Wie is de Mol? 2018
zaterdag 11 november 2017 om 18:52
Vanavond 10 minuutjes Mol.
Edit: de kandidaten zijn bekend!
presentator Ron Boszhard
nieuwslezeres Simone Weimans
muzikant Ruben Hein ============> Winnaar
modeontwerpster Olcay Gulsen ======> Verliezer
cabaretier Emilio Guzman
schrijfster Stine Jensen
cartoonist Jean Marc van Tol
zangeres Bella Hay
presentator Jan Versteegh ===========> De Mol
actrice Loes Haverkort
Het land waarin de mollenjacht gaat plaatsvinden is nog niet officieel bekend gemaakt; maar volgens de geruchten gaat het om Georgië.
Zaterdag 6 januari 2018 is de eerste aflevering.
Edit: de kandidaten zijn bekend!
presentator Ron Boszhard
nieuwslezeres Simone Weimans
muzikant Ruben Hein ============> Winnaar
modeontwerpster Olcay Gulsen ======> Verliezer
cabaretier Emilio Guzman
schrijfster Stine Jensen
cartoonist Jean Marc van Tol
zangeres Bella Hay
presentator Jan Versteegh ===========> De Mol
actrice Loes Haverkort
Het land waarin de mollenjacht gaat plaatsvinden is nog niet officieel bekend gemaakt; maar volgens de geruchten gaat het om Georgië.
Zaterdag 6 januari 2018 is de eerste aflevering.
girasole3 wijzigde dit bericht op 10-03-2018 21:46
79.47% gewijzigd
zondag 7 januari 2018 om 22:32
Leuk begin!
Had al snel door dat ze in verschillende steden zaten. Hotels waren anders en het weer en kleding van de deelnemers ook. Totaal andere landen had ik dan weer niet verwacht. Leuke twist!
Vind het niet zo erg dat Ron meteen naar huis moest. Ben niet zo gecharmeerd van hem. De Guzman, Jan en Gulcay vind ik dan weer wel heel leuk. En die vrouw van het nieuws, wat grappig haar in haar normale outfit te zien, gewoon met losse haren.
Heb nog niet veel kunnen zien, maar dat vind ik de eerste afleveringen altijd heel moeilijk.
Had al snel door dat ze in verschillende steden zaten. Hotels waren anders en het weer en kleding van de deelnemers ook. Totaal andere landen had ik dan weer niet verwacht. Leuke twist!
Vind het niet zo erg dat Ron meteen naar huis moest. Ben niet zo gecharmeerd van hem. De Guzman, Jan en Gulcay vind ik dan weer wel heel leuk. En die vrouw van het nieuws, wat grappig haar in haar normale outfit te zien, gewoon met losse haren.
Heb nog niet veel kunnen zien, maar dat vind ik de eerste afleveringen altijd heel moeilijk.
Lach hard, duik diep, kom terug..
maandag 8 januari 2018 om 00:01
Jean Marc werd ook op radio2 genoemd als mol. Hij zou op bepaalde introbeelden als enige van onder gefilmd zijn, de rest van boven. Ofzoiets..
Lach hard, duik diep, kom terug..
maandag 8 januari 2018 om 07:42
maandag 8 januari 2018 om 07:43
maandag 8 januari 2018 om 08:47
Ik vond t verdacht dat zij aan de telefoon geen spier vertrok toen ze zeiden in Kiev te zitten terwijl zij in een ander land zat.AnAppleADay schreef: ↑08-01-2018 07:43Ik vond Olcay ook heel fanatiek, meteen de foto’s omdraaien en proberen te puzzelen waar anderen echt niks deden met de puzzels en alleen maar aan het giechelen waren.
maandag 8 januari 2018 om 10:00
Ik dacht tijdens de uitzending eigenlijk dat ze echt niet de mol kan zijn, omdat ze zo fanatiek en goed bezig was. Maar heb dat stukje even teruggekeken en het is inderdaad heel raar hoe ze totaal niet reageertt als Jan zegt dat ze in Kiev zijn.redbulletje schreef: ↑08-01-2018 08:47Ik vond t verdacht dat zij aan de telefoon geen spier vertrok toen ze zeiden in Kiev te zitten terwijl zij in een ander land zat.
maandag 8 januari 2018 om 10:52
maandag 8 januari 2018 om 18:50
Precies. Als ze de telefoon krijgt doet ze ook heel vreemd en lijkt ze een toneelstukje op te voeren. Komt heel onnatuurlijk over.
maandag 8 januari 2018 om 18:51
Dat viel mij dus ook op! Ze werd meteen een stuk verdachter in mijn ogen.redbulletje schreef: ↑08-01-2018 08:47Ik vond t verdacht dat zij aan de telefoon geen spier vertrok toen ze zeiden in Kiev te zitten terwijl zij in een ander land zat.
maandag 8 januari 2018 om 19:34
Ik heb het precies andersom. Jeuk van Olcay met haar maniertjes en geaffecteerde spraak. Ruben vind ik leuk.Timetraveler schreef: ↑07-01-2018 19:50Ik heb het net gekeken. Ik vind Ruben nu al irritant en ik weet niet waarom. Olcay lijkt me een interessante deelneemster!
Denk overigens ook dat Ron weer terugkomt. Dat is natuurlijk al eerder gebeurd. Denk aan het seizoen met de big five in de kooien.
maandag 8 januari 2018 om 20:18