Napraattopic Deel 94
zaterdag 23 december 2017 om 20:48
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 7 januari 2018 om 22:11
Ik weet dat dit niet het juiste topic is maar ik moet even hardop vloeken. Net te horen gekregen dat een van mijn liefste vriendinnen uitgezaaide kanker heeft en dat er geen kans meer is op genezing. Vorig jaar een lieve collega verloren aan deze k*ziekte en ook nog eens 2 familieleden onverwacht overleden
het is nu wel even genoeg zo.

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 7 januari 2018 om 22:25
Dank jullie wel voor de lieve woorden. Het doet mij goed
Het is inderdaad enorm kut. Op dit moment ben ik verbijsterd, enorm verdrietig maar vooral ontzettend woedend. Maar dat hoort bij het rouwproces. Nogmaals bedankt voor jullie lieve reacties

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

zondag 7 januari 2018 om 22:39
Durf ik om een link te vragen?... ja, dat durf ik. Bij deze.Fizzyhideous schreef: ↑07-01-2018 22:37Die vervelende vent met zijn afdankertjes begint nu in het tindertopic over dikke tieten..bah wat een akelig gevoel krijg ik bij hem.

zondag 7 januari 2018 om 22:40
Minder van tinder.
zondag 7 januari 2018 om 23:06
Nou bah.Fizzyhideous schreef: ↑07-01-2018 22:37Die vervelende vent met zijn afdankertjes begint nu in het tindertopic over dikke tieten..bah wat een akelig gevoel krijg ik bij hem.
Nare man.

zondag 7 januari 2018 om 23:27
Ik dacht al ‘ kansloos topic’ , maar dat heb je nu voor mij verklaard.Ana_Isabel2 schreef: ↑07-01-2018 23:25Zou eenzame Hans nog wat doen met al onze adviezen..? Volgens mij is het niemand opgevallen dat hij niet 1x gereageerd heeft![]()
En wij maar tips geven![]()

zondag 7 januari 2018 om 23:43
O, dit gebeurt gewoon in het echt ook hoor.Ana_Isabel2 schreef: ↑07-01-2018 23:40Kan het zijn dat TO van het uit-huis-plaats topic heel jong is? Of het is niet echt..
Er wordt zo kinderlijk gereageerd op de boze reacties en amper info gegeven. Alsof ze er geen kaas van heeft gegeten..
Maar ze doet zielig en iedereen denkt mee, dus doel bereikt.
zondag 7 januari 2018 om 23:48
Dat kan wel en dat hoeft echt niet. Net zoals de initiële insteek van geld, zorg en behoefte aan dankbaarheid van jeugdzorg voor een misschien niet echt kleinkind, helaas dus door iemand van alle leeftijden geschreven kan zijn. Ik hoop dat ze heel jong is en eigenlijk gek op de kleine baby is geraakt. Dat hoop ik echt.Ana_Isabel2 schreef: ↑07-01-2018 23:40Kan het zijn dat TO van het uit-huis-plaats topic heel jong is? Of het is niet echt..
Er wordt zo kinderlijk gereageerd op de boze reacties en amper info gegeven. Alsof ze er geen kaas van heeft gegeten..
Geen idee.
Mijn post is in ieder geval verwijderd dankzij een vriendelijke staffer.
enn wijzigde dit bericht op 07-01-2018 23:48
1.92% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

zondag 7 januari 2018 om 23:50
Echt niets verbaast me nog.Ana_Isabel2 schreef: ↑07-01-2018 23:48Ik geloof wel dat het echt gebeurd Inderdaad, maar het komt op de een of andere manier niet meer geloofwaardig over bij mij.
Ik ga dus ook lekker afsluiten, ik word er te bitter en zuur van, van dit soort mensen.

zondag 7 januari 2018 om 23:50
Als het echt is, hoop ik dat ook, inderdaad.Enn schreef: ↑07-01-2018 23:48Dat kan wel en dat hoeft echt niet. Net zoals de initiële insteek van geld, zorg en behoefte aan dankbaarheid van jeugdzorg voor een misschien niet echt kleinkind, helaas dus door iemand van alle leeftijden geschreven kan zijn. Ik hoop dat ze heel jong is en eigenlijk gek op de kleine baby is geraakt. Dat hoop ik echt.
Geen idee.
Mijn post is in ieder geval verwijderd dankzij een vriendelijke staffer.
TO kan jou ook hebben gestaft?