineens het licht gaat zien.. ?
Nee, hij zal het licht niet gaan zien, wat hij wel ziet is dat hij zijn 'zielsmaatje' aan het verliezen is en kijk niet raar op als mijnheer ineens weer van zich laat horen. En geloof ook niet klakkeloos alles wat hij zegt, je kunt immers niet in zijn huis kijken (tenzij je stiekem in het donker naar binnen gaat zitten gluren natuurlijk) :lol:
En jij moet stoppen met hopen dat deze jandoedel alles achter zich laat en met jou een nieuw leven gaat beginnen want dat doet hij niet.
Mijnheer kan wel kiezen maar WIL niet kiezen. Zo zijn mannen nu eenmaal. Kop op meid, dit gaat echt over hoor en op een dag denk je: "oh ja verrek, hoe heette hij ook al weer?" :puh:
YinYang dankjewel voor je lieve woorden, ze helpen echt.
Aliki ja je hebt gelijk, ik weet dat hij vroeg of laat weer gaat trekken. De tussenpozen worden steeds groter omdat we er aan 'gewend' raken elkaar minder te zien en te spreken. Maar binnen twee weken krijg ik weer bericht. Nou moet ik wel zeggen, de laatste keer dat ik het negeerde respecteerde hij het wel.
Ik geloof helemaal geen ene fluit van wat hij vertelt. Er zijn twee dingen die hij heeft gebroken, mijn hart en mijn vertrouwen. Ik kan hem nooit op zijn woord geloven. De enige dingen die ik nog geloof komen rechtstreeks vanuit omstanders die het wel weten of wat ik zelf zie.
Elke dag zie ik nu wel als een kleine overwinning maar damn het is wel zwaar. Ik heb besloten dat ik misschien maar naar een therapeut moet - aangezien ik wel grenzen kan stellen en er vervolgens nooit iets mee doe. Hij is bij mij 100 grenzen over gegaan en ik heb alles toegelaten. Daar maak ik me een beetje zorgen om, dat en het feit dat dit zo langzaam gaat na alles wat hij me heeft geflikt.
"No one said it would be easy", en: "this too shall pass".
( wijze woorden die eens op mijn dekbed stonden, haha) ;)

Maar wèl waar! :biggrin:
T26 schreef:
02-01-2018 09:49
YinYang dankjewel voor je lieve woorden, ze helpen echt.
Aliki ja je hebt gelijk, ik weet dat hij vroeg of laat weer gaat trekken. De tussenpozen worden steeds groter omdat we er aan 'gewend' raken elkaar minder te zien en te spreken. Maar binnen twee weken krijg ik weer bericht. Nou moet ik wel zeggen, de laatste keer dat ik het negeerde respecteerde hij het wel.
Ik geloof helemaal geen ene fluit van wat hij vertelt. Er zijn twee dingen die hij heeft gebroken, mijn hart en mijn vertrouwen. Ik kan hem nooit op zijn woord geloven. De enige dingen die ik nog geloof komen rechtstreeks vanuit omstanders die het wel weten of wat ik zelf zie.
Elke dag zie ik nu wel als een kleine overwinning maar damn het is wel zwaar. Ik heb besloten dat ik misschien maar naar een therapeut moet - aangezien ik wel grenzen kan stellen en er vervolgens nooit iets mee doe. Hij is bij mij 100 grenzen over gegaan en ik heb alles toegelaten. Daar maak ik me een beetje zorgen om, dat en het feit dat dit zo langzaam gaat na alles wat hij me heeft geflikt.
En toch T26 zou je wel al het contact met hem moeten verbreken want nu heeft hij macht over jou en ben je nog steeds oproepbaar. Dan pak je de controle terug en geloof mij dat hij daar van gaat flippen.
Als hij contact met jou zoekt en hij kan je niet meer bereiken. Je romantiseer en idealiseert de relatie die jullie hadden. Dat hij in de knoop zit met zichzelf is zijn probleem.
Jij moet hier echt uit.. Ik weet dat het moeilijk is en dat vond ik ook om echt al het contact te verbreken. Ik had dag en nacht contact met mijn ex en het was zo leeg en stil in het begin.

Nu heb ik zijn laatste berichtje zonder pardon gewist, oprotten met je spelletjes dacht ik bij mijzelf. Natuurlijk denk ik nog aan hem maar wordt steeds minder en de nare dingen van onze relatie treden nu ook weer op in mijn gedachten, de roze bril door het liefdesverdriet is eindelijk af.

Hij was niet aardig, niet leuk, respectloos, leugenachtig, gemeen, arrogant, sexverslaafd zo kan ik nog wel ff doorgaan. Ik ben nu erg trots op mezelf dat ik deze relatie heb kunnen verbreken dat ik daar eindelijk na 3 en half jaar de kracht voor had.

Zijn laatste spullen verdwijnen gewoon in de vuilcontainer, hij hoef niets meer op te halen, ik knip dit laatste lijntje zelf door want ik hou van mezelf en laat mij niet meer pijn doen door zo”n eikel.
En echt T26, die ex van jou is ook een eikel die met jouw gevoelens blijft spelen, aub ontneem hem die controle/macht en blokkeer hem. Het komt vanzelf goed, echt waar meisje het heeft tijd nodig.

Dikke knuffels!
hee sjaantje, we hebben ook geen contact meer he. Ik heb wel op nieuwjaarswens een kort gelukkig nieuwjaar terug gestuurd maar dat was het. Ik zie hem niet, spreek hem niet. Verhuis dit weekend ook en hij weet niet waarheen.
Dus alles valt of staat met mij nu. Ik heb het in mijn macht om het gewoon dood te laten bloedden nu.
En eigenlijk denk ik niet dat hij gaat flippen op het moment dat ik nergens meer op reageer. Oke misschien vind hij dit 2 dagen niet leuk, en daarna zal hij het laten gaan en verder relatie opbouwen. En eigenlijk doet het er niet toe.
natuurlijk wil ik het wel.. maarja.. het is invullen.

Ik ben erg blij te horen hoe jij er in staat nu! Dat geeft de burger moed. Is weer een stuk anders als een aantal weken geleden he?:) Keep on going!!!
Je gaat verhuizen? Wat goed. Ook even iets om jouw aandacht even helemaal op te richten ^__^.

Sjaantje, vind jou ook een inspiratie hoor. Zo mooi om te lezen waar je nu staat tov een paar weken terug
Hoe je er aan komt, zo kom je er ook weer van af. Als je een beetje reëel bent had je dit al kunnen voorspellen.
Blackwater schreef:
02-01-2018 13:04
Hoe je er aan komt, zo kom je er ook weer van af. Als je een beetje reëel bent had je dit al kunnen voorspellen.
Niet helpend. Het hart laat ons soms dingen doen en voelen waar we misschien verstandelijk anders tegenover kunnen staan, maar dan nog doet het zeer. T26 is heel hard bezig om te helen en de focus te verplaatsen op wat komt. Dat vraagt veel van haar, maar ze doet het wel. Dat is heel sterk en moet gesteund worden ipv deze opmerking erin te gooien.
Lief ucchan. Blackwater, misschien heb je gelijk, misschien niet. In retrospect zie ik dingen heel anders dan op dat moment. Geloof me maar dat op dat moment het leek alsof wij twee de wereld gingen veroveren... Daarna kwamen de rode vlaggen pas - toen was mijn hart al verkocht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven