Wij roepen wederom een eind weg!

woensdag 3 januari 2018 om 19:54
Leuk Cateau. Zal vast goed staan.Cateautje schreef: ↑03-01-2018 18:12De halve stad afgezocht naar sjaaltjes, nergens te vinden en toen bedacht ik me: De Kringloopwinkel en ja hoor plenty keuze en twee kwartjes per stuk, dus ik ben onder de pannen. Heb ze bij thuiskomst in de wasmachine gemikt en ze hangen nu buiten. Morgen ga ik er van alles mee uitproberen.![]()

woensdag 3 januari 2018 om 19:57
Dat klinkt heel pijnlijk Twilight. Hoe is het verder?twilight84 schreef: ↑03-01-2018 19:22Ahhhh mijn knie zat vanochtend op slot! Auw!!!
Oudblond wat klinkt dat als een super schoonmaker! Jammer dat je hem niet meer hebt.

donderdag 4 januari 2018 om 13:05
Zo, alles weer gedaan voor vandaag. 3 winkels langsgeweest, een tekening opgehaald in een naburig dorp, de weekboodschappen gedaan en getankt. Daarna bij buurdochter een croissantje gebracht en er zelf ook een gegeten sinds een half jaar. Smaakte goed.
Morgen samen met buurdochter en cadeau-kleindochter naar de stad, even shoppen.]
Eten voor vanavond is ook al klaar (restant Chinees).
Misschien dat ik nog wat werk en in ieder geval eind van de middag een dutje.
Fijne middag Roepers
Oh en ik heb een prachtige foto van cadeau-kleindochter gekregen.
Morgen samen met buurdochter en cadeau-kleindochter naar de stad, even shoppen.]
Eten voor vanavond is ook al klaar (restant Chinees).
Misschien dat ik nog wat werk en in ieder geval eind van de middag een dutje.
Fijne middag Roepers

Oh en ik heb een prachtige foto van cadeau-kleindochter gekregen.

donderdag 4 januari 2018 om 14:29
Je dagen zien er goed uit Prada en leuk dat je morgen gaat winkelen met je gekozen familie. 
Dat is het wel aan het worden hè, een echte familie. Foto in huis, winkelen, bij en van elkaar eten.
Je hebt het maar getroffen, met zo'n leuk stel naast je..
Ik wilde vandaag nog even de stad in, maar ik moet helaas thuisblijven voor een pakketje, dat was ik helemaal vergeten. Jammer, het is net zulk lekker weer.

Dat is het wel aan het worden hè, een echte familie. Foto in huis, winkelen, bij en van elkaar eten.
Je hebt het maar getroffen, met zo'n leuk stel naast je..
Ik wilde vandaag nog even de stad in, maar ik moet helaas thuisblijven voor een pakketje, dat was ik helemaal vergeten. Jammer, het is net zulk lekker weer.

donderdag 4 januari 2018 om 14:40
Ja ik heb het zeker getroffen. Helaas moeten ze gaan verhuizen ivm de baby maar ze blijven in ieder geval in de buurt wonen.
Het is inderdaad net familie, haar moeder stuurt altijd kusjes omdat ik een beetje op haar dochter let en haar help. Ook al zo'n schat van een mens ook al heb ik haar nooit gezien.
Jammer dat je thuis moet blijven. Heb je je sjaaltjes al geprobeerd?
Het is inderdaad net familie, haar moeder stuurt altijd kusjes omdat ik een beetje op haar dochter let en haar help. Ook al zo'n schat van een mens ook al heb ik haar nooit gezien.
Jammer dat je thuis moet blijven. Heb je je sjaaltjes al geprobeerd?

donderdag 4 januari 2018 om 14:52
Alle sjaaltjes om m'n ei gebonden en het staat leuk, zeker met lange oorbellen. Nou ben ik al jaren 18, maar nu is dat zeker te zien.
Heb vorige week nieuwe oorbellen gekocht in de vorm van een dreamcatcher die zijn zooo leuk, kan niet wachten om ze te dragen.
De sjaaltjes zijn verslavend, ik wil er nog veel meer en morgen ga ik er gelijk achteraan, zodra mijn hulp is vertrokken.

Heb vorige week nieuwe oorbellen gekocht in de vorm van een dreamcatcher die zijn zooo leuk, kan niet wachten om ze te dragen.
De sjaaltjes zijn verslavend, ik wil er nog veel meer en morgen ga ik er gelijk achteraan, zodra mijn hulp is vertrokken.

donderdag 4 januari 2018 om 15:53
Ik ben fijn met man een museumbezoek aan 't doen, want in tegenstelling tot Cateautje vind ik het geen lekker weer om buiten te zijn.
Ik heb net een rondje impressionistische schilderijen erop zitten van Jongkind en vrienden in het Dordrechts museum. Mooi hoor, wolkenluchten en water dat van het doek afspat.
Nu even lunchen om weer nieuwe krachten op te doen, zometeen nog een rondje foto's van Dordrecht lang geleden.
Ik heb net een rondje impressionistische schilderijen erop zitten van Jongkind en vrienden in het Dordrechts museum. Mooi hoor, wolkenluchten en water dat van het doek afspat.
Nu even lunchen om weer nieuwe krachten op te doen, zometeen nog een rondje foto's van Dordrecht lang geleden.

donderdag 4 januari 2018 om 16:53
Haha, heel herkenbaar.Cateautje schreef: ↑04-01-2018 14:52Alle sjaaltjes om m'n ei gebonden en het staat leuk, zeker met lange oorbellen. Nou ben ik al jaren 18, maar nu is dat zeker te zien.![]()

donderdag 4 januari 2018 om 17:52
Dank je Aviv, man en ik zochten nog een plek om een weekendje door te brengen. Ik ga kijken wat Dordrecht te bieden heeft!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

donderdag 4 januari 2018 om 19:01
Een paar wasjes gedraaid vandaag, die in de droger konden, pakketje is bezorgd en nu verveel ik me, vreselijk, weet van gekkigheid niet wat ik met mezelf aanmoet.
Ik had vanmiddag gewoon naar buiten moeten gaan, want nu heb ik energie teveel en weet niet wat ik ermee moet. Kans is groot dat ik vannacht lig te stuiteren in m'n bed en natuurlijk niet op tijd in slaap val.
Morgen ga ik de hele dag op pad mezelf uitputten. Het is goed weer, morgen 8 graden en droog, dus inpakken tegen de poolwind hoeft niet.
Ik had vanmiddag gewoon naar buiten moeten gaan, want nu heb ik energie teveel en weet niet wat ik ermee moet. Kans is groot dat ik vannacht lig te stuiteren in m'n bed en natuurlijk niet op tijd in slaap val.
Morgen ga ik de hele dag op pad mezelf uitputten. Het is goed weer, morgen 8 graden en droog, dus inpakken tegen de poolwind hoeft niet.

donderdag 4 januari 2018 om 19:19

donderdag 4 januari 2018 om 19:23
Lekker blijven luieren dan Twilight. De afgelopen tijd heeft je mentaal al genoeg energie gekost. We gaan weer duimen draaien. Ik steek er voor de zekerheid maar een kaarsje bij aan. Baat het niet dan schaadt het niet. Succes Twilight!twilight84 schreef: ↑04-01-2018 19:19Pffff ik moet ook nog work out doen, zoooo geen zin in! Heb vandaag een heerlijke luie dag. Lekker middagdutje gedaan. En verder lekker series kijken die ik had opgenomen. Fijn zon vakantie!
Voor de 5e keer is het grote duimen ook weer begonnen! Weer 2 weken in spanning zitten!
vrijdag 5 januari 2018 om 00:19
Ik ben ziekig enzo, bah. Maar ik ben wel weer begonnen met mijn dieet en de weegschaal daalt snel. Altijd hè, die eerste dagen, maar het werkt heel erg motiverend.
Ziek zijn is niet handig, want ik heb een druk weekend voor de boeg. Morgenavond een verjaardag (waar ik zooo geen zin in heb, maar niet gaan is niet echt een optie), zaterdag gaan we naar het spoorwegmuseum en ‘s avonds naar het theater, en zondag vieren we Koptisch kerstfeest bij mijn schoonzusje en haar Egyptische echtgenoot.
Dus ik neem maar een paar pijnstillers en ga lekker genieten van dit wel heel leuke weekend!
Maar nu eerst slapen natuurlijk. Welterusten allemaal!
Ziek zijn is niet handig, want ik heb een druk weekend voor de boeg. Morgenavond een verjaardag (waar ik zooo geen zin in heb, maar niet gaan is niet echt een optie), zaterdag gaan we naar het spoorwegmuseum en ‘s avonds naar het theater, en zondag vieren we Koptisch kerstfeest bij mijn schoonzusje en haar Egyptische echtgenoot.
Dus ik neem maar een paar pijnstillers en ga lekker genieten van dit wel heel leuke weekend!
Maar nu eerst slapen natuurlijk. Welterusten allemaal!

vrijdag 5 januari 2018 om 16:36
Dacht het net te halen. Toen ik op de brommer stapte was het droog en dat is het de hele reis gebleven. Heb 3 mooie sjaals gevonden en ben weer vertrokken, ook toen was het droog. Ik ben nog even naar AH gegaan voor Biotex en toen ik daar vandaan kwam goot het echt en hoewel de reis maar kort was kwam ik verzopen aan thuis. Maar goed, alles staat nu in de week en morgen het boeltje wassen. Heb nu al een aardige stapel in mooie kleuren. Van de week blijft het droog en dan ga ik nog even ergens aan de andere kant van de stad kijken of ze nog iets voor me hebben.
Meer heb ik niet te roepen op dit moment.
Meer heb ik niet te roepen op dit moment.

vrijdag 5 januari 2018 om 16:41
Je hebt de stad geplunderd als een echte Kelt.

Sta ervan te kijken dat die bagel er nog bij paste, haha.
vrijdag 5 januari 2018 om 17:32