Bril
zaterdag 6 januari 2018 om 14:52
Waarom snap je het andersom wel en nu niet?IBIopviva schreef: ↑06-01-2018 13:32Oeh echt? Kijk ik snap het andersom wel eerlijk gezegd. Ik vind mijn man met bril aantrekkelijker. Als hij ineens lenzen zou gaan dragen dan zou ik dat echt een domper vinden.
Maar goed je went er snel genoeg aan hoor to, en als dit alles is ben je een erg gezegend mens.
zaterdag 6 januari 2018 om 14:54
zaterdag 6 januari 2018 om 15:47
Lees maar herken ipv snap misschien is het dan duidelijker.
Dus ja ik snap to wel maar kwestie van wennen zoals ik al schreef.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben
zaterdag 6 januari 2018 om 15:59
zaterdag 6 januari 2018 om 17:10
Nou toevallig ben ik juist getroffen door hetzelfde probleem. Vriend had al een bril, prima, ik ook (af en toe). Maar ik krijg net een foto van hem met nieuwe bril, die hij net aanschafte met moeders in antwerpen. Ik dacht dat het een grapje was. Het is een soort kunstwerk. Zo verschrikkelijk, dat ik eerlijk gezegd een knoop kreeg in mijn maag. Het is gewoon niet leuk als je lief (9,5 jaar) er opeens totaal idioot uit ziet.
No way dat ik hem de volgende keer zonder mij een bril laat kopen (mocht dat binnen mijn invloedsfeer liggen). Maar eerst vier jaar dit uitzicht. Hopelijk went het!
TO, ik zou even afwachten of het went, en zo niet, zeggen dat het niet went en vragen of jullie samen eentje kunnen uitzoeken, of dat ie eens lenzen proberen wil. Het is natuurlijk aan hem, maar je kan het allicht vragen.
No way dat ik hem de volgende keer zonder mij een bril laat kopen (mocht dat binnen mijn invloedsfeer liggen). Maar eerst vier jaar dit uitzicht. Hopelijk went het!
TO, ik zou even afwachten of het went, en zo niet, zeggen dat het niet went en vragen of jullie samen eentje kunnen uitzoeken, of dat ie eens lenzen proberen wil. Het is natuurlijk aan hem, maar je kan het allicht vragen.
zaterdag 6 januari 2018 om 17:54
Je zou er natuurlijk per ongeluk op kunnen gaan zitten.tigri schreef: ↑06-01-2018 17:10Nou toevallig ben ik juist getroffen door hetzelfde probleem. Vriend had al een bril, prima, ik ook (af en toe). Maar ik krijg net een foto van hem met nieuwe bril, die hij net aanschafte met moeders in antwerpen. Ik dacht dat het een grapje was. Het is een soort kunstwerk. Zo verschrikkelijk, dat ik eerlijk gezegd een knoop kreeg in mijn maag. Het is gewoon niet leuk als je lief (9,5 jaar) er opeens totaal idioot uit ziet.
zaterdag 6 januari 2018 om 17:57
Maar na 9.5 jaar mag je er toch ook best wat van zeggen..?tigri schreef: ↑06-01-2018 17:10Nou toevallig ben ik juist getroffen door hetzelfde probleem. Vriend had al een bril, prima, ik ook (af en toe). Maar ik krijg net een foto van hem met nieuwe bril, die hij net aanschafte met moeders in antwerpen. Ik dacht dat het een grapje was. Het is een soort kunstwerk. Zo verschrikkelijk, dat ik eerlijk gezegd een knoop kreeg in mijn maag. Het is gewoon niet leuk als je lief (9,5 jaar) er opeens totaal idioot uit ziet.
Ik vind deze niet zo leuk bij je staan schat.
zaterdag 6 januari 2018 om 18:14
Ik heb het gewoon tegen mijn partner gezegd. Ik vind je altijd sexy, maar kun je niet ook lenzen nemen? Dan zie ik je mooie sexy ogen veel beter.
Ik heb het ook wel eens andersom gehad. Ik heb zelf lenzen. Mijn partner gaf aan een bril echt enorm sexy bij me te vinden staan. Dus ben ik binnenshuis en avondjes met hem een bril gaan dragen. Op mijn werk/straat/uitgaan niet want ik vind mezelf mooier zónder bril. Maar een kleine moeite als hij daardoor liever naar me kijkt en meer zin heeft om mij te verwennen daardoor
Je kan dat soort zaken best vragen aan je partner, op een positieve manier. Als het zaken zijn die geen grote moeite zijn (afvallen, aankomen, gespierd worden, grotere borsten krijgen, drastische haar veranderingen horen daar niet bij... maar aangeven dat je met/zonder bril sexy vind, haar vast/haar los, jurkje/broek, string/boxer, bepaalde geurtje wat hij/zij heeft, dit of dat kledingstuk prachtig vind... dat zijn zaken die IK iig graag wil horen want dan weet ik hoe ik mijn partner het beste gek kan maken als ik daar zin in heb.
Ik heb het ook wel eens andersom gehad. Ik heb zelf lenzen. Mijn partner gaf aan een bril echt enorm sexy bij me te vinden staan. Dus ben ik binnenshuis en avondjes met hem een bril gaan dragen. Op mijn werk/straat/uitgaan niet want ik vind mezelf mooier zónder bril. Maar een kleine moeite als hij daardoor liever naar me kijkt en meer zin heeft om mij te verwennen daardoor
Je kan dat soort zaken best vragen aan je partner, op een positieve manier. Als het zaken zijn die geen grote moeite zijn (afvallen, aankomen, gespierd worden, grotere borsten krijgen, drastische haar veranderingen horen daar niet bij... maar aangeven dat je met/zonder bril sexy vind, haar vast/haar los, jurkje/broek, string/boxer, bepaalde geurtje wat hij/zij heeft, dit of dat kledingstuk prachtig vind... dat zijn zaken die IK iig graag wil horen want dan weet ik hoe ik mijn partner het beste gek kan maken als ik daar zin in heb.