Veel verdriet, niet ten huwelijk gevraagd

05-01-2018 16:34 408 berichten
Verwijderd
anoniem_361969 wijzigde dit bericht op 01-02-2018 19:49
Reden: Verwijderd
98.29% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ana_Isabel2 schreef:
09-01-2018 16:40
Eerlijk gezegd wordt het TO natuurlijk ook niet makkelijk gemaakt. Nu zijn haar uitspraken ook als olie op vuur, maar toch..
Ik wilde eerst ook bijdehand terugdoen, maar op een of andere manier geloof ik wel dat er achter TO een gebroken vrouw schuilt.
Dat zal best Maar die reclame van "ikwilhetikwilhetikwilhet' blijft maar op mijn netvleis hangen En als je dat in rl zou zien.. ja ook dan zou ik vreselijk in de lach schieten.
Vrouwe_justitia schreef:
09-01-2018 16:41
Je verhaal begint goed. Ja tuurlijk is er wel verdriet. Het is niet niks. Maar er is geen woede en haat in mij. Dat wil ik niet en is het leven te kort voor geloof mij. Tuurlijk weten jullie de helft niet. Jullie moesten eens weten, maar inderdaad daar is geen tijd voor. En beste Ana. Het kan mij niets schelen dat iemand hier lacht. Het kan mij niet raken sorry. Als je uren de tijd hebt om te blijven reageren en ik nu maar heel even. Wat voor leven zullen ze dan hebben?
Echt uren ja..
Mens, laat je niet zo opnaaien en doe gewoon normaal. pfff
Fizzyhideous schreef:
Ik ben een zeer ongelukkige huisvrouw. Kan geen baan vinden..ook wil niemand met me trouwen :cry:
Ik geloof je. Stoere praat en nooit je gevoel uitspreken. nooit toegeven wanneer iets niet goed gaat en je gefaalt hebt. Ik hoop of je overal overheen komt.
Tot zover de vriendelijke woorden van Ana_Isabel. Ook die worden afgekapt.
There is always something happening, and it's usually right now
Vrouwe_justitia schreef:
09-01-2018 16:44
Ik geloof je. Stoere praat en nooit je gevoel uitspreken. nooit toegeven wanneer iets niet goed gaat en je gefaalt hebt. Ik hoop of je overal overheen komt.
Kun je echt niet schrijven of komt het door je boosheid?
Vrouwe_justitia schreef:
Je verhaal begint goed. Ja tuurlijk is er wel verdriet. Het is niet niks. Maar er is geen woede en haat in mij. Dat wil ik niet en is het leven te kort voor geloof mij. Tuurlijk weten jullie de helft niet. Jullie moesten eens weten, maar inderdaad daar is geen tijd voor. En beste Ana. Het kan mij niets schelen dat iemand hier lacht. Het kan mij niet raken sorry. Als je uren de tijd hebt om te blijven reageren en ik nu maar heel even. Wat voor leven zullen ze dan hebben?
Ze hebben een prima leven. Zulke reacties op wat jij zegt, komen echt niet voort uit een miserabel leven. Eerder een gevalletje actie-reactie.
Maar goed, ik heb mijn best gedaan om een andere insteek te vinden en dat is dus niet gelukt. Je bent altijd zelf in een positie om een gesprek positief te keren. Jij wilt dat duidelijk niet.
Ana_Isabel2 schreef:
Ik wilde eerst ook bijdehand terugdoen, maar op een of andere manier geloof ik wel dat er achter TO een gebroken vrouw schuilt.
Ik vind het echt bijzonder sneu en pijnlijk om te zien, dat iemand die zo volop in emoties zit en via dit kanaal eea - noem het van zich wil afschrijven - op een vreselijke manier verder wordt neergefakkeld en nog verder in de put geduwd.

Ik hoop dat ze verstandig genoeg is, om dit topic gewoon te negeren, en zich te focussen op wat belangrijk is.
nina1966 schreef:
09-01-2018 16:43
Dat zal best Maar die reclame van "ikwilhetikwilhetikwilhet' blijft maar op mijn netvleis hangen En als je dat in rl zou zien.. ja ook dan zou ik vreselijk in de lach schieten.
Jeetje, zei ik het niet. Mensen willen het gewoon niet geloven dat het goed gaat. Het is misgunnen. Zo gaat het elke dag weer. Als ik die kinderachtige reacties zoals Fizzy lees ben ik benieuwd wat erachter schuilt. Een eenzaam persoon in een donkere kamer achter de p.c. die nooit heeft gekregen wat hij of zij zou willen.
Grobbekuiken_ schreef:
09-01-2018 16:44
Tot zover de vriendelijke woorden van Ana_Isabel. Ook die worden afgekapt.
:proud: i tried.
kadanz schreef:
05-01-2018 17:08
De kans?
Ik snap dat sommige vrouwen dromen van dit soort romantische shit, maar ik heb zelden iemand gezien de het zo serieus meent.

Laat me raden, hij moet ook een diamond ring ter waarde van een maandsalaris kopen zoals in de VS en de UK? Zodat je die vervolgens aan al je vriendinnen kunt showen?
Volgens mij is het volgende de etiquette 2 maandsalarissen. Dus vriend zou er niet van afkomen met een ring van 100 euro. :yes:
Gelukkig willen we geen van beiden trouwen, mocht hij wel de neiging krijgen, dan ga ik hem herinneren aan deze regel. Is hij er zo weer klaar mee. ;-D
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
nina1966 schreef:
09-01-2018 16:43
Oh, maar dat snap ik ook hoor. Ik snap alle reacties die TO krijgt. Er wordt haar een spiegel voorgehouden, maar ze kijkt er steeds naast :)
Ana_Isabel2 schreef:
09-01-2018 16:46
Ze hebben een prima leven. Zulke reacties op wat jij zegt, komen echt niet voort uit een miserabel leven. Eerder een gevalletje actie-reactie.
Maar goed, ik heb mijn best gedaan om een andere insteek te vinden en dat is dus niet gelukt. Je bent altijd zelf in een positie om een gesprek positief te keren. Jij wilt dat duidelijk niet.
Natuurlijk is het actie-reactie. Ik geloof ook best dat TO nu echt in de put zit, maar dat om zich heen slaan werkt averechts..dan kun je hem krijgen ook. Voor mij is dit op dit moment niets meer dan een uurtje ontspanning na het werk. Dus bedankt, TO :thumbsup:
marie_123 schreef:
Ik vind het echt bijzonder sneu en pijnlijk om te zien, dat iemand die zo volop in emoties zit en via dit kanaal eea - noem het van zich wil afschrijven - op een vreselijke manier verder wordt neergefakkeld en nog verder in de put geduwd.

Ik hoop dat ze verstandig genoeg is, om dit topic gewoon te negeren, en zich te focussen op wat belangrijk is.
Lieve Marie. Je hebt gelijk. Maar geloof mij nu maar dat het mij helemaal niets doet. Ik ga niet bij de pakken neer zitten. Die Fizzy is een ontzettend gefrustreerd en boos persoon. Vast erg gepest op school en geen dromen durven waarmaken. Laat het maar gaan.
Fizzyhideous schreef:
09-01-2018 16:50
Natuurlijk is het actie-reactie. Ik geloof ook best dat TO nu echt in de put zit, maar dat om zich heen slaan werkt averechts..dan kun je hem krijgen ook. Voor mij is dit op dit moment niets meer dan een uurtje ontspanning na het werk. Dus bedankt, TO :thumbsup:
Graag gedaan. Wat ben jij een haatzaaiend jaloers persoon. Jij hebt het lef niet om het leven te leiden wat je graag wilde. En nu blijf je in je sleur hangen. Blijf zo stoer doen met een grote mond. Dan blijf je bij je rotbaantje.
Vrouwe_justitia schreef:
Jeetje, zei ik het niet. Mensen willen het gewoon niet geloven dat het goed gaat. Het is misgunnen. Zo gaat het elke dag weer. Als ik die kinderachtige reacties zoals Fizzy lees ben ik benieuwd wat erachter schuilt. Een eenzaam persoon in een donkere kamer achter de p.c. die nooit heeft gekregen wat hij of zij zou willen.
Het is geen misgunnen, het is reactie op je eigen verhaal van een aantal dagen geleden. Toen gaf je aan boos en verdrietig te zijn omdat je niet ten huwelijk bent gevraagd.
Nu heb je een punt achter wat blijkbaar een poppenkast is gezet, en ben je bijna euforisch.
Zal wel aan mij liggen, maar ik vind de reacties daarna niet echt heel vreemd hoor. Allemaal reacties op wat je zélf hier neerzet.

Maar joh, als het goed met je gaat, prima hoor.
TO, wat een gefrusteerde vrouw ben je. Begrijp je dan niet dat men je hier uitlacht? Je wordt bozer en bozer, en dat is alleen maar grappig om te lezen voor de meesten hier.
Grobbekuiken_ schreef:
09-01-2018 16:54
Het is geen misgunnen, het is reactie op je eigen verhaal van een aantal dagen geleden. Toen gaf je aan boos en verdrietig te zijn omdat je niet ten huwelijk bent gevraagd.
Nu heb je een punt achter wat blijkbaar een poppenkast is gezet, en ben je bijna euforisch.
Zal wel aan mij liggen, maar ik vind de reacties daarna niet echt heel vreemd hoor. Allemaal reacties op wat je zélf hier neerzet.

Maar joh, als het goed met je gaat, prima hoor.
Ik geef het ook op. Blijven hangen in zulk gedrag kies je gewoon voor.
En zo te lezen is TO hier degene met teveel tijd. Ze reageert elke keer zo snel..ik zie die vinger maar steeds op F5 drukken :rofl:
Vrouwe_justitia schreef:
Echt TO je zet jezelf eeuwig voor schut :rofl: Hoewel ik het echt heel vermakelijk vind... Ga ff de deur uit ofzo (kan dat wel voor de omgeving?) Een verlaten strand dan , even uitwaaien .
nina1966 schreef:
09-01-2018 17:00
Echt TO je zet jezelf eeuwig voor schut :rofl: Hoewel ik het echt heel vermakelijk vind... Ga ff de deur uit ofzo (kan dat wel voor de omgeving?) Een verlaten strand dan , even uitwaaien .
Alsnog een goeie tip geven. Da's toch lief :)
broodroostertje schreef:
09-01-2018 16:58
En zo te lezen is TO hier degene met teveel tijd. Ze reageert elke keer zo snel..ik zie die vinger maar steeds op F5 drukken :rofl:
:D Het houd me wel van de straat zullen we maar zeggen. Wil ik net met mijn luie huisvrouwen reet toch nog iets gaan doen zie ik het topic alweer verschijnen :D
Meisje, meisje.. Overschreeuw jezelf niet zo en trap niet zo vreselijk om je heen.
Ana_Isabel2 schreef:
Eerlijk gezegd wordt het TO natuurlijk ook niet makkelijk gemaakt. Nu zijn haar uitspraken ook als olie op vuur, maar toch..
+1

Ik vind dit wel een beetje goedkoop vermaak van de vrouwen hier.
Kom op zeg, TO heeft overduidelijk heel veel te verwerken, ik schrik van wat ze laat zien in haar reacties.
Hoe ze hier tegen 'ons' doet is inderdaad niet netjes maar ze zal vooral zichzelf in de weg zitten.
Door hier nu zo op in te hakken voelt een beetje als iemand die al op de grond ligt nog een trap na geven.
-
Iets met aanval en beste verdediging denk ik.
marie_123 schreef:

+1
-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven