Wij roepen wederom een eind weg!

04-12-2017 16:33 2194 berichten
Zo goed Drackie?
Cateautje schreef:
05-01-2018 16:41
Je hebt de stad geplunderd als een echte Kelt. :proud:
Sta ervan te kijken dat die bagel er nog bij paste, haha.
Haha, die bagel ging er maar voor de helft in. De rest waren koopjes, de bril bv. was een actie van 19.95 incl de glazen. Toch leuk om af en toe eens af te kunnen wisselen en een reservebril is nooit weg. En mijn andere "hele dure" bril draag ik alleen bij speciale gelegenheden. Dat is een echte Prada maar heel fragiel.
Nagellak was ook een koopje en laarsjes en pantoffels in de sale. Dus echt een big spender was ik niet vandaag.

Leuk dat je er weer 3 gevonden hebt. Zag vandaag een vrouw die ook een sjaaltje om haar haren had en dat zag er leuk uit.
prada schreef:
05-01-2018 18:15
Haha, die bagel ging er maar voor de helft in. De rest waren koopjes, de bril bv. was een actie van 19.95 incl de glazen. Toch leuk om af en toe eens af te kunnen wisselen en een reservebril is nooit weg. En mijn andere "hele dure" bril draag ik alleen bij speciale gelegenheden. Dat is een echte Prada maar heel fragiel.
Nagellak was ook een koopje en laarsjes en pantoffels in de sale. Dus echt een big spender was ik niet vandaag.

Leuk dat je er weer 3 gevonden hebt. Zag vandaag een vrouw die ook een sjaaltje om haar haren had en dat zag er leuk uit.
Dat zijn de leukste aankopen, veel voor weinig en vooral als het dan ook nog goed is. Duurkoop is geen kunst.

Toch zou ik dagelijks die Prada dragen, want je weet nooit wat het leven je brengt, als het al iets brengt en een nieuwe Pradabril in je testament is ook weer zowat. Geniet ervan lieverd, morgen is het leven voorbij.

Ja, zijn mooie sjaals. Morgen weer op pad, kijken wat voor juweeltjes ik dan weer op de kop kan tikken. :)
Nah, ik draag niet continue een bril, alleen als ik moe ben. Dus waarom ik eigenlijk 3 brillen heb is ook een raadsel haha.

Leuk hey, nu heb je weer een doel om erop uit te gaan. Sjaaltjes scoren.
Alle reacties Link kopieren
Lang verhaal kort: Katje heeft gisteren spoedoperatie ondergaan. Het was kantje boortje. DA heeft alles gedaan wat ze kon en nu is het afwachten. Om 10 uur kan ik bellen. Ik ben zo bang dat het niet goed is. Zijn broer zoekt hem en wil ook niet eten. Help me hopen op een goede afloop.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
06-01-2018 09:27
Lang verhaal kort: Katje heeft gisteren spoedoperatie ondergaan. Het was kantje boortje. DA heeft alles gedaan wat ze kon en nu is het afwachten. Om 10 uur kan ik bellen. Ik ben zo bang dat het niet goed is. Zijn broer zoekt hem en wil ook niet eten. Help me hopen op een goede afloop.
Hoe is het afgelopen , Oudblond?
Sterkte!!
Sterkte Blond!
Wat erg Blond. Wat is dat een wanhoop hè, als je niets kunt doen dan wachten?
Ach, arm katje, sterkte broer van katje en Oudblond.
Dank dames! Voorzichtig goed nieuws: hij is de nacht doorgekomen en heeft een theelepeltje gegeten :yes: Het was een zware buikoperatie (speeltje aan gort gebeten: koop nooit de noppen Trixie Balls!) en de volgende week is nog spannend. Maar onze kanjer wilde al knuffelen en het liefst van zijn infuus af!
Ahhh wat een goed eerste bericht al!
Fijn Blond, ieder klein beetje positiviteit is ook positiviteit.

Ik mag vanmiddag oppasoma zijn :love:
Een speeltje opgevreten, doe me denken aan een aflevering van Dr Pol, over een katje die niet meer wilde eten. Van haar kattenspeeltje met kwastjes ontbrak één kwastje en inderdaad, die kwam uit de kattendarm te voorschijn. Katje heeft het overleefd, dus ik hoop dat dit ook met jouw katje zal zijn.
Ik heb even gegoogled: die noppen trixie balls hebben wij hier ook liggen. Maar de katten hier spelen nooit met die dingen.
Ik heb ook serieus veel te veel speelgoed voor die verwende sikken :)
Gooi ze ajb weg Twilight! Ik ging reviews lezen en kom een heleboel buikoperaties van katten tegen nadat ze die ondingen kapot gebeten hadden. Onze katjes zijn Maine Coons (nog kittens - 9 maanden) en die hebben sterke kaken maar ik kom ook verhalen over huis tuin en keuken katten tegen die het voor elkaar kregen.
beterschap met kat Oudblond. Ik heb weinig anders te melden dan dat ik verkouden ben en vanavond naar Paul van Vliet ga, Geen ideale combinatie, maar het moet maar
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Veel plezier Nlies.
Beterschap met kat Oudblond.
Veel plezier Nlies!

Hier staat de vaatwasser aan, 1,5 dag vaat opgespaard, voel me een verwend nest.. :$
Ken het niet van huis uit, daar woonde we met 7 man, dus ja. Nu voor 2 personen een vaatwasser, vind ik erg luxe!
Beterschap met je katje Oudblond!

Veel plezier Nlies. Ik ben ook verkouden en ik ga vanavond naar Van der Laan & Woe. Gelukkig heb ik neusspray waardoor het wel gaat.

Vanmiddag naar het spoorwegmuseum geweest, dat was ook erg leuk.

Verder ook weinig te melden. Fijne avond allen.
Die balletjes heb ik ook nog ergens liggen. Zodra ik ze vind gooi ik ze weg. Dank voor de waarschuwing!
@Hawelery: zal ik dan maar bekennen dat ik alleen ben en ook een afwasmachine heb.
Heb trouwens een mooie avond gehad, had best een uurtje langer mogen duren
Wij hebben ook een vaatwasser. Toen ik nog alleen was trouwens niet, toen had ik daar een plek voor in mijn mini-keuken. Ik vind het een heerlijk apparaat. Toen ik nog alleen was stond vaak het hele aanrecht vol afwas. :$

Mijn avond was ook erg leuk! :D Eenmaal thuis nog WIDM gekeken, geweldige eerste aflevering. En nu zo naar bed!

Welterusten!
Fijn Oudblond!!

Hier geen vaatwasser.
Het is nog erger: ik was mijn kleding vaak ook nog met de hand.Wasmachine doet me er te lang over.Ook op kort programma.

Nu heb ik weer ruzie met een ander apparaat : nl de smtphone.
Ik had echt 50 jaar eerder geboren moeten worden grrr klote dingen (6)
Katje doet het gelukkig goed. Al zal ik geruster zijn als hij ook op de bak geweest is. Fijne zondag Roepers!
Fijn dat katje het goed doet, oudblond.

Ik vind vaatwasser de ultieme luxe haha. :D

Vanavond komen mijn ouders eten, gezellig, wilde eerst naar hun, tot ik bedacht dat ik de vaatwasser heb :rofl:
Net beneden even afgenomen en gestofzuigd, ouders die langskomen is daar altijd goede motivatie voor om het een keer extra te doen. :proud:

Fijne zondag!
Oudblond schreef:
07-01-2018 13:36
Katje doet het gelukkig goed. Al zal ik geruster zijn als hij ook op de bak geweest is. Fijne zondag Roepers!
Van dat theelepeltje eten van eergisteren zal hij niet snel op de bak hoeven lijkt mij, maar fijn dat hij het verder goed doet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven