Wij roepen wederom een eind weg!

04-12-2017 16:33 2194 berichten
Zo goed Drackie?
Alle reacties Link kopieren
Zo, lekker in bed. Ik geniet zo intens van mijn bed. Ik geniet zó van het feit dat ik praktisch nooit vroeg hoef op te staan. Zeker nu het winter is. Eigenlijk ben ik gewoon best wel blij dat ik niet meer naar school ga en dat is denk ik voor het eerst. Zeker mijn laatste opleiding was niks. Logopedie vond ik wel ontzettend leuk en mis ik enorm, maar ik ben zo blij dat ik die stress en vermoeidheid niet meer heb. :D

Welterusten!
Goedemiddag allemaal!

Wat is het hier stil. Wat zijn jullie plannen voor vandaag? Ik heb niet echt plannen, behalve dat ik vandaag mijn dieet weer oppak. Ik ben ook wel klaar met al dat gevreet, dus het werd hoog tijd.

Fijne dag allemaal!
Goedemiddag,
ben al hele ochtend in de weer.
Ik ga zo misschien nog naar de kringloop, nieuw boek halen.
Verder niks.
Ik ben wat aan het werken en even bij de buurvrouw koffie gedronken. Ondanks al dat gevreet de afgelopen dagen ben ik toch mooi een kilo afgevallen. :cheer2:
Da's mooi Prada, ik ben wel wat zwaarder dan voor de kerst. Niet veel en ben wel 2.5 kg lichter dan vorig jaar om deze tijd, dus op zich wel tevreden.

Wat een saaie dag was het vandaag. Ik voel me met mijn blafhoest niet fit. Dus alleen wat rondgehangen en schoongemaakt.
aviv_13 schreef:
02-01-2018 18:55
Da's mooi Prada, ik ben wel wat zwaarder dan voor de kerst. Niet veel en ben wel 2.5 kg lichter dan vorig jaar om deze tijd, dus op zich wel tevreden.

:thumbsup:
Mooi Prada!
Ik heb huisgehouden. Trots op mezelf :loveit: Al vermoed ik dat ik al die actie morgen mag bekopen met pijn in mijn lijf. Maat vinden en houden blijf ik moeilijk vinden. Ik kan niets met de 'Franse slag', maar zou dat voor mijn gezondheid beter wel doen. Ach, morgen eerste dag weer op kantoor. 2 Dagen zonder afspraken of bijeenkomsten, dus gewoon lekker mail e.d. wegwerken en schema's en voorbereidingen maken en dan weer 3 dagen vrij :yes:
Fijne avond Roepertjes!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Hopelijk valt de pijn in je lijf morgen mee Blondje. Ik heb gisteren een rondje huis gedaan. Volgende week komt de hulp weer en dan gaan we de kleedkamer eens uitzoeken en sorteren. Tenminste dat is het plan maar ik denk dat we vooral eerst veel gaan bijpraten want we hebben elkaar 3 weken niet gezien.
Prada, jouw hulp klinkt echt als goud waard! Wij hadden ooit een schoonmaker: een boom van een vent die zowat zijn hele uitgebreide gezin meebracht zodat mijn huis in een uurtje spik en span was. Mevrouw was kok en als ik thuiskwam in dat schone huis stond er vaak ook nog een lekkere Surinaamse maaltijd in de koelkast want 'ik werkte zo veel en man was er niet 's avonds' :heart: De puberkinderen kwamen meehelpen omdat ze het leuk vonden dat ze mijn oude tijdschriften mee mochten nemen en ik regelmatig kleding opruimde die ze hebben mochten. jammer voor mij maar fijn voor hen hebben ze hun droom om terug naar Suriname te gaan waar kunnen maken. En vermits man zo'n onregelmatig schema heeft is het moeilijk om weer iemand te vinden die ik vandaag kan bellen om overmorgen schoon te komen maken.
Ik hou helemaal niet zo van het huishouden en zou het wel willen uitbesteden, maar dan komt er een vreemd iemand bij me over de vloer en eigenlijk heb ik daar nog een grotere hekel aan.
Laatst sprak ik daar met een vriendin erover, die was erg opgelucht nadat haar hulp was opgestapt want daar had ze meer last dan lust van. Precies voor zo'n situatie ben ik bang.
Toen ik nog werkte had ik een hulp. Heerlijk vond ik dat, 's morgens geld op tafel leggen, 's avonds geld weg, huis schoon. Viel altijd best tegen als hulp niet was komen opdagen wegens ziekte of zoiets
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Mijn hulp komt altijd binnen en dan zegt ze, 'zo nu ga ik eens een bakkie koffie voor je maken want jij bent altijd voor anderen aan het zorgen" Zo lief :heart:
Het stormt flink door hier!
aviv_13 schreef:
03-01-2018 10:18
Het stormt flink door hier!
Hier ook, wat een wind zeg.
Hallo allen.
Het waait hier ook goed, alle deuren klapperen omdat ik een rooster heb open gezet tegenover het slaapkamerraam zodat alles lekker door kan tochten. Het lijkt wel een spookhuis nu. Maar goed, wel lekker fris in huis als ik vanmiddag dat rooster weer sluit.
Ik hou van storm, maar dat komt omdat ik in een hele vieze stad woon en die wordt dan eens schoongewoeid en ruikt alles weer een beetje gezond en kan ik mijn was weer buiten hangen zonder dat er vieze luchtjes in gaan hangen.
't Waait hier ook goed.

Ik heb soort van smetvrees ontwikkeld, dus doe het huishouden zelf.
Vandaag: badkamer schoongemaakt, bed verschoond en opgemaakt en beneden gestofzuigd.
Eerst die feestdagenflauwekul en nu kan ik weer niet naar de kapper omdat het stormt buiten?
Nou ik ga toch.
Miedo, ik hoop dat je kapper er een beetje stormvast kapsel van weet te maken!
aviv_13 schreef:
03-01-2018 14:22
:-)
miedo schreef:
03-01-2018 14:05
Eerst die feestdagenflauwekul en nu kan ik weer niet naar de kapper omdat het stormt buiten?
Nou ik ga toch.
You go girl :cheer2:
De halve stad afgezocht naar sjaaltjes, nergens te vinden en toen bedacht ik me: De Kringloopwinkel en ja hoor plenty keuze en twee kwartjes per stuk, dus ik ben onder de pannen. Heb ze bij thuiskomst in de wasmachine gemikt en ze hangen nu buiten. Morgen ga ik er van alles mee uitproberen. :)
Ik baal, het is/was vandaag blijkbaar papierkliko ophaaldag maar mijn afvalwijzer-app heeft me geen melding gegeven. Wat het normaal wel doet, en ik zou me sowieso in de week vergissen want dacht dat ze pas volgende week kwamen. Pff.
Nu zit ik dus met een volle bak, want te laat met buiten zetten. :(

En ze komen maar eens in de 4 weken voor papier.
aviv_13 schreef:
03-01-2018 14:22
Ik had vanochtend bedacht dat een hoge paardenstaart wel goed stond bij mijn outfit... Die staart in mijn gezicht samen met een verregende bril. Neuh niet echt een succes.
O ellende Hawelry, ik zag het voor mijn papierbak gelukkig op tijd toen ik opzocht welke bak naar buiten moest, rest of gft. Omdat ik net wat meubels bij de Ikea vandaan had, zat-ie ook tot de nok toe vol met karton. Dat had Ik anders naar de grote container in de wijk moeten brengen.
Oudblond schreef:
03-01-2018 18:53
Ik had vanochtend bedacht dat een hoge paardenstaart wel goed stond bij mijn outfit... Die staart in mijn gezicht samen met een verregende bril. Neuh niet echt een succes.
Ik zie het voor me! 😁

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven