Werkt product x echt?

vrijdag 17 maart 2017 om 15:46
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken
Mijn bijdrage:
- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.
- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.
Jullie nog toevoegingen en tips?
Mijn bijdrage:
- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.
- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.
Jullie nog toevoegingen en tips?

maandag 8 januari 2018 om 16:35
maandag 8 januari 2018 om 17:47
Hallo,
Lees al geruime tijd met jullie mee en heb ook 2 aanbevolen producten getest! Dus werd het ruim tijd zelf eens een account aan te maken
Vites tandpasta, helaas viel deze erg tegen, ik krijg er enorme speekselvloed door? Echt misselijk van. Heb hem weggegeven en diegene is er helemaal fan van! Geen weggegooid geld uiteindelijk
Kruidvat wimperserum, geweldig! Mijn wimpers zijn net als Bambi
Mijn inbreng bij deze: Bodylotion van Urtekram, geen droge benen meer. En ik vind jojoba olie fijn voor mijn gezicht.
Dus blijf dit topic trouw volgen
Lees al geruime tijd met jullie mee en heb ook 2 aanbevolen producten getest! Dus werd het ruim tijd zelf eens een account aan te maken

Vites tandpasta, helaas viel deze erg tegen, ik krijg er enorme speekselvloed door? Echt misselijk van. Heb hem weggegeven en diegene is er helemaal fan van! Geen weggegooid geld uiteindelijk

Kruidvat wimperserum, geweldig! Mijn wimpers zijn net als Bambi

Mijn inbreng bij deze: Bodylotion van Urtekram, geen droge benen meer. En ik vind jojoba olie fijn voor mijn gezicht.
Dus blijf dit topic trouw volgen

''Geen woorden maar daden''

maandag 8 januari 2018 om 20:11
Sorry, foutje, het moet zijn 0,05%. Ik ben begonnen met 0,02 maar merkte daar helemaal niks van. Dus was op een gegeven moment behoorlijk dik aan het smeren. Heb toen zwaarder gevraagd en deze voorgeschreven gekregen. Met 0,05% heb ik geen enkel probleem, mits ik niet vaker dan eens per week smeer. Dat is voor mij genoeg om de acné die ik anders rondom mijn kin en kaaklijn krijg onder controle te houden. Ik smeer het trouwens een uur voor het slapen op mijn hele gezicht en doe soms nog iets hydraterends eroverheen vlak voor het slapen.
maandag 8 januari 2018 om 20:22

maandag 8 januari 2018 om 20:30
Nog steeds heftig hoor. Ik smeer 0,05 dagelijks maar dat is echt een proces van maanden geweest.diyer schreef: ↑08-01-2018 20:11Sorry, foutje, het moet zijn 0,05%. Ik ben begonnen met 0,02 maar merkte daar helemaal niks van. Dus was op een gegeven moment behoorlijk dik aan het smeren. Heb toen zwaarder gevraagd en deze voorgeschreven gekregen. Met 0,05% heb ik geen enkel probleem, mits ik niet vaker dan eens per week smeer. Dat is voor mij genoeg om de acné die ik anders rondom mijn kin en kaaklijn krijg onder controle te houden. Ik smeer het trouwens een uur voor het slapen op mijn hele gezicht en doe soms nog iets hydraterends eroverheen vlak voor het slapen.
dinsdag 9 januari 2018 om 14:21
Ik heb de handcreams voor m'n nichtjes gekocht voor de kerst en het luchtje voor m'n moeder. Kleinigheidjes, maar ze waren er wel heel blij mee.

dinsdag 9 januari 2018 om 14:28
Piratesse schreef: ↑07-01-2018 13:31Repair lijn van de Hema uitgekomen.
Serieus. Ik was het, ik prop er conditioner in, ik laat het opdrogen, ff föhnen en het is goed.
Zonder mousse/haarlak/volumepoeder/zoutoplossing/weetikveel.
Ik heb gewoon mooi haar.
Snif, na 40+ jaar aanklooien, was dit dus de oplossing.
Kan wel janken. Ok, overdreven, dat dan weer niet, maar mèn, ik ben me er een partij blij mee joh.
HA!
En dat voor 3,75 euro.
https://www.hema.nl/winkel/mooi-gezond/ ... t=11057102
https://www.hema.nl/winkel/mooi-gezond/ ... t=11057106
Nou, die ga ik dan vanmiddag ook maar kopen dan! Thnx

dinsdag 9 januari 2018 om 17:41
Ik gebruik dit serum voor de wimpers en wenkbrauwen.KoffieDoosje schreef: ↑09-01-2018 14:26Vraagje ...
Aangezien er een goed(koop) wimperserum, die van de Kruidvat, te koop is, weet
iemand ook een betaalbaar serum voor wenkbrauwen?
![]()

dinsdag 9 januari 2018 om 19:51
Heb m ook gekocht, nog niet gebruikt, maar voor 3,75 kun je je er geen buil aan vallen idd.Piratesse schreef: ↑07-01-2018 13:31Ok, ik geloofde nooit in de werking van shampoo en conditioners, want "ze lullen maar raak voor wat centen", tot een vriendin haar haar gingen wassen met shampoo en conditioner zonder sulfaten, parabenen en siliconen. Geweldig bos haar had ze ineens.
Heb klein onderzoekje gedaan (zij heeft krullen, ik 't steilste haar van de wereld) en uiteindelijk op Repair lijn van de Hema uitgekomen.
IK HEB INEENS VOL HAAR MET EEN BEETJE SLAG?!
Serieus. Ik was het, ik prop er conditioner in, ik laat het opdrogen, ff föhnen en het is goed.
Zonder mousse/haarlak/volumepoeder/zoutoplossing/weetikveel.
Ik heb gewoon mooi haar.
Snif, na 40+ jaar aanklooien, was dit dus de oplossing.
Kan wel janken. Ok, overdreven, dat dan weer niet, maar mèn, ik ben me er een partij blij mee joh.
HA!
En dat voor 3,75 euro.
https://www.hema.nl/winkel/mooi-gezond/ ... t=11057102
https://www.hema.nl/winkel/mooi-gezond/ ... t=11057106
De vitis tandpasta nu 2 weken in gebruik, lijkt ietwat witter te zijn en vind m fijn in gebruik dus blijvertje.
Mijn bijdrage dan; 4-vlaks polijst vijl. 1x in de 10-14 dagen gebruiken en geen omkijken naar m’n (ongelakte, natuurlijke) nagels, plus het staat en voelt zeer verzorgd.
Verder groot fan en al jaren trouw gebruiker van de max factor masterpiece mascara in black/brown. Mooi gesepareerde wimpers en naar believen een naturel of juist dramatisch effect. Maakt minder hard dan zwart bij mijn middelblonde haar.
woensdag 10 januari 2018 om 09:01
@monica thanks, ik begon ook eerst met de normale highlightspots alleen toen ik bijna een oogschaduwpalet kocht in dezelfde kleuren als een higlightpalette wat ik heb dacht ik heee.... (er zat erg stevig gepigmenteerd zilver en lila in, dat smeer ik doorgaans toch niet graag op mijn wangen vandaar dus nu maar op mijn ooglid)
Over shampoo... die lowpoo van L'oreal Elvive is interessant spul... het voelt als je haar wassen met conditioner, heel gek eigenlijk maar het werd schoner dan ik dacht. Was echt bang dat het vet zou ogen en dat is niet het geval. Verder was het heel makkelijk uit te kammen, sneller droog dan normaal en heel erg gemakkelijk te steilen. Asjemenou. Nu even kijken hoe het er na een dag of twee uitziet en voelt.
ohja, die masterpiece mascara... die heb ik ook lang gehad, geen idee waarom ik die niet meer opnieuw heb gekocht. Bruin is inderdaad mooier als je blond bent.
Over shampoo... die lowpoo van L'oreal Elvive is interessant spul... het voelt als je haar wassen met conditioner, heel gek eigenlijk maar het werd schoner dan ik dacht. Was echt bang dat het vet zou ogen en dat is niet het geval. Verder was het heel makkelijk uit te kammen, sneller droog dan normaal en heel erg gemakkelijk te steilen. Asjemenou. Nu even kijken hoe het er na een dag of twee uitziet en voelt.
ohja, die masterpiece mascara... die heb ik ook lang gehad, geen idee waarom ik die niet meer opnieuw heb gekocht. Bruin is inderdaad mooier als je blond bent.
Lorem Ipsum
donderdag 11 januari 2018 om 09:12
Gisteren dit oogschaduwpalette gekocht, is echt twee keer niks
Is erg slecht gepigmenteerd, korrelig en de pans zijn net te smal om er fatsoenlijk met een kwast in te kunnen.
Ik ga er dit weekend nog 's wat uitgebreider mee spelen maar het lijkt erop dat hij richting vuilbak gaat.
Jammer vind ik, want ik vind de kleuren wel mooi en was tot nu toe eigenlijk altijd tevreden van Essence.

Heb ook dat nagellakpoeder gehaald maar nog niet getest, iemand ervaring mee?

Is erg slecht gepigmenteerd, korrelig en de pans zijn net te smal om er fatsoenlijk met een kwast in te kunnen.
Ik ga er dit weekend nog 's wat uitgebreider mee spelen maar het lijkt erop dat hij richting vuilbak gaat.
Jammer vind ik, want ik vind de kleuren wel mooi en was tot nu toe eigenlijk altijd tevreden van Essence.

donderdag 11 januari 2018 om 09:54
Hee... wel leuke kleurtjes Monica, wat gebeurt er als je je kwastje eerst nat maakt? Misschien helpt dat.
Ik heb het nagellakpoeder van een vorige trendedition getest, is heel leuk, echt wel wat anders. als je een metallic lak als basis kiest heb je net iets meer effect nog vind ik. Zorg ook voor wat a4 blaadjes op je werkblad zodat als je morst je het blad kan dubbelvouwen en zo met het geultje het spul voorzichtig terug in het potje kan schuiven (tip; niet niezen)
Ik heb het nagellakpoeder van een vorige trendedition getest, is heel leuk, echt wel wat anders. als je een metallic lak als basis kiest heb je net iets meer effect nog vind ik. Zorg ook voor wat a4 blaadjes op je werkblad zodat als je morst je het blad kan dubbelvouwen en zo met het geultje het spul voorzichtig terug in het potje kan schuiven (tip; niet niezen)
Lorem Ipsum
donderdag 11 januari 2018 om 13:14
Kwastje nat maken heb ik nog niet geprobeerd, had wel primer gebruikt en meestal is dat gewoon voldoende, ook bij palettes van Essence.
Ik ga er nog 's mee knutselen want vind het wel jammer, palette zelf ligt goed in de hand, niet te zwaar en heeft magneetjes, ik hou van magneetjes.
Dat nagelpoeder een papiertje onder leggen had ik ook al bedacht, maar mss. even antihistamine slikken ivm niezen
Ik ga er nog 's mee knutselen want vind het wel jammer, palette zelf ligt goed in de hand, niet te zwaar en heeft magneetjes, ik hou van magneetjes.
Dat nagelpoeder een papiertje onder leggen had ik ook al bedacht, maar mss. even antihistamine slikken ivm niezen

donderdag 11 januari 2018 om 13:28
Misschien gaat de oogschaduw beter met zo'n sponsje.
Zoals deze b.v
https://www.ebay.com/itm/Maange-3pcs-So ... Sw9GhYbfwI
Gebruik ik altijd.
Zoals deze b.v
https://www.ebay.com/itm/Maange-3pcs-So ... Sw9GhYbfwI
Gebruik ik altijd.

donderdag 11 januari 2018 om 17:25

donderdag 11 januari 2018 om 17:26
Krijg je dan hele lange wenkbbrauwharen of groeien de haartjes dan ook terug (das bij mij erg nodig)?

donderdag 11 januari 2018 om 17:45
Ik heb de palette in roze tinten van van Max Factor. Die was in de aanbieding tijdje terug bij Kruidvat. Enorm gepigmenteerd!MonicaG schreef: ↑11-01-2018 09:12Gisteren dit oogschaduwpalette gekocht, is echt twee keer niks![]()

donderdag 11 januari 2018 om 17:51
donderdag 11 januari 2018 om 17:57
Emma95, sponsaplicators heb ik volgens mij nog wel ergens liggen, die neem ik mee in het gefreubel 
Strikje, die MF palette ga ik achteraan, tnx
Het is de Nudes 03 Rose?
Lemoos, ik heb dat dan weer met al die roestkleuren waar o.a. Veracamilla zo gek op is.
Ik heb bruine ogen en ik durf die rode kleuren echt niet gebruiken, ben ervan overtuigd dat dat bij mij zou staan alsof ik een paar uur heb gehuild.
Die roze tinten vind ik dan juist weer dat je er weinig mee fout kunt doen?

Strikje, die MF palette ga ik achteraan, tnx

Het is de Nudes 03 Rose?
Lemoos, ik heb dat dan weer met al die roestkleuren waar o.a. Veracamilla zo gek op is.
Ik heb bruine ogen en ik durf die rode kleuren echt niet gebruiken, ben ervan overtuigd dat dat bij mij zou staan alsof ik een paar uur heb gehuild.
Die roze tinten vind ik dan juist weer dat je er weinig mee fout kunt doen?

donderdag 11 januari 2018 om 18:12
Jij hebt ook donkere ogen denk ik (ik las in ander topic over je afkomst)? Met de roze tinten heb ik het juist niet, ik heb dat wel meer met die roest tinten idd. Ik heb wel een erg lichte huid trouwens (van het zon mijden). Ik doe het nooit op bewegend ooglid, maar enkel in arcade boog en dan ook maar de buitenste helft, flink mengen met een lichter oogschaduw op bewegend ooglid en in de binnenste helft.lemoos2 schreef: ↑11-01-2018 17:51Mooie kleuren, beide paletten. Ik kan daar helemaal niets mee, oogschaduw. Hoe vaak ik het ook probeer, ik zie eruit alsof iemand mij een flink pak slaag heeft gegeven. Met mijn kleur ogen staan de kleuren die ik mooi vind (zoals de twee hierboven) niet, krijg ik 'huilogen' van.
donderdag 11 januari 2018 om 18:21
strikjemetstippels schreef: ↑11-01-2018 18:12Jij hebt ook donkere ogen denk ik (ik las in ander topic over je afkomst)? Met de roze tinten heb ik het juist niet, ik heb dat wel meer met die roest tinten idd. Ik heb wel een erg lichte huid trouwens (van het zon mijden). Ik doe het nooit op bewegend ooglid, maar enkel in arcade boog en dan ook maar de buitenste helft, flink mengen met een lichter oogschaduw op bewegend ooglid en in de binnenste helft.
Hier ook bleke huid en donkere ogen en ik doe het ongeveer hetzelfde, al doe ik ook wat donkere oogschaduw op de buitenste hoek van het bewegend ooglid, dat geeft net wat meer diepte.
En ik werk in laagjes, meer kleur kan altijd, minder is moeilijker, en tussendoor goed blenden dat het geen kleurvakjes wordt maar 1 geheel.

vrijdag 12 januari 2018 om 10:22
Nee gelukkig geen langere haren, anders moet je met een heggenschaar in de weer