29 jaar oudere man

01-01-2018 21:09 131 berichten
..
anoniem_361609 wijzigde dit bericht op 02-01-2018 21:37
99.91% gewijzigd
Lotje178 schreef:
01-01-2018 21:09

Maar nu begin ik toch te beseffen dat hij nog steeds gehuwd is, en ook weten mijn ouders hier nog niet van en ik denk niet dat ze hier op staan te wachten maar ik ben ondertussen al 2 jaar single. Daarvoor had ik een relatie van 3 jaar met een leeftijdsgenoot en het liep stuk omdat we niet meer hetzelfde niveau hadden. Ik vond hem te dom, te naïef en stimuleerde me niet voldoende in mijn dromen. Dat merkte mijn vader ook op toen en hij zei me : jij moet iemand vinden die slimmer is dan jij bent, iemand die je steeds uitdaagt om het verder te schoppen.
Na 2 jaar single te zijn, denk ik toch echt wel dit in hem gevonden te hebben.
Toch zit ik wat vast... kan dit lukken? Ben ik naïef om hierin echt te geloven?
De reden dat ik toets naar meningen is toch omdat mijn verstand me soms zegt van ja... dit kan gewoon niet lukken.
Maar mijn hart... pfff... ik voel het eindelijk weer warmpjes kloppen en ik wil dit niet zomaar opgeven door het leeftijdsverschil.
Hoe denken jullie over deze situatie of toch over zo een leeftijdsverschil?
Dat wist en besefte je je ook al goed voordat je met hem het bed in dook. Je hoopte waarschijnlijk hem door de seks aan je te binden. Gaat je niet lukken hoor; meneer zal je waarschijnlijk alleen leuk voor erbij vinden en zal altijd bij zijn vrouw blijven. Dat leeftijdsverschil doet er niet eens toe; maar zijn houding zegt je toch al genoeg. Noem mij 1 goede reden waarom je dit wil? Je kunt je toekomst toch al uittekenen; nooit een serieuze rol in zijn leven spelen, altijd op de tweede plaats komen en hij heeft geen moeite met jou naast zijn vrouw, dan heeft hij ook geen moeite met nog iemand naast jou...
En over de woorden van je vader over eisen aan toekomstige partner... ik geloof geen seconde dat deze man ook maar voor 1% aan deze eisen voldoet.
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 01-01-2018 21:28
4.11% gewijzigd
-Kia-Ora- schreef:
01-01-2018 21:22
Ja, je vader ziet je al aankomen met een man die zijn vriend kan zijn.

Je weet zelf het antwoord al wel op deze vraag.

Echt een paar maanden liefdesverdriet nu is beter dan over tien jaar na een hoop ellende.
Kom kom, gun die man TO een tijdje plezier voordat hen duidelijk wordt dat het geen toekomst heeft.
Alle reacties Link kopieren
SilverShadow schreef:
01-01-2018 21:23
Oh dank je, ik voelde me al heel stom.
Komt in deze context neer op 'liefde op het eerste gezicht'.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Corona67 schreef:
01-01-2018 21:14
je herkent het wel een beetje "le coup de foudre" gevoel

Le watte?
Het vader en dochter gevoel? :)
Ik gok ook maar wat hoor.... goed topic, ik blijf erbij. Ze is inderdaad veel te intelligent voor iemand jonger dan een jaar of 50.
Zijn dochter van 15 zegt het ook.

Nou dan!!
Nou, ik vind dr weinig ‘Chapeau’ aan. Vind het maar een zoetsappig verhaal. Eigenlijk staat er gewoon dat een getrouwde kerel van 50 een meisje van 21 heeft versierd.

TO, als je echt serieus met hem verder wilt, vraag hem dan eerst te scheiden van zn vrouw. Je lijkt nu gewoon een schatje in een stadje. Terwijl zn vrouw rustig op zn centen zit.
Lach hard, duik diep, kom terug..
'Warmpjes' vind ik ook een mooi woord.

Nederlands is volgens mij de enige taal ter wereld met een bijwoordelijk diminutief.

Ik zeg chapeau TO (Corona, dat betekent 'hoed').
anoniem_648c663507eb3 wijzigde dit bericht op 01-01-2018 21:30
2.34% gewijzigd
Amant schreef:
01-01-2018 21:25
Kom kom, gun die man TO een tijdje plezier voordat hen duidelijk wordt dat het geen toekomst heeft.
Ze gaan hun goddelijke gang maar. Of het verstandig is, tja.
-Kia-Ora- schreef:
Komt in deze context neer op 'liefde op het eerste gezicht'.
Laat ze dat dan zeggen!
Tjah, als jij er genoegen mee neemt moet je dat zelf weten. Ik vind het zelf niet wat. Dat kan.
Corona67 schreef:
01-01-2018 21:14
je herkent het wel een beetje "le coup de foudre" gevoel

Le watte?
Le pain le vin le boursin.
anoniem_361511 wijzigde dit bericht op 01-01-2018 21:30
0.27% gewijzigd
SilverShadow schreef:
01-01-2018 21:28
Laat ze dat dan zeggen!
Eensch!
-Kia-Ora- schreef:
Ze gaan hun goddelijke gang maar. Of het verstandig is, tja.
Sinds wanneer doen mensen verstandige dingen wanneer ze verliefd zijn? Dat memo heb ik ff gemist, dan.
Amant schreef:
Dit adviseer je morgen ook vast aan je eigen dochter?
Gewoon een fijne tijd hebben saampjes en als het niet meer fijn is ermee stoppen.
Ksenija schreef:
01-01-2018 21:31
Dit adviseer je morgen ook vast aan je eigen dochter?
Alsof verliefde mensen ergens anders naar luisteren dan naar hun gevoel.
Ik vind je gebruik van coup de foudre prachtig trouwens, TO. Prachtig.
Lady*Voldemort schreef:
'Warmpjes' vind ik ook een mooi woord.

Nederlands is volgens mij de enige taal ter wereld met een bijwoordelijk diminutief.

Ik zeg chapeau TO (Corona, dat betekent 'hoed').
In het Frans toch?
Moeilijk verhaal toch wel.
'Warmpjes' vind ik inderdaad moeilijk te vertalen, net als 'gezellig'.
Typisch Nederlandse uitdrukkingen.

Net als 'dijenkletser', daar weet ik ook geen goed Frans of Engels woord voor.
Maar ik dwaal af, sorry to.
Coco87 schreef:
01-01-2018 21:20
en "hij wil er niks mee doen MITS hij 50 is"?

Geen woorden gebruiken als je de betekenis niet kent.
Vermits. Vlaams
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
SolidGround* schreef:
01-01-2018 21:33
Gewoon een fijne tijd hebben saampjes en als het niet meer fijn is ermee stoppen.
:love:
Amant schreef:
01-01-2018 21:33
Alsof verliefde mensen ergens anders naar luisteren dan naar hun gevoel.
Ik wist niet dat mannen ook gestuurd werden door verliefde gevoelens. Ik dacht dat ze vooral met hun lul dachten. Beetje zoals deze vijftiger met zn jonge vriendinnetje..
Lach hard, duik diep, kom terug..
Amant schreef:
01-01-2018 21:31
Sinds wanneer doen mensen verstandige dingen wanneer ze verliefd zijn? Dat memo heb ik ff gemist, dan.
Och ben je van de maillijst gehaald? :there:

Maaruh, to vraagt advies/meningen hierover. Mijn advies/mening is wel duidelijk denk ik?

En nu ga ik lekker slapen, afgelopen nacht gingen de kijkertjes pas na zes uur dicht :$ . Fijne nacht allen. :hello:
OMG, wat een vreselijke reacties. mensen zijn niet zo ruimdenkend als ze vaak denken te zijn. Grote kans dat jij je een week kut gaat voelen hier om.

Wat wil je nu echt weten? Ik heb inmiddels zeven jaar een relatie met een 25 jaar oudere man. Enige voordeel wat ik had was dat hij gescheiden was toen ik hem ontmoette. Ik ben ook verliefd geweest op een getrouwde man, maar dat is niets geworden want die man had zoveel smoesjes om niet bij zijn vrouw weg te gaan...tot zijn vrouw bij hem weg ging. Haha mooi te laat.

Maar als je dingen wil weten van iemand die echt ervaring heeft. Let me know!
Magoe TO, ik zou er nog even van genieten als ik jou was. Over een paar maanden spuit ie alleen nog maar poeier en dan is er niks meer aan.
bumbly schreef:
01-01-2018 21:37
Ik wist niet dat mannen ook gestuurd werden door verliefde gevoelens. Ik dacht dat ze vooral met hun lul dachten. Beetje zoals deze vijftiger met zn jonge vriendinnetje..
Verliefde gevoelens=je lul
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alleen de tijd leert of het echt kans van slagen heeft maar heel eerlijk gezegd lijkt die kans vrij klein. Een duurzame relatie dan.

Maar als je het leuk vindt nu tja, is er weinig op tegen lijkt me (dat getrouwde gedeelte is sowieso zijn probleem, en als hij je al voor stelt aan zijn dochter en ze wonen apart dan kan het maar zo zijn dat het eens geen smoesje is).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven