Zou je hier iets van denken?

15-12-2017 18:25 607 berichten
Alle reacties Link kopieren
EDIT: ik schrijf telkens updates in dit topic en ik ben dus de vrouw met de lichaamstaal

Ik wil graag jullie mening even over iets wat ik in mijn eigen leven zie gebeuren en ik wil niet teveel details geven dus ik vertel het maar even zo:

Stel je voor dat je een situatie hebt van twee mensen waarvan de één een leidinggevende (man) is van de ander (vrouw), maar wel op een informele manier. Ze kennen elkaar 4 jaar en hebben een gemeenschappelijke hobby. Hij is getrouwd + kids, zij is single en jonger dan hij. Ik heb haar weleens koffie zien drinken met zijn vrouw. Als ze met een groepje zitten (exclusief zijn vrouw, die is daar nooit bij) besteedt hij de meeste aandacht aan haar. Ze maken veel grapjes samen en hij schiet haar gelijk te hulp als ze iets nodig heeft. Als zij iets aan hem vraagt of iets vertelt lijkt het alsof ze grote ogen opzet en zichzelf aantrekkelijker probeert te maken (kan schijn zijn). Ze is heel erg aardig tegen hem en opvallend attent, maar tegen andere mensen is ze ook altijd vriendelijk. Ze werken heel vaak samen, als hij een project heeft is zij erbij betrokken en andersom ook. Hij is een goede leidinggevende en cijfert zich voor veel mensen weg, maar voor haar lijkt hij een stapje harder te lopen.

Zouden jullie hier iets van denken?
En zo ja, wat?
anoniem_360698 wijzigde dit bericht op 03-01-2018 01:13
3.86% gewijzigd
Arrow- schreef:
02-01-2018 23:25
Pas na járen heeft hij dat gedaan. Eerder heb ik hier niets van gemerkt hoor. Daarom twijfel ik of hij niet iets voor mij is gaan voelen omdat we al jaren zo'n enorme klik hebben. Dat kan toch best? Tegen mij heeft hij nog nooit gelogen trouwens. Als ik met hem verder zou gaan dan zou ik altijd nog gewoon terug kunnen en de relatie kunnen verbreken natuurlijk... maar het wordt wel moeilijk, daar geef ik je gelijk in!!
Tuurlijk kun je de relatie altijd verbreken maar je vergeet hierbij 1 heel belangrijk ding: hij heeft kinderen. En die kinderen moeten eerst een scheiding doorstaan. Daarna krijgen ze een leuke nieuwe stiefmoeder om aan te wennen die vervolgens opstapt als ze het niet leuk meer vindt. Wat denk je wat dat doet met een kind? Denk na, neem je verantwoordelijkheid en laat die man voor wat het is: een aardige collega. Ik ga slapen.
Arrow- schreef:
02-01-2018 23:11
chineesje2000, Als je verliefd bent zwijmel jij toch ook? Dat doet toch iedereen, of is dat nu ineens raar? Ik schrik wel van mezelf dat ik zo verliefd ben ja maar ik kan er niks aan doen dat ik iets voor hem voel. De kans dat hij gaat scheiden is heel klein, dat realiseer ik me nu wel.. Maar aan de andere kant hoor je wel dat 1/3 van de stellen tegenwoordig scheidt. Een stemmetje in mij zegt dan: misschien hij ook wel... Ik ga ervan uit dat als ik een beetje terugflirt dat dat dan geen invloed heeft op of ze gaan scheiden of niet. Het zou raar zijn als dat wel het geval zou zijn toch?
.
Dit topic geloof ik echt niet meer.....zo naïef en egoïstisch zijn als TO??? Ik pik er maar even 1 quote uit :rofl:

Ohja het is echt een nette man inderdaad, die een andere vrouw vertelt over de therapie die hij met zijn vrouw heeft, die zijn vrouw 'labiel' noemt en persoonlijke dingen over zijn vrouw aan een ander vertelt, écht een nette man, oh en veeeel te lief natuurlijk. Lot uit de loterij!

:whistle:
anoniem_342341 wijzigde dit bericht op 02-01-2018 23:38
Reden: moeilijk kiezen al die quotes
52.65% gewijzigd
Ik denk dat TO zelf voornamelijk labiel is. Beetje doorgeslagen op dr roze wolk.
Hoop dat ze nog eens inziet dat ze gewoon ordinair bezig is. Hoop dat je flink op je muil gaat.
Welterusten !
Arrow- schreef:
02-01-2018 23:25
Als ik met hem verder zou gaan dan zou ik altijd nog gewoon terug kunnen en de relatie kunnen verbreken natuurlijk...
Dit geeft exact aan hoe ontzettend weinig jij van kinderen snapt, van het hébben van kinderen snapt en hoe slecht jij voorbereid bent op een relatie met een pas gescheiden man met kleine kinderen.

Serieus.. doe het niet. Arme kinderen.
chineesje2000 schreef:
02-01-2018 23:29
Tuurlijk kun je de relatie altijd verbreken maar je vergeet hierbij 1 heel belangrijk ding: hij heeft kinderen. En die kinderen moeten eerst een scheiding doorstaan. Daarna krijgen ze een leuke nieuwe stiefmoeder om aan te wennen die vervolgens opstapt als ze het niet leuk meer vindt. Wat denk je wat dat doet met een kind? Denk na, neem je verantwoordelijkheid en laat die man voor wat het is: een aardige collega. Ik ga slapen.

Ja ik zou natuurlijk pas als 'stiefmoeder' gaan functioneren als ik al een tijdje een relatie had met die man, niet gelijk!! Als het dan uitgaat binnen een korte tijd dan hebben die kinderen niet een stiefmoeder gehad die daarna weer wegging. Als deze man gaat scheiden dan is hij het die dit zijn kinderen aandoet, niet ik, ik zou juist een hele tijd de situatie aankijken voordat ik een rol zou spelen in het leven van die kindjes. Welterusten en bedankt voor je reacties.
KeaAlpine schreef:
02-01-2018 23:32
.
Dit topic geloof ik echt niet meer.....zo naïef en egoïstisch zijn als TO??? Ik pik er maar even 1 quote uit :rofl:

Ohja het is echt een nette man inderdaad, die een andere vrouw vertelt over de therapie die hij met zijn vrouw heeft, die zijn vrouw 'labiel' noemt en persoonlijke dingen over zijn vrouw aan een ander vertelt, écht een nette man, oh en veeeel te lief natuurlijk. Lot uit de loterij!

:whistle:
Zijn vrouw vertelt ook persoonlijke dingen over hun relatie tegen mij en ook heel veel over haar exen (eentje werkte ook ooit bij ons). Dus dat doen ze allebei gewoon.

Heel makkelijk om te roepen dat ik een trol zou zijn maar is het nu echt zo raar om je voor te stellen dat iemand verliefd is en stiekem hoopt dat het nog iets wordt?
QueenArachnia schreef:
02-01-2018 23:37
Dit geeft exact aan hoe ontzettend weinig jij van kinderen snapt, van het hébben van kinderen snapt en hoe slecht jij voorbereid bent op een relatie met een pas gescheiden man met kleine kinderen.

Serieus.. doe het niet. Arme kinderen.
Zoals ik net tegen Chineesje zei: ik zou eerst de relatie een heeeeele tijd aankijken voordat ik een rol zou gaan spelen in het leven van die kinderen. Juist omdat ik echt niet eerst wil verschijnen in hun leven en daarna weer weg wil gaan. En als onze relatie echt goed zou zitten dan zou ik er 100% voor gaan. Die kinderen hebben hier idd ook niet om gevraagd. Daar zou ik me wel schuldig om voelen ja maar het is hun vader die dan gescheiden is. Hij doet dat.
anoniem281220171557 schreef:
02-01-2018 23:36
Ik denk dat TO zelf voornamelijk labiel is. Beetje doorgeslagen op dr roze wolk.
Hoop dat ze nog eens inziet dat ze gewoon ordinair bezig is. Hoop dat je flink op je muil gaat.
Welterusten !
Ben niet labiel, mijn emoties en gevoelens voor hem zijn namelijk al de hele tijd hetzelfde!

Jij ook welterusten en gemeen van je dat je hoopt dat ik op mijn muil ga.
Je leest dit niet meer want je bent op anoniem gegaan maar toch he.
Arrow- schreef:
02-01-2018 23:45
Zijn vrouw vertelt ook persoonlijke dingen over hun relatie tegen mij en ook heel veel over haar exen (eentje werkte ook ooit bij ons). Dus dat doen ze allebei gewoon.

Heel makkelijk om te roepen dat ik een trol zou zijn maar is het nu echt zo raar om je voor te stellen dat iemand verliefd is ]en stiekem hoopt dat het nog iets wordt?
Stiekem? :rofl:
Labalade schreef:
02-01-2018 23:49
Stiekem? :rofl:
Ja ik praat er hier op het forum over maar niet met hem.
Arrow- schreef:
02-01-2018 23:53
Ja ik praat er hier op het forum over maar niet met hem.
Oh dus je zit nog steeds in dezelfde smachtfase als op pagina 1?? Ik had de indruk dat jullie inmiddels al een flinke sprong gemaakt hadden samen :hihi: .
Nou ja, zolang het blijft bij smachten op Viva en knipperen met je Bambi-ogen, en verder niets, dan doe je weinig kwaad irl :popcorn:
Arrow- schreef:
02-01-2018 23:47
Ben niet labiel, mijn emoties en gevoelens voor hem zijn namelijk al de hele tijd hetzelfde!

Jij ook welterusten en gemeen van je dat je hoopt dat ik op mijn muil ga.
Je leest dit niet meer want je bent op anoniem gegaan maar toch he.
Ik sta constant op anoniem en kon het niet laten nog even te kijken.
Je mag mij gemeen vinden, wat dacht je van jezelf ? Jij praat "met de vrouw van " en zit ondertussen achter haar man aan . Bepraat hier al op een forum hoe je het wel even zou regelen met HAAR kinderen.
Je wil de harde waarheid niet horen, vandaar hoop ik dat je op je muil gaat. Misschien leer je daar van. Blijf op afstand en zet je moves maar als hij gescheiden is.
Arrow- schreef:
02-01-2018 23:45

Heel makkelijk om te roepen dat ik een trol zou zijn maar is het nu echt zo raar om je voor te stellen dat iemand verliefd is en stiekem hoopt dat het nog iets wordt?
Nee, maar dit is niet wat ik hier van jou lees. Je komt op mij over als iemand van 21, niet van 27. De dingen die je hier schrijft vind ik zo naïef en egoïstisch overkomen dat het lijkt of je gewoon lekker wat stennis wil schoppen op het viva forum, maar goed, het kan natuurlijk dat het een echt verhaal is en dat je ook echt zo denkt. In dit geval vind ook ik je morele kompas ver te zoeken, en je hersenen ook. Ik lees niet over iemand die heimelijk verliefd is en stiekem hoopt dat het wat wordt, maar iemand die haar beste beentje voor zet om het vuur aan te wakkeren bij een getrouwde man. En het dan afschuift als 'ach ja, als hij verliefd wordt op mij kan ik daar toch helemaal niets aan doen' *zet poppenoogjes op*. Iemand die totaal geen respect heeft voor het gezin en huwelijk van een andere man en vrouw. Iemand die vooral aan zichzelf denkt.

En dat die vrouw over haar ex-en vertelt...dus? Jij noemt deze man een nette en betrouwbare man terwijl hij gewoon zijn huwelijk en relatietherapie met een andere vrouw bespreekt en zijn eigen vrouw labiel noemt :bonk:
Labalade schreef:
03-01-2018 00:05
Oh dus je zit nog steeds in dezelfde smachtfase als op pagina 1?? Ik had de indruk dat jullie inmiddels al een flinke sprong gemaakt hadden samen :hihi: .
Nou ja, zolang het blijft bij smachten op Viva en knipperen met je Bambi-ogen, en verder niets, dan doe je weinig kwaad irl :popcorn:
Ik flirt wel terug ja maar ik heb nooit iets uitgesproken naar hem toe waaruit blijkt dat ik meer voor hem voel. Dat laat ik merken door lichaamstaal. Hij gaat steeds wel een stapje verder met flirten ja, zie laatste update.. Ik doe inderdaad weinig kwaad. Aan het popcornmannetje zie ik dat je dit waarschijnlijk niet serieus bedoelt maar ik ben het wel eens met wat je schrijft.
anoniem281220171557 schreef:
03-01-2018 00:06
Ik sta constant op anoniem en kon het niet laten nog even te kijken.
Je mag mij gemeen vinden, wat dacht je van jezelf ? Jij praat "met de vrouw van " en zit ondertussen achter haar man aan . Bepraat hier al op een forum hoe je het wel even zou regelen met HAAR kinderen.
Je wil de harde waarheid niet horen, vandaar hoop ik dat je op je muil gaat. Misschien leer je daar van. Blijf op afstand en zet je moves maar als hij gescheiden is.
Oh je gebruikersnaam is gewoon anoniem? Slim! (Meen ik serieus). Ik bepraat op het forum hoe ik het met die kinderen zou regelen omdat mensen ernaar vragen: Hoe doe je dat dan met die kinderen? / Hoe stel je je dat dan voor? / Ga je eerst in hun leven en dan weer weg als de relatie niet bevalt?. Dan leg ik wel even uit hoe ik dan ZOU handelen. En ik heb al aangegeven dat ik het ermee eens ben dat het moeilijk gaat worden als hij voor mij zou kiezen en dat de kans klein is dat hij dat uberhaupt doet en dat ik niet trots op mezelf ben en liever een normale vriend zou hebben zonder gedoe. Ik reageer serieus op iedereen, ook op "de harde waarheid". Beetje cru om dan te zeggen dat ik op mijn muil moet gaan terwijl er 1 nog niet vreemdgegaan is en 2 ik netjes op iedereen reageer en niemand hier uitscheld of zeg dat ze onzin praten of iets dergelijks. Moves buiten flirten zou ik sowieso pas zetten als hij gescheiden is, daar ben ik vanaf het begin duidelijk over geweest.
KeaAlpine schreef:
03-01-2018 00:06
Nee, maar dit is niet wat ik hier van jou lees. Je komt op mij over als iemand van 21, niet van 27. De dingen die je hier schrijft vind ik zo naïef en egoïstisch overkomen dat het lijkt of je gewoon lekker wat stennis wil schoppen op het viva forum, maar goed, het kan natuurlijk dat het een echt verhaal is en dat je ook echt zo denkt. In dit geval vind ook ik je morele kompas ver te zoeken, en je hersenen ook. Ik lees niet over iemand die heimelijk verliefd is en stiekem hoopt dat het wat wordt, maar iemand die haar beste beentje voor zet om het vuur aan te wakkeren bij een getrouwde man. En het dan afschuift als 'ach ja, als hij verliefd wordt op mij kan ik daar toch helemaal niets aan doen' *zet poppenoogjes op*. Iemand die totaal geen respect heeft voor het gezin en huwelijk van een andere man en vrouw. Iemand die vooral aan zichzelf denkt.

En dat die vrouw over haar ex-en vertelt...dus? Jij noemt deze man een nette en betrouwbare man terwijl hij gewoon zijn huwelijk en relatietherapie met een andere vrouw bespreekt en zijn eigen vrouw labiel noemt :bonk:
Oké, dan lijk ik digitaal 6 jaar jonger. Dat kan. Ik kan moeilijk omgaan met mijn gevoelens voor deze man omdat ze zoveel heftiger zijn dan de gevoelens die ik ooit voor wie dan ook gehad heb. Heb tot nu toe 2 serieuze relaties gehad (toevallig ook met oudere mannen) en dat ging allemaal vrij normaal en niet dramatisch of al te verwarrend, gewoon de normale problemen waren er waardoor het uit ging. Nog nooit ben ik zo in verwarring geweest als nu. Het is ook echt niet mijn bedoeling om stennis te schoppen hier, ik reageer telkens gewoon netjes op iedereen omdat ik de reacties ook serieus bekijk. Had ook totaaal niet gedacht dat dit topic zoveel teweeg zou brengen. Ik heb zeker wel respect voor zijn gezin ook maar als HIJ ervoor kiest te scheiden dan kan ik daar niks aan doen. Ik ga niet verder dan lichaamstaal en op basis van lichaamstaal gaat hij ECHT niet scheiden. Dat zou hij dan sowieso al doen. En ja als ik smoorverliefd ben op hem dan maak ik daar gebruik van. Zoveel mensen komen op die manier aan hun partner toch ook al is het voor de kinderen niet leuk. Daar heb ik helemaal geen invloed op.

Zijn vrouw vertelt ook over relatietherapie met hem én ze is echt gewoon labiel. Hij zegt dat niet alleen maar andere mensen zeggen dat ook. Zij kan flink raar doen. Wat niet wegneemt dat ze ook leuke kanten heeft en echt wel gezellig kan zijn. Zij heeft alleen een rare keerzijde.
Arrow- schreef:
03-01-2018 00:12
Oh je gebruikersnaam is gewoon anoniem? Slim! (Meen ik serieus). Ik bepraat op het forum hoe ik het met die kinderen zou regelen omdat mensen ernaar vragen: Hoe doe je dat dan met die kinderen? / Hoe stel je je dat dan voor? / Ga je eerst in hun leven en dan weer weg als de relatie niet bevalt?. Dan leg ik wel even uit hoe ik dan ZOU handelen. En ik heb al aangegeven dat ik het ermee eens ben dat het moeilijk gaat worden als hij voor mij zou kiezen
.
Maar snap je niet dat je daar helemaal niet mee bezig moet zijn!?!!!?? LAAT die GETROUWDE man met zijn gezin! GUN die kinderen gewoon een heel gezin en ouders die eraan werken in therapie om samen een gezin te blijven, op zijn minst tot het moment dat ze er zelf, zonder tussenkomst van een flirtende collega, besluiten er een punt achter te zetten.

Dat geflirt van jou met je getrouwde collega ís stoken. Je moet er niet aan denken dat het moeilijk gaat worden als zij uit elkaar gaan en papa een nieuwe vriendin heeft. Jezus, gun die kinderen twee ouders die er samen uit komen en niet een miep die ertussen komt met haar poppenogen met de hoop dat papa wel verliefd wordt en bij mama weggaat.

:nooo: :pukey:
KeaAlpine schreef:
03-01-2018 00:20
.
Maar snap je niet dat je daar helemaal niet mee bezig moet zijn!?!!!?? LAAT die GETROUWDE man met zijn gezin! GUN die kinderen gewoon een heel gezin en ouders die eraan werken in therapie om samen een gezin te blijven, op zijn minst tot het moment dat ze er zelf, zonder tussenkomst van een flirtende collega, besluiten er een punt achter te zetten.

Dat geflirt van jou met je getrouwde collega ís stoken. Je moet er niet aan denken dat het moeilijk gaat worden als zij uit elkaar gaan en papa een nieuwe vriendin heeft. Jezus, gun die kinderen twee ouders die er samen uit komen en niet een miep die ertussen komt met haar poppenogen met de hoop dat papa wel verliefd wordt en bij mama weggaat.

:nooo: :pukey:
Ik ben daar ook uit mezelf niet mee bezig maar mensen op het forum vragen me daarnaar. Als ik, in wat voor situatie dan ook, een relatie zou aangaan met een man die kinderen heeft dan zou ik sowieso goed nadenken bij wat ik doe omwille van die kinderen en pas een rol gaan spelen in hun leven als ik zeker weet dat het een duurzame relatie is. Of het nu om deze man gaat of niet. Ik word als onnadenkend afgeschilderd maar dat ben ik helemaal niet, daarom schetste ik die situaties met de kindjes. Ik fantaseer hier niet dagelijks over of zo.. Ik gun die kinderen 100% dat hun ouders bij elkaar blijven!! Ik heb geen invloed op een scheiding. Hij gaat echt niet scheiden omdat ik grote ogen opzet. Zoveel invloed heb ik helemaal niet op zijn leven, daar geloof ik niks van. Hij maakt zijn eigen beslissingen en zijn eventuele gevoelens voor mij spelen daar een rol in maar niet of ik met mijn ogen knipper of net wat langer blijf praten oid.
Ik denk dat je hem beter uit je hoofd kunt zetten. Hij werkt blijkbaar aan zijn huwelijk.

Maar ik denk ook...
Dat geflirt van jullie zal geen scheiding veroorzaken.
Als hij verliefd word of is op jou is dat zijn probleem want hij heeft een relatie met zijn vrouw en hij moet de keus maken wat hij belangrijker vind zijn huwelijk en gezin of een verliefdheid.
Veel mAnnen kiezen voor zekerheid (vrouw en gezin) en een hoop mAnnen en vrouwen kiezen voor blinde verliefdheid.

Maar goed.. Dit is jou topic niet dat van hem.
Mijn advies voor jou is je verliefdheid niet te voeden door te flirten. En hem voor zover je kunt uit de weg te gaan en te negeren zodat je die gevoelens niet aan het voeden bent want wat je voed groeit.
En dat komt niet uit nu. Want je valt op een gebonden man. En je weet niet zeker of het wederzijds is verliefde mensen krijgen op de een of andere manier gewilde signalen van de gene waar ze verliefd op zijn.

Verder vind ik je geen misselijk mens. Het kan gebeuren. Je kunt er niks aan doen maar je kunt het wel beperken door het niet te voeden.
Hoe weet je eigenlijk zo zeker dat wanneer hij gaat scheiden hij automatisch voor jou gaat? Misschien vindt hij wel een heel andere vriendin, of heeft hij die al. Misschien ben jij wel helemaal niet de enige met wie hij "flirt", doet hij dat ook wel met de juf van 1 van zijn kinderen, of zijn fysiotherapeut of een oud schoolvriendinnetje of whatever. Hoe zou je daar dan mee omgaan?
Lampie1986 schreef:
03-01-2018 00:35
Ik denk dat je hem beter uit je hoofd kunt zetten. Hij werkt blijkbaar aan zijn huwelijk.

Maar ik denk ook...
Dat geflirt van jullie zal geen scheiding veroorzaken.
Als hij verliefd word of is op jou is dat zijn probleem want hij heeft een relatie met zijn vrouw en hij moet de keus maken wat hij belangrijker vind zijn huwelijk en gezin of een verliefdheid.
Veel mAnnen kiezen voor zekerheid (vrouw en gezin) en een hoop mAnnen en vrouwen kiezen voor blinde verliefdheid.

Maar goed.. Dit is jou topic niet dat van hem.
Mijn advies voor jou is je verliefdheid niet te voeden door te flirten. En hem voor zover je kunt uit de weg te gaan en te negeren zodat je die gevoelens niet aan het voeden bent want wat je voed groeit.
En dat komt niet uit nu. Want je valt op een gebonden man. En je weet niet zeker of het wederzijds is verliefde mensen krijgen op de een of andere manier gewilde signalen van de gene waar ze verliefd op zijn.

Verder vind ik je geen misselijk mens. Het kan gebeuren. Je kunt er niks aan doen maar je kunt het wel beperken door het niet te voeden.
Dank je wel voor je reactie Lampie! Ik dacht inderdaad ook al dat het flirten geen invloed heeft op het scheiden. Op dat vlak denken we er dus hetzelfde over, wat heel fijn is om te lezen!! Wat een lieve woorden schrijf je, fijn dat je zoveel begrip hebt voor mijn situatie. Je hebt wel gelijk, als ik dit blijf voeden en het wordt niks dan is dat niet constructief en dan word ik er alleen maar slechter van, dan kom ik nooit over hem heen.. Sowieso zou het beter zijn als ik opeens niet meer verliefd zou zijn omdat dit natuurlijk een lastige situatie blijft, wat het ook wordt. Het zou me een hoop rust brengen als ik over hem heen zou kunnen komen. Nu is dat helaas (nog) niet zover.
QueenArachnia schreef:
03-01-2018 00:43
Hoe weet je eigenlijk zo zeker dat wanneer hij gaat scheiden hij automatisch voor jou gaat? Misschien vindt hij wel een heel andere vriendin, of heeft hij die al. Misschien ben jij wel helemaal niet de enige met wie hij "flirt", doet hij dat ook wel met de juf van 1 van zijn kinderen, of zijn fysiotherapeut of een oud schoolvriendinnetje of whatever. Hoe zou je daar dan mee omgaan?
Dat weet ik helemaal niet zeker hoor! Maar die enorme klik tussen ons is er wel en anderen observeren dat ook. Ik ken hem al een aantal jaren en heb hem nooit met een ander zien flirten maar dat kan natuurlijk ook gebeurd zijn toen ik er niet was. Als ik erachter zou komen dat hij met meerderen zou flirten dan zou ik hem anders gaan behandelen (gewoon zakelijk) en dan na een tijdje pas weer wat vriendschappelijker doen, want het blijft natuurlijk wel een aardige man en we kunnen goed met elkaar opschieten. Dan zou mijn hoop vervliegen en dan zou ik zeker weten dat hij niks speciaals voor mij voelt (behalve een klik op een vriendschappelijke manier en misschien ook lichamelijke aantrekkingskracht maar dat kan je met zoveel mensen hebben, dat stelt niks voor).
Laat die man met rust, ontloop hem, weet ik het maar laat hem met rust Laat je verstand de boventoon voeren aub. En hou op over die 'klik' want getrouwde mannen zijn heel geraffineerd. Wegwezen dus.
Arrow- schreef:
03-01-2018 00:51
Dan zou mijn hoop vervliegen en dan zou ik zeker weten dat hij niks speciaals voor mij voelt (behalve een klik op een vriendschappelijke manier en misschien ook lichamelijke aantrekkingskracht maar dat kan je met zoveel mensen hebben, dat stelt niks voor).
Waarom niet gewoon hier vanuit gaan? Laat hem flirten wat hij wil, maar hou gepaste afstand zowel persoonlijk als professioneel
Aliki schreef:
03-01-2018 00:57
Laat die man met rust, ontloop hem, weet ik het maar laat hem met rust Laat je verstand de boventoon voeren aub. En hou op over die 'klik' want getrouwde mannen zijn heel geraffineerd. Wegwezen dus.
Dat is lastig aangezien ik hem vaak zie ivm mijn werk... Ik geloof écht dat die klik er is want de eerste jaren was die klik er ook al maar toen flirtte hij totaal niet met mij. Het lijkt me echt geen vooropgezet plan ofzo maar een natuurlijke ontwikkeling.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven