Entertainment alle pijlers

Wie is de Mol? 2018

11-11-2017 18:52 1233 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond 10 minuutjes Mol.
Edit: de kandidaten zijn bekend!

presentator Ron Boszhard

nieuwslezeres Simone Weimans

muzikant Ruben Hein ============> Winnaar

modeontwerpster Olcay Gulsen ======> Verliezer

cabaretier Emilio Guzman

schrijfster Stine Jensen

cartoonist Jean Marc van Tol

zangeres Bella Hay

presentator Jan Versteegh ===========> De Mol

actrice Loes Haverkort

Het land waarin de mollenjacht gaat plaatsvinden is nog niet officieel bekend gemaakt; maar volgens de geruchten gaat het om Georgië.

Zaterdag 6 januari 2018 is de eerste aflevering.
girasole3 wijzigde dit bericht op 10-03-2018 21:46
79.47% gewijzigd
Leuke eerste aflevering, verrassend!
Jan en Olcay waren bloedfanatiek, dat zijn geen mollen. Ik ga voor nu voor Emilio en Jean-Marc.
Leuk begin!
Had al snel door dat ze in verschillende steden zaten. Hotels waren anders en het weer en kleding van de deelnemers ook. Totaal andere landen had ik dan weer niet verwacht. Leuke twist!

Vind het niet zo erg dat Ron meteen naar huis moest. Ben niet zo gecharmeerd van hem. De Guzman, Jan en Gulcay vind ik dan weer wel heel leuk. En die vrouw van het nieuws, wat grappig haar in haar normale outfit te zien, gewoon met losse haren.

Heb nog niet veel kunnen zien, maar dat vind ik de eerste afleveringen altijd heel moeilijk.
Lach hard, duik diep, kom terug..
Gelijk mijn eerste mol eruit! Maar dat vind ik niet zo erg, want Ron is niet mijn favoriet. M18 kan ook nog Ruben zijn bedenk ik me.
En Loes lacht wel heel gemeen. Vast een mol.
Jean Marc had het woord mol op hem staan. Hij had de envelop in z’n broek gestoken en alleen dat woord stak eruit.

Hij had geen reden om de envelop in z’n zak te doen verder.
Wat was nou het eerste voicemail bericht? De coördinaten kloppen niet ofzo?
spaatje25 schreef:
07-01-2018 23:07
Jean Marc had het woord mol op hem staan. Hij had de envelop in z’n broek gestoken en alleen dat woord stak eruit.

Hij had geen reden om de envelop in z’n zak te doen verder.
Jean Marc werd ook op radio2 genoemd als mol. Hij zou op bepaalde introbeelden als enige van onder gefilmd zijn, de rest van boven. Ofzoiets..
Lach hard, duik diep, kom terug..
Lizzy75 schreef:
07-01-2018 21:46
Leuke eerste aflevering, verrassend!
Jan en Olcay waren bloedfanatiek, dat zijn geen mollen. Ik ga voor nu voor Emilio en Jean-Marc.

Keken we naar dezelfde? Die was niet vooruit te branden met d'r handtasje.
Zebra123 schreef:
07-01-2018 23:53
Wat was nou het eerste voicemail bericht? De coördinaten kloppen niet ofzo?
Ja die vakken van de kaart waren niet ABCD, 1-2-3-4 maar KLMN, 16-17-18-19 (oid)
Dat had ze kunnen hinten naar dat ze iets zochten met die letters en cijfers (M18)
MarindaH schreef:
08-01-2018 06:32
Ik vond Olcay ook heel fanatiek, meteen de foto’s omdraaien en proberen te puzzelen waar anderen echt niks deden met de puzzels en alleen maar aan het giechelen waren.
Ik ga dit jaar stuurs op Jean-Marc zitten (tot hij eruit vliegt): HET IS JEAN-MARC!!!!!11!! :cheer2:
AnAppleADay schreef:
08-01-2018 07:43
Ik vond Olcay ook heel fanatiek, meteen de foto’s omdraaien en proberen te puzzelen waar anderen echt niks deden met de puzzels en alleen maar aan het giechelen waren.
Ik vond t verdacht dat zij aan de telefoon geen spier vertrok toen ze zeiden in Kiev te zitten terwijl zij in een ander land zat.
redbulletje schreef:
08-01-2018 08:47
Ik vond t verdacht dat zij aan de telefoon geen spier vertrok toen ze zeiden in Kiev te zitten terwijl zij in een ander land zat.
Ik dacht tijdens de uitzending eigenlijk dat ze echt niet de mol kan zijn, omdat ze zo fanatiek en goed bezig was. Maar heb dat stukje even teruggekeken en het is inderdaad heel raar hoe ze totaal niet reageertt als Jan zegt dat ze in Kiev zijn.
Ik vond dat Jan en Jean Marc wel erg lang draalden om eindelijk eens op pad te gaan. En snapte dat gehannes van Loes en Ron met die metro's ook niet zo. Waarom geen taxi?
Ik vind het juist niet verdacht van Olcay, ze zat heel erg in haar spel-modus leek het en wat gezegd werd drong niet echt door. Ik denk dat juist de mol er op gebrand is om heel verbaasd te reageren alsof hij/zij het nog niet wist. Die is dus heel erg aan het opletten of iemand daarover begint.
Ik heb de aflevering nog een keer gekeken en ik vind nu vooral Stine heel erg verdacht doen.
Mijn gevoel is nu Stine eigenlijk al vrij snel maar waarom geen idee.
Ik heb ook nog eens gekeken en vind Stine ook verdacht. Kan er niet direct de vinger opleggen maar ik vind haar geforceerd en onnatuurlijk overkomen.
Ik vond trouwens die tv op de kamer van Stine en Emilio ook heel raar, dat je die in spiegelbeeld ziet. Vooral omdat het beeld zelf niet in spiegelbeeld is :frusty:
missfitz schreef:
08-01-2018 16:09
Ik heb ook nog eens gekeken en vind Stine ook verdacht. Kan er niet direct de vinger opleggen maar ik vind haar geforceerd en onnatuurlijk overkomen.
Precies. Als ze de telefoon krijgt doet ze ook heel vreemd en lijkt ze een toneelstukje op te voeren. Komt heel onnatuurlijk over.
redbulletje schreef:
08-01-2018 08:47
Dat viel mij dus ook op! Ze werd meteen een stuk verdachter in mijn ogen.
Timetraveler schreef:
07-01-2018 19:50
Ik heb het net gekeken. Ik vind Ruben nu al irritant en ik weet niet waarom. Olcay lijkt me een interessante deelneemster!
Ik heb het precies andersom. Jeuk van Olcay met haar maniertjes en geaffecteerde spraak. Ruben vind ik leuk.

Denk overigens ook dat Ron weer terugkomt. Dat is natuurlijk al eerder gebeurd. Denk aan het seizoen met de big five in de kooien.
Dat hoop ik eerlijk gezegd niet. Word altijd een beetje iebelig als iemand toch weer terug komt: het is een afvalrace en weg is weg wat mij betreft.
girasole3 schreef:
08-01-2018 15:07
Ik heb de aflevering nog een keer gekeken en ik vind nu vooral Stine heel erg verdacht doen.
Ik ken haar eigenlijk niet. Misschien doet ze wel altijd zo als ze op tv is?

Ik vind haar wel een plausibele kandidaat voor de Mol. Net als Loes en Jean-Marc trouwens.
Weet iemand wanneer de Belgische wie is de mol ook weer begint?
MarindaH schreef:
08-01-2018 06:32
Ha ha, inderdaad, ik hoop dat ze tasje ergens diep in haar koffer stopt. :bye:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven