Waar dan....

10-01-2018 19:02 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helaas ben ik nog niet die ene leuke man tegengekomen en ondertussen alweer 33... Iedereen om mij heen gaat trouwen, kinderen etc. en ik ben alleen.
Als je zegt dat je je man ook graag zou willen vinden, krijg je veel te horen, geniet van alleen zijn, want samen zijn is ook niet alles...

Iedereen gunt mij ook die leuke man, maar waar vind ik hem dan?
Op m'n werk is uitgesloten, alleen vrouwen!
Internet, tsja iedereen denkt dat je dan gelijk 50 dates hebt... Nou ik niet hoor.
Uitgaan, ik ga geregeld avondje weg, maar best lastig om dan te zien wie single is en wie niet. Maar ben genoeg buiten de deur maar niet op m'n pad gekomen.
Via vrienden.... Nou op het moment kent niemand iemand...

Af en toe weet ik het gewoon even niet.
Terwijl ik wel weet dat ik mijn leven wil delen met iemand, thuiskomen en iemand treffen en in iemand armen in slaap vallen.

Iemand nog tips of een opbeurend verhaal over eigen liefdesleven? Ik weet het even niet....
speeddaten.nl
Neem lekker een singel vriendin mee:)
Vond ik erg leuk eens mee te maken.Helaas, op mijn leeftijd, 40 + , waren er niet veel leuke mannen vond ik.
anoniem_180388 wijzigde dit bericht op 10-01-2018 19:47
84.97% gewijzigd
Misschien stel je te hogen eisen aan het vinden van je ware partner.
Uitgaan, ik ga geregeld avondje weg, maar best lastig om dan te zien wie single is en wie niet.

Daar is internet daten (of speeddating) voor uitgevonden.
Er zit dan een hoop rommel (foute mannen of mannen die niet weten wat ze willen) maar daar moet je even doorheen. Uiteindelijk vind je die leuke wel !
creativeguy wijzigde dit bericht op 10-01-2018 19:11
0.30% gewijzigd
Allicht een single reis? Dat is niet per se voor mensen die opzoek zijn relaties, maar zijn wel mensen die alleen reizen. Daar kan je nog wel eens iemand tegen komen. Een nieuwe hobby, clubje of cursus kan je ook proberen. Daarnaast gewoon lekker doorgaan met internet daten. OkCupid is wel leuk. Daar word je ook gematched op basis van allerlei vragen.
Ik zou niet gaan zoeken, dan tref je vaak de verkeerde types. Ik weet dat sommige mensen succesvol zijn geweest op lexa en pepper. Wellicht ook wat voor jou?

Voor de rest zou ik alles gewoon op je laten afkomen en niet te erg ermee bezig zijn. Dan komt het heus wel op je pad op het juiste moment.
In de supermarkt bij de kant-en-klare 1-persoonsmaaltijden?

Niemand die ergens een neef, achterneef, broer, collega, achterneef van collega, ... heeft die mogelijkerwijs dating-materiaal is?

Tinder?
Zeker niet gericht op het zoeken naar relatiemateriaal maar wel een wijze op nieuwe mensen te ontmoeten en daar misschien ook nog iemand tegen te komen die wel goed bij jou aansluit

https://www.meetup.com/nl-NL/?_cookie-c ... 3SL2OTrvYf
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Moonshine1984 schreef:
10-01-2018 19:16
Ik zou niet gaan zoeken, dan tref je vaak de verkeerde types. Ik weet dat sommige mensen succesvol zijn geweest op lexa en pepper. Wellicht ook wat voor jou?

Voor de rest zou ik alles gewoon op je laten afkomen en niet te erg ermee bezig zijn. Dan komt het heus wel op je pad op het juiste moment.
Sorry, maar dit advies is soms erg frustrerend om te lezen. Er komt niet automatisch iemand op je pad op het juiste moment. Van afwachten beland je niet ineens in een fijne relatie. En zelfs met kansen vergroten zijn er mensen die nooit iemand tegenkomen. Ik bedoel dit niet zo pessimistisch, maar waar komt toch dat idee vandaan dat er "heus wel iemand op je pad komt"? Dat er voor iedereen een soort ware is die je vanzelf tegenkomt?

Is het omdat dat de liefde veilig en maakbaar maakt?
Timetraveler schreef:
10-01-2018 19:31
Sorry, maar dit advies is soms erg frustrerend om te lezen. Er komt niet automatisch iemand op je pad op het juiste moment. Van afwachten beland je niet ineens in een fijne relatie. En zelfs met kansen vergroten zijn er mensen die nooit iemand tegenkomen. Ik bedoel dit niet zo pessimistisch, maar waar komt toch dat idee vandaan dat er "heus wel iemand op je pad komt"? Dat er voor iedereen een soort ware is die je vanzelf tegenkomt?

Wat wil je dan doen? Wanhopig achter mannen gaan? Nee dat werkt lekker. Ik zie juist dat dat vaak fout gaat bij single vrouwen om me heen. Liefde kan je niet dwingen, maar wel voor openstaan
Moonshine1984 schreef:
10-01-2018 19:38
Wat wil je dan doen? Wanhopig achter mannen gaan? Nee dat werkt lekker. Ik zie juist dat dat vaak fout gaat bij single vrouwen om me heen. Liefde kan je niet dwingen, maar wel voor openstaan
Maar dan moet je wel mensen tegenkomen. Ik heb mijn man op mijn werk ontmoet, de vriend daarvoor ook en die daarvoor waren altijd via de studentenvereniging.

Nu zou ik het ook een stuk moeilijker vinden. Internet zou ik dus zeker wel gebruiken daarvoor.
Timetraveler schreef:
10-01-2018 19:31

Eens. Dat iets op je pad is gekomen (een man, een huis, een baan) zeg je altijd achteraf. Het is nooit dat je op het moment zelf denkt: he, wat komt er nou toch op m'n pad. Maar al te desperate iets najagen is ook niet de oplossing. Ik denk dat je je moet openstellen, ervoor zorgen dat de randvoorwaarden kloppen (je zit lekker in je vel, doet leuke dingen, komt op leuke plekken, etc.) en dan maar zien. Maar aan mij als eeuwige single heb je ook niet veel hoor, TO.
Winter is coming...
Het is ook zeker dat ik genoeg leuke dingen doe, blij ben met m'n leven en er vaak totaal niet desperate over ben.

Ja loslaten en op pad komen, klinkt mooi, maar is lastig om te blijven geloven!
En zulke eisen heb ik niet. Heb wel gezien dat als je verliefd bent die eisen toch vervagen... Als die klik er maar is.
Enn schreef:
10-01-2018 19:25
Zeker niet gericht op het zoeken naar relatiemateriaal maar wel een wijze op nieuwe mensen te ontmoeten en daar misschien ook nog iemand tegen te komen die wel goed bij jou aansluit

https://www.meetup.com/nl-NL/?_cookie-c ... 3SL2OTrvYf
Dit is leuk zeg!
Ook voor mensen die net verhuisd zijn en inderdaad, hoe meer mensen je ontmoet hoe groter de kans dat er een heel leuk mens tussenzit en je al doende iemand opduikelt.
Ik ben mijn man op mijn 34e tegengekomen, gewoon in de kroeg, het kan ineens snel gaan.

Dus naar buiten want binnen komt hij niet naar je toe. Ik ben nog van voor het internetdate-tijdperk maar wat mij leuk lijkt zijn feesten georganiseerd door datingsites.

Tenslotte: count your blessings! Je leven lekker in je eentje kunnen bepalen is ook echt heel kostbaar.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Over een paar dagen ga ik de Tinder partner van iemand uit mijn familie ontmoeten, iets ouder dan jij TO. Ik heb het een beetje van afstand meegekregen maar het leuke is dat je van haar echt niet zou verwachten dat ze iemand via Internet heeft gezocht. De reden is vast niet anders dan gewoon niemand vanzelf tegenkomen. En zij komt via haar werk vast wel eens mannen tegen.

Ze is niet de enige want ik ken nog twee Internet stellen, allemaal mensen met veel meer sociale contacten dan ik had toen ik ermee zat. Ik zou het wel weten want een krant advertentie was niet bepaald een ideale oplossing.
Hier ook inmiddels 37 en eeuwig vrijgezel. Niks mis met me, ook geen absurd hoge eisen, en toch nog niet iemand tegengekomen.

En alle opmerkingen komen soms mijn keel uit: niet zoeken dan komt ie vanzelf op je pad, of juist het tegenovergestelde: ja je moet wel een beetje je best doen. Ik heb ze allemaal gehoord, en zo’n beetje alles geprobeerd of juist niet. Van online daten, blind date, set up via vrienden, tot gewoon eigen gang zijn, niet specifiek opzoek etc. Helaas alleen maar de eeuwige ‘goede vriendin’ op het moment. (En ook daar alle adviezen en meningen al te horen gekregen hoe ik me zou moeten opstellen etc 🤣)
Soms gebeurt het gewoon (nog) niet. En daar kan geen goed bedoeld advies tegenop 😁.
Dus ik leef mijn leven, en zorg dat ik er alles uithaal. Nu staat daten even stil, aangezien ik zeker deze maand meer tijd in vrienden steken, even voor mezelf zorgen enzo 🤣
Maar tezijnertijd waag ik me er wel weer aan. Het lastige is alleen mijn leeftijd aangezien ik ook graag kinderen wil. Maar in een relatie ook ‘genoeg’ tijd om samen een leven op te bouwen. Stomme biologische klok 😝.

Ik probeer het wel altijd te relativeren maar soms is het lastig. Zeker als mensen met (goedbedoelde) adviezen komen die ik al tig keer heb aangehoord en gedaan etc.
Dus helaas geen advies Annn, en als je een mysterieuze opslagplaats met leuke vrijgezelle heten tegenkomt laat het even weten 😁. Voor nu gewoon even een blijk van begrip hoe frustrerend het kan zijn.
Sciencerocks schreef:
10-01-2018 20:59
En alle opmerkingen komen soms mijn keel uit: niet zoeken dan komt ie vanzelf op je pad, of juist het tegenovergestelde: ja je moet wel een beetje je best doen. Ik heb ze allemaal gehoord, en zo’n beetje alles geprobeerd of juist niet. Van online daten, blind date, set up via vrienden, tot gewoon eigen gang zijn, niet specifiek opzoek etc. Helaas alleen maar de eeuwige ‘goede vriendin’ op het moment. (En ook daar alle adviezen en meningen al te horen gekregen hoe ik me zou moeten opstellen etc 🤣)
Soms gebeurt het gewoon (nog) niet. En daar kan geen goed bedoeld advies tegenop 😁.
Dus ik leef mijn leven, en zorg dat ik er alles uithaal. Nu staat daten even stil, aangezien ik zeker deze maand meer tijd in vrienden steken, even voor mezelf zorgen enzo 🤣
Maar tezijnertijd waag ik me er wel weer aan. Het lastige is alleen mijn leeftijd aangezien ik ook graag kinderen wil. Maar in een relatie ook ‘genoeg’ tijd om samen een leven op te bouwen. Stomme biologische klok 😝.

Ik probeer het wel altijd te relativeren maar soms is het lastig. Zeker als mensen met (goedbedoelde) adviezen komen die ik al tig keer heb aangehoord en gedaan etc.
Dus helaas geen advies Annn, en als je een mysterieuze opslagplaats met leuke vrijgezelle heten tegenkomt laat het even weten 😁. Voor nu gewoon even een blijk van begrip hoe frustrerend het kan zijn.
Heel herkenbaar! Ik leef mijn leven en geniet echt . Weken zitten vol met werk en privé leuke afspraken. Maar kom Gewoon weinig leuke, vrijgezelle mannen tegen. Soms is dat heel frustrerend. Ik weet ook dat alle opmerkingen positief bedoeld zijn, maar af en toe... Grrr.
Kinderwens maakt het niet makkelijker nee. Kan daar soms echt wel even verdrietig van worden. Op ander moment denk ik, tijd genoeg nog. Het is allemaal heel dubbel.

Les gelukkig ook wat verhalen dat het toch lukt . Dus we blijvrn met vertrouwen hebben erin...Al is dat soms heel moeilijk.
😎
Annnn en Sciencerocks,
Dit gaat dus eigenlijk helemaal niet over het zoeken en vinden van een leuke partner, dit gaat over een kinderwens / biologische klok.

Dat zijn twee verschillende dingen want een leuke man vinden is iets heel anders dan een vader voor je kinderen.

Ga serieus bij jezelf na hoe groot je kinderwens is en of je het desnoods alleen kan en wil doen. Daardoor heb je de touwtjes zelf in handen en is je kinderwens niet afhankelijk van een eventuele man.

Als je die vent dan alsnog tegenkomt is het meegenomen.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Vandale, het gaat over beide. Ik zou graag een partner vinden en ik zou ook graag kinderen krijgen. Helemaal leuk als dat met dezelfde persoon zou lukken.

En ik ben zeker aan het overwegen om (als het zou lukken) een kind in mijn eentje te krijgen. Dus zorgen dat ik de financiële middelen heb etc om dit te kunnen bewerkstelligen. Maar ook dat is niet 1 2 3 voor elkaar zeg maar.

Je hebt wel gelijk dat het de druk van die ketel af zou halen want met een beetje geluk leef ik tot mijn 90ste en dat betekent dat ik als ik over een paar jaar de ‘liefde van mijn leven’ tegenkom er theoretisch nog 50 jaar samen hebben. Meer dan genoeg tijd om elkaar horendol te maken 🤣🤣
vriendin van mij is meegegaan met een singlereis en heeft daar leuke contacten opgedaan, voornamelijk met vrouwen maar ze zal maar net op de verjaardag van zo`n nieuwe vriendin kennis maken met haar broer, buurman, stuedigenoot!

Kortom: nieuwe contacten opdoen !
Hier denk ik
relaties/waar-is-toch-die-ene-meid-te-v ... ges/399791
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
[quote=AeonOfWinter post_id=28010542 time=1515686908 user_id=289129]
Hier denk ik
relaties/waar-is-toch-die-ene-meid-te-v ... ges/399791
[/quote🤣🤣
Dat wordt vechten 😝😝
Sciencerocks schreef:
11-01-2018 17:30
Nou beetje jong🤪

Nee tis zeker niet de kinderwens. De kinderwens maakt t gemis naar een partner misschien anders, maar ik ben vooral op zoek naar een man.

Hoe vaak ik wel niet hoor?
Jeetje, ik moet al de hele week alleen eten, omdat man op werk is.
Uhm... Ik eet altijd alleen. Ik wil ook thuiskomen en iemand treffen om dag mee te bespreken, wijntje te doen, gevoel te delen... Tuurlijk heb je vrienden, maar daar kan je ook niet altijd bij terecht + intimiteit is ook fijn om te hebben met iemand.

Ahhhhh. Goed dat je je pad aan het vogelen bent om het anders alleen te doen. Ben benieuwd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven