Veel verdriet, niet ten huwelijk gevraagd

05-01-2018 16:34 408 berichten
Verwijderd
anoniem_361969 wijzigde dit bericht op 01-02-2018 19:49
Reden: Verwijderd
98.29% gewijzigd
Wat?!
Je gevoel is ineens minder omdat je ZELF in je hoofd hebt bedacht dat hij je deze vakantie zou vragen om samen een contractuele overeenkomst te gaan tekenen?!
Alle reacties Link kopieren
Waarom wil je trouwen? wat denk je dat getrouwd zijn gaat veranderen?
Dus je hebt een verwachtingspatroon..maar hij doet niet wat jij als droom hebt...

Eh ik zou zeggen stel je niet aan...maar dat klinkt zo hard...al voelt het wel zo.

Hoe moet hij ruiken dat je het hier nu en zsm wil...
Stom he zijn veel ergere dingen.

Nogal ja.
Mijn droom was dat hij dat tijdens deze ( dacht ik) bijzondere vakantie zou doen. Helaas is die droom in duigen gevallen :( ben er zo verdrietig om..Ik had het zoo erg gehoopt. Mijn gevoel is zelfs nu even een heel stuk minder voor hem

Een droom is nog tot daar aan toe, jij verwáchtte het gewoon en je verwachting blijkt niet te kloppen. Waarom verwachtte je het, omdat het een droomvakantie was?
Dat je wat teleurgesteld bent oké, maar zooo verdrietig en je gevoel is een stuk minder, dat vind ik wel heel ver gaan eerlijk gezegd.
There is always something happening, and it's usually right now
Ana_Isabel2 schreef:
05-01-2018 16:40
Een feest verandert niks aan een relatie. Je hebt het hoogstens 1 dag extra gezellig.
En dit ja.
We maken er allemaal wel zo'n enorme kermis van, maar het zegt echt helemaal niets hè?
Ja, fiscaal voordeel misschien.
En dan nog liefs de gerechtigheid?? Waar heb je recht op vraag ik mij af?
Hoe oud ben je?
Vrouwe_justitia schreef:
05-01-2018 16:34
Mijn gevoel is zelfs nu even een heel stuk minder voor hem. Heb geen zin meer om lief voor hem te zijn of wat voor hem te doen.

Dat klinkt of je echt van hem houdt... :nooo:
Wat ontzettend zonde van die vakantie trouwens ook.
Ik ga wel heel erg mee met Margje in dit verhaal. Ja we hebben een goede relatie. Waar ik moeite mee heb is dat hij nogal een egoïst is. Maar niemand is perfect geven en nemen. En ben niet boos maar ben er wel verdrietig om. Maar dat mag geloof ik niet zo te lezen. Zelf vragen ga ik niet doen. Snap dat mensen het daar niet mee eens zijn maar ik vind dat dat niet hoort. We zien het wel en inderdaad het leven gaat door. Met of zonder een vent ;) dus Janneke ik gun je het beste hoor met je rare drama queen comment. Voor elke " verstokte single" is er iemand.
Ik vind dit zooooo kinderachtig! Als je wil trouwen vraag je toch aan hem of hij dat wil? Maar wellicht wil hij liever vaker op bijzondere reis met jou en is 'n bruiloft van 15.000 euro een reden voor hem om liever gewoon te blijven samenwonen. Als je er niet over praat dan weet je 't niet natuurlijk.
Je dumpt hem?
Wat heeft de vakantie ermee te maken? Dat is toch zo cliché. Net als dat hij je moet vragen. Hij moet níks! Trouwen doe je in goed overleg.
redbulletje schreef:
05-01-2018 16:50
Ik vind dit zooooo kinderachtig! Als je wil trouwen vraag je toch aan hem of hij dat wil? Maar wellicht wil hij liever vaker op bijzondere reis met jou en is 'n bruiloft van 15.000 euro een reden voor hem om liever gewoon te blijven samenwonen. Als je er niet over praat dan weet je 't niet natuurlijk.
Ik begrijp het wel. Ik WIL later ook trouwen en als m'n lief mij niet ten huwelijk gaat vragen, hebben we een groot probleem. Maar als iemand je niet vraagt, is hij niet geschikt. Zo is t ook.
Mijn man heeft me ook niet gevraagd en toch zijn we getrouwd... Hij zei “ regel het maar” romantisch he? Nu vraagt hij het wel steeds maar ja, dat heeft nu geen zin meer.
dus je wil alleen aardig tegen hem zijn wanneer hij je ten huwelijk vraagt?

er is trouwens niets mis met het idee om als vrouw iemand ten huwelijk te vragen.

Heb je dit überhaupt trouwens met hem besproken? Weet hij dat jij graag wilt trouwen? Is dit ook zijn wens?

Misschien heeft hij een veel beter tijdstip om dit te doen.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
gezellig je partner een egoïst noemen.
Vrouwe_justitia schreef:
05-01-2018 16:49
Ik ga wel heel erg mee met Margje in dit verhaal. Ja we hebben een goede relatie. Waar ik moeite mee heb is dat hij nogal een egoïst is. Maar niemand is perfect geven en nemen. En ben niet boos maar ben er wel verdrietig om. Maar dat mag geloof ik niet zo te lezen. Zelf vragen ga ik niet doen. Snap dat mensen het daar niet mee eens zijn maar ik vind dat dat niet hoort. We zien het wel en inderdaad het leven gaat door. Met of zonder een vent ;) dus Janneke ik gun je het beste hoor met je rare drama queen comment. Voor elke " verstokte single" is er iemand.
Is hij wel op de hoogte van het feit dat jij vind dat de man hoort te vragen? Anders kan je misschien lang wachten!
O godt. ik denk dat jouw vriend de verstandigste in deze relatie is.
Life is short. Eat dessert first.
beetjegek schreef:
05-01-2018 16:52
Mijn man heeft me ook niet gevraagd en toch zijn we getrouwd... Hij zei “ regel het maar” romantisch he? Nu vraagt hij het wel steeds maar ja, dat heeft nu geen zin meer.
Nee, wat een vlegel. Niet echt mannelijk.
LiefsuitLonden schreef:
05-01-2018 16:51
Ik begrijp het wel. Ik WIL later ook trouwen en als m'n lief mij niet ten huwelijk gaat vragen, hebben we een groot probleem. Maar als iemand je niet vraagt, is hij niet geschikt. Zo is t ook.
Wat vooor groot probleem dan?
doornroosje9 schreef:
05-01-2018 16:54
O godt. ik denk dat jouw vriend de verstandigste in deze relatie is.
Omdat zij wil trouwen en hij moet vragen? Beetje traditioneel mag best.
Vrouwe_justitia schreef:
05-01-2018 16:49
Hij is een egoïst omdat hij je niet ten huwelijk heeft gevraagd terwijl jij dat verwachtte? :wtf:
En met of zonder vent? Wow, jouw liefde zit wel diep zeg :sarcastic:
There is always something happening, and it's usually right now
Afbeelding

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven