29 jaar oudere man
maandag 1 januari 2018 om 21:15
Ik vind het ziek, eerlijk waar.
Van beide kanten.
Op lange termijn is dit toch niks? Wil je nooit een gezin stichten? Met hem ga je dat niet krijgen, namelijk. Hij maakt gebruik van jouw naiviteit, terwijl hij een dochter van die leeftijd heeft. Bah, wat een smerige egoïst.
Maar over een paar jaar wil jij die ouwe bok ook niet meer, hoor.
O ja, je vader doelde niet op iemand van zijn leeftijd toen hij je advies gaf.
Van beide kanten.
Op lange termijn is dit toch niks? Wil je nooit een gezin stichten? Met hem ga je dat niet krijgen, namelijk. Hij maakt gebruik van jouw naiviteit, terwijl hij een dochter van die leeftijd heeft. Bah, wat een smerige egoïst.
anoniem_106277 wijzigde dit bericht op 01-01-2018 21:16
10.44% gewijzigd
Hij vertelde me dat hij gek op me was en ik hem werkelijk betoverd heb maar hij er niks mee wil doen mits hij 50 is en het verschil te groot is. Verder vertelde hij me ook nog gehuwd te zijn (dit omdat ze samen een zaak runnen en het financieel niet ten goede komt om te scheiden), maar ze gewoon naast elkaar leven als broer en zus. Ze wonen trouwens ook niet meer onder hetzelfde dak. Zij verkiest de rust op het platteland en hij verkiest het jeugdige en bruisende leventje in de stad. Enkel voor de zaak komen ze nog samen
Kan iemand even de smoezenlijst opsnorren?
Zoek iemand van je eigen leeftijd of n jaartje of 10 ouder ofzo. Dit is geen optie en je houd jezelf en hij zijn vrouw en kinderen voor de gek. En trouwens het kan je vader zijn!
Been there, done that, got the T-shirt.
Ik geloof gelijk dat je verliefd bent. Ik denk echter wel dat je inderdaad te naief bent te denken dat dit je liefde van je leven is.
Deze man is nog getrouwd het verhaal dat dit alleen is omdat dit financieel handig is geloof ik niet.
Ik denk dat deze man zeer gecharmeerd is, dat hij op zijn leeftijd een jong ding aan de haak heeft geslagen.
Ik snap en geloof dat jullie het helemaal leuk hebben, maar ik denk dat hij je gebruikt.
Deze man is nog getrouwd het verhaal dat dit alleen is omdat dit financieel handig is geloof ik niet.
Ik denk dat deze man zeer gecharmeerd is, dat hij op zijn leeftijd een jong ding aan de haak heeft geslagen.
Ik snap en geloof dat jullie het helemaal leuk hebben, maar ik denk dat hij je gebruikt.
maandag 1 januari 2018 om 21:16
Ik vind het leeftijd verschil persoonlijk heel groot. Dit is met name gericht op de toekomst.
Over 20 jaar ben jij pas 41 maar hij is dan al 70. Je hebt natuurlijk een vergrootte kans om jong weduwe te worden.
Verder weet ik niet of je kinderen wil? Je zou met deze man kinderen kunnen krijgen. Maar dan weet je ook dat als de kinderen net volwassen zijn, dat ze dan al hun vader kunnen verliezen.
Ik denk dat je wel een relatie zoekt voor de toekomst en daarom zou ik het persoonlijk niet doen.
Maar dat is natuurlijk mijn mening.
Over 20 jaar ben jij pas 41 maar hij is dan al 70. Je hebt natuurlijk een vergrootte kans om jong weduwe te worden.
Verder weet ik niet of je kinderen wil? Je zou met deze man kinderen kunnen krijgen. Maar dan weet je ook dat als de kinderen net volwassen zijn, dat ze dan al hun vader kunnen verliezen.
Ik denk dat je wel een relatie zoekt voor de toekomst en daarom zou ik het persoonlijk niet doen.
Maar dat is natuurlijk mijn mening.
maandag 1 januari 2018 om 21:16
maandag 1 januari 2018 om 21:19
beetje ongenuanceerd geschreven maar hier komt het denk ik wel op neer. Plus het feit dat hij getrouwd is (om welke zogenaamde reden dan ook).Ksenija schreef: ↑01-01-2018 21:15Ik vind het ziek, eerlijk waar.
Van beide kanten.
Los van het feit dat hij gewoon nog getrouwd is, gaat dit gewoon niet werken op lange termijn.
Áls je met hem verder gaat, ben je waarschijnlijk voor je 50e al weduwe, nadat je misschien jaaaaarenlang voor hem hebt moeten zorgen. Voor hem, als ouwe knakker. Terwijl jij nog jong en levendig bent. Nee, fit houdt geen stand. Té vaak gezien in mijn omgeving.
Gewoon mee kappen.
Áls je met hem verder gaat, ben je waarschijnlijk voor je 50e al weduwe, nadat je misschien jaaaaarenlang voor hem hebt moeten zorgen. Voor hem, als ouwe knakker. Terwijl jij nog jong en levendig bent. Nee, fit houdt geen stand. Té vaak gezien in mijn omgeving.
Gewoon mee kappen.
maandag 1 januari 2018 om 21:20
Je hoort het natuurlijk vaker, dus je bent niet de enige. Het enige dat ik denk is: ben je bereidt om je vrije studentenleventje in te leveren voor een ietwat burgerlijker bestaan? Ik denk dat de zaken anders zouden zijn als jij al een diploma hebt, werkt en een jaar of 27 bent. Het leeftijdsverschil an sich zegt niets, maar of jullie levelen met jullie levens. Heb je bijv ook een kinderwens?
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.
maandag 1 januari 2018 om 21:21
Ik ken stuk of wat stellen met dergelijke leeftijdsverschillen. Starten ook met relatie rondom 20e jaar en 40/50e van de partner. Nu 10 en 12 jaar verder nog steeds gelukkig. Eén stel heeft ook kinderen gekregen. De vooroordelen die ik had daarover zijn deels WEL uitgekomen. Lichamelijke ongemakken van de oudere partner steken de kop op en belemmeren de dagjes uit/activiteiten (ook voor de kinderen) en wekt irritatie bij de jongere partner. De liefde is sterk en echt, maar ja er zijn zeker nadelen...
maandag 1 januari 2018 om 21:22
Dit leeftijdsverschil is wel enorm. Hoe zie jij je toekomst voor je? Wil je kinderen? Besef je ook dat de kans dan gewoon ontzettend groot is dat je kinderen voor hun 25e vaderloos zijn? Als het al lukt om kinderen te krijgen. En hoe zie jij jezelf over 20 jaar naast hem? Jij op een mooie ondernemende leeftijd, maar je partner achter een wandelstok. Kan je hier mee leven? Ik denk dat jij jezelf dit soort situaties moet gaan voorleggen en moet bedenken wat JIJ wil.
En hoe denk je dat je omgeving hier op gaat reageren? Mogelijk niet heel positief. Is hij de liefde van je leven? Je kan er voor gaan en lak aan alle reacties hebben. Maar besef wel dat deze relatie je leven op zijn kop kan zetten.
En hoe denk je dat je omgeving hier op gaat reageren? Mogelijk niet heel positief. Is hij de liefde van je leven? Je kan er voor gaan en lak aan alle reacties hebben. Maar besef wel dat deze relatie je leven op zijn kop kan zetten.
anoniem_69481ad5a63b4 wijzigde dit bericht op 01-01-2018 21:22
0.86% gewijzigd
maandag 1 januari 2018 om 21:22
maandag 1 januari 2018 om 21:23
maandag 1 januari 2018 om 21:24
En dan hebben we het over de buren, laat staan zijn vrouw en kinderen... je vergeet voor het gemak dat hij getrouwd is enzoSansi schreef: ↑01-01-2018 21:22Dit leeftijdsverschil is wel enorm. Hoe zie jij je toekomst voor je? Wil je kinderen? Besef je ook dat de kans dan gewoon ontzettend groot is dat je kinderen voor hun 25e vaderloos zijn? Als het al lukt om kinderen te krijgen. En hoe zie jij jezelf over 20 jaar naast hem? Jij op een mooie ondernemende leeftijd, maar je partner achter een wandelstok. Kan je hier mee leven? Ik denk dat jij jezelf dit soort situaties moet gaan voorleggen en moet bedenken wat JIJ wil.
En hoe denk je dat je omgeving hier op gaat reageren? Vast niet heel positief. Is hij de liefde van je leven? Je kan er voor gaan en lak aan alle reacties hebben. Maar besef wel dat deze relatie je leven op zijn kop kan zetten.
maandag 1 januari 2018 om 21:24
Dit zou ik ook zeggen, ware het niet dat deze man getrouwd is. Hij is ook niet erg origineel wat smoezen betreft.. Houd je ogen open to, blijf er aub nuchter in staan.
Uit ervaring kan ik je zeggen dat zo'n verhouding vaak niet lang duurt. En dat moet je ook helemaal niet willen (en dan was bij mij het leeftijdsverschil een stuk kleiner)
anoniem_301619 wijzigde dit bericht op 01-01-2018 21:29
Reden: herkenbaarheid
Reden: herkenbaarheid
40.22% gewijzigd