Veel verdriet, niet ten huwelijk gevraagd

dinsdag 9 januari 2018 om 15:05
WTF! Had hij wèl een ring???Vrouwe_justitia schreef: ↑09-01-2018 14:49. Mijn ex zit te janken ( alles eigen schuld) en kan de ring in de prullenbak gooien.
dinsdag 9 januari 2018 om 15:47
Boos omdat je niet ten huwelijk bent gevraagd en ondertussen al wel verliefd op iemand anders?
En je ex had dus blijkbaar wel een ring?
TO, ik hoop voor je dat je jezelf wel kan volgen. Ga genieten van het 'bovenaan de ladder' staan, want waar het echt om draait begrijp je nog niet helemaal.
(heb ineens een 'the devil waars prada' beeld voor me)

TO, ik hoop voor je dat je jezelf wel kan volgen. Ga genieten van het 'bovenaan de ladder' staan, want waar het echt om draait begrijp je nog niet helemaal.
(heb ineens een 'the devil waars prada' beeld voor me)
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!

dinsdag 9 januari 2018 om 15:57
Inderdaad, wat een raar gedrag.

dinsdag 9 januari 2018 om 15:59
TO het is goed dat het zo gelopen is, en dat hij je uiteindelijk niet gevraagd heeft. Je schreef eerder al (in een paar posts) dat je vriend een egoïst is, je bent zelf verliefd geworden op een ander, kortom: dit was 'm gewoon niet.
Je manier van schrijven is erg emotioneel, van aanvankelijk heel verdrietig, tot nu heel erg boos. Dit is blijkbaar jouw manier om ermee om te gaan. Als het jou helpt om het zo te verwerken, waarom ook niet.
Veel sterkte gewenst.
Je manier van schrijven is erg emotioneel, van aanvankelijk heel verdrietig, tot nu heel erg boos. Dit is blijkbaar jouw manier om ermee om te gaan. Als het jou helpt om het zo te verwerken, waarom ook niet.
Veel sterkte gewenst.

dinsdag 9 januari 2018 om 16:00
Welnee, geen mantelpakje. Ik gok een Miss Etam vrouwtje. Lekker truttig.Hamsterweken schreef: ↑09-01-2018 15:04Ik zie een mantelpakje voor me, een veel te dure tas, en van die nijdig tikkende hakjes.
Collega's die zich achter de plantenbak verstoppen als je ze aan horen komen, dat soort werk.

dinsdag 9 januari 2018 om 16:05
Vrouwe_justitia schreef: ↑07-01-2018 03:54Oh jullie willen reactie? In your face. Allemaal hakken op mij terwijl jullie hele verkeerde oordelen hebben. Achterlijke zuurpruimen komen hier voor die waarschijnlijk altijd overal op zeiken. Ik confronteerde hem weer eens met zijn egoïsme. Wat hij zei? Ja eigenschap van de steenbok kan ik niks aan doen. Weet je wat ik ben een stier wals nu over je heen en alles was de druppel. Ik ben weg. Logeer voorlopig bij een vriendin en ga van MIJN geld een mooi huis kopennu is het piepen en wil hij alles wéér beter doen. Ik ben te goed geweest en geen kans meer. Het leven is veel te kort en er is dalijk wel een andere man waarin we wel om ELKAAR denken en alles aan elkaar geven en niet ikke ikke ikke. Gelukkig geven kennisen mij ook wel gelijk en dat het misschien beter is. So long ik ga over een paar maanden lekker naar Cuba. Het gaat jullie goed. Groet een gelukkige vrouw die niet in verdriet gaat hangen.

Hij is een gelukkig man Hij weet vast niet hóéveel mazzel hij heeft gehad.

dinsdag 9 januari 2018 om 16:08
Dat moet ik als eerlijk mens beamen. Maar je hoeft je alleen maar te verstoppen als je je werk niet naar behoren uitvoert. Heb al genoeg gezien. Mensen gunnen je het licht in de ogen niet en willen dat het niet goes met je gaat voor eigen genoegdoening. Gun zelf mijn ex het beste, als hij mij nu maar met rust laat. Nee hij had "nog geen geld om een ring te kopen" maar ondertussen duizenden euro's aan zijn hobbys uitgeven. Gegund maar lieg dan niet en zeg wat je prioriteiten zijn. Bedankt hoor ik ben niet labiel. Weet nu precies welke weg ik inga. Ja ik zal voorlopig even alleen zijn. Best lastig. Maar ik moet nu sterk zijn. Alle kansen verspild. Het is nu genoeg geweest. Ik wil gelukkig zijn in het korte leven. Jullie toch ook?;) doe dan wat je moet doen. Voor de mensen die het niet geloven snap ik zelfs nog. Het lijkt net een soap serie.Hamsterweken schreef: ↑09-01-2018 15:04Ik zie een mantelpakje voor me, een veel te dure tas, en van die nijdig tikkende hakjes.
Collega's die zich achter de plantenbak verstoppen als je ze aan horen komen, dat soort werk.

dinsdag 9 januari 2018 om 16:10
Lieve schat. Ik heb wel wat beters te doen. Werk en spullen gepakt? Intrekken bij een vriendin? Heb jij dan niets beters te doen? Ik nu even niet. En ik lach smalend om de boze huisvrouwtjesbrigade. Is niets nieuws onder de zon.Ana_Isabel2 schreef: ↑09-01-2018 16:02Wauw... je leest 2 dagen niet mee en de plots en twists in het verhaal zijn nog sappiger dan een aflevering van Dynastie.

dinsdag 9 januari 2018 om 16:11
marie_123 schreef: ↑09-01-2018 15:59TO het is goed dat het zo gelopen is, en dat hij je uiteindelijk niet gevraagd heeft. Je schreef eerder al (in een paar posts) dat je vriend een egoïst is, je bent zelf verliefd geworden op een ander, kortom: dit was 'm gewoon niet.
Veel sterkte gewenst.
Voor mensen zoals jou heb ik een goed hart over. Heb ze hier meer gezien. Ja tuurlijk is er nu ook wel verdriet. Tijd heelt alle wonden. Dit moest nu toch de keuze zijn.
dinsdag 9 januari 2018 om 16:13
Verliefd op een ander en toch dit topic omdat die ene je niet vroeg?Vrouwe_justitia schreef: ↑09-01-2018 14:49Ja hoor ik ben dankbaar. Er is meer voorgevallen. Ik was verliefd op eem ander geworden en heb met mijn domme hoofd voor mijn relatie gevochten. Ik heb gedaan wat ik kon. En ik ga het jullie mooier maken. De liefde wil mij nog terug na alles! Jammer he? Maar goed ik ga even lekker voor mijzelf kiezen heb mij al genoeg aan de kant gezet. Ik ben trots en lach de kortzichtige veroordelers uit. Vast niks bereikt in het leven en nemen het altijd voor de mannen op. Zelfs als je eigen man vreemdgaat zie ik ze wel voor aan. Ik ben genezen en behoed voor een misstap. Ik heb lef zoals velen zeggen en kies voor liefde en geluk nu. Heb al veel bereikt en succes dus kan het mij veroorloven. Jammer voor jullie ga ik er dalijk helemaal bovenop komen. Tabee heb lef en leef het leven wat je wil. Ook als de keuzes zwaar zijn. Mijn ex zit te janken ( alles eigen schuld) en kan de ring in de prullenbak gooien. En ik ga ervoor. Heren wees goed voor je vrouw als ze ook goed is voor jou. Wees lief en denk en geef om elkaar.

Tjeez wat een enorme kijk in jouw zijn geef je hier zeg. Kinderachtig, rancuneus, egoïstisch, en bovenal kortzichtig. Jij zal het nog best heel moeilijk krijgen.
Misschien eens informeren naar een therapeut?

dinsdag 9 januari 2018 om 16:14
Stoer hoor, trap maar lekker boos van je af. Mens, de frustratie spat van het scherm af. Hoe meer je typt, hoe sneuer je overkomt.Vrouwe_justitia schreef: ↑09-01-2018 16:10Lieve schat. Ik heb wel wat beters te doen. Werk en spullen gepakt? Intrekken bij een vriendin? Heb jij dan niets beters te doen? Ik nu even niet. En ik lach smalend om de boze huisvrouwtjesbrigade. Is niets nieuws onder de zon.
Maar goed, ik ga verder met huisvrouw spelen

dinsdag 9 januari 2018 om 16:15
Waarom verdedig je jezelf zo?Vrouwe_justitia schreef: ↑09-01-2018 16:10Lieve schat. Ik heb wel wat beters te doen. Werk en spullen gepakt? Intrekken bij een vriendin? Heb jij dan niets beters te doen? Ik nu even niet. En ik lach smalend om de boze huisvrouwtjesbrigade. Is niets nieuws onder de zon.
Als je het je écht niet aantrekt, stop je met reageren. Blijkbaar heb je iets te bewijzen aan vooral jezelf.
dinsdag 9 januari 2018 om 16:18
Dit. Vind het vooral 'hoe harder ik schreeuw, hoe meer ik mezelf overtuig'.Ana_Isabel2 schreef: ↑09-01-2018 16:15Waarom verdedig je jezelf zo?
Als je het je écht niet aantrekt, stop je met reageren. Blijkbaar heb je iets te bewijzen aan vooral jezelf.
Maar goed, ik ben natuurlijk ook maar een zure doos, dus tja....
There is always something happening, and it's usually right now

dinsdag 9 januari 2018 om 16:19
Als het echt is, is voornamelijk frustratie, verdriet..
Gooi daar onbegrip overheen en je hebt een lopende tijdbom.

dinsdag 9 januari 2018 om 16:20
Ladder van 3 treetjes zekerPoeszie schreef: ↑09-01-2018 15:00
Vrouwe_justitia schreef: ↑09-01-2018 14:56
Je zit helemaal verkeerd. Ik blijkbaar niet als iedereen in mijn omgeving mij begrijpt. Zelfs mijn moeder die hem mocht snapte mij goed na alles. Je zou blij voor mij moeten zijn dat ik uit een kooi ontsnapte. Maar ik ben geen man dus ben je dat niet. say what?? Kan precies aanvoelen hoe wijven zoals jij zijn. En ik las al princesje. Flikker op joh. Heb nooit iets voor de wind gekregen Geen zeilboot zeker? en vanaf de stoeprand sta ik nu bovenaan de ladder. Zie jij dat maar eens te bereiken. Vast een huisvrouwtje?
Als je op deze manier denkt te moeten communiceren, heb je volgens mij nog wel wat treetjes op de ladder te beklimmen

dinsdag 9 januari 2018 om 16:21
ik geloof dat ik snap waarom je kennissen je gelijk geven...Vrouwe_justitia schreef: ↑07-01-2018 03:54Oh jullie willen reactie? In your face. Allemaal hakken op mij terwijl jullie hele verkeerde oordelen hebben. Achterlijke zuurpruimen komen hier voor die waarschijnlijk altijd overal op zeiken. Ik confronteerde hem weer eens met zijn egoïsme. Wat hij zei? Ja eigenschap van de steenbok kan ik niks aan doen. Weet je wat ik ben een stier wals nu over je heen en alles was de druppel. Ik ben weg. Logeer voorlopig bij een vriendin en ga van MIJN geld een mooi huis kopennu is het piepen en wil hij alles wéér beter doen. Ik ben te goed geweest en geen kans meer. Het leven is veel te kort en er is dalijk wel een andere man waarin we wel om ELKAAR denken en alles aan elkaar geven en niet ikke ikke ikke. Gelukkig geven kennisen mij ook wel gelijk en dat het misschien beter is. So long ik ga over een paar maanden lekker naar Cuba. Het gaat jullie goed. Groet een gelukkige vrouw die niet in verdriet gaat hangen.
Lorem Ipsum