Bram of Aaron?

05-01-2018 14:41 86 berichten
Wij twijfelen tussen deze twee jongensnamen, wat vinden jullie de leukste naam?
Orangetree schreef:
05-01-2018 14:54
:rofl:
Hij is leuk :-D
Alle reacties Link kopieren
Bram (en t zou me geen reet kunnen schelen of het een populaire naam is of niet)
Persoonlijke voorkeur Bram. :heart:
Ik vind beide namen erg leuk
Ik kende een Aaron die zijn naam wel uitspraak als A-aron. Dus kan best verwarring geven. Wel minder standaard dan Bram.
anoniem_356008 wijzigde dit bericht op 05-01-2018 15:05
1.26% gewijzigd
Bram maar ligt ook aan combinatie van de achternamen.
Inderdaad hardop beide uitspreken en kijken naar initialen.
Stel dat je Appels heet als achternaam dan heb je AA bij Aaron, evenals Hermans bij Bram.
Beide niet leuk, maar dan zou ik kiezen voor Aron. Zonder die dubbele AA die niks toevoegd
Fragolisa schreef:
05-01-2018 15:05
Ik kende een Aaron die zijn naam wel uitspraak als A-aron. Dus kan best verwarring geven. Wel minder standaard dan Bram.
Ik ken ook een A-aron.
Ik ken meerdere kleine Brams en als ze geen enig kind zijn hebben ze een zusje met een naam waarmee ze zo'n Jut-en-jullerig duo worden. De bedoeling was kortpittig aka stoer, denk ik, maar het wordt heel sloom. Aaron vind ik overigens nog slomer klinken.
Aaron
Bram!
SamPM schreef:
05-01-2018 15:05
Bram maar ligt ook aan combinatie van de achternamen.
Inderdaad hardop beide uitspreken en kijken naar initialen.
Stel dat je Appels heet als achternaam dan heb je AA bij Aaron, evenals Hermans bij Bram.
Sam is een van mijn favoriete namen, zowel voor een meisje als voor een jongen, maar voor een meisje is het mooier. :heart:
Ich denke, das wahre Grosse in der Welt Ist immer nur das was nicht gleich gefällt, und wen der Pöbel zum Gotte weiht, der steht auf dem Altar nur kurze Zeit.
Abraham, en we noemen hem BRAM!
Ik vind Aron en Bram beiden heel leuk! Met dubbel A niet; dan krijg je inderdaad de neiging om het (lelijk!!) uit te spreken als het bijbelse A-Aron.
Aron.
Chris.
Jacob. Uitspreken als Djeekup.
anoniem_353611 wijzigde dit bericht op 05-01-2018 15:38
66.67% gewijzigd
Ich denke, das wahre Grosse in der Welt Ist immer nur das was nicht gleich gefällt, und wen der Pöbel zum Gotte weiht, der steht auf dem Altar nur kurze Zeit.
Aaron (al vind ik Aron mooier). Bram zijn er zoveel van. In elke speeltuin en klas wemelt het van de Brammetjes.
Ik vind ze alle twee wel leuk, maar Aaron het leukste :)
Ik snap nooit waarom mensen ineens met opties komen waar TO niet om vraagt.
Of Bram of aaron.
Aron met enkel a zou ook kunnen inderdaad.
Ik heb trouwens nooit geweten dat Aaron ook als A-aron uitgesproken kan worden. Had er dan geen ä moeten staan ofzo?
Bram vind ik super leuk!
Het leven is niet eerlijk
Nu weet ik wat ik echt een coole naam vind voor een jongen: Ludo!
Morgenstond schreef:
05-01-2018 15:56
Ik heb trouwens nooit geweten dat Aaron ook als A-aron uitgesproken kan worden. Had er dan geen ä moeten staan ofzo?
Ja dat dacht ik ook, in de Bijbel is het volgens mij inderdaad Aäron. Maar dan zou je inderdaad voor Aron kunnen kiezen om dit misverstand te voorkomen, al vind ik Aaron mooier staan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven