Werkt product x echt?

vrijdag 17 maart 2017 om 15:46
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken
Mijn bijdrage:
- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.
- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.
Jullie nog toevoegingen en tips?
Mijn bijdrage:
- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.
- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.
Jullie nog toevoegingen en tips?
zaterdag 30 december 2017 om 21:40
Hij is ook prijzig. Heb er zelf ook wel een paar nachtjes over moeten slapen hoor, maar ik vind het z’n geld wel echt waard.
Ik heb zelf geen ervaring met de serum foundation van The Ordinary. Er is ook weinig over terug te vinden op internet (Nederlandstalige sites) Ik weet niet of je deze review al gezien hebt?
https://suszie.nl/the-ordinary-serum-fo ... oundation/

zaterdag 30 december 2017 om 22:44
Even een reactie in het algemeen op anti frizz (pluis, kroes) haarproducten: heel veel shampoo's en conditioners bevatten siliconen. Werkt inderdaad geweldig, maar je spoelt 95% zo het milieu in waar het amper afgebroken wordt en daarnaast neemt je lichaam ook nog een boel siliconen op door de huid.honingbijtje schreef: ↑28-03-2017 14:30quote:emmylou schreef op 27 maart 2017 @ 22:29:
Heb je john frieda frizz ease original hair serum ook geprobeerd?
Dat is voor mij toch reden om dat soort producten niet te gebruiken. Liever heb ik dan wat meer kroes, hoewel ik een heel eind kom met de kokosolie van de surinamer. Werkt heel goed op mijn haar, alleen ruik ik vlak erna nogal naar een kokosnoot.

zondag 31 december 2017 om 10:24
Ik gebruik nu al een lange tijd low-shampoo, dus zonder parabenen en siliconen. Eerlijk gezegd doe ik dit niet voor het milieu maar voor mijn krullen. Mijn haar ziet er beter uit dan ooit en heeft geen frizz meer.diyer schreef: ↑30-12-2017 22:44Even een reactie in het algemeen op anti frizz (pluis, kroes) haarproducten: heel veel shampoo's en conditioners bevatten siliconen. Werkt inderdaad geweldig, maar je spoelt 95% zo het milieu in waar het amper afgebroken wordt en daarnaast neemt je lichaam ook nog een boel siliconen op door de huid.
Dat is voor mij toch reden om dat soort producten niet te gebruiken. Liever heb ik dan wat meer kroes, hoewel ik een heel eind kom met de kokosolie van de surinamer. Werkt heel goed op mijn haar, alleen ruik ik vlak erna nogal naar een kokosnoot.
Na het drogen werk ik af met een héél klein beetje kokosolie haarbalsem van Palmer's. Ook deze is vrij van alle 'slechte' ingrediënten.
Mijn badkamerkast puilt uit van de miskopen maar sinds ik deze combinatie gebruik, heb ik niets anders meer gekocht. Ook een goede zaak voor mijn portemonnee dus!
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
zondag 31 december 2017 om 10:33
Ik vind de serum foudation prettiger dan de coverage. Die laatst dekt niet zoals ik verwacht en wordt wat glimmerig. Ik heb gewoon blind besteld, nav een post van Wayne Goss. 4 kleuren. Wat te licht is meng ik met een donkerdere kleur. Zomers draag ik nl een donkerdere kleur foundation dan hartje winter.Kip80 schreef: ↑30-12-2017 21:40Hij is ook prijzig. Heb er zelf ook wel een paar nachtjes over moeten slapen hoor, maar ik vind het z’n geld wel echt waard.
Ik heb zelf geen ervaring met de serum foundation van The Ordinary. Er is ook weinig over terug te vinden op internet (Nederlandstalige sites) Ik weet niet of je deze review al gezien hebt?
https://suszie.nl/the-ordinary-serum-fo ... oundation/
Overigens ben ik zeer tevreden over de foundations van L’oréal. Ik koop ze bij DM, goedkoper dan in NL.
zondag 31 december 2017 om 14:41
Tja. Die mevrouw is schijnbaar dol op paarsig/blauwe eindresultaten. En ik nietVenusss schreef: ↑30-12-2017 11:50Van Ivy worden die nagelriemen niet assig......maar knalpaars!
Hier kun je een review vinden van beide zilvershampoo's: http://www.budgetproof.nl/beste-zilvers ... pf-of-ivy/ Check de eind conclusie eens?
Nu jij weer![]()
Hahaha!

Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
woensdag 3 januari 2018 om 14:04
Trekt deze Aloe Vera Gel ook wel snel in?Emma95 schreef: ↑30-12-2017 20:27En 's-ochtends deze
https://www.ebay.com/itm/Argireline-Mat ... 2749.l2649
Daar die ik niets overheen.
donderdag 4 januari 2018 om 10:40
donderdag 4 januari 2018 om 10:44
Is deze sneue poging tot reclame in het algemeen bedoeld, of gericht aan iemand in het bijzonder?LiselotteTerpijn schreef: ↑03-01-2018 11:56Hi, misschien kan je ook wat huidtherapie behandelingen gebruiken. Ik heb zelf wat behandelingen gehad bij Jan van Goyen en het heeft wonderen gedaan voor mijn huid, misschien helpt het ook voor jou![]()
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

donderdag 4 januari 2018 om 10:56
Ja leuke eerste post ook .Very__Cherry schreef: ↑04-01-2018 10:44Is deze sneue poging tot reclame in het algemeen bedoeld, of gericht aan iemand in het bijzonder?

donderdag 4 januari 2018 om 12:27
Ik had laatst de Mizon Collagen Power Firming Eye Cream gekocht en helaas is mijn tubetje alweer bijna leeg, gaat toch harder dan verwacht ook al is het heel zuinig in gebruik
Maar heb wel het idee dat het wat doet. Creme werkt prettig en trekt snel in in tegenstelling tot andere creme's die ik getest heb de afgelopen paar jaar. Heb ook het idee dat de wat kleinere rimpeltjes wat minder opvallen.
Twijfel nu alleen of ik weer de zelfde ga kopen of die met slakkenslijm ook nog wil testen.

Twijfel nu alleen of ik weer de zelfde ga kopen of die met slakkenslijm ook nog wil testen.
donderdag 4 januari 2018 om 15:38
donderdag 4 januari 2018 om 15:51
Deze zelfde kliniek zag ik laatst ook al genoemd worden door 2 nieuwe forummers in rare context, sneu hoor dat dit je pr is als kliniekVery__Cherry schreef: ↑04-01-2018 10:44Is deze sneue poging tot reclame in het algemeen bedoeld, of gericht aan iemand in het bijzonder?

donderdag 4 januari 2018 om 16:08
Is die gele ook niet plakkerig? En merkte je veel van het brightning effect? Weet niet wat ik daarvan moet denken omdat ik al bleek ben en niet nog bleker wil ogen.
donderdag 4 januari 2018 om 17:46
Nee, niet plakkerig en brightening merk ik niets van. Masr ik gebruik de oogcreme alleen 's avonds.
Deze is fijn voor overdag rupsje. Kan ook 's avonds.
Is een grote glazen pompfles.
https://www.ebay.com/itm/MIZON-Collagen ... xy3NBSnwZW
donderdag 4 januari 2018 om 18:01
Deze gebruik ik (n.a.v. dit topic) inderdaad ‘s avonds, is heel erg fijn! Ik ben nu alleen nog op zoek naar iets voor overdag.Emma95 schreef: ↑04-01-2018 17:46
donderdag 4 januari 2018 om 21:37

donderdag 4 januari 2018 om 21:43
Dit was jarenlang mijn favoriete concealer. Ik smeerde er altijd eerst crème op en vervolgens concealer. Verder niks. Geen idee waarom ik deze niet meer gebruik trouwens.Kip80 schreef: ↑04-01-2018 21:37Vraagje: Is er iemand die de Estee Lauder Double Wear Stay in Place Concealer heeft, en zo ja, poeder je deze nog na wanneer je ‘m hebt aangebracht?
Ik heb de concealer deze week gekocht en weet nog niet zo goed hoe en wat. Heb al wel gezocht op internet, maar lees verschillende verhalen....
donderdag 4 januari 2018 om 21:46
Dankjewel voor je snelle reactie! Ga ik het op deze manier proberen.
Ja, waarom gebruik je ‘m niet meer?

vrijdag 5 januari 2018 om 10:52
Lash Princess False Lash Effect Black mascara van Essence.
Ik las hierover en ben de halve regio doorgefietst (nergens meer te krijgen), maar vond uiteindelijk de laatste 2 bij de Kruidvat in Leiden. Echt geweldig deze mascara. En dat voor 3,40 euro! M'n wimpers zijn langer en voller.
Alleen jammer dat hij nu echt nergens meer te krijgen is.
De 3 in 1 micellair reinigingswater van de Hema. Is fris en reinigt goed. Zelfs drie laagjes mascara gaan er lekker snel af.
Concealer palette (light skin) van de Hema. Lekker creamy, droogt niet erg op, goed te blenden en perfect voor blekerikjes zoals ik. Er zitten 4 verschillende, lichte kleuren in dit palet.
Shampure thermal dry conditioner van Aveda. Normaal koop ik niet zulke 'dure' producten, maar ik werd zo moe van m'n pluizige haar na het föhnen, dat ik ging speuren. Van die anti-frizz olietjes werd m'n haar wel minder pluizig, maar het voelde nooit lekker zacht aan. Op Instagram zag ik deze spray staan. Bij de Aveda winkel in Den Haag kreeg ik een kleine tester mee en na het wassen sprayde ik het erin, en na het föhnen was m'n haar zacht, niet pluizig en ruikte lekker fris. Het voelde niet stug aan wat ik bij die droog shampoos wel heb.
(100 ml / € 33,00)
Ik las hierover en ben de halve regio doorgefietst (nergens meer te krijgen), maar vond uiteindelijk de laatste 2 bij de Kruidvat in Leiden. Echt geweldig deze mascara. En dat voor 3,40 euro! M'n wimpers zijn langer en voller.
De 3 in 1 micellair reinigingswater van de Hema. Is fris en reinigt goed. Zelfs drie laagjes mascara gaan er lekker snel af.
Concealer palette (light skin) van de Hema. Lekker creamy, droogt niet erg op, goed te blenden en perfect voor blekerikjes zoals ik. Er zitten 4 verschillende, lichte kleuren in dit palet.
Shampure thermal dry conditioner van Aveda. Normaal koop ik niet zulke 'dure' producten, maar ik werd zo moe van m'n pluizige haar na het föhnen, dat ik ging speuren. Van die anti-frizz olietjes werd m'n haar wel minder pluizig, maar het voelde nooit lekker zacht aan. Op Instagram zag ik deze spray staan. Bij de Aveda winkel in Den Haag kreeg ik een kleine tester mee en na het wassen sprayde ik het erin, en na het föhnen was m'n haar zacht, niet pluizig en ruikte lekker fris. Het voelde niet stug aan wat ik bij die droog shampoos wel heb.
(100 ml / € 33,00)

vrijdag 5 januari 2018 om 11:56
Wat gek dat iedereen hier zo lyrisch over is.KoffieDoosje schreef: ↑05-01-2018 10:52Lash Princess False Lash Effect Black mascara van Essence.

Nu ben ik wel heel streng en zoek ik altijd een mascara die mijn wimpers mooi kan scheiden, maar die Lash princess lijkt juist gemaakt om het tegenovergestelde te doen. Als manga jouw ding is, dan MOET je deze mascara kopen.
Sta ik hier echt alleen in?
btw: in België nog gewoon massaal verkrijgbaar hoor.